Was ook al op zoek. Helaas geen palmbomen.quote:
Tenenkrommend was het, en toch keek je er elke week weer naar, want iedereen keek er naar en zoveel alternatieven waren er ook weer niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef trabant het volgende:
Het ballet van Penny de Jager. Dat danste in het prévideocliptijdperk bij afwezigheid van de artiest in geometrische patronen. Met soulpruiken en wapperzakdoeken
Dacht je bij de aankondiging ...Aha de artiest komt.... was het weer Penny.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef trabant het volgende:
Het ballet van Penny de Jager. Dat danste in het prévideocliptijdperk bij afwezigheid van de artiest in geometrische patronen. Met soulpruiken en wapperzakdoeken
Was ook meteen het eerste waar ik aan dachtquote:
Jammer dat ze destijds nog geen GSM en You Tube hadden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:30 schreef golfer het volgende:
Op mijn eerste Amsterdamse middelbare school kwam na afloop van alle reguliere lessen Penny de Jager nog in de gymzaal even een facultatieve extra les geven in wat ze toen Jazzballet noemden.
En daar leerde je dan al die bewegingen van haar.
Stond ik daar tussen 20 meisjes stomme bewegingen te maken omdat ik Penny wel leuk vond van dichtbij.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:55 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat ze destijds nog geen GSM en You Tube hadden.
Ik heb em weleens langs zien fladderenquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:54 schreef Ulx het volgende:
Klopt het trouwens dat Gerard Joling in z'n verleden ook bij Toppop danste?
Als dat zo is, mag dit topic dan dicht?
Klopt. Net als alle Dolly Dots. Behalve Ria Brieffies.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:54 schreef Ulx het volgende:
Rick heette hij toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:56 schreef tong80 het volgende:
Penny had trouwens verkering met Pierre van der Linden van Exception.
Weet niet zeker of het door zijn dwarsfluit kwam.
Dat was Rick en waar je dwarsfluit zei bedoelde je waarschijnlijk orgel en waar je Leer zei bedoelde je Thijs van. Stop.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:56 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:21 schreef Ouwesok het volgende:
Dat was Rick en waar je dwarsfluit zei bedoelde je waarschijnlijk orgel en waar je Leer zei bedoelde je Thijs van. Stop.
Joker inzetten maar
Hard op lachtquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:21 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dat was Rick en waar je dwarsfluit zei bedoelde je waarschijnlijk orgel en waar je Leer zei bedoelde je Thijs van. Stop.
Joker inzetten maar
Shit, waarom heeft Penny die gast nou niet afgewezen bij zijn auditie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Net als alle Dolly Dots. Behalve Ria Brieffies.
We weten allemaal wat er met Ria Brieffies is gebeurd.
Niet danste maar wel optrad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:54 schreef Ulx het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:54 schreef Ulx het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef tong80 het volgende:
Mijn eerste muzikale jeugdheld is vandaag overleden
En een stukje uit het Top of Flop van Paul de Leeuw:quote:Een opmerkelijke tv-comeback voor Ad Visser: de Toppop-goeroe en spiritueel kosmonaut is de verrassende nieuwe presentator van het RTL5-realityprogramma Echte Meisjes in de Jungle. Hij volgt Quintis Ristie op, die het eerste seizoen voor zijn rekening nam.
De opnames van de tweede reeks vinden momenteel plaats in Nepal.
Visser (64) was in 2009 voor het laatst op televisie te zien in het panel van Paul de Leeuws Top of Flop. Verder houdt hij zich al jaren bezig met onder meer het ontwikkelen van geestverruimende muziek. Zijn cd's The Kamasutra Experience en Brainsessions waren bescheiden hitjes.
In Echte Meisjes in de Jungle sjokken bekende dames uit programma's als Take Me Out, De Gouden Kooi en Holland's Next Top Model door de jungle, waar ze de meest krankzinnige opdrachten moeten uitvoeren.
'Bijna een miljoen!'
Britt Dekker won de eerste reeks. Ze ging naar huis met 30.000 euro ('Dat is bijna een miljoen!' riep ze uit) en werd in één klap een bekende Nederlander. Momenteel verdedigt ze in Nepal haar titel. Het is nog niet bekend wie haar concurrenten zijn. Ook is nog niet duidelijk of de titel van het programma vanwege de bergachtige setting wordt aangepast.
Echte Meisjes 2 met gastheer Ad Visser verschijnt voorjaar 2012 op de buis.Bron
Rick vd Linden ..ze is met hem getrouwd geweest en hebben een zoon Hippie genaamd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:56 schreef tong80 het volgende:
gerard heet zeker weten in het verleden gedanst bij top pop alleen er zijn geen beelden meer van op you tubequote:
slome..........quote:Op maandag 5 maart 2012 20:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gerard heet zeker weten in het verleden gedanst bij top pop alleen er zijn geen beelden meer van op you tube
En bedankt ouders.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Rick vd Linden ..ze is met hem getrouwd geweest en hebben een zoon Hippie genaamd.
Je kunt inderdaad betere Haaibaaike heten dan Hippie.quote:
Voor een forum als hier welquote:Op maandag 5 maart 2012 22:46 schreef golfer het volgende:
Je kunt inderdaad betere Haaibaaike heten dan Hippie.
Hippie was trouwens wel een leuke username geweestquote:Op maandag 5 maart 2012 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad betere Haaibaaike heten dan Hippie.
Dat arme kind, maar goed, hij kan er altijd nog Jack van maken later.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:57 schreef tong80 het volgende:
Ik zag gisteren dat de zoon van Hans Dagelet Jackie Chan Dagelet heet.
Of Chan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat arme kind, maar goed, hij kan er altijd nog Jack van maken later.
Dat arme kind welquote:Op maandag 5 maart 2012 22:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Voor een forum als hier welMaar gelukkig in het echt niet
Voor een kind van éénquote:Op maandag 5 maart 2012 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind Hippie best een leuke naam eigenlijk![]()
Leuke oorbellen voor Joan trouwens![]()
http://www.hippieshop.com/cgi-bin/gold/item/10842
Wegens kutweer is de golfende zeiksnor gesloten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |