abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108000166
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mag niet. Vraag maar aan een goede barman.

Heeft te maken met het het feit dat het soms gewoon noodzakelijk is dat een gast een glaasje water drinkt.

Overigens is het niet zo dat je als barman verplicht bent om mensen de hele avond maar glaasjes water te tappen als ze verder niks bestellen.
Moment, mijn collega is een goede barman, ik vraag het hem even. :)
pi_108000172
Ik vind een wild plassend knulletje niet kunnen, een meisje laat je toch ook niet wild plassen? Dan hadden ze op school/thuis voor het weggaan maar even moeten plassen. Opvoeden, plannen en leren heet dat. Voor zowel ouder als kind.
pi_108000209
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:20 schreef jack4ya het volgende:
Opvoeden, plannen en leren heet dat. Voor zowel ouder als kind.
In theorie ja, maar in praktijk is dit niet zo makkelijk als je het hier zegt.

Laat me raden, je hebt geen kinderen?
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:21:52 #160
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108000210
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:16 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ah, je bent de tendens zat en komt daarom hier je gal spuien.

Zet je erover heen man. Een boete van honderd-twintig-euro voor een kind wat in het openbaar plast. Waar hebben we het over?
Een moeder die haar kind in het openbaar laat plassen. Waartegen? Wordt niet gezegd, is het tegen een muur in een steegje? Is het tegen een bosje? Of is het tegen een prullebak, een gevel?

Ik geloof er geen hol van dat er een motoragent de moeite neemt om te stoppen om hiervoor spontaan een bon uit te schrijven. En dan helemaal niet op zo'n manier dat de vrouw nu spontaan bang is dat ze door de agent gestalked zou worden.

Want die agent weet niet de naam van de vrouw aan wie hij een bon heeft gegeven voor het wildplassen van haar zoontje? :').

Er is trouwens nog een optie, het hele verhaal is verzonnen, zou niet de eerste keer zijn voor deze krant om dingen te plaatsen die in het geheel niet waar zijn in de hoop op een lekker verhaal.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_108000236
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:20 schreef vanhal het volgende:

[..]

Moment, mijn collega is een goede barman, ik vraag het hem even. :)
Prima, ik zit vanavond weer in de kroeg (en mijn halve kennisen- en vriendenkring bestaat uit horecamensen - bartenders, koks, NL kampioen cocktails maken en zo, etc) dus ik zal ook nog de bevestiging halen.
pi_108000243
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:21 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Een moeder die haar kind in het openbaar laat plassen. Waartegen? Wordt niet gezegd, is het tegen een muur in een steegje? Is het tegen een bosje? Of is het tegen een prullebak, een gevel?

Ik geloof er geen hol van dat er een motoragent de moeite neemt om te stoppen om hiervoor spontaan een bon uit te schrijven. En dan helemaal niet op zo'n manier dat de vrouw nu spontaan bang is dat ze door de agent gestalked zou worden.

Want die agent weet niet de naam van de vrouw aan wie hij een bon heeft gegeven voor het wildplassen van haar zoontje? :').

Er is trouwens nog een optie, het hele verhaal is verzonnen, zou niet de eerste keer zijn voor deze krant om dingen te plaatsen die in het geheel niet waar zijn in de hoop op een lekker verhaal.
t is 1 groot complot, dagonet. Maar hou je denkbeeld maar wel in stand, de agenten doen hun werk goed hoor! ^O^
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:23:24 #163
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108000254
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mag niet. Vraag maar aan een goede barman.

Heeft te maken met het het feit dat het soms gewoon noodzakelijk is dat een gast een glaasje water drinkt.

http://kassa.vara.nl/vraa(...)water-in-restaurant/

Zo te zien is er geen enkele verplichting.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_108000272
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Prima, ik zit vanavond weer in de kroeg (en mijn halve kennisen- en vriendenkring bestaat uit horecamensen - bartenders, koks, NL kampioen cocktails maken en zo, etc) dus ik zal ook nog de bevestiging halen.
Mijn collega heeft gewerkt bij Jonnie Boer.

Hoe heten jouw vrienden en kennissen?
pi_108000297
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:23 schreef Dagonet het volgende:

http://kassa.vara.nl/vraa(...)water-in-restaurant/

Zo te zien is er geen enkele verplichting.
Dat was ook wat ik overal vond tijdens mijn speurtocht. Geen verplichting. Urban Legend.

Alhoewel ik het wel netjes vind als een horecagelegenheid het wel doet. En ik krijg een slecht beeld bij een café waar ze er moeilijk over doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:25:25 #166
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_108000326
Verdrag inzake de Rechten van het KindAangenomen door de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties
op 20 november 1989
Officiële Nederlandse vertaling

Officiële tekst : uittreksel ter attentie van toiletdames

Artikel 19
1. De Staten die partij zijn, nemen alle passende wettelijke en bestuurlijke maatregelen en maatregelen op sociaal en opvoedkundig gebied om het kind te beschermen tegen alle vormen van lichamelijk of geestelijk geweld, letsel of misbruik, lichamelijke of geestelijke verwaarlozing of nalatige behandeling, mishandeling of exploitatie, met inbegrip van seksueel misbruik, zolang het kind onder de hoede is van de ouder(s), wettige voogd(en) of iemand anders die de zorg voor het kind heeft.
Deze maatregelen ter bescherming dienen, indien van toepassing, doeltreffende procedures te omvatten voor de invoering van sociale programma's om te voorzien in de nodige ondersteuning van het kind en van diegenen die de zorg voor het kind hebben, alsmede procedures voor andere vormen van voorkoming van gevallen van kindermishandeling zoals hierboven beschreven, en voor opsporing, melding, verwijzing onderzoek, behandeling en follow-up van zodanige gevallen, en, indien van toepassing, voor inschakeling van rechterlijke instanties.

Artikel 24
1. De Staten die partij zijn, erkennen het recht van het kind op het genot van de grootst mogelijke mate van gezondheid en op voorzieningen voor de behandeling van ziekte en het herstel van de gezondheid. De Staten die partij zijn, streven ernaar te waarborgen dat geen enkel kind zijn of haar recht op toegang tot deze voorzieningen voor gezondheidszorg wordt onthouden.
2. De Staten die partij zijn, streven de volledige verwezenlijking van dit recht na en nemen passende maatregelen, met name:
a) om baby- en kindersterfte te verminderen;
b) om de verlening van de nodige medische hulp en gezondheidszorg aan alle kinderen te waarborgen met nadruk op de ontwikkeling van de eerste-lijnsgezondheidszorg;
c) om ziekte, ondervoeding en slechte voeding te bestrijden, mede binnen het kader van de eerste-lijnsgezondheidszorg, door onder andere het toepassen van gemakkelijk beschikbare technologie en door het voorzien in voedsel met voldoende voedingswaarde en zuiver drinkwater, de gevaren en risico's van milieuverontreiniging in aanmerking nemend;
d) om passende pre- en postnatale gezondheidszorg voor moeders te waarborgen;
e) om te waarborgen dat alle geledingen van de samenleving, met name ouders en kinderen, worden voorgelicht over, toegang hebben tot onderwijs over, en worden gesteund in het gebruik van de fundamentele kennis van de gezondheid en de voeding van kinderen, de voordelen van borstvoeding, hygiëne en sanitaire voorzieningen en het voorkomen van ongevallen;
f) om preventieve gezondheidszorg, begeleiding voor ouders, en voorzieningen voor en voorlichting over gezinsplanning te ontwikkelen.
3. De Staten die partij zijn, nemen alle doeltreffende en passende maatregelen teneinde traditionele gebruiken die schadelijk zijn voor de gezondheid van kinderen af te schaffen.
De Staten die partij zijn, verbinden zich ertoe internationale samenwerking te bevorderen en aan te moedigen teneinde geleidelijk de algehele verwezenlijking van het in dit artikel erkende recht te bewerkstelligen. Wat dit betreft wordt in het bijzonder rekening gehouden met de behoeften van ontwikkelingslanden.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_108000329
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:21 schreef vanhal het volgende:

[..]

In theorie ja, maar in praktijk is dit niet zo makkelijk als je het hier zegt.

Laat me raden, je hebt geen kinderen?
En waarom zou het niet zo makkelijk zijn?
pi_108000336
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Urban Legend.

Oh shit, de hele vrienden en kennissen kring van Ulx houdt een urban legend in stand! :o
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:26:16 #169
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108000347
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:23 schreef vanhal het volgende:

[..]

t is 1 groot complot, dagonet. Maar hou je denkbeeld maar wel in stand, de agenten doen hun werk goed hoor! ^O^
Over het algemeen wel ja. Ik zit in ieder geval niet met het vooroordeel dat agenten er alleen maar op uit zijn om je te treiteren en om mensen een oor aan te naaien.
pi_108000384
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:25 schreef jack4ya het volgende:
En waarom zou het niet zo makkelijk zijn?
Omdat het niet (altijd) simpel een kwestie is van vragen of het kind nog moet plassen met als resultaat een correct antwoord.
Een kind wat aangeeft niet te hoeven plassen kan 2 minuten later in zijn/haar broek plassen. Vooral als het net in de overgang van luier naar zindelijk is.
Dat is een irritant aspect aan het zindelijk maken van een kind.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:27:31 #171
34974 trigt013
pi_108000389
Kortweg zegt de bovenstaande tekst dat alle kinderen ten alle tijden toegang moeten krijgen tot sanitaire voorzieningen.
pi_108000397
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:27 schreef trigt013 het volgende:
Kortweg zegt de bovenstaande tekst dat alle kinderen ten alle tijden toegang moeten krijgen tot sanitaire voorzieningen.
Geldt dat ook voor de openbare weg? O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108000400
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:26 schreef Dagonet het volgende:
Over het algemeen wel ja. Ik zit in ieder geval niet met het vooroordeel dat agenten er alleen maar op uit zijn om je te treiteren en om mensen een oor aan te naaien.
Nee, maar in dit geval helpt de agent in kwestie niet mee dat vooroordeel te bestreiden.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:28:30 #174
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108000421
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:25 schreef trigt013 het volgende:
Verdrag inzake de Rechten van het KindAangenomen door de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties
op 20 november 1989
Officiële Nederlandse vertaling

Officiële tekst : uittreksel ter attentie van toiletdames
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat gaat over onderwijs, niet over het verplicht openstellen van toiletfaciliteiten voor kinderen en zwangere vrouwen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:28:40 #175
34974 trigt013
pi_108000427
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geldt dat ook voor de openbare weg? O-)
altijd en overal, toegang tot sanitair betekend dat mijn kind altijd op jou toilet mag plassen
pi_108000430
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:05 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Onzin, je mag wettelijk kinderen, gehandicapten en zwangere vrouwen niet weigeren te laten plassen of hiervoor kosten in rekening brengen. Ken de wet.
Lekker met je wetboek zwaaien terwijl je kleine in dr broek aan het plassen is :')

Al moet ik wel zeggen dat hoewel bedrijven/kroegen etc je als volwassen vent wel weigeren, niemand eigenlijk moeilijk doet als je met je koter binnen komt en vraagt of ze even mag plassen.
En als ze dan willen dat je wat besteld och dan koop ik een koffie en laat em staan.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:28:45 #177
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108000432
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:27 schreef trigt013 het volgende:
Nee.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:29:37 #178
34974 trigt013
pi_108000463
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:28 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, dat gaat over onderwijs, niet over het verplicht openstellen van toiletfaciliteiten voor kinderen en zwangere vrouwen.
Lees goed, het gaat over rechten voor het kind. Kind heeft recht op schoon drinkwater en sanitaire voorzieningen (en ook scholing)

er zijn andere teksten die dezelfde rechten toekennen aan gehandicapten en zwangeren.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:31:59 #179
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108000518
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:29 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Lees goed, het gaat over rechten voor het kind. Kind heeft recht op schoon drinkwater en sanitaire voorzieningen (en ook scholing)

er zijn andere teksten die dezelfde rechten toekennen aan gehandicapten en zwangeren.
quote:
e) om te waarborgen dat alle geledingen van de samenleving, met name ouders en kinderen, worden voorgelicht over, toegang hebben tot onderwijs over, en worden gesteund in het gebruik van de fundamentele kennis van
de gezondheid en de voeding van kinderen,
de voordelen van borstvoeding,
hygiëne en sanitaire voorzieningen
en het voorkomen van ongevallen;
Niks over verplicht toegang verlenen.

Maar als je met je kind voor mijn deur staat, veel plezier bij het europees hof voor de mensenrechten, mijn deur blijft dicht. Ook al ben je zwanger en zit je in een rolstoel.
pi_108000546
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:23 schreef vanhal het volgende:

[..]

Mijn collega heeft gewerkt bij Jonnie Boer.

Hoe heten jouw vrienden en kennissen?
Gaat je geen moer aan.

Maar goed, misschien hebben jullie gelijk wat betreft kraanwater,

Waarschijnlijk ken ik gewoon alleen maar horeca mensen die wel gastvrij zijn. Dat zou ook het geval kunnen zijn. Al met al heb ik er op de een of andere manier nooit problemen mee gehad om mijn kinderen naar een wc te brengen of een glaasje water te krijgen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:33:07 #181
34974 trigt013
pi_108000555
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:31 schreef Dagonet het volgende:

[..]

[..]

Niks over verplicht toegang verlenen.

Maar als je met je kind voor mijn deur staat, veel plezier bij het europees hof voor de mensenrechten, mijn deur blijft dicht. Ook al ben je zwanger en zit je in een rolstoel.
Jij bent een heel sociaal type, als ik met mijn ambulance bij jou ongeluk sta ga ik eerst mijn lunch genieten als mijn cao dit voorschrijft.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:34:47 #182
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108000595
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:33 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Jij bent een heel sociaal type, als ik met mijn ambulance bij jou ongeluk sta ga ik eerst mijn lunch genieten als mijn cao dit voorschrijft.
Ja, maar wijs mij nu eerst maar even die verplichte toegang aan in dat stukje tekst van jou want ik zie het toch echt niet.
pi_108000607
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:25 schreef vanhal het volgende:

[..]

Oh shit, de hele vrienden en kennissen kring van Ulx houdt een urban legend in stand! :o
In de kroeg vertellen kroegmensen elkaar urban legends? Schokkend!
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_108000608
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:32 schreef Ulx het volgende:

Gaat je geen moer aan.

Maar goed, misschien hebben jullie gelijk wat betreft kraanwater,

Waarschijnlijk ken ik gewoon alleen maar horeca mensen die wel gastvrij zijn. Dat zou ook het geval kunnen zijn. Al met al heb ik er op de een of andere manier nooit problemen mee gehad om mijn kinderen naar een wc te brengen of een glaasje water te krijgen.
En zo hoort het ook imho ^O^ Maar zo gaat het helaas niet altijd.
pi_108000704
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

In de kroeg vertellen kroegmensen elkaar urban legends? Schokkend!
Als ik het van kroegeigenaren en bartenders hoor ga ik er voor het gemak vanuit dat dat klopt. Die zullen dat wel hebben nagekeken. En anders zijn ze gewoon gastvrij. Niet iedereen zit altijd te slempen in een doorgestartte kooistra kroeg met een paar ongeinteresseerde studenten die je je bestelling pas na een kwartier komen brengen.

Overigens vind ik ook geen wet waarin staat dat een kroeg uberhaupt een WC moet hebben. Maar goed.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:40:37 #186
34974 trigt013
pi_108000732
http://www.kinderrechten.nl/p/13/220/

toelichting twee zin

Het kind heeft recht op de best mogelijke gezondheid en gezondheidszorgvoorzieningen. Het gaat bij dit recht niet alleen om lichamelijke gezondheidszorg maar ook om psychische hulp. De overheid zorgt ervoor dat geen enkel kind de toegang tot deze voorzieningen wordt onthouden.

Sanitair is een gezondheidszorgvoorziening
pi_108000739
Ontopic: Ik zie die moeder er wel voor aan dat ze die boete op het zakgeld van de kleine inhoudt. Het loeder.
pi_108000749
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:27 schreef vanhal het volgende:

[..]

Omdat het niet (altijd) simpel een kwestie is van vragen of het kind nog moet plassen met als resultaat een correct antwoord.
Een kind wat aangeeft niet te hoeven plassen kan 2 minuten later in zijn/haar broek plassen. Vooral als het net in de overgang van luier naar zindelijk is.
Dat is een irritant aspect aan het zindelijk maken van een kind.
Maar dat is dan toch het, leren, opvoeden en plannen' waar ik het over heb? Oorzaak en gevolg. En als ouder verschoon je je kind met de reserve kleding die je meehebt. Ik zie echt niet wat er moeilijk aan is. Of mag een kind geen foutje maken?
Het is natuurlijk wel onhandig dat het mis gaat, maar dat hoort inderdaad bij kinderen. Om het dan maar te laten wildplassen vind ik geen oplossing.
pi_108000758
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als ik het van kroegeigenaren en bartenders hoor ga ik er voor het gemak vanuit dat dat klopt.
Snap ik, die mensen weten vrijwel alles en lullen nooit slap uit hun nek.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:41:45 #190
34974 trigt013
pi_108000764
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als ik het van kroegeigenaren en bartenders hoor ga ik er voor het gemak vanuit dat dat klopt. Die zullen dat wel hebben nagekeken. En anders zijn ze gewoon gastvrij. Niet iedereen zit altijd te slempen in een doorgestartte kooistra kroeg met een paar ongeinteresseerde studenten die je je bestelling pas na een kwartier komen brengen.

Overigens vind ik ook geen wet waarin staat dat een kroeg uberhaupt een WC moet hebben. Maar goed.
Jij begint op een trol te lijken, maar de CAO schrijft echt wel voor dat een toilet aanwezig moet zijn voor personeel en eigenaar.
pi_108000766
Nou ja, bij min tien je kind met een natte broek laten rondlopen is ook niet echt handig.
pi_108000783
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Snap ik, die mensen weten vrijwel alles en lullen nooit slap uit hun nek.
Wat is hun belang bij het gratis weggeven van water en wcpapier?
pi_108000787
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:40 schreef trigt013 het volgende:

toelichting twee zin

Het kind heeft recht op de best mogelijke gezondheid en gezondheidszorgvoorzieningen. Het gaat bij dit recht niet alleen om lichamelijke gezondheidszorg maar ook om psychische hulp. De overheid zorgt ervoor dat geen enkel kind de toegang tot deze voorzieningen wordt onthouden.

Plus dat iedere kroeg minimaal een operatiekamer moet hebben. Anders pakken we ze via de VN, de gierige klootzakken.
pi_108000815
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:41 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Jij begint op een trol te lijken, maar de CAO schrijft echt wel voor dat een toilet aanwezig moet zijn voor personeel en eigenaar.
Maar niet voor klanten?
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:43:50 #195
34974 trigt013
pi_108000829
quote:
8s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Plus dat iedere kroeg minimaal een operatiekamer moet hebben. Anders pakken we ze via de VN, de gierige klootzakken.
de voorzieningen moeten op een adequate afstand beschikbaar zijn. Als je 10 uur moet reizen voor een operatiekamer, ja dan moet de regering er 1 bij bouwen.
pi_108000847
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:42 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat is hun belang bij het gratis weggeven van water en wcpapier?
Belang? Waarom moet alles perse in iemands belang zijn? Misschien zijn ze idd gewoon gastvrij en vinden ze het geen probleem iemand even te helpen?
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:44:38 #197
34974 trigt013
pi_108000860
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar niet voor klanten?
Gewone klanten niet, maar gehandicapten (pasje) of kinderen wel. Je mag namelijk niet de toegang ontzeggen tot de voorzieningen.
pi_108000861
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef trigt013 het volgende:

[..]

de voorzieningen moeten op een adequate afstand beschikbaar zijn. Als je 10 uur moet reizen voor een operatiekamer, ja dan moet de regering er 1 bij bouwen.
In de kroeg?
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:45:31 #199
34974 trigt013
pi_108000887
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

In de kroeg?
Als een kroeg een enigste mogelijk plek is. Ja. In de praktijk zult men gewoon een kliniek bouwen naast de kroeg.
pi_108000902
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:45 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Als een kroeg een enigste mogelijk plek is. Ja. In de praktijk zult men gewoon een kliniek bouwen naast de kroeg.
Handig bij een knokpartij.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:46:56 #201
34974 trigt013
pi_108000927
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Belang? Waarom moet alles perse in iemands belang zijn? Misschien zijn ze idd gewoon gastvrij en vinden ze het geen probleem iemand even te helpen?
Wat is mijn belang om te stoppen als jij een ongeluk hebt gehad. Ik doe het omdat ik hoop dat als ik ooit hulp nodig hebt er ook mensen zijn die mij helpen. Dat heet een maatschappij en sociaal zijn.
pi_108000929
quote:

[..]

Jij bent een socialist?
pi_108000977
5 pagina's bullshit over een zeikende kleuter. Ik heb dit forum best gemist.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:49:34 #204
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108000997
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:40 schreef trigt013 het volgende:

toelichting twee zin

En dat wil alleen maar zeggen dat de regering ervoor zorgt dat in elk huis toiletten geplaatst worden. Dat wil niet zeggen dat je als kind willekeurig waar kan aanbellen en dat je dan verplicht bent om dat kind binnen te laten.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:49:39 #205
34974 trigt013
pi_108000999
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:48 schreef Ulx het volgende:
5 pagina's bullshit over een zeikende kleuter. Ik heb dit forum best gemist.
Dat is toch gewoon de lol van dit alles
pi_108001008
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Jij bent een socialist?
Ben ik een barman?
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:50:42 #207
34974 trigt013
pi_108001032
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:49 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En dat wil alleen maar zeggen dat de regering ervoor zorgt dat in elk huis toiletten geplaatst worden. Dat wil niet zeggen dat je als kind willekeurig waar kan aanbellen en dat je dan verplicht bent om dat kind binnen te laten.
Hoe bizar het ook is, dat betekend het juist wel. Want als jij weigert dan moet de politie jou overtuigen dan je het kind alsnog laat plassen bij jou. Er staat namelijk dat de regering erop toe moet zien dat het kind toegang krijgt tot deze voorzieningen. Niet dat hij zijn eigen voorziening heeft.
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:51:14 #208
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108001051
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Toiletten daarentegen moet je op elke straathoek en daartussen beschikbaar hebben voor kinderen, gehandicapten en zwangere vrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')