abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held woensdag 15 februari 2012 @ 17:39:14 #251
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_108013686
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik er problemen mee dat de school een bepaald produkt van een bepaalde fabrikant voorschrijft. Dus ook wanneer ze een Samsung Galaxy Tab 10.1 met ICS hadden voorgeschreven.
De keuze voor Apple vind ik een logische. Het ecosysteem van Apple is enorm gecontroleerd en gesloten. Dat levert voordelen op: het werkt gewoon, altijd. Geen incompatibiliteit, geen fragmentatie van verschillende hardware. Een gesandboxed OS waarop malware geen kans maakt.
Bovendien heeft Apple met iTunes U en iBooks 2 een grote troef in handen: een standaard voor compleet interactieve digitale boeken. iBooks zijn niet alleen tekst, maar compleet multimediaal. Filmpjes, interactieve foto's met lagen die aan en uit te zetten zijn, 3D roteerbare modellen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_108013889
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:35 schreef Dale. het volgende:

[..]

Euh nee? IBook is geen pdf formaat ofzo... en als men de content dan op andere apperaten wilt weergeven moet of Apple daar software voor maken of het formaat vrijgeven.
De boeken die je via iBooks koopt zijn in epub. Ook leesbaar dus op andere epub compatibel devices zoals ereaders.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 februari 2012 @ 17:47:42 #253
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_108014027
Als de boeken erbij zitten zie ik het probleem niet. Toen ik op de middelbare school zat moesten mijn ouders al 4 meier boekengeld aftikken.
pi_108014149
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:

[..]

De boeken die je via iBooks koopt zijn in epub. Ook leesbaar dus op andere epub compatibel devices zoals ereaders.
Het nieuwe formaat voor interactieve boeken is dat helaas niet:
http://www.baldurbjarnason.com/notes/the-ibooks-textbook-format/
http://epubsecrets.com/ib(...)e-textbooks-game.php
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_108014168
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

"wil weergeven", zonder "t". Erg kwalijk trouwens, zo'n gesloten formaat op een gesloten apparaat. Ben benieuwd wat de opvolger van Neelie Kroes daarvan vindt.
Precies hetzelfde als met de batterijen van Apple. In vrijwel geen van hun apperaten kan een willekeurige consument die eruit halen. Hoe ze daar ooit mee weg zijn gekomen is mij echt een raadsel want de huidige regeling dat apple het gratis doet is dus drie keer niets.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:59:03 #256
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_108014388
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Als de boeken erbij zitten zie ik het probleem niet. Toen ik op de middelbare school zat moesten mijn ouders al 4 meier boekengeld aftikken.
Dat is een beetje het probleem. Sinds 2 jaar hebben de leerlingen (en ouders) zogenaamde "Gratis schoolboeken". Dit is natuurlijk je reinste flauwekul. Schoolboeken zijn namelijk niet gratis.

Scholen moeten deze rekening nu zelf betalen en krijgen eigenlijk niet voldoende geld van de overheid om dit te doen, dus men is hard op zoek naar mogelijkheden tot besparing. Daar is volledig digitaal werken er één van.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_108014755
Ben trouwens ook benieuwd hoe zo'n school met de op zijn zachts gezegd discutabele garantievoorwaarden van Apple omgaat. Me dunkt wordt een iPad door een middelbare scholier zwaarder belast dan door een hipster die er een uurtje mee speelt bij de Starbucks.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_108014843
Lijkt me nogal gevoelig voor beschadigingen ook, als een tablet van je tafeltje af op de grond kletst of je laat er een blikje cola over vallen kan je hem wel afschrijven.
Wordt dan toch nog wel een flinke kostenpost lijkt me. En wat doe je in die paar dagen dat je even geen tablet tot je beschikking hebt?

Ik vraag me ook af of het leraren-corps er wel klaar voor om zo interactief les te gaan geven. De meesten kunnen waarschijnlijk nog niet eens met een smart board omgaan.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_108014846
Gewoon je kind niet op die school zetten.
Conscience do cost.
pi_108014894
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:11 schreef DroogDok het volgende:
Ik vraag me ook af of het leraren-corps er wel klaar voor om zo interactief les te gaan geven. De meesten kunnen waarschijnlijk nog niet eens met een smart board omgaan.
Als je zo denkt kan je nooit vernieuwingen doorvoeren. Daarbij kan de school hier natuurlijk rekening mee hebben gehouden met hun personeelsbeleid van de afgelopen jaren.
pi_108015003
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:38 schreef Weltschmerz het volgende:

Als je vals gaat spelen dan doe ik dat beter.

Mijn god, wat heb je weer een hoop woorden nodig om uiteindelijk nog toe te geven ook dat je onbetrouwbaar bent en vals speelt.

Hebben we dat iig weer vastgesteld.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_108015123
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:13 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Als je zo denkt kan je nooit vernieuwingen doorvoeren. Daarbij kan de school hier natuurlijk rekening mee hebben gehouden met hun personeelsbeleid van de afgelopen jaren.
Dat kan, maar ik betwijfel het.

Maar ik vind het in elk geval grappig om te lezen dat jij super enthousiast bent over dit idee, ik zie nog wel wat beren op de weg.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:31:14 #263
346888 Superthomas
Codename Metawolf
pi_108023925
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:18 schreef Dimens het volgende:

[..]

En vervolgens zie je dat leerlingen met Android tablets aankomen zetten die niet doen aan de eisen van bepaalde apps. Krijg je dat probleem er ook weer bij.
wat voor een eisen heb je allemaal nodig om een PDF bestand te openen?
pi_108024373
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef Superthomas het volgende:

[..]

wat voor een eisen heb je allemaal nodig om een PDF bestand te openen?
Het gaat hier om de eventuele applicaties die bepaalde hardware en software nodig hebben om te kunnen draaien.
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:39:41 #265
346888 Superthomas
Codename Metawolf
pi_108024452
de iPad mensen hebben wel gelijk. met 1 type tablet werken is veel handiger.

wat je eigenlijk moet hebben is een tablet met edubuntu, dat is een Linux distributie gericht op onderwijs voor alle leeftijden. Zou het niet geweldig zijn als Canonical + ubuntu met zo'n tablet komen?
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:40:40 #266
346888 Superthomas
Codename Metawolf
pi_108024512
ik bedoel, ze zijn ook bezig met een ubuntu TV te maken.
pi_108024528
Hier mooi educatief stukje voor iPad gebruikers.

http://thedude.com/movies/scale_of_universe_enhanced.swf (click start)

Oh Wacht. -O- flash.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:41:44 #268
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_108024569
Wat een goed voorbeeld voor kneedbare jonge zieltjes: Producten gemaakt door minderjarige Chinese slavenhandjes verplicht stellen, er is blijkbaar niks mis met uitbuiting!
power to the people
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 februari 2012 @ 21:43:49 #269
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_108024673
quote:
8s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:41 schreef beestjuh het volgende:
Wat een goed voorbeeld voor kneedbare jonge zieltjes: Producten gemaakt door minderjarige Chinese slavenhandjes verplicht stellen, er is blijkbaar niks mis met uitbuiting!
Heb je een product van samsung, philips, sony, cisco, linksys, sitecom, sweex, LG, microsoft, HP, dell, HTC, Nokia, nintendo of enig ander willekeurige electronica fabrikant in huis?
pi_108024829
quote:
8s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:41 schreef beestjuh het volgende:
:')
pi_108025037
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:41 schreef epicbeardman het volgende:
Hier mooi educatief stukje voor iPad gebruikers.

http://thedude.com/movies/scale_of_universe_enhanced.swf (click start)

Oh Wacht. -O- flash.
There is an app for that.
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:43:30 #272
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_108028643
quote:
5s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Heb je een product van samsung, philips, sony, cisco, linksys, sitecom, sweex, LG, microsoft, HP, dell, HTC, Nokia, nintendo of enig ander willekeurige electronica fabrikant in huis?
Dat je er haast niet aan ontkomt, betekent natuurlijk niet dat het maar verplicht moet wezen. Ik probeer wel degelijk mijn aankopen van dit soort wegwerpelectronica nihil te houden. Zo heb ik veel (bijna alles, eigenlijk) tweedehands (jaren 80-90, die dingen blijven werken) en koop ik geen troep die over een jaar al outdated is. Zouden meer mensen moeten doen.
power to the people
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 februari 2012 @ 22:55:33 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108029344
quote:
5s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

check :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_108032005
Kan meneer de docent ook meekijken met de leuke dames als ze zich omkleden zoals meerdere keren in de VS met scholieren apple meuk gebeurd is?

Ik haat lezen op een ipad aangezien de fonts er lelijk uit komen te zien met de pauper resolutie... En dat je niet kan kiezen voor een veel goedkopere android tablet is al helemaal debiel. Op een Asus eee pad prime kan je tenminste nog een redelijk toetsenbord op aansluiten als je dan toch naar het hogere prijs segment wil gaan.
  Donald Duck held woensdag 15 februari 2012 @ 23:59:54 #275
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_108032150
iOS is een gesloten en gesandboxed systeem. Spionerende malware maakt technisch gezien geen kans.
En de volgende iPad komt met een 2048x1536 resolutie, haarscherpe tekst levert dat op.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')