toeval. hoewel Ramon gisterenochtend al niet fit was: last van zijn nek.quote:Op woensdag 15 februari 2012 06:57 schreef JaneDoe het volgende:
tt: vooruitziende blik of was gisteravond al bekend dat rá ziek is?
heb je de afgelopen 2 dagen ook gehoord? toen had ie de nu zieke Ramon naast zich en meestal vind ik hem dan beter. ik vind hem nu goed, maar met Ramon geweldigquote:Op woensdag 15 februari 2012 07:54 schreef ConscienceNL het volgende:
Pff wat is Timur saai zeg. En dat kinderklachtentelefoon slaat ook nergens op.
hij verneukte weer een doorstartje ofzo?quote:
Werk ze!quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:15 schreef 3rdRock het volgende:
bareuh, ik ga me maar eens verder aankleden en richting mijn werk begeven....
ja, maar dan ben ik aan t werkquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Werk ze!
Ik ga zo een dagje feestvieren, verschil moet er zijn![]()
Ik kom hier vast nog wel tussendoor, tussen het trouwen en het feestje zitten heel wat uurtjes vrij
Zal ik doen!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar dan ben ik aan t werk
feliciteer je broer en (bijna) schoonzus van me als je er aan denkt
dag allemaal
Dat, maar ik vind Rámon ook leuk!quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het heerlijk wakker worden hoor, met Timur, met of zonder Ramon
Jaquote:
Volgens mij vond die zwem-oma het helemaal niet erg dat ie je zeiquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja![]()
Geloof niet dat mevrouw van 82 het erg vond, die kwam lekker gezellig en jong over.
Het is alert trouwens
Arme jongenquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:55 schreef minthy het volgende:
![]()
En dan is zomaar ineens je kleine broertje getrouwd
Kleine onderweg, dus logische stapquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Arme jongen
Geintje natuurlijk, gefeli Noes![]()
Het was ds een moetjequote:Op woensdag 15 februari 2012 10:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Kleine onderweg, dus logische stap![]()
En thanks mop
Haha, neequote:Op woensdag 15 februari 2012 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was ds een moetje?
Gefeliciteerd
Da's waarquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Haha, nee![]()
Om alles rondom de kleine straks in 1 klap geformaliseerd te hebben![]()
En thanks mop
Hier staan de oldies op...morgen en vrijdag weer 3fmquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:16 schreef minthy het volgende:
Wat een butmuziek... Nee, dan Dragostea Din Tei vanochtend!![]()
Alle schaamte voorbij, ik vind het echt tof
Oh ja, Michiel!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier staan de oldies op...morgen en vrijdag weer 3fm![]()
Jammer, mis ik ff ekdom met Michiel vandaag
quote:
Te laat naar mijn zin, maar ik heb vet beroerd geslapen en vanochtend om 6 uur schrok ik wakker omdat één of andere mongool beneden stond aan te bellenquote:
Das ook wel een belachelijk tijdstip om aan te bellenquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Te laat naar mijn zin, maar ik heb vet beroerd geslapen en vanochtend om 6 uur schrok ik wakker omdat één of andere mongool beneden stond aan te bellen
Ja, ik ook!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:53 schreef alors het volgende:
Weheeheh nu ben ik ook wel benieuwd naar dat verhaal van haar ook...
Jep. Nadeel van in een studentenflat wonen, I guess, het gebeurt wel vaker. Dronken lui enzo. Ach, ik raak in ieder geval niet meer zo in paniek als de eerste paar kerenquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Das ook wel een belachelijk tijdstip om aan te bellen
Ik ken het wel, op het werk gebeurt het ook wel eens... Staat er een of andere klapjosti die z'n sleutel is vergeten op alle bellen te drukkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep. Nadeel van in een studentenflat wonen, I guess, het gebeurt wel vaker. Dronken lui enzo. Ach, ik raak in ieder geval niet meer zo in paniek als de eerste paar keren
Thanks!quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:01 schreef Sersjee het volgende:
Gefeliciteerd, Minty! Getuige zijn is leuk.
En terecht. De geboorte van m'n nichtje is een van de absolute hoogtepunten in m'n leven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks!![]()
En was idd bijzonder om te doen, al kijk ik nog meer uit naar de geboorte van de kleine![]()
Killers
Dank je!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:12 schreef alors het volgende:
Gefeliciteerd Minthy! Lijkt me ook leuk, helaas zie ik de mijne nog niet trouwen op korte termijn
Ik luisterde vanmorgen even Timur en die kinderklaaglijn vind ik echt briljantDat kindje ook gewoon niet namen van klasgenoten noemen
!!
Ik ga het meemaken! Als het goed is krijg ik ook een nichtjequote:Op woensdag 15 februari 2012 11:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En terecht. De geboorte van m'n nichtje is een van de absolute hoogtepunten in m'n leven.
Avril Lavignequote:Op woensdag 15 februari 2012 11:20 schreef alors het volgende:
Weheh ik herkende het meteen, I'm With You.. Avril Lavigne
Nee man van dat gare steile emo haar... Ik heb het ook en dat is niet leuk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Avril Lavigne![]()
Fantastisch mooi haar had/heeft zij
Kan ik me niets meer van herinnerenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Avril Lavigne![]()
Fantastisch mooi haar had/heeft zij
Nee man van dat gare steile emo haar... Ik heb het ook en dat is niet leuk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan ik me niets meer van herinneren
Dat is juist mooiquote:
Oh ja, zij!quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee man van dat gare steile emo haar... Ik heb het ook en dat is niet leuk.
[..]
Dat is juist mooiMaarja, als je steil haar hebt wil je krullen en vice versa.
[ afbeelding ]
Niet gehoord, misschien wil hij graag whigger wordenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:28 schreef CindieY het volgende:
Zei Domien nou 'compleet loesoe' gaan?
Nee, steil haar, blegh. Ik zat ook al even op Google Afbeeldingen en dan vooral die periodes dat ze honderd kleuren had.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee man van dat gare steile emo haar... Ik heb het ook en dat is niet leuk.
[..]
Dat is juist mooiMaarja, als je steil haar hebt wil je krullen en vice versa.
[ afbeelding ]
Ik vond haar met wat slag in het haar mooierquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
Avril is best een leuke meid om te zienLekker klein ook
Maar steil haar is best mooi soms, maar doe mij maar de Rachel look dan
[ afbeelding ]
Eens, al blijf ik de 90's beter vindenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
De zeroes had eigenlijk best leuke liedjes
quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond haar met wat slag in het haar mooier
Teleurgesteld en met d'r tas in d'r armen weer de straat op gegooid?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet ze eruit na een avond (oke, 4 minuten, langer hou ik het met haar nie vol) met mij
In je wildste dromen misschienquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet ze eruit na een avond (oke, 4 minuten, langer hou ik het met haar nie vol) met mij
Sekshaar
quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Teleurgesteld en met d'r tas in d'r armen weer de straat op gegooid?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Teleurgesteld en met d'r tas in d'r armen weer de straat op gegooid?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:44 schreef minthy het volgende:
[..]
In je wildste dromen misschien![]()
En das geen sekshaar, zo ziet mijn haar er in de ochtend ook uit
Wil niet zeggen dat ik elke ochtend seks heb hoor! Voordat je met die gedachte aan de haal gaatquote:
Ziet jouw sekshaar er dan hetzelfde uit als je ochtendhaar?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik elke ochtend seks heb hoor! Voordat je met die gedachte aan de haal gaat
Dat wou ik ook niet impliceren hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik elke ochtend seks heb hoor! Voordat je met die gedachte aan de haal gaat
Sowieso vette plaatquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:51 schreef minthy het volgende:
Zebrahead![]()
Volgens mij ben ik een grote, lopende guilty pleasure, vind alles wat eronder valt leuk![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik na de seks liever lig na te puffen/vozen enz dan dat ik naar een spiegel ren om te kijken hoe m'n haar erbij hangtquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ziet jouw sekshaar er dan hetzelfde uit als je ochtendhaar?
Tot nu toe vind ik je fetisjes meevallenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wou ik ook niet impliceren hoor![]()
Het is gewoon weer een van mijn rare fetisjismes in het rijtje:
- Laarzen
- Ochtend/sekshaar
Er komt vast wel ooit een moment dat je even naar de badkamer of het toilet moet ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik na de seks liever lig na te puffen/vozen enz dan dat ik naar een spiegel ren om te kijken hoe m'n haar erbij hangt
En iedereen je de hele dag maar aankijken, "donders, die heeft een goede beurt gehad vanochtend"quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er komt vast wel ooit een moment dat je even naar de badkamer of het toilet moet ofzoIk heb wel eens gekscherend tegen iemand gezegd dat ie elke ochtend maar even langs moest komen, dan zit m'n haar namelijk direct goed
Ik kon er zo snel nie tmeer bedenken, maar ik bedacht me opeens dat ik een lichte voorkeur heb naar vrouwen met een duidelijke filtrum (zoek maar opquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik je fetisjes meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |