Ohquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:32 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Kurt gaat weg en Blaine blijft hè
Niemand had de conclusie gemaakt dat hij meer oog had voor de meiden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:05 schreef dollce het volgende:
[..]
Iets wat Darren dus niet echt lukt, tenminste het lijkt mij dat als je homo speelt dat je meer oog voor je vriendje zult hebben dan voor de meiden in Glee.
Rachel en Kurt sowieso, Finn waarschijnlijk ook. Santana lijkt ook terug te komen. Voor de rest is het gokken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:06 schreef babette21 het volgende:
Wie zijn er eigenlijk géén senior? Ik weet alleen Blaine en Tina (en Rory?!), de rest zit volgens mij allemaal in één klas.
En wie van de seniors zien we volgend jaar terug (op welke manier dan ook)? Is dat al bekend?
nee, dat zei ook niemand hier. Het is gewoon iets wat ik zelf merk aan hem.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Niemand had de conclusie gemaakt dat hij meer oog had voor de meiden.
Zoja, dan ben ik er niet mee eens.
Volgens de bijbehorende comments heeft Naya Rivera (Santana) inmiddels op twitter bevestigd dat ze terugkomtquote:They may be graduating, but that doesn’t mean we’ve seen the last of them on Glee! At the TCAs on January 8, we learned that at least three of our favorite characters have signed on for sure.
But what about the rest of the cast? Is their fate still up in the air? Here is a list
Officially confirmed as returning for Season 4:
Finn Hudson (Cory Monteith)
Rachel Berry (Lea Michele)
Kurt Hummel (Chris Colfer)
Rumored to be coming back:
Sebastian (Grant Gustin)
Underclassmen, and therefore likely to return:
Blaine Anderson (Darren Criss)
Damian McGinty (Rory)
Sam Evans (Chord Overstreet)
Artie Abrams (Kevin McHale)
Mercedes Jones (Amber Riley)
Tina Cohen-Chang (Jenna Ushkowitz)
Graduating seniors — fate still unknown:
Santana Lopez (Naya Rivera)
Quinn Fabray (Dianna Agron)
Noah “Puck” Puckerman (Mark Salling)
Mike Chang (Harry Shum Jr.)
Dave Karofsky (Max Adler)
Brittany S. Pierce (Heather Morris)
Hoe ze Kurt ooit een senior hebben kunnen maken snap ik nog steeds niet. Jochie lijkt net 15, als die een goeie dag heeft.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:21 schreef babette21 het volgende:
Toch maar effe gegoogled:
[..]
Volgens de bijbehorende comments heeft Naya Rivera (Santana) inmiddels op twitter bevestigd dat ze terugkomt
Ik had trouwens gedacht dat Sam, Mercedes en Artie een klas hoger zouden zitten, maar nu ik erover nadenk lijkt dit wel te kloppen zo (ik twijfel alleen nog over Sam, maar Mercedes en Artie zie je idd nooit tegelijk les hebben met die anderen).
er is er een donker van die tweequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Leuke aflevering, de vaders waren ook leuk. Alleen toch jammer dat ze het niet bij het originele verhaal hebben gehouden van de 2 joodse vaders waarvan er 1 donker is...
[ afbeelding ]
Ik zag 'm laatst in één van de eerste afleveringen, als je dat met nu vergelijkt is ie toch best een grote jongen geworden in 2 jaar tijd!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:27 schreef dollce het volgende:
Hoe ze Kurt ooit een senior hebben kunnen maken snap ik nog steeds niet. Jochie lijkt net 15, als die een goeie dag heeft.
He bah...quote:Die jongen die Sebastian speelt schijnt toch volgend jaar tot de vaste cast te behoren? Tenminste ik dacht zoiets gelezen te hebben.
heb je mijn post gezien? er is er nog steeds een zwart, alleen veel lichter van kleur.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik maak me er niet druk om, ik vind het gewoon jammer.
Gebeurt inderdaad vaak, zo'n pilot is toch vooral een eerste aanzet (verkoopt het wel?). Definitieve casting volgt vaak pas later. Ik kan me bv nog herinneren dat Carol (ex van Ross) in Friends eerst door een ander werd gespeeld. En in de pilot van Private Practice zat een andere Naomi.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef Steve het volgende:
Het is wel vaker zo dat een pilot iets afwijkt van de rest van de serie. Ik kan me daar niet zo druk om maken.
ja ik heb je post gezien. en het maakt me niet uit dat hij "blank maar toch zwart" is. Het ging mij meer om hoe absurd het op de foto eruit ziet :-) dat maakte het gewoon leuk. En dat hebben ze met die Goldblum en die ander er uit gehaald. Dat vind ik jammer...quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
heb je mijn post gezien? er is er nog steeds een zwart, alleen veel lichter van kleur.
Originele mannen waren geen acteurs, gewoon mensen van de set, voor een prop-foto.
Ze mogen van mij nog lang blijvenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:24 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
er is er een donker van die twee![]()
[ afbeelding ]
Brian Stokes Mitchell is African-American
Of dat de set anders is, zoals Luke's diner in Gilmore Girls.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Gebeurt inderdaad vaak, zo'n pilot is toch vooral een eerste aanzet (verkoopt het wel?). Definitieve casting volgt vaak pas later. Ik kan me bv nog herinneren dat Carol (ex van Ross) in Friends eerst door een ander werd gespeeld. En in de pilot van Private Practice zat een andere Naomi.
[/collegeuurtje]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Of dat de set anders is, zoals Luke's diner in Gilmore Girls.
gelulquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:09 schreef babette21 het volgende:
Trouwens, om weer even terug te komen bij Glee: dat verhaal van die Rory over het terug moeten naar Ierland... dat was toch gewoon gelul om Sugar voor zich te winnen? Of was dat alleen mijn eigen gedachtenkronkel en gaat ie echt?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |