Ja want die agent geeft dagelijks een bon voor wildplassen door een 3-jarige?quote:De moeder van het ventje is des duivels, maar wil niet met haar naam in de krant omdat ze bang is dat de agent haar dan vaker zal gaan pesten.
Dat dus ook vooral, kans is groot dat hij onderweg niet echt z'n best had hoeven doen om een echt serieuze overtreding (of misdrijf) te constateren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:15 schreef Ringo het volgende:
In zijn eentje laten surveilleren in de Bijlmer.
Nee, met dat soort lafbekken winnen we de straat wel weer terug..
Er is niks mis met (volwassen) urine tegen een goeie boom. Maar openbare zeden, ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Kunnen mensen die dit belachelijk vinden mij eens uitleggen wat urine van een kind minder erg maakt dan urine van een volwassen persoon?
Het gaat er niet om of het minder erg is, maar dat een klein kind nog niet de beheersing over de blaas heeft die nodig is om het op te houden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Kunnen mensen die dit belachelijk vinden mij eens uitleggen wat urine van een kind minder erg maakt dan urine van een volwassen persoon?
En als je kind moet poepen, laat je dat dan ook midden op straat doen? Immers, ik lees hier dat dat allemaal niet tegen te houden valt, dus moet het maar op straat.
Toch?
En wat is de plek van de ouder, die er bij was, in dit verhaal dan precies? Een ventje van 3 kan je dit idd niet al te zwaar aanrekenen, maar als ze dat kind breeduit op de openbare weg laat staan fluiten, waar iedereen het kan zien, dan mag zij dmv een bekeuring daar wat mij betreft wel op aangesproken worden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het minder erg is, maar dat een klein kind nog niet de beheersing over de blaas heeft die nodig is om het op te houden.
Nogmaals: wat doe je dan als het kind moet poepen? ook op straat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:22 schreef Leandra het volgende:
Het gaat er niet om of het minder erg is, maar dat een klein kind nog niet de beheersing over de blaas heeft die nodig is om het op te houden.
Godsklere, hoe diep zijn wij gezonken?quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:24 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En wat is de plek van de ouder, die er bij was, in dit verhaal dan precies? Een ventje van 3 kan je dit idd niet al te zwaar aanrekenen, maar als ze dat kind breeduit op de openbare weg laat staan fluiten, waar iedereen het kan zien, dan mag zij dmv een bekeuring daar wat mij betreft wel op aangesproken worden.
Want een plassende peuter is minder aanstootgevend dan een plassende volwassene, omdat ....?quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:25 schreef Ringo het volgende:
Godsklere, hoe diep zijn wij gezonken?
Aanstoot nemen aan een plassende peuter, ga je schamen.
Een peuter die in gezelschap zijn luier volschijt, is minder aanstootgevend dan een volwassene die zijn kak laat lopen, omdat ... ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Want een plassende peuter is minder aanstootgevend dan een plassende volwassene, omdat ....?
He drukte maker, zo te lezen heeft u geen kinderen...quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nogmaals: wat doe je dan als het kind moet poepen? ook op straat?
Of heb je (en je kind) dan toevallig wél de beheersing om naar een wc op zoek te gaan?
het kind een luier draagt en de volwassene niet. Of lach jij wel volwassenen uit die een luier moeten dragen wegens incontinentie?quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een peuter die in gezelschap zijn luier volschijt, is minder aanstootgevend dan een volwassene die zijn kak laat lopen, omdat ... ?
Argumenten! Woehoe!quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:28 schreef Ryker het volgende:
He drukte maker, zo te lezen heeft u geen kinderen...
Ik dacht dat je de levensfases incl het zindelijk worden vrij uitgebreid kreeg uitgelegd op school...
Ik weet niet hoever jij gezonken bent, maar ik vind een breeduit plassend kind op straat te ver gaan. Even een steegje inschieten, achter een bosje duiken, en je hoort me niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Godsklere, hoe diep zijn wij gezonken?
Aanstoot nemen aan een plassende peuter, ga je schamen.
Tja, daar gaat het al mis.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:32 schreef fruityloop het volgende:
Ik weet niet hoever jij gezonken bent, maar ik vindt een breeduit plassend kind op straat te ver gaan.
Breeduit plassend? Was je erbij dat je het zo omschrijft?quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:32 schreef fruityloop het volgende:
Ik weet niet hoever jij gezonken bent, maar ik vind een breeduit plassend kind op straat te ver gaan.
Misschien ook niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:48 schreef Specularium het volgende:
Misschien wilde die agent wel eerst een waarschuwing geven, en begon moeder te flippen.
Dat ze zich gepest voelt door de politie zegt vrij veel.
Ik wil dat graag breder trekken naar een Oost-Europese afkomst. Helaas vermeldt het artikel niet of het kind dronken was, dus we kunnen daar niet zeker over zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:54 schreef Ulx het volgende:
Overdreven dit.
Tenzij het een Pools kind was.Dan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |