Haxequote:Op woensdag 15 februari 2012 16:34 schreef SaxoPower het volgende:
Swein axe ofzo (is vlees) echt heerlijk!
Fanta mandarijn vond ik echt niet lekker.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:26 schreef NanKing het volgende:
swipswap of het a merk mezzo mix (limonade). Pick ups (koeksnoepdingen), Fanta manderijn, chipfrisch currywürst. Waar ik even snel op kwam.
Alleen als je de Oranje Aldi hebt, de Blauwe Aldi in D is net zo erg als die in NLquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef wise het volgende:
sowieso ff langs gaan bij de aldi en lidl![]()
100x beter dan die verpauperde winkels hier in NL
Aldi-Nord en Aldi-Süd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alleen als je de Oranje Aldi hebt, de Blauwe Aldi in D is net zo erg als die in NL
Weet me iets te herinneren van een mierzoete oranje prikloze Fanta, jaren terug trouwens. Was wel errug lekker van smaak! Is dat deze Fanta?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Fanta mandarijn vond ik echt niet lekker.
Nee, die Fanta mandarijn was gewoon met prik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Weet me iets te herinneren van een mierzoete oranje prikloze Fanta, jaren terug trouwens. Was wel errug lekker van smaak! Is dat deze Fanta?
Scheelt al snel 10-20 euro op een flesquote:
Kaufland is toch die winkel waar je een jerrycan sinaasappelsap van acht liter kan kopen voor ¤ 2,-?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar gaat TS trouwens naartoe? Welke plaats bedoel ik. In Emmerich zit een grote Kaufland, vlakbij de snelweg eigenlijk en Lidl en Aldi-Süd. In Rees een Real.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |