abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108004015

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

Hier vind je de OP.

Quote van de week:

quote:
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108004039
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:18 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Over welke talenten zou dit gaan?
Ik dacht dat je maar een bepaald aantal huurspelers van 1 club mocht huren? Of zouden er een paar getransfereerd worden naar Kralingen?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108004047
Ik dank U vriendelijk.
pi_108004054
Manu, Kongolo, Steenvoorden, V Huigevoort, Vilhena, ongeveer de jongens die mee naar Marbella waren, maar nog wat mensen voor hun in de pikorde hebben?
pi_108004089
Het verschil tussen de eredivisie en de jupiler league is te groot.
Een A1-talent bij Feyenoord van 16,17 moet eigenlijk al dat niveau voorbij zijn.
-
pi_108004137
In de VI is Johnny van Burgerking geinterviewd door Stef de Bont:

'Ik ben klaar met nederland en alle criticasters'

'Bij Feijenoord kreeg ik niet genoeg tijd om me te bewijzen'

'Hier in Indonesië zijn ze echt lief, Dat is meteen het grootste verschil met Nederland'
pi_108004169
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:

'Hier in Indonesië zijn ze echt lief, Dat is meteen het grootste verschil met Nederland'
Het is een mietje dus.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108004235
quote:

Heeft ie natuurlijk wel gelijk in, als hij een paar wedstrijden meer de kans had gekregen had hij zich echt kunnen ontwikkelen tot een vaste kracht in ons elftal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Verwijderd *
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:37:45 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108004280
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:32 schreef Ritmo het volgende:
Een A1-talent bij Feyenoord van 16,17 moet eigenlijk al dat niveau voorbij zijn.
Niet mee eens. In de jeugdelftallen speel je altijd tegen leeftijdgenoten. In de JL leer je hoe het is om tegen spelers te spelen die fysiek sterker zijn, meer ervaring hebben en op basis van inzet een wedstrijd kunnen winnen. Dat heb je in de jeugdelftallen veel minder denk ik.
2000 light years from home
pi_108004283
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:32 schreef Ritmo het volgende:
Dat geldt natuurlijk niet voor elk talent uit de A. Tevens is het helemaal niet zo verkeerd voor die gasten om eens een jaartje te voetballen in een competitie waar ze tegenover kerels staan ipv leeftijdsgenoten.

Voor een exceptioneel talent zou de stap Excelsior helemaal niet nodig hoeven zijn natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108004290
quote:

In Indonesië hakken ze nog handen van dieven af, en worden verkrachte vrouwen gestenigd.
Lief daar hoor O+
-
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:38:59 #12
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108004315
",,Feit is gewoon dat ik afgetraind ben. Mido en Van der Meyde als voorbeelden? Die jongens waren bij hun start niet fit en dat ben ik wel. "
pi_108004324
Hij is trouwens toch naar Belgie verkast nu ofzo?
* Verwijderd *
pi_108004333
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Niet mee eens. In de jeugdelftallen speel je altijd tegen leeftijdgenoten. In de JL leer je hoe het is om tegen spelers te spelen die fysiek sterker zijn, meer ervaring hebben en op basis van inzet een wedstrijd kunnen winnen. Dat heb je in de jeugdelftallen veel minder denk ik.
Fysiek is het enige voordeel ten opzichte van de jeugdcompetities ja. Maar intussen stagneer je wel op alle andere gebieden. Je kunt nog beter tegen Ajax A1 spelen dan tegen MVV.
-
pi_108004357
Geniaal man, die Van Beukering.

Weet nog wel zijn eerste interview bij Rijnmond nadat hij gedebuteerd had. Vroegen ze of hij verbaasd was dat zowat de Kuip werd afgebroken toen hij erin kwam, terwijl dat natuurlijk pure sarcasme was.

Hij verklaarde van niet, want de supporters in de Kuip kwamen ook allemaal uit achterstandswijken net als hem. Dus dat schept een band. _O- Ik heb toen echt even de auto langs de kant moeten zetten omdat ik niet meer bijkwam van het lachen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:41:07 #16
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108004383
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb toen echt even de auto langs de kant moeten zetten omdat ik niet meer bijkwam van het lachen.
Geloof ik niet.
2000 light years from home
pi_108004391
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat geldt natuurlijk niet voor elk talent uit de A. Tevens is het helemaal niet zo verkeerd voor die gasten om eens een jaartje te voetballen in een competitie waar ze tegenover kerels staan ipv leeftijdsgenoten.
Dat kun je beter doen in de eredivisie. ;) Daar speel je ook tegen echte kerels, maar dan nog met enig niveau.
quote:
Voor een exceptioneel talent zou de stap Excelsior helemaal niet nodig hoeven zijn natuurlijk.
Klopt, maar degene die daar net onder zitten die moeten heel snel naar het niveau van de Nederlandse (sub)top. En dat kan alleen als je in de eredivisie speelt.
-
pi_108004402
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Geloof ik niet.
Klopt, dat gedeelte was wat gechargeerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108004403
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
Geniaal man, die Van Beukering.

Weet nog wel zijn eerste interview bij Rijnmond nadat hij gedebuteerd had. Vroegen ze of hij verbaasd was dat zowat de Kuip werd afgebroken toen hij erin kwam, terwijl dat natuurlijk pure sarcasme was.

Hij verklaarde van niet, want de supporters in de Kuip kwamen ook allemaal uit achterstandswijken net als hem. Dus dat schept een band. _O- Ik heb toen echt even de auto langs de kant moeten zetten omdat ik niet meer bijkwam van het lachen.
Beetje van het kaliber Ed de Goey die serieus ingaat op z'n cd-collectie bestaande uit 12 cd's van mainstream artiesten. _O-
pi_108004436
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:41 schreef Ritmo het volgende:
En dat kan alleen als je in de eredivisie speelt.
Klopt, vraag maar aan Mertens of Strootman.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108004472
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Boerrigter, al is die nu helemaal verpest door Ajax
* Verwijderd *
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:44:10 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_108004481
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Fysiek is het enige voordeel ten opzichte van de jeugdcompetities ja. Maar intussen stagneer je wel op alle andere gebieden. Je kunt nog beter tegen Ajax A1 spelen dan tegen MVV.
Ach een Mertens, Chadli en Strootman heeft het ook niet veel slechts gedaan voor hun ontwikkeling.
Ik vind dat je overdrijft, natuurlijk leer je meer in de Eredivisie en tref je een veelvoud aan talentvolle voetballers aan, maar in de JL kunnen jonge talenten van 16-18 echt meer opsteken als van een potje op Varkenoord op de maandagavond.
pi_108004489
quote:

[..]

Boerrigter, Assaidi... Zo'n beetje alle smaakmakers van de eredivisie ;)
pi_108004494
quote:

[..]

Het is meer dat die er op tijd uitgeplukt zijn daar, voordat ze gingen stagneren. Strootman na een half jaartje zelfs.. Hun echte ontwikkeling kwam pas toen ze in de eredivisie kwamen. Maar eigenlijk hoorden ze daar toen al niet meer thuis.
-
pi_108004565
Overigens zullen er best wel uitzonderingen zijn. Maar over het algemeen gezien is het toch 10 keer beter om je bij Excelsior in de eredivisie te ontwikkelen dan bij Excelsior in de eerste divisie.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')