als ze niet kunnen schelden en andersdenkenden vertellen weg te gasn, weten ze het ook niet meer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kunnen we het over Fukushima hebben?
Het lijkt het schoolplein wel. "Jij bent stom", "nee jij, stommerd"
Nee joh dat wil ik helemaal niet maar je weet toch zelf in wat voor forum je zit. Realiseer dat en laat de mensen hier gewoon praten over wat ze willen, zonder het gelijk af te branden. dan hoor je gewoon niet in BNW. Dat snap jij toch ook wel neem ik aan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:36 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
gaan we weer ontaarden in schelden? Als je toch je zin niet krijgt?
Niveau naar beneden bijgesteld tot........ KINDERACHTIG.
Koninklijk meervoud I presume?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:36 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Ja kun je doen, wil wel zien hoeveel mensen jouw site hier dan aan zullen halen als feit, ik denk niet veel![]()
Denk je nu werkelijk dat wij hier elke site als feitelijke waarheid aannemen en vervolgens citeren om ons verhaal door te drukken?
Wij zijn echt op zoek naar de waarheid, wij zeggen niet dat we die kennen, wij zijn alleen op zoek.
Dat jij daarover valt, zegt genoeg over jou.
En nu ben ik klaar met je, je hebt jezelf genoeg voor lul gezet.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:31 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Laten we stemmen wie denkt dat er hier een trol is.
Ik kan de uitslag wel raden.
Dat dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:39 schreef Blaadjes het volgende:
on topic dan:
[..]
Nee joh dat wil ik helemaal niet maar je weet toch zelf in wat voor forum je zit. Realiseer dat en laat de mensen hier gewoon praten over wat ze willen, zonder het gelijk af te branden. dan hoor je gewoon niet in BNW. Dat snap jij toch ook wel neem ik aan.
grmppffff.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:25 schreef dikkebroekzak het volgende:
Maar wat voor feiten heb ik gelezen over de 'waarheid' wat jullie willenponeren?
Behalve roddelkrantlinks die geen hond naar kijkt anders en niemand anders serieus neemt. Dat noem ik geen bronnen.
Kom eens met de Volkskrant of Parool of Nos of NY times of Le Monde of Der Spiegel die zulke dingen verkondigt als bron.
Jij bent niet op zoek naar de waarheid?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Koninklijk meervoud I presume?
Ik pretendeer niets. Ik lees en laat me informeren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:48 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Jij bent niet op zoek naar de waarheid?
Jij pretendeert wel de waarheid te kennen?
Wellicht laat je je persoonlijke mening over mij teveel meespelen, ik zie namelijk niemand anders me verbeteren op dit punt.
Misschien moet je naar Israël verhuizen, daar pas je beter thuis.
Moet ik je vertellen, dat de waarheid over feiten gaat, en de norm bepaalt wordt door de meningen van de meerderheid?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:40 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]![]()
Dus stemmen bepaalt de waarheid? Meerderheid wint of zoiets?
Moet ik je gaan vertellen, daar je niet in de klas opgelet hebt, dat ooit dacht de meerderheid dat de aarde plat was?
Och scheetje, poepie, liefje. Waar lees jij dat we de waarheid in pacht hebben?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef dikkebroekzak het volgende:
Maar ik ga me nu terugtrekken en enkel rustig meelezenomdat de BNWers de waarheid in pacht menen te hebben. Zonder feiten.
Convince me. Im waiting....
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik pretendeer niets. Ik lees en laat me informeren.
En die laatste opmerking zal ik maar niet op ingaan, echt zeg
Dat heeft hij uit zijn duim gezogen, om zichzelf nog wat rust te gunnen. Want wat nou als wij gelijk zouden hebben?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Och scheetje, poepie, liefje. Waar lees jij dat we de waarheid in pacht hebben?
Leuk dat ninja editen eh?quote:
Jij zit hier alleen maar omdat je zwart bentquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:54 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Dat heeft hij uit zijn duim gezogen, om zichzelf nog wat rust te gunnen. Want wat nou als wij gelijk zouden hebben?
Oei....wat dan. Dat worden slapeloze nachten voor ons menneke.
Zo zwart als de nachtquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij zit hier alleen maar omdat je zwart bent
quote:
Stel je niet aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:53 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]huillie huillie
Waarom moet je mij dan aanvallen, ga jij ervan uit dat de meerderheid hier uit is om de waarheidsevangelie te prediken? Nee toch. Verbeter mij dan ook niet op zulke onzinnige punten.
Ik geef er toch geen reet om als je me niet moet, ik moest je al niet na je reactie over Israël, dat Iran de agressor was, zoiets was het toch?
lavender slachtoffer![]()
Heerlijk, ik kom bijna klaar! Maar ja dat zal wel onzin zijn want het AD heeft er nog niet over geschreven...quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:03 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Zo zwart als de nacht
Ik predik de luciferian doctrine, gestoken in een new age jasje, dat eerlijkheid combineert met desinfo om zo de perfecte propagandamix te verwezenlijken.
lolquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heerlijk, ik kom bijna klaar! Maar ja dat zal wel onzin zijn want het AD heeft er nog niet over geschreven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |