Ze wisten het gewoonquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
Toeval, want was vorige week al te luisteren op youtube!
Ik vind Santana één van de mooiste zangstemmen in Glee hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:20 schreef babette21 het volgende:
Ik vond Quinn in het eerste seizoen één van de leukste, maar sinds ze haar cheerio-pakje in de wilgen moest hangen is de rol héél hard achteruit gegaan. Vind er nu ook niks meer aan.
En ben ook geen enorme fan van haar stem, het klinkt nog zo meisjesachtig (lees: schattig![]()
). Dan hoor ik 10x liever Santana, Mercedes of (zelfs) Rachel* zingen!
*ik vind Rachel eigenlijk heel goed zingen, maar ik kan het personage zelf niet altijd even goed uitstaan... en het is zo irritant dat ze áltijd jankt als ze zingt!![]()
Vind ik ook. Erg blij dat ze dat zelf ook eindelijk ontdekt hebben!quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind Santana één van de mooiste zangstemmen in Glee hebben
Ohwja, die was ook leukquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond het nummer van Mike en Tina ook ontzettend leuk.
Inderdaad, tegenwoordig is ze nog roomser dan de pausquote:En inderdaad, Quinn was in seizoen 1 veel interessanter om te volgen.
Ja heh, opvallend hoeveel solo's ze dit seizoen heeftquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Erg blij dat ze dat zelf ook eindelijk ontdekt hebben!
En dat ze in de groepsnummers de beste stukken krijgt (uithalen enzo), die eerst standaard naar Rachel gingen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja heh, opvallend hoeveel solo's ze dit seizoen heeft
quote:I fully support your right to be unhappy with Finn for the rest of your lives.
Leuk? Nee, fantastisch, dat was hetquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:45 schreef WheeleE het volgende:
Ik vond m leuk!
Dad & Dad waren een beetje maf maar wel grappig. Jeff deed het wel erg leuk.
Het definitief en publiek worden van Brittany & Santana heb ik geloof ik even gemist, maar:. Werd hoog tijd! Verder waren Rory & Artie al vechtend om Sugar ook wel lollig.
Mercedes met I WIll ALways Love You was erg mooi, zowel qua uitvoering als qua timing.
De Valentine-gorilla van Kurt zag je al wel aankomen, maar toch was ie wel schattig, sortof.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Leuk? Nee, fantastisch, dat was hetKijk 'm nu al voor de tweede keer
Humor zeker, de tweede keer zag ik nog wat kleine subtiele grapjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:19 schreef Fir3fly het volgende:
Er was humor, de gehele cast deed mee en Rachel's vaders waren fantastisch. Evenals Sugar.
Kleine smet is die nieuwe jesusfreak.
Mwa, ik vind ze wel tof, een groen Iers elfje en de reïncarnatie van Jezusquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef Franknfurter het volgende:
Leuke aflevering! Eindelijk een noemenswaardige kus van Santana en Brittany, de vaders van Rachel zijn leuk neergezet, duet van Mike en Tina was leuk en het hele Sugar gebeuren!
Enige minpuntje vind ik die Glee-project losers, bah.
Jawel want Kurt gaat dit seizoen afstuderen terwijl ze Blaine willen behouden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik wil Kurtofsky en Glee geeft zo'n schattige scene terwijl je weet dat het nooit iets wordt
Er zijn ook geruchten datquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel want Kurt gaat dit seizoen afstuderen terwijl ze Blaine willen behouden.
die break up en Kurtofsky zit er wel aan te komen dus.
SPOILER: karofskyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik hoop het niet. Dave is leuk en Kurtofsky = hopelijk minderBlaine
♥ scars make us who we are ♥
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Er zijn ook geruchten datSPOILER: karofskyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik hoop het niet. Dave is leuk en Kurtofsky = hopelijk minderBlaine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht trouwens dat die Sebastian in het gorillapak zou zitten, zodat Kurt en Blair daar ruzie over zouden krijgen...Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Er zijn ook geruchten datAch er gaan ook 'geruchten' datSPOILER: karofskyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik hoop het niet. Dave is leuk en Kurtofsky = hopelijk minderBlaine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Dat zou goed nieuws zijn, van mij mag Blaine echt per direct exit. Karovsky en Kurt lijkt me een leuke comboquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel want Kurt gaat dit seizoen afstuderen terwijl ze Blaine willen behouden.
die break up en Kurtofsky zit er wel aan te komen dus.
Kurt gaat weg en Blaine blijft hèquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:09 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat zou goed nieuws zijn, van mij mag Blaine echt per direct exit. Karovsky en Kurt lijkt me een leuke combo
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de acteur die Blaine speelt in het echt ook gay ?
Zou maar zo kunnenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Kurt weg is gaan ze met Blaine ook die kant op denk ik.
Nouja, het is acteren hè. Het is de bedoeling dat het overtuigend is. Wat je geaardheid ook is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnenIn de alcoholaflevering van vorig seizoen was Blaine er ook niet vies van om het Rachel te zoenen
Ik dacht eerst ook 'huh, wat heb ik gemistquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:45 schreef WheeleE het volgende:
Het definitief en publiek worden van Brittany & Santana heb ik geloof ik even gemist, maar:. Werd hoog tijd!
Iets wat Darren dus niet echt lukt, tenminste het lijkt mij dat als je homo speelt dat je meer oog voor je vriendje zult hebben dan voor de meiden in Glee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nouja, het is acteren hè. Het is de bedoeling dat het overtuigend is. Wat je geaardheid ook is.
100% hetroquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de acteur die Blaine speelt in het echt ook gay ?
Het was wat later dacht ik (ep 8 of 9? iig voor de winterbreak), Sue zat midden in die campagne waarin die tegenstander een video over Sue (én Santana) had gemaakt en Santana er wel voor uit moest komen. Ze gaf in die aflevering ook aan dat ze haar ouders op de hoogte had gebracht (die waren er oke mee) en later zag je haar met haar oma (die was er niet oke mee).quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:44 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook 'huh, wat heb ik gemist' maar dat schijnt in ep4 dus al gebeurd te zijn.
Je kan veel over Blaine zeggen (ik ben ook geen fan), maar ik vind dat hij het homo/vriendje van Kurt zijn wel goed neerzet hoor. Heb 'm nog nooit naar de meiden zien kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:05 schreef dollce het volgende:
[..]
Iets wat Darren dus niet echt lukt, tenminste het lijkt mij dat als je homo speelt dat je meer oog voor je vriendje zult hebben dan voor de meiden in Glee.
Ohquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:32 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Kurt gaat weg en Blaine blijft hè
Niemand had de conclusie gemaakt dat hij meer oog had voor de meiden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:05 schreef dollce het volgende:
[..]
Iets wat Darren dus niet echt lukt, tenminste het lijkt mij dat als je homo speelt dat je meer oog voor je vriendje zult hebben dan voor de meiden in Glee.
Rachel en Kurt sowieso, Finn waarschijnlijk ook. Santana lijkt ook terug te komen. Voor de rest is het gokken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:06 schreef babette21 het volgende:
Wie zijn er eigenlijk géén senior? Ik weet alleen Blaine en Tina (en Rory?!), de rest zit volgens mij allemaal in één klas.
En wie van de seniors zien we volgend jaar terug (op welke manier dan ook)? Is dat al bekend?
nee, dat zei ook niemand hier. Het is gewoon iets wat ik zelf merk aan hem.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Niemand had de conclusie gemaakt dat hij meer oog had voor de meiden.
Zoja, dan ben ik er niet mee eens.
Volgens de bijbehorende comments heeft Naya Rivera (Santana) inmiddels op twitter bevestigd dat ze terugkomtquote:They may be graduating, but that doesn’t mean we’ve seen the last of them on Glee! At the TCAs on January 8, we learned that at least three of our favorite characters have signed on for sure.
But what about the rest of the cast? Is their fate still up in the air? Here is a list
Officially confirmed as returning for Season 4:
Finn Hudson (Cory Monteith)
Rachel Berry (Lea Michele)
Kurt Hummel (Chris Colfer)
Rumored to be coming back:
Sebastian (Grant Gustin)
Underclassmen, and therefore likely to return:
Blaine Anderson (Darren Criss)
Damian McGinty (Rory)
Sam Evans (Chord Overstreet)
Artie Abrams (Kevin McHale)
Mercedes Jones (Amber Riley)
Tina Cohen-Chang (Jenna Ushkowitz)
Graduating seniors — fate still unknown:
Santana Lopez (Naya Rivera)
Quinn Fabray (Dianna Agron)
Noah “Puck” Puckerman (Mark Salling)
Mike Chang (Harry Shum Jr.)
Dave Karofsky (Max Adler)
Brittany S. Pierce (Heather Morris)
Hoe ze Kurt ooit een senior hebben kunnen maken snap ik nog steeds niet. Jochie lijkt net 15, als die een goeie dag heeft.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:21 schreef babette21 het volgende:
Toch maar effe gegoogled:
[..]
Volgens de bijbehorende comments heeft Naya Rivera (Santana) inmiddels op twitter bevestigd dat ze terugkomt
Ik had trouwens gedacht dat Sam, Mercedes en Artie een klas hoger zouden zitten, maar nu ik erover nadenk lijkt dit wel te kloppen zo (ik twijfel alleen nog over Sam, maar Mercedes en Artie zie je idd nooit tegelijk les hebben met die anderen).
er is er een donker van die tweequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Leuke aflevering, de vaders waren ook leuk. Alleen toch jammer dat ze het niet bij het originele verhaal hebben gehouden van de 2 joodse vaders waarvan er 1 donker is...
[ afbeelding ]
Ik zag 'm laatst in één van de eerste afleveringen, als je dat met nu vergelijkt is ie toch best een grote jongen geworden in 2 jaar tijd!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:27 schreef dollce het volgende:
Hoe ze Kurt ooit een senior hebben kunnen maken snap ik nog steeds niet. Jochie lijkt net 15, als die een goeie dag heeft.
He bah...quote:Die jongen die Sebastian speelt schijnt toch volgend jaar tot de vaste cast te behoren? Tenminste ik dacht zoiets gelezen te hebben.
heb je mijn post gezien? er is er nog steeds een zwart, alleen veel lichter van kleur.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik maak me er niet druk om, ik vind het gewoon jammer.
Gebeurt inderdaad vaak, zo'n pilot is toch vooral een eerste aanzet (verkoopt het wel?). Definitieve casting volgt vaak pas later. Ik kan me bv nog herinneren dat Carol (ex van Ross) in Friends eerst door een ander werd gespeeld. En in de pilot van Private Practice zat een andere Naomi.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef Steve het volgende:
Het is wel vaker zo dat een pilot iets afwijkt van de rest van de serie. Ik kan me daar niet zo druk om maken.
ja ik heb je post gezien. en het maakt me niet uit dat hij "blank maar toch zwart" is. Het ging mij meer om hoe absurd het op de foto eruit ziet :-) dat maakte het gewoon leuk. En dat hebben ze met die Goldblum en die ander er uit gehaald. Dat vind ik jammer...quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
heb je mijn post gezien? er is er nog steeds een zwart, alleen veel lichter van kleur.
Originele mannen waren geen acteurs, gewoon mensen van de set, voor een prop-foto.
Ze mogen van mij nog lang blijvenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:24 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
er is er een donker van die twee![]()
[ afbeelding ]
Brian Stokes Mitchell is African-American
Of dat de set anders is, zoals Luke's diner in Gilmore Girls.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Gebeurt inderdaad vaak, zo'n pilot is toch vooral een eerste aanzet (verkoopt het wel?). Definitieve casting volgt vaak pas later. Ik kan me bv nog herinneren dat Carol (ex van Ross) in Friends eerst door een ander werd gespeeld. En in de pilot van Private Practice zat een andere Naomi.
[/collegeuurtje]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Of dat de set anders is, zoals Luke's diner in Gilmore Girls.
gelulquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:09 schreef babette21 het volgende:
Trouwens, om weer even terug te komen bij Glee: dat verhaal van die Rory over het terug moeten naar Ierland... dat was toch gewoon gelul om Sugar voor zich te winnen? Of was dat alleen mijn eigen gedachtenkronkel en gaat ie echt?!
Ik geloofde hetquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:09 schreef babette21 het volgende:
Trouwens, om weer even terug te komen bij Glee: dat verhaal van die Rory over het terug moeten naar Ierland... dat was toch gewoon gelul om Sugar voor zich te winnen? Of was dat alleen mijn eigen gedachtenkronkel en gaat ie echt?!
Ik hoop wel dat hij blijft. Zijn rol heeft wel potentiequote:Op donderdag 16 februari 2012 21:26 schreef Steve het volgende:
Ik denk dat ze het bewust een beetje opengelaten hebben. Kunnen ze later nog beslissen of ze zijn contract verlengen.
Nogal.quote:
Die christen? Die was juist de winnaar, dus ik zou maar vanuit gaan dat ie lang genoeg daar zal blijven.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nogal.
Die nieuwe klaphark, krijgt die ook 7 episodes?
ze waren allebei winnaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die christen? Die was juist de winnaar, dus ik zou maar vanuit gaan dat ie lang genoeg daar zal blijven.
Ja, maar de anderen (die eigenlijk verloren hebben) waren zo goed dat ze ook rollen kregen, alleen minder afleveringen.quote:
Op het moment dat ze stonden te schuifelen en Sugar iets zei in de richting van 'ik vind 't zóóó erg voor jequote:Op donderdag 16 februari 2012 21:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik geloofde hetEcht? Hij had het er al eerder over in deze aflevering
Ja, en het was ook geen "Ik wil het er niet over heen, want het doet teveel pijn"-ik wil het er niet over hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op het moment dat ze stonden te schuifelen en Sugar iets zei in de richting van 'ik vind 't zóóó erg voor je' reageerde Rory echt zo van 'wut? hè?', zij moest zeggen 'dat je wordt gedeporteerd
' en hij zo 'ja... ja... maar laten we daar maar niet aan denken nu!' ofzo..
Lag er wel vrij dik bovenop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door ejiraM op 17-02-2012 07:23:03 ]Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:06 schreef babette21 het volgende:
Nou tot nu toe zie ik niet wat er interessant gaat zijn aan die Joe, hij komt behoorlijk stompzinnig over. Met z'n "na nadenken en bidden ben ik tot de conclusie gekomen dat het geen probleem is om een liedje te zingen voor 2 meisjes".
Ik vind 't maar stom dat ze allemaal van die Idols-kandidaten in Glee zetten die dan ook nog verhaaltjes moeten hebben, terwijl sommige vaste karakters 2 zinnen per aflevering krijgen (als ze geluk hebben).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
Je hoeft niet iedere aflevering te volgen wat Glee uitzendt hè.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik hoop dat ze de serie niet verlengen, de koek is duidelijk op. De verhaallijnen worden steeds zwakker, zelfs Sue is out of punchlines en de liedjes steeds vergezochter.
Nou tot nu toe zie ik niet wat er interessant gaat zijn aan die Joe, hij komt behoorlijk stompzinnig over. Met z'n "na nadenken en bidden ben ik tot de conclusie gekomen dat het geen probleem is om een liedje te zingen voor 2 meisjes".
Ik vind 't maar stom dat ze allemaal van die Idols-kandidaten in Glee zetten die dan ook nog verhaaltjes moeten hebben, terwijl sommige vaste karakters 2 zinnen per aflevering krijgen (als ze geluk hebben).Dat stukje over het bidden en nadenken was zo overduidelijk bedoeld om de biblebelt van amerika een beetje te paaien. Respect voor de christelijke gedachte, maar toch de homo-emancipatie promoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Ik volg het nog zolang ik het leuk vind, het is gewoon duidelijk dat de schrijvers geen leuke, nieuwe ideeen meer hebben. Of mag je dat hier niet zeggen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je hoeft niet iedere aflevering te volgen wat Glee uitzendt hè.
Dat mag. Ik vond het alleen raar dat je hoopt dat ze de serie niet meer verlengen, terwijl je net zo goed kan stoppen met kijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik volg het nog zolang ik het leuk vind, het is gewoon duidelijk dat de schrijvers geen leuke, nieuwe ideeen meer hebben. Of mag je dat hier niet zeggen?
Hoezo? Ik hoop op een goede afronding en heb geen behoefte aan een heel nieuw seizoen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vond het alleen raar dat je hoopt dat ze de serie niet meer verlengen, terwijl je net zo goed kan stoppen met kijken.
Omdat er genoeg mensen zijn die het niet erg vinden als ze door zouden gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoezo? Ik hoop op een goede afronding en heb geen behoefte aan een heel nieuw seizoen.
Bovendien zou de hele cast volgend jaar toch weg moeten zijn![]()
Dat vraag ik me erg af. De kijkcijfers lopen zo geweldig niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
Omdat er genoeg mensen zijn die het niet erg vinden als ze door zouden gaan.
Als er totaal geen interesse meer in is, dan stoppen ze vanzelf lijkt me.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat vraag ik me erg af. De kijkcijfers lopen zo geweldig niet.
In Glee Project had die Ryan Murphy het er ook continu over dat hij een christelijk personage in de serie wilde, en toen de christen in die show afviel (omdat hij geen meisjes wilde kussen als acteur) heeft hij z'n zinnen op Sam gezet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:28 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat stukje over het bidden en nadenken was zo overduidelijk bedoeld om de biblebelt van amerika een beetje te paaien. Respect voor de christelijke gedachte, maar toch de homo-emancipatie promoten.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat dat joch ook nog wel langs zou komen, ze waren zo enthousiast altijd over hem...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:29 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
In Glee Project had die Ryan Murphy het er ook continu over dat hij een christelijk personage in de serie wilde, en toen de christen in die show afviel (omdat hij geen meisjes wilde kussen als acteur) heeft hij z'n zinnen op Sam gezet.
Wel jongens?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:29 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
In Glee Project had die Ryan Murphy het er ook continu over dat hij een christelijk personage in de serie wilde, en toen de christen in die show afviel (omdat hij geen meisjes wilde kussen als acteur) heeft hij z'n zinnen op Sam gezet.
Ik vind 't maar stom dat ze allemaal van die Idols-kandidaten in Glee zetten die dan ook nog verhaaltjes moeten hebben, terwijl sommige vaste karakters 2 zinnen per aflevering krijgen (als ze geluk hebben).Nou, ik denk dat ze er meer kanten mee uitkunnen. Rory is een domme Ier, en that's pretty much it. Joe kan veel meer, heb ik het idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over dat ze eerst Cameron als gelovige willen, volgens mij willen ze dat met Sam ook al vanaf t moment dat ze weten dat hij bibletats heeft..Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Irritant he al die die aandacht naar die idiols sukkeltjes terwijl Tina, Britney Puck etc er maar voor verloren bij zitten. Voor die drie is het toch ook nog eens het laatste seizoen of niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nogal.
Die nieuwe klaphark, krijgt die ook 7 episodes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Waarom niet? Ik zou ook mooi begraven willen worden, desnoods in galajurkquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:49 schreef babette21 het volgende:
Ik vond het feit dat Dave z'n mooie pak aan ging doen trouwens erg overdone. Zullen we dat soort acties gewoon overlaten aan mensen die na 30 jaar trouwe dienst in uniform willen sterven?!
Ik weet het antwoord op die vraag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:53 schreef babette21 het volgende:
Oh en ik wed dat Quinn wél doodgaat... lekker dramatisch en lost meteen het "probleem" voor volgend jaar op (terugkomen of niet?).
ja daar was ik verbaasd over; ik dacht me uit de promo te herinneren dat Quinn een opmerking tegen Rachel maakte om haar van dat trouwen te weerhouden, dus toen ze elkaar nu in de gang tegenkwamen dacht ik: nu komt het. Maar toen ging ze ineens positief doen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:06 schreef Fir3fly het volgende:
(waar ook weer een scene van geknipt is).
Blijkbaar. Misschien dat dat nog zou verklaren waarom Quinn juist degene was die laat was ofzo, dat is ook nog steeds onduidelijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja daar was ik verbaasd over; ik dacht me uit de promo te herinneren dat Quinn een opmerking tegen Rachel maakte om haar van dat trouwen te weerhouden, dus toen ze elkaar nu in de gang tegenkwamen dacht ik: nu komt het. Maar toen ging ze ineens positief doen!![]()
Dat wat in de promo te zien was, is dus weggelaten?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |