Hey... dikkebroekpoep, kap nou eens ff met je gezuig. Nu is het wel leuk geweest. Wacht gewoon af op wat er gepost wordt en reageer daar dan op een normale manier inhoudelijk op (of niet).quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:29 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Maar van jou zeker niet?
Ik heb je al verteld dat je niet steeds moet gaan zitten janken over eenzelfde reactie op pagina 1 maar op moet schieten met de discussie.
En er zijn reacties van mij zat waarop ik geen antwoord heb gekregen. Goede onderbouwing dus. Lees eens het topic rustig door. Ik gun je de tijd.
Dus bij deze, zie je kans schoon.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hey... dikkebroekpoep, kap nou eens ff met je gezuig. Nu is het wel leuk geweest. Wacht gewoon af op wat er gepost wordt en reageer daar dan op een normale manier inhoudelijk op (of niet).
Idee is leuk maar vanaf de eerste belachelijkmakerij reacties raakte ik mijn interesse al kwijt helaas, deel 2 beter begeleiden?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Van mij mag er een flinke bezem door dit topic. We waren pas op pagina 3 ofzo, voordat het ontaarde in een offtopic discussie.
Alweer niet inhoudelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:29 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Maar van jou zeker niet?
Ik heb je al verteld dat je niet steeds moet gaan zitten janken over eenzelfde reactie op pagina 1 maar op moet schieten met de discussie.
En er zijn reacties van mij zat waarop ik geen antwoord heb gekregen. Goede onderbouwing dus. Lees eens het topic rustig door. Ik gun je de tijd.
Dus bij deze, zie je kans schoon.
Ook niet inhoudelijkquote:
Fok! heeft ook een probleem met z'n eigen moderators.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Idee is leuk maar vanaf de eerste belachelijkmakerij reacties raakte ik mijn interesse al kwijt helaas, deel 2 beter begeleiden?
Inderdaad. Resonancer verdient een tweede deel, een goed tweede deel. Als wij dan ook allemaal niet meer reageren op overduidelijke trolls komt het vast goed.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:45 schreef DeMolay het volgende:
Ik doe ook ff mee om deze zo snel mogelijk vol te krijgen zodat resonancer het topic krijgt wat hij verdient met zo'n OP
Helemaal mee eens. Als de mods dikkebloedprop dan in toom houden, dan wordt het vast een mooi topiquequote:Op donderdag 16 februari 2012 15:56 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Inderdaad. Resonancer verdient een tweede deel, een goed tweede deel. Als wij dan ook allemaal niet meer reageren op overduidelijke trolls komt het vast goed.
Goed idee, maar dan zelf ook het goede voorbeeld geven en niet kinderachtig schelden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als de mods dikkebloedprop dan in toom houden, dan wordt het vast een mooi topique![]()
Ah joh..... dit is toch geen schelden? Dit is gewoon een jokequote:Op donderdag 16 februari 2012 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed idee, maar dan zelf ook het goede voorbeeld geven en niet kinderachtig schelden.
Luisteren naar Lavenderr allemaal; geef zelf het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed idee, maar dan zelf ook het goede voorbeeld geven en niet kinderachtig schelden.
Tjonge jonge wat een spuit-11 Gray. Maar je hebt gelijk. Moving on.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Luisteren naar Lavenderr allemaal; geef zelf het goede voorbeeld.
Broekzak: niet langer de discussie bemoeilijken, kritiek geven mag, graag zelfs, maar laat het denigrerende toontje achterwege.
Anderen: laat het eerdere gedoe rusten. Maak er zelf een inhoudelijke discussie van, laat niet-inhoudelijk commentaar links liggen.
Dit is een interessant onderwerp, waar de TS veel moeite in heeft gestoken, dus laten we daar wat tegenover stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |