Daar komt "snel" een einde aan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Godverdomme, klote NS. Ze kunnen ook echt helemaal niets. Presteren ze het weer een half uur vertraging voor elkaar te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.telegraaf.nl/b(...)_beveiliging___.html"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Hee!quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Even naar kantoor en dan na de drukte naar het mooie Amstelveen.
ben jij niet gewoon aan het werk in Utrecht?quote:
Eens, bij ons is dat iedere dag zoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:15 schreef Soempie het volgende:
En als het andersom is, is het het rotste moment van de dag.
Dat is onzin, ik heb dat ook jarenlang gehad. Uitzonderingen naar keuze. Tenzij het na mijn 18e ineens is veranderd. Overigens heb ik dat een paar maanden terug aangepast, ik ben nu volledig donor. En ik overweeg beenmergdonor te worden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben geen donor overigens. Mijn vader wil al heel lang donor zijn maar er zijn organen waar men vanaf moet blijven en dat kon hij nergens aangeven. Ik dacht dat de laatste keer dat er een formulier binnenkwam hij dat nog steeds niet kon.
Jawelquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:45 schreef TradeMarkie het volgende:
ben jij niet gewoon aan het werk in Utrecht?
Die heb ik ook uitgezonderdquote:
Dit dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het een eng idee dat iemand bij m'n ogen zit![]()
Dat weet ik inderdaad ook wel, maar ik vind het zo prettigerquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:05 schreef Soempie het volgende:
Wat idioot is, aangezien ik niet geloof dat er iets is na de dood of dat ik er nog iets van voel.
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:12 schreef Cobra4 het volgende:
Mij mogen ze helemaal leeg plukken. En mijn familie weet dat ook. Ik zou niet willen dat zij, na mijn overlijden, ook nog snel even moeten beslissen of mijn organen gebruikt mogen worden.
Schiphol #3 in wording.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:30 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt dat de baanverlenging in Eelde er door is. Het zal mij benieuwen
waarom, voor die anderhalve man en een paardekop in het noorden van het land?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:30 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt dat de baanverlenging in Eelde er door is. Het zal mij benieuwen
Ik ook niet, maar ik ben onzeker over het intreden van de daadwerkelijke dood. Er zijn talloze gevallen bekend van mensen die dagenlang schijndood waren maar nog (al dan niet) meetbare hersenactiviteit hadden die niet is opgevallen bij de lijkschouwer of dokter. Ze waren zich bewust van alles, maar konden niet reageren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:05 schreef Soempie het volgende:
Wat idioot is, aangezien ik niet geloof dat er iets is na de dood of dat ik er nog iets van voel.
Dan kunnen er ook non-stop vluchten uit bestemmingen verder weg landen, aantrekkelijker voor passagiers en vluchtmaatschappijen. Geen idee of er op verdiend gaat worden, maar ze zijn hier al 35 jaar! over aan het stechelenquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waarom, voor die anderhalve man en een paardekop in het noorden van het land?
Dat gaat nooit geld opleveren
quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:56 schreef Wiebelkont het volgende:
(ja soemp, ik let zeker op tijdens de training maar ze zijn weer eens een stuk dubbel aan het uitleggen voor de wat langzamere deelnemers)
Hoezo onder de duimquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:56 schreef Wiebelkont het volgende:
(ja soemp, ik let zeker op tijdens de training maar ze zijn weer eens een stuk dubbel aan het uitleggen voor de wat langzamere deelnemers)
Wij kennen elkaar gewoon zo goed dat we weten wat en hoe de ander denkt, das gewoon heel liev!quote:
Oh, ik hoorde Soempie laatst toch heel wat anders zeggen. Iets met parkeren?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:06 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar gewoon zo goed dat we weten wat en hoe de ander denkt, das gewoon heel liev!
Als ze weet wat je denkt, dan hoef je je toch niet te verantwoordenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:06 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar gewoon zo goed dat we weten wat en hoe de ander denkt, das gewoon heel liev!
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt, ik lees maar soms meequote:Op woensdag 15 februari 2012 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde Soempie laatst toch heel wat anders zeggen. Iets met parkeren?
Ik stel haar gerust, ik zit in een technische training die heel belangrijk is voor mijn werk (en dus mijn baan / onze inkomstenbron).quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ze weet wat je denkt, dan hoef je je toch niet te verantwoorden.
Laten we het daar dan maar op houden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:09 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt, ik lees maar soms mee.
Precies, ze weet toch dat je daar wel verantwoordelijk mee omgaatquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:09 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik stel haar gerust, ik zit in een technische training die heel belangrijk is voor mijn werk (en dus mijn baan / onze inkomstenbron).
quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:56 schreef Wiebelkont het volgende:
Die keer dat ik wilde gaan rijden en je naast de auto stond. Had niks met parkeren te maken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:09 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt, ik lees maar soms mee.
Waar haal ik dat parkeren dan vandaan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die keer dat ik wilde gaan rijden en je naast de auto stond. Had niks met parkeren te maken.
Soempie vond het eng om in te parkeren en bleek nog een halve auto aan ruimte over te hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar haal ik dat parkeren dan vandaan?
Oh ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soempie vond het eng om in te parkeren en bleek nog een halve auto aan ruimte over te hebben
Nee, dat was bij het wegrijden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soempie vond het eng om in te parkeren en bleek nog een halve auto aan ruimte over te hebben
Welterusten.quote:
Ik had het ook fout onthouden dusquote:
Mjah, misschien wel. Bwugh. Geneuzel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:53 schreef B.ertha het volgende:
Maar hoe lang zijn ze er al mee bezig? Eerst was het toch steeds wat vaag en langzaam en dat ze echt iets doen is toch van de laatste tijd?
Desalniettemin kun je ook bij HR je onvrede aangeven en noemen hoe lang het al speelt, in plaats van enkel vragen naar de voortgang.
En ik begrijp heus wel dat het niet allemaal zo makkelijk ligt, maar toch
dat laatste vooralquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, misschien wel. Bwugh. Geneuzel.
Ik weet wie er van HR mee bezig is, ga haar wel even mailen denk ik - op vriendelijke toon.
Taapsenquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb me nog niet afgevraagd wat het betekent
Wow goede zaakquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
Het recht zegeviert! Ik krijg 3 euro terug van Ticketmaster. Dat mag in de krant
Zelf bedacht hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ok,, weer een nieuw woord geleerd
Juistem. En dat steekt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als een op de 100 waarbij het gebeurd het terugvraagt hebben ze makkelijk 99*3 euri verdient
Wat ook belachelijk is is dat als een concert geannuleerd wordt ze duizenden euro's verdienen aan transactie en verzendkosten, want dat geld krijg je als consument niet terug...quote:
Dat snap ik dan nog wel want die transactiekosten zijn dan ook daadwerkelijk gemaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat ook belachelijk is is dat als een concert geannuleerd wordt ze duizenden euro's verdienen aan transactie en verzendkosten, want dat geld krijg je als consument niet terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |