quote:Ontvang een Legendarische Pokémon bij V&D!
In 15 winkels van V&D zal het op ZATERDAG 18 FEBRUARI mogelijk zijn om RESHIRAM of ZEKROM met level 100 in je versie van Pokémon Black Version of Pokémon White Version te ontvangen! Kom die dag dus tussen 11:00 en 16:30 naar een van de volgende winkels en neem je Nintendo DS, Nintendo DSi, Nintendo DSi XL of Nintendo 3DS mét officieel spel mee om een Legendarische Pokémon te ontvangen. Heb jij Pokémon Black Version? Dan is dit je kans om Zekrom te ontvangen die de aanval Fusion Bolt kent! Heb jij Pokémon White Version? Dan kun je Reshiram ontvangen! Reshiram kan Fusion Flare gebruiken.
Deelnemende V&D filialen:
Amstelveen, Den Haag Centrum, Groningen, Maastricht, Rotterdam Beursplein, Utrecht Centrum, Arnhem, Almere, Breda, Eindhoven, Haarlem Centrum, Nijmegen, Apeldoorn, Hilversum en Rotterdam Zuidplein.
Ben zeker veels te laat nu?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De level 100 Arceus nog niet opgehaald dus?
Nee kan nog steeds. Moet je alleen wel via pokemongloballink doen.De code voor Arceus was geloof ik ARCEUSVOTEquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:35 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ben zeker veels te laat nu?
Zelda Four Swords is er al langer btw, maar is te moeilijk voor mij, met moeite 1 lvl kunnen uitspelen samen met iemand
twitter:NintendoEurope twitterde op maandag 27-02-2012 om 11:03:19Brand new #Pokémon Black Version 2 & Pokémon White Version 2 for #NintendoDS coming to Europe this Autumn http://t.co/4ITPG6H1 reageer retweet
Niet. Ze waren te statisch en cliche. We menen dat maar omdat we toen jong waren, en dan beleef je zulke dingen gewoon intensiever.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:25 schreef RemmyZ het volgende:
De oude Pokémon spellen waren stukken leuker.
je kunt ook beter kijken of je zo'n wifi dongle op de kop kan tikken, bij mij werkt dat ook stukken beter dan direct via de modemquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:54 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ik heb de beveiliging in het modem via WEP gedaan, reset en instellingen op de DSI opnieuw ingesteld maar wil nog steeds niet lukken.
ja, maar je hoeft je verbinding niet onveilig te maken door hem te downgraden naar WEP sleutels en voor zover ik er ervaring mee heb, werkt het een stuk beterquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:00 schreef DennisDeBengel het volgende:
Maar dan moet de data toch nog steeds door het modem om naar de DS toe te gaan?
Nee, geen WEP, maar (tijdelijk) zonder beveiliging.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:54 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ik heb de beveiliging in het modem via WEP gedaan, reset en instellingen op de DSI opnieuw ingesteld maar wil nog steeds niet lukken.
Ah op die manier, als het echt niet wil lukken zal ik daarvoor eens kijken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ja, maar je hoeft je verbinding niet onveilig te maken door hem te downgraden naar WEP sleutels
Zal dat even proberen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, geen WEP, maar (tijdelijk) zonder beveiliging.
Mogelijk kan Nintendo de update er ook opzetten als je 'm opstuurt.
Die link geeft hij zelf ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:33 schreef Jesse_ het volgende:
Jongens wat een poep advies allemaal, het heeft echt niks mijn zijn internetverbinding te maken
Oplossing:
http://www.nintendo.com/c(...)stem=DS&locale=en_US
(probeer anders eens ipv van vanaf de SD-kaart foto's te sturen ze vanaf het systeem geheugen te sturen)
Ik moet beter lezenquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Die link geeft hij zelf ook
En daarna dat het updaten niet lukt.
wat pokemon(w/b) betreft werkt het idd wel, bij oudere games moet je toch echt andere maatrelegen treffen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik moet beter lezen
Tegenwoordig kunnen bijna alle smartphones snel een draadloosnetwerk opzetten.
Is makkelijker dan telkens in je router zitten te prutsen
Waarom? Een draadloos netwerk zonder beveiliging zet je nog sneller op dan eentje metquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wat pokemon(w/b) betreft werkt het idd wel, bij oudere games moet je toch echt andere maatrelegen treffen.
Een smartphone zet geen poorten dichtquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:58 schreef Aether het volgende:
Lees dat sommige poorten ook moeten openstaan:
TCP:
Allow traffic to all destinations on ports: 28910, 29900, 29901, 29920, 80, and 443.
http://www.nintendo.com/consumer/wfc/en_na/ds/firewall.jsp
Maar niet iedereen heeft een smartphone of heeft een provider die dit nog steeds niet toelaat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een smartphone zet geen poorten dicht
Maar goed, misschien werkt het morgen of na pasen wel weer.
Pokemon w / b support WPA, de meeste third party games niet en zolang ik zon zes onbeveiligde internetverbindingen(en desnoods die USB connector) kan gebruiken voor die games laat ik de mijne lekker versleuteld.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom? Een draadloos netwerk zonder beveiliging zet je nog sneller op dan eentje met
Providers hebben daar niks mee te maken tochquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft een smartphone of heeft een provider die dit nog steeds niet toelaat.
Disgaea DS of Devil Survivor geprobeerd?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:48 schreef outcast_within het volgende:
Heeft er iemand aanraders voor mij?
Categorieën die ik leuk vind:
Turn based:
Fire emblem / advance wars/ff tactics/valkyrie chronicles
Disgaea een hele hoop zelf, maar niet meer dan 1 keer uitgespeeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Disgaea DS of Devil Survivor geprobeerd?
Die laatste heb ik een keer zonderslapen om zeven uur sochtends gespeeld. Snapte er geen hars van.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef Jesse_ het volgende:
Anders 999 of Ghost Trick?
En past niet in het rijtje maar is de beste DS game die er is dus ik noem hem toch:
The World Ends With You
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |