Oh volgens mij wel ja maar is lang geledenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Ja! Uit 1998. De Reünie. Nog nooit gezien? Staat op youtube. Met een hysterische Helen die oog in oog komt te staan met Martine en haar de duivel noemt.
Hij maakt geen schijn van kans, als alleenstaande ex-crimineel.............toch?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop niet dat die bitch Bing op ideeen brengt qua voogdij en Bram
Dat is al gebeurd, te zien aan de schizofrenie-scenequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop niet dat die bitch Bing op ideeen brengt qua voogdij en Bram
Ja, ik dacht ik ga 'even' die film terugkijken, maar ben nu bij 9 van 9 haha! Maar leuk om al die vertrouwde gezichten terug te zien!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Heb net een stukje gekeken die duurt wel lang die film of niet?Deel 1 van 9 duurt al 10 minuten.
Wel leuk om weer terug te zien zeg!
Ja als ik vrij ben binnenkort ga ik eens kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:57 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik ga 'even' die film terugkijken, maar ben nu bij 9 van 9 haha! Maar leuk om al die vertrouwde gezichten terug te zien!
Ja belachelijk. Joep is een acteur die het zo kan neerzetten dat zijn karakter er best mee weg kan komen (zie Max Noordermeer), maar dan moet je hem wel goed materiaal geven om mee te werken. Zo stomquote:
Nu zit Lorena tussen Jef en Anton.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef LetsGame het volgende:
In alle opening vanaf seizoen 19 zitten Lorena en Jack naast elkaar, en nu hebben ze een relatie en zitten ze niet meer naast elkaar in de opening
DAT DUSquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
RTL is gewoon ongelofelijk kut.
Bij GTST zelf hebben ze er geen problemen mee dat die filmpjes online, maar RTL wil het dus niet en wat RTL wil is blijkbaar belangrijker.
Klotebedrijf.
Ik denk dat Lucas ook wel een weekje opgesloten wil zitten in een grot met Benjaminquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |