De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Omdat ik geen betoog van je kan vinden ben ik irritant? Ik wil met je in discussie, jij bent het niet met me eens dus ben ik irritant.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had niet gedacht dat ik het eens zou zijn met een puberkloon, maar tering wat ben jij irritant. dat was je al langer trouwens, maar nu bevestig je het even voor me.
lees maar terug. die paar reacties heb je zo gevonden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omdat ik geen betoog van je kan vinden ben ik irritant? Ik wil met je in discussie, jij bent het niet met me eens dus ben ik irritant.
Je bent gewoon irritant, accepteer het.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omdat ik geen betoog van je kan vinden ben ik irritant? Ik wil met je in discussie, jij bent het niet met me eens dus ben ik irritant.
Ja, we hebben 1 groep voor de hele klas. En per project maken we ook een groep aan. Het werkt echt handig zeker omdat iedereen bij ons eigenlijk altijd op facebook zit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat overleg met klasgenoten dan, maak je een groep aan of iets?
</facebooknoob>
Dat een betoog noemenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef dawg het volgende:
[..]
lees maar terug. die paar reacties heb je zo gevonden.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef dawg het volgende:
en esperanza, ga iemand anders lastigvallen met suffe dm's.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent gewoon irritant, accepteer het.
Lul dan ook niet, levenlozequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef dawg het volgende:
en esperanza, ga iemand anders lastigvallen met suffe dm's.
quote:
Heb ik wel af toequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Dat vond ik op hyves eerder, mensen die je random gingen toevoegen. Op facebook eigenlijk niet.
Wat een liefdequote:
Hyves heb ik nooit gehad gelukkigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Dat vond ik op hyves eerder, mensen die je random gingen toevoegen. Op facebook eigenlijk niet.
Jouw beeld wat je van fb hebt klopt gewoon nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:51 schreef dawg het volgende:
ik bash niemand. ik zeg gewoon wat ik vind zonder er doekjes om te winden. doe ik ook in het echt trouwens, wees niet bang.
ik heb een mening over facebook, die spui ik, vervolgens voelen sommigen zich op hun virtuele pik/clit getrapt. tekenend. vooral omdat ik zeg in mijn betoog dat veel mensen meer intrinsieke waarde aan hun profiel hechten dan toegegeven wordt.
You tell him girlquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw beeld wat je van fb hebt klopt gewoon nietDus het is een beetje genant dat je er zo'n veroordelende mening over hebt terwijl hetgeen waar je je zo aan lijkt te storen gewoon niet waar is
Beter hou je gewoon je mond in het vervolg over dingen waar je geen weet van hebt en je mening alleen gebaseerd is op je eigen speculatie.
Echt? Ik niet echt eigenlijk. Ik heb wel veel FOK!kers, maar eigenlijk ken ik ze wel (bijna) allemaal van meets.quote:
waar zeg ik dat ik me eraan stoor? je leest niet eens goed kennelijk. dus terug naar je breinaalden, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw beeld wat je van fb hebt klopt gewoon nietDus het is een beetje genant dat je er zo'n veroordelende mening over hebt terwijl hetgeen waar je je zo aan lijkt te storen gewoon niet waar is
Beter hou je gewoon je mond in het vervolg over dingen waar je geen weet van hebt en je mening alleen gebaseerd is op je eigen speculatie.
Ik kan het niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ga sinosje helpen met die sokken. doe je tenminste wat nuttigs.
ja, ik ook. heb me weer even lekker vermaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:00 schreef Barbusse het volgende:
Dit is bijna net zo vermakelijk als de Apple - Android discussies![]()
Maar toch ga ik leukere dingen doen. Succes jullie!
Nee, maar vaak is het na het uitgaanquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik niet echt eigenlijk. Ik heb wel veel FOK!kers, maar eigenlijk ken ik ze wel (bijna) allemaal van meets.
We gaan woensdag weer op het veld trainen ja maar het beloofd een modderbad te worden. Was ook wel weer zat van de zaaltrainingen maar moest wel want zondag eerste wedstrijdquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:01 schreef Sinosappel het volgende:
Hee Drommel zijn bij jou de velden alweer goedgekeurd?
Ik heb er ook 3 verwijderd voor het geval dat. Bedankt he.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, maar vaak is het na het uitgaan
Heb trouwens net een zooi FOK!kers verwijderd. Nu nog maar een handje vol over
Tering,quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:00 schreef dawg het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ik me eraan stoor? je leest niet eens goed kennelijk. dus terug naar je breinaalden, zou ik zeggen.
Wat??? Jullie hebben zaaltraining? Hoe gaat dat in z'n werk?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
We gaan woensdag weer op het veld trainen ja maar het beloofd een modderbad te worden. Was ook wel weer zat van de zaaltrainingen maar moest wel want zondag eerste wedstrijd
Ik heb je facebook aan helemaal niet gelinkt, wat loop je nou de hele tijd te hatenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:03 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb er ook 3 verwijderd voor het geval dat. Bedankt he.
4 blessures laatste training, 1 iemand door zn enkel, 1 iemand viel keihard met zn borst op de punt van zo'n bank en 2 liepen tegen elkaar opquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat??? Jullie hebben zaaltraining? Hoe gaat dat in z'n werk?
En wedstrijden gaan wel door zondag waarschijnlijk? Bij ons is het allemaal nog niet goedgekeurd man
Oke maar niet met echt ingaan en contactoefeningen neem ik aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
4 blessures laatste training, 1 iemand door zn enkel, 1 iemand viel keihard met zn borst op de punt van zo'n bank en 2 liepen tegen elkaar op![]()
We waren met 12 man, echt hardcore die zaaltrainingen
Gewoon een beetje routes lopen en coverage lopen
Ik kom je wel tegen in Shadrak.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Haal mij ook eens van blokkering af
Daar ben ik vrijwel nooitquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:11 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik kom je wel tegen in Shadrak.
Tsja, daar kwam ik ook achter toen ik m'n account deactiveerde. Spotify ineens kapotquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef dawg het volgende:
[..]
daar moet je ook facebook voor hebben tegenwoordig. kutdienst dus.
Verkapte "Waar kom jij zodat ik je kan hosselen"-post.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hmm. Dacht dat ik dat eens las.
Ik kom er wel eens maar relatief gezien bijna nooitquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hmm. Dacht dat ik dat eens las.
Wat denk je zelf, twi. Ik zie hem net zoals ik jou zie. Als een klapjosti dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:18 schreef twi het volgende:
[..]
Verkapte "Waar kom jij zodat ik je kan hosselen"-post.
Ik ook niet maar het is toepasselijk dat we elkaar daar gaan treffen na deze ervaring.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kom er wel eens maar relatief gezien bijna nooit
Hoezo wil je me treffen dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het is toepasselijk dat we elkaar daar gaan treffen na deze ervaring.
Om je te versieren natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo wil je me treffen dan?
Dan DM je wel graag met klapjosti'squote:Op woensdag 15 februari 2012 00:20 schreef esperanza93 het volgende:
Wat denk je zelf, twi. Ik zie hem net zoals ik jou zie. Als een klapjosti dus.
Shit ik ben te laat om je een fijne valentijn te wensenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Same.
Hey Loka, tijd niet meer gezien
Ik heb het druk met gamen, Chinees leren, werken en Newbquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Same.
Hey Loka, tijd niet meer gezien
Ik voel me vereerd, maar dat hoeft nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:24 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Om je te versieren natuurlijk.
Waarom serieus nemen vriend.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd, maar dat hoeft niet
Ni hao.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het druk met gamen, Chinees leren, werken en Newb
Goeie redenen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het druk met gamen, Chinees leren, werken en Newb
Jij bent toch een hele serieuze meid?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:26 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Waarom serieus nemen vriend.
Nee. Het zal gunstig zijn wanneer ik ietwat serieuzer in het leven ga staan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij bent toch een hele serieuze meid?
Klopt niet, je kan ook zonder facebook spotify hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:14 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, daar kwam ik ook achter toen ik m'n account deactiveerde. Spotify ineens kapot
Moeilijke opdracht wel, dat roep ik ook al 3 jaar. Maar ach ik mis vooralsnog maar 2 vakkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:27 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee. Het zal gunstig zijn wanneer ik ietwat serieuzer in het leven ga staan.
Je bedoelt herentoilet en cafévloer?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef Sinosappel het volgende:
Loka, weet je al wat auto en bus in het Chinees is?
Nee, ik ben nog niet echt goed, ik ken nog maar 40 woorden ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef Sinosappel het volgende:
Loka, weet je al wat auto en bus in het Chinees is?
dus je leert vooral lezen en schrijven? Want dat lijkt me nog heel wat anders dan chinees spreken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet echt goed, ik ken nog maar 40 woorden ofzo
Dan ben ik dom.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt niet, je kan ook zonder facebook spotify hebben.
Veel Chinese contacten, omdat ik in een snackbar werk, dus nieuwsgierig naar de taal geworden. Al deze cursus bevalt is studeren misschien nog wel een optiequote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef esperanza93 het volgende:
Vanwaar Chinees? Ga je dat studeren?
Je zit tenminste nog op de opleidingz.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moeilijke opdracht wel, dat roep ik ook al 3 jaar. Maar ach ik mis vooralsnog maar 2 vakken
Propedeuse binnen, tijd zat nuquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:30 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je zit tenminste nog op de opleidingz.
Wat een horrorfilmpje, ze brak een ijsje af met 'r tandenquote:
Beide, het is gewoon een complete cursus. De tonen vind ik nog wel lastig. Door je Nederlandse beklemtoning spreek je al heel snel dingen met een andere betekenis uitquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
dus je leert vooral lezen en schrijven? Want dat lijkt me nog heel wat anders dan chinees spreken.
Niet haten op mijn lijst met seksplekken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt herentoilet en cafévloer?
Maar Hanze is kut.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Propedeuse binnen, tijd zat nu
Wat??quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt herentoilet en cafévloer?
Dit is echt zo'n DG post.quote:
Uhuh. Ik las ook ergens dat als je een taal leert die niet je moedertaal is, en erg anders is, je bepaalde klanken en nuances gewoon niet meer kan horen. Wat dus ook weer betekent dat je de taal nooit perfect kan beheersen. Best apart.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beide, het is gewoon een complete cursus. De tonen vind ik nog wel lastig. Door je Nederlandse beklemtoning spreek je al heel snel dingen met een andere betekenis uit
welke 40?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet echt goed, ik ken nog maar 40 woorden ofzo
Je kan beginnen met wat minder als een briesende stier in het rond te stampen als mensen je aan het klieren zijn. Dan word je al helemaal niet meer serieus genomen en faalt elke poging om een discussie tot een goed einde te brengen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:27 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee. Het zal gunstig zijn wanneer ik ietwat serieuzer in het leven ga staan.
Tsja, maar ik heb dus al een lijst van zo'n 1000 nummers, betaal al een tijdje per maand. Ik hou Facebook maar. Bovendien ben ik nu vriendjes met een paar FOK!kers en die zullen natuurlijk heel sip zijn wanneer ik dat account ineens niet meer heb.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb spotify.
Maar misschien als je hem al gelinkt hebt moet je een nieuwe account maken.
Ik heb dr nooit opgezet, enkel gehoord. Ik ga naar de RUG.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mwoah vind het wel meevallen eigenlijk.
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:35 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb dr nooit opgezet, enkel gehoord. Ik ga naar de RUG.
Hou jij ook van wat warms in je kuchi?quote:
Oh, ja. Als je betaalt is het wel wat anders ja..quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:35 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, maar ik heb dus al een lijst van zo'n 1000 nummers, betaal al een tijdje per maand. Ik hou Facebook maar. Bovendien ben ik nu vriendjes met een paar FOK!kers en die zullen natuurlijk heel sip zijn wanneer ik dat account ineens niet meer heb.
Doe normaal, ik gooi ook niet met jouw privé gegevens dus het is logisch dat ik zo reageer. Maakt me niets uit. Jij hebt hem daar later neergezet dus je deed net zo goed mee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan beginnen met wat minder als een briesende stier in het rond te stampen als mensen je aan het klieren zijn. Dan word je al helemaal niet meer serieus genomen en faalt elke poging om een discussie tot een goed einde te brengen.
Kan je zeggen: 'Ja dan moeten ze maar normaal doen', maar als je dat zelf ook niet doet verlaag je je tot hun niveau.
En nee ik was het niet nogmaals
Murdera.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hou jij ook van wat warms in je kuchi?
Vet. Moeilijke taal hè.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel Chinese contacten, omdat ik in een snackbar werk, dus nieuwsgierig naar de taal geworden. Al deze cursus bevalt is studeren misschien nog wel een optie
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je dacht even dat ik drommel was he?
Bedtijd. trusten allemaal.
Ja doe maar nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je dacht even dat ik drommel was he?
Bedtijd. trusten allemaal.
Hoezo doe maar niet? Je hebt toch enkel lobi voor mij?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja doe maar niet![]()
Slaap lekker
Het is heel snel koud vooral.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
En zo warm is zaad nu ook weer niet.
Als je wilt dat mensen dingen niet zien kan je alles afschermen, dus ik snap eigenlijk al niet waar de ophef over ging. Verder kan iedereen met wat zoektalent zo'n profiel zonder problemen vinden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Doe normaal, ik gooi ook niet met jouw privé gegevens dus het is logisch dat ik zo reageer. Maakt me niets uit. Jij hebt hem daar later neergezet dus je deed net zo goed mee.
Slik dan ook eens doorquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
Dat voelt vervelend als het op je been zit ofzo.
Echt niet. IEl.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er geen bezwaar tegen hoor
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat vind je vies aan zaad in je mond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb dat nooit van een vrouw verlangd, vind het ook geen erotisch gezicht ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:53 schreef Faxie het volgende:
Mannen die vies zijn van zichzelf en wel verwachten dat een vrouw slikt
Ik heb nog nooit de hele lading in mijn mond gehad. Wel eens wat afgelikt en dan heeft het wel iets geilsquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:52 schreef esperanza93 het volgende:
[..]![]()
Ik doe het nooit weer, moet er altijd weer van kokhalzen en het voelt gewoon vies. Wat is er lekker aan.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:53 schreef twi het volgende:
AhwrrrrrrDa's een leuke voor CaptainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar zat die dat wel doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb dat nooit van een vrouw verlangd, vind het ook geen erotisch gezicht ofzo
Ik wil er zelf niks te maken hebben, ik snap heel goed als zij dat ook niet wil.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb dat nooit van een vrouw verlangd, vind het ook geen erotisch gezicht ofzo
Oh moet je eens proberen, praat je wel met me meequote:Op woensdag 15 februari 2012 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de hele lading in mijn mond gehad. Wel eens wat afgelikt en dan heeft het wel iets geils
cutequote:Op woensdag 15 februari 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Video ook goed?
http://nos.nl/op3/uitzending/58163-20120213-225000-nos-op-3.html
Overgekomen van het Jeugdjournaal zeker.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Video ook goed?
http://nos.nl/op3/uitzending/58163-20120213-225000-nos-op-3.html
Volgende vraag, zoenen na het pijpen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:53 schreef Faxie het volgende:
Je moet ergens beginnen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:55 schreef twi het volgende:
[..]
Overgekomen van het Jeugdjournaal zeker.
Sowieso mensen die vies zijn van zichzelfquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:53 schreef Faxie het volgende:
Dat spul is gewoon ranzig ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sowieso mensen die vies zijn van zichzelf
Wtf.
Waarom niet, dat is pas triest om te laten. Ik vind het ook wel geil om te zoenen na het beffen, dat je jezelf proeft enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgende vraag, zoenen na het pijpen?
Is al best ver hoor. Ik heb even journalistiek gestudeerd en het is eigenlijk niet heel erg haalbaar voor de meeste mensen.quote:
Ja waarom niet, als je daar al moeilijk over doetquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ruimt inderdaad makkelijk opquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind het wel geil en handig (wel lekker opgeruimd zo) maar als ze het niet wil dump ik het wel ergens anders
Goede vraag ik denk hier even over na onder het genot van een sigaret.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je daar moeilijk over doen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik niet, maar veel mannen welquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja waarom niet, als je daar al moeilijk over doet
ooit komt het er weer uitquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
In haar klaarkomen geeft toch ook niet veel troep?
Voor mannen niet toch?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
In haar klaarkomen geeft toch ook niet veel troep?
Nee ik zeer zeker niet, maar veel mannen wel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ga je daar moeilijk over doen?
9 maanden later, en dan ziet het er opeens heel anders uit.quote:
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon blijven liggen en naknuffelen
Dan is het zo weer opgedroogd hoor.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
9 maanden later, en dan ziet het er opeens heel anders uit.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:01 schreef ook_gek het volgende:
Daar heb ik dan weer niks mee. In gezicht klaar komen.
Dat is gewoon respectloosquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:01 schreef ook_gek het volgende:
Daar heb ik dan weer niks mee. In gezicht klaar komen.
Is squirten over een man dan ook respectloos?quote:
En dit ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat als zij er geen problemen mee heeft?
Mja, je moet ook niet opgespaard sperma van een week ofzo hebben natuurlijk. Gewoon een normale hoeveelheid komt er bij mij niet zomaar meer uit na een halfuurtje liggen hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Dat droogt echt niet zomaar op
Dan moet je het doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat als zij er geen problemen mee heeft?
Ja kan er niks geils aan vinden. Had vroeger een vriendin die dat geweldig vond. Nou ja prima, maar ik had er helemaal niks mee.quote:
Bestaat dat dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Is squirten over een man dan ook respectloos?
Hmmz, handig voor jullie danquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, je moet ook niet opgespaard sperma van een week ofzo hebben natuurlijk. Gewoon een normale hoeveelheid komt er bij mij niet zomaar meer uit na een halfuurtje liggen hoor.
Ehm, ja.quote:
Als je ooit single word, bel me.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom respectloos? Soms is het leuk/geil om je onderdanig op te stellen. Als vrouw valt dat ook nog wel te waarderen lijkt me.
Kan. Ik hoef geen sperma in mijn gezicht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom respectloos? Soms is het leuk/geil om je onderdanig op te stellen. Als vrouw valt dat ook nog wel te waarderen lijkt me.
Ja is vrij makkelijk ook, ga maar oefenen.quote:
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 15 februari 2012 01:05 schreef Faxie het volgende:
Altijd leuke onderwerpen om te lezen voor de seksueel gefrustreerden onder ons
Aww er komt vast wel weer een meisje die je helemaal ondersquirt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:05 schreef Faxie het volgende:
Arme jij.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:05 schreef Faxie het volgende:
Daar twijfel ik steeds meer aanquote:
Zo lang het niet je eigen bed is kan het leuk zijnquote:
Het is de oorbel, ik zweer jequote:Op woensdag 15 februari 2012 01:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar twijfel ik steeds meer aan![]()
Ik zit steeds beter in m'n vel, maar de resultaten worden steeds slechter
Tuurlijk Faxie, ik geloof je meteenquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:07 schreef Faxie het volgende:
Ik had het over mensen in het algemeen, en iedereen denkt dat ik het over mezelf heb![]()
Flikker op manquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is de oorbel, ik zweer je
Je vindt dat raar?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:07 schreef Faxie het volgende:
Ik had het over mensen in het algemeen, en iedereen denkt dat ik het over mezelf heb![]()
Oh, nou ik vind het als seksueel gefrustreerde niet zo frustrerend.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:07 schreef Faxie het volgende:
Nog altijd maagd?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar twijfel ik steeds meer aan![]()
Ik zit steeds beter in m'n vel, maar de resultaten worden steeds slechter
Het gaat ook gewoon over jezelf.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:07 schreef Faxie het volgende:
Nee dat niet, maar zo voel ik soms wel.... weinig ervaring en al een aantal jaar geleden. Ik heb 50 pandapuntenquote:
Dames liegenquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Flikker op manDe dames zeiden dat ze 'm gaaf vonden
Waarom ben jij seksueel gefrustreerd?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh, nou ik vind het als seksueel gefrustreerde niet zo frustrerend.
Omdat hij niet neukt?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:09 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Waarom ben jij seksueel gefrustreerd?
Was, is misschien een betere term.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:09 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Waarom ben jij seksueel gefrustreerd?
Ik bekenquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:08 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het gaat ook gewoon over jezelf.
Oh oke, dus eerste keer straks weer sex is stoot ooooh stoot oeps sorry gekomen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar zo voel ik soms wel.... weinig ervaring en al een aantal jaar geleden. Ik heb 50 pandapunten
Ik kwam mn eerste keer niet eensquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oke, dus eerste keer straks weer sex is stoot ooooh stoot oeps sorry gekomen?
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:10 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik neuk ook niet. Gefrustreerd ben ik niet.
Ik mag het niet hopenquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oke, dus eerste keer straks weer sex is stoot ooooh stoot oeps sorry gekomen?
Te bezopen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kwam mn eerste keer niet eens
Ik voel me na een paar dagen alleen alweer gefrustreerd, daar ging het meer over.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:12 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Simpel. Gewoon. Mijn benen niet spreiden.
En je behoeftes? Neem aan dat je ook wel eens een geile kriebel hebt?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:12 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Simpel. Gewoon. Mijn benen niet spreiden.
Oh. Is dat zo? Nou. Ik ben vooralsnog maagd (een bewuste keuze) dus ik heb niet echt een frustratie van ik moet neuken. Ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me na een paar dagen alleen alweer gefrustreerd, daar ging het meer over.
Pff, wel sperma in je mond maar niet in je kut.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:14 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Oh. Is dat zo? Nou. Ik ben vooralsnog maagd (een bewuste keuze) dus ik heb niet echt een frustratie van ik moet neuken. Ofzo.
Ja. Heb wel een paar dingen ervaren maar ach. Ik wil pas neuken wanneer ik een serieuze stabiele relatie heb en die heb ik niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pff, wel sperma in je mond maar niet in je kut.
Dat lukt pas wanneer je niet achter elke boom een vijand ziet, natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:16 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja. Heb wel een paar dingen ervaren maar ach. Ik wil pas neuken wanneer ik een serieuze stabiele relatie heb en die heb ik niet.
Ja maar ik vind dat qua intimiteit niet echt van elkaar verschillen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:16 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja. Heb wel een paar dingen ervaren maar ach. Ik wil pas neuken wanneer ik een serieuze stabiele relatie heb en die heb ik niet.
Niet? Ik weet het niet hoor. Dat kan maar dat is niets voor mij en ik zal dat ook nooit gaan doen want dan zal ik me vies voelen. Ik wil eerst echt een halfjaar een relatie ofzo maar leuk dat het bij jou wel goed is gegaan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dat qua intimiteit niet echt van elkaar verschillen.
Maar oke, daar kun je voor kiezen natuurlijk. Ik neukte eerst en daar kwam een relatie uit die inmiddels al best wel serieus zou mogen worden genoemd. 't Kan andersom blijkbaar.
Als je het een half jaar volhoudt heb je zo enorm veel meer discipline en geduld dan ik. Ik kon gewoon niet van hem afblijvenquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Niet? Ik weet het niet hoor. Dat kan maar dat is niets voor mij en ik zal dat ook nooit gaan doen want dan zal ik me vies voelen. Ik wil eerst echt een halfjaar een relatie ofzo maar leuk dat het bij jou wel goed is gegaan.
Hehehe maar je hebt ook nog andere dingen dan alleen maar neuken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het een half jaar volhoudt heb je zo enorm veel meer discipline en geduld dan ik. Ik kon gewoon niet van hem afblijven
Dat is waar, maar hoe kun je iemand die je aantrekkelijk vind en die je vriend is een halfjaar niet aanraken?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:26 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hehehe maar je hebt ook nog andere dingen dan alleen maar neuken.
Neuken is het probleem niet.quote:
Ik heb een wat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef heeft een bergingsprobleem
Maar dat kun je toch wel gewoon leren, lijkt me?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
Maar als je er nu na een halfjaar achter komt dat jullie op seksueel vlak gewoon totaal niet compatible zijn, dat is wel behoorlijk rot dan, seks is toch een behoorlijk belangrijk iets binnen je relatie.
Maar je kunt ook gewoon niet bij elkaar passen qua wensen, of een heel ander libido hebben, dat soort dingen. Trouwens, als maagd en maagd gaat het na een paar keer ook wel aanvaardbaar. Beetje raar om maagden blijkbaar uit te sluiten voor een serieuze relatie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:28 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Maar dat kun je toch wel gewoon leren, lijkt me?Ik heb namelijk geen idee hoe ik moet neuken dus daar zal dan al wel een belemmering zijn denk ik want ik ga sowieso seks hebben met een niet-maagd die al veel ervaring heeft.
Oh zo. Ik denk dat je het libido en de wensen van elkaar dan ook wel weet al heb je nog geen seks gehad. Ik weet wel dat ik vaak zin heb in seks van mezelfquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je kunt ook gewoon niet bij elkaar passen qua wensen, of een heel ander libido hebben, dat soort dingen. Trouwens, als maagd en maagd gaat het na een paar keer ook wel aanvaardbaar. Beetje raar om maagden blijkbaar uit te sluiten voor een serieuze relatie.
Oh.quote:
Nja, erover praten is toch anders dan het met elkaar belevenquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Oh zo. Ik denk dat je het libido en de wensen van elkaar dan ook wel weet al heb je nog geen seks gehad. Ik weet wel dat ik vaak zin heb in seks van mezelfen ik weet ook wel wat ik wil en ooit wil uitproberen bijvoorbeeld. Ik sluit maagden niet uit.
Twee maagden bij elkaar zijn wellicht beter misschien.
Je had je handen toch wel gewassen toen ik je een hand gaf?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
Nja, erover praten is toch anders dan het met elkaar beleven
Maar nogmaals respect voor je discipline hoor, wel zin hebben in seks en iemand tot je beschikking maar toch vasthouden aan je principes.
Ik ben zwak denk ikIk kan niet eens een dag niet soppen, ik faalde alweer.
Vergeten. Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:39 schreef twi het volgende:
[..]
Je had je handen toch wel gewassen toen ik je een hand gaf?
Dat is waar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nja, erover praten is toch anders dan het met elkaar beleven
Maar nogmaals respect voor je discipline hoor, wel zin hebben in seks en iemand tot je beschikking maar toch vasthouden aan je principes.
Ik ben zwak denk ikIk kan niet eens een dag niet soppen, ik faalde alweer.
Ik raak die niet aan met mijn handen hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:42 schreef twi het volgende:
[..]
En na de pauze op je werk? Of gaan de broodjes frikandel met extra smaak de deur uit?
Mocht ik je ooit ontmoeten dan blijf ik weg bij je hand.quote:
Ja maar ik vind het altijd zo zinloos om het niet te doen, als ik eenmaal zin hebquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:39 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Dat kon ik ook niet, moet je eens een wedstrijdje van maken als een uitdaging voor jezelf. Heb ik gedaan. Ik heb inmiddels 3 dagen volgehouden, record want ik doe het vaker op één dag ook.
Ik gebruik mijn rechter middelvinger meestal. Zullen we hand geven met links?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Mocht ik je ooit ontmoeten dan blijf ik weg bij je hand.
Leugens, je likt je vingers dan gelijk af.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Mocht ik je ooit ontmoeten dan blijf ik weg bij je hand.
Beter geen maagd voor je eerste keerquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Oh zo. Ik denk dat je het libido en de wensen van elkaar dan ook wel weet al heb je nog geen seks gehad. Ik weet wel dat ik vaak zin heb in seks van mezelfen ik weet ook wel wat ik wil en ooit wil uitproberen bijvoorbeeld. Ik sluit maagden niet uit.
Twee maagden bij elkaar zijn wellicht beter misschien.
Dus dat deed je toen ik even patat halen was.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Leugens, je likt je vingers dan gelijk af.
Als ik het had geweten. Helaas hield Royco me in de gaten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
Dus dat deed je toen ik even patat halen was.
Leugens, als ze nou mijn vriendin was misschien, maar nu niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Leugens, je likt je vingers dan gelijk af.
Ik stem in voor een knuffel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn rechter middelvinger meestal. Zullen we hand geven met links?
Of gewoon een knuffel natuurlijk
Nog nooit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:57 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Heb jij seks gehad de laatste tijd?
Verslapen is kutquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:13 schreef Murdera het volgende:
Moguh. Verslapen. Toch op tijd op werk.
Mja.. precies de reden waarom er bij mij thuis een heel orkest afgaat van wekkerradio's en telefoons om mij wakker te krijgen.quote:
Ik ben Spotify aan het ontdekken dankzij dit topic gisteren.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:04 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja.. precies de reden waarom er bij mij thuis een heel orkest afgaat van wekkerradio's en telefoons om mij wakker te krijgen.
En zelfs dan verslaap ik mij nog weleens.. dan staan de buren al te stampen vanwege geluidsoverlast en blijf ik gewoon liggen
Het is bijna de moeite om ervoor te betalen met die vervelende reclames, kan ik je nu al zeggen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben Spotify aan het ontdekken dankzij dit topic gisteren.
Soms wel.. dan kan volgens mij de halve buurt afbranden en dan heb ik het nog niet door.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:07 schreef Joysa het volgende:
[..]Slaap je zo diep?
Mijn wekker gaat best wel heel zacht, ik word wakker van alles.
Hmmm.. nog niks gemerkt van reclamesquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is bijna de moeite om ervoor te betalen met die vervelende reclames, kan ik je nu al zeggen.
Whutttquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:11 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Soms wel.. dan kan volgens mij de halve buurt afbranden en dan heb ik het nog niet door.
Maar vaak ben ik ook wel wakker, maar heb ik echt geen zin uit mijn nest te komen.. en dan boeit de herrie mij niet meer. Ik wen eraan en dat is funest.
Maar ja, ik ben ook zo iemand die het niet doorheeft dat er 3 brandweerwagens voor zijn deur staan met loeiende sirenes omdat ik toevallig wat hardere muziek aan het luisteren was
Pas toen ik allemaal mensen door het trappenhuis hoorde rennen ging ik kijken
Ik betaal. Want mobiele toegang en daarom nu op het werk als een malle aan het werk. Hoef ik ook niet het geblaat van collega's aan te horen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is bijna de moeite om ervoor te betalen met die vervelende reclames, kan ik je nu al zeggen.
Ik wen overal aan als ik geen zin heb om uit mijn bed te komenquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:13 schreef Joysa het volgende:
Whutttdie klere herrie van een wekker wen je aan?
Mafkees
Dat is 10eu per maand ofzo toch voor mobiel?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik betaal. Want mobiele toegang en daarom nu op het werk als een malle aan het werk. Hoef ik ook niet het geblaat van collega's aan te horen.
Ik zet altijd dat ding uit, en draai me weer om.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik wen overal aan als ik geen zin heb om uit mijn bed te komen
Ah dat scheelt. De schoonmaakster hier heeft de koptelefoon gesloopt, die werkt enkel nog als je de levels aan 1 kant uit zet, waardoor de reclame als een soort kabbelend beekje klinkt, de stem is niet meer te horen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik betaal. Want mobiele toegang en daarom nu op het werk als een malle aan het werk. Hoef ik ook niet het geblaat van collega's aan te horen.
Yep. Maar ik ben gefortuneerdquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is 10eu per maand ofzo toch voor mobiel?
Schoonmakers mogen toch niet aan apparaten komen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah dat scheelt. De schoonmaakster hier heeft de koptelefoon gesloopt, die werkt enkel nog als je de levels aan 1 kant uit zet, waardoor de reclame als een soort kabbelend beekje klinkt, de stem is niet meer te horen.
Ik zet al die dingen expres buiten mijn bereik.. zodat ik eerst mijn bed uit moet komen om ze uit te zetten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zet altijd dat ding uit, en draai me weer om.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Yep. Maar ik ben gefortuneerd
[..]
Schoonmakers mogen toch niet aan apparaten komen?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:17 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik zet al die dingen expres buiten mijn bereik.. zodat ik eerst mijn bed uit moet komen om ze uit te zetten.
Maar ja, dan laat ik ze maar afgaan
Beter maken ze ook gewoon toetsenborden schoon. Ik moet elke maand een nieuwe halen omdat die dingen hier te goor zijn om aan te pakken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
En schoonmakers mogen alleen aan apparaten komen als ze ze zonder enige verandering weer terug kunnen zetten/leggen. Dus bijvoorbeeld een toetsenbord opzij schuiven en weer terug schuiven.
Dat moet je niet tegen mij zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beter maken ze ook gewoon toetsenborden schoon. Ik moet elke maand een nieuwe halen omdat die dingen hier te goor zijn om aan te pakken.
Bij een goed bedrijf.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
Schoonmakers mogen toch niet aan apparaten komen?
quote:
Mijn moeder is bij dit bedrijf de baas die alle schoonmaak moet checken en alle contracten regeltquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat moet je niet tegen mij zeggenIk ben geen schoonmaker
Maar je hebt wel gelijk ja
Ik had het mijn moeder gevraagd hoe het bij haar zat, die maakt kantoren schoonquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn moeder is bij dit bedrijf de baas die alle schoonmaak moet checken en alle contracten regeltIk klaag er wel over als ik morgen weer ga eten daar.
Dan zet je je wekker om half 7quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:23 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik niet zo lui hoor.. de laatste tijd alleen wel vaak moe en totaal geen zin om aan mijn dag te beginnen.
Mijn wekkers gaan standaard om 7 uur af 's ochtends.. en meestal kom ik er wel om half 8 uit. En als ik mij dan haast ben ik alsnog redelijk op tijd op mijn werk.
Maar het is wel irritant.. want ik wil eigenlijk om 7 uur uit bed.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij een goed bedrijf.
Wij hebben eenofandere lijpe mexicaanse, die vaker wel dan niet zorgt dat de complete renderfarm uit is gevallen, een hoop glaswerk, 3 koptelefoons en 2 rendercomputers (door het herhaaldelijk uitvallen) kapot heeft gemaakt.e
Het is maar een mok....quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:31 schreef ook_gek het volgende:
Hier op mijn werk heeft iedereen zijn eigen mok / beker. Maar in 6 maanden tijd ben ik er al 2 kwijt geraakt. En niemand weet waar ze zijn. En zo verdwijnen er nog veel meer
en onze schoonmaakster heb ik verboden mijn werkplek schoon te maken. Want als ze iets NIET kan... Is het schoonmaken!
Ik zou dat soort dingen vreselijk irritant vinden. Ja ik weet het is maar een mok, maar het was wel -mijn- mok potdomme!!1quote:
Dat zeg je nu wel.. maar ik neem zelfs mijn eigen pen mee naar kantoor. En die neem ik ook elke dag weer mee naar huis.quote:
Hier had iemand een mok van 15 euro die "verdwenen" was.quote:
Mijn vorige baas had zn hele kantoor vol met fotolijstjes en zooiquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
Mensen die van hun werkplek een soort altaar maken vol met persoonlijk spullenDaarvoor werk ik thuis.
Als ik op kantoor ben kom ik binnen, pleur mijn laptop ergens neer of ga op een sofa zitten, ga werken en een paar uur later ga ik naar huis. Daar heb ik geen persoonlijke pennen, mokken, foto's, knuffelbeesten, posters, kalenders, plakplaatjes, zitzakken of andere onzin voor nodig.
Ik heb een vaste werkplek waar ik ook verplicht hele dagen moet slijten, dus dan krijg je dat vanzelf.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
Mensen die van hun werkplek een soort altaar maken vol met persoonlijk spullenDaarvoor werk ik thuis.
Als ik op kantoor ben kom ik binnen, pleur mijn laptop ergens neer of ga op een sofa zitten, ga werken en een paar uur later ga ik naar huis. Daar heb ik geen persoonlijke pennen, mokken, foto's, knuffelbeesten, posters, kalenders, plakplaatjes, zitzakken of andere onzin voor nodig.
Dan zoek ik een plekje met een docking op. Ik heb sowieso werk waarvoor ik niet de hele dag op mijn plek zit. Gaat goed zo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik heb een vaste werkplek waar ik ook verplicht hele dagen moet slijten, dus dan krijg je dat vanzelf.
Thuiswerken doe ik ook wel, maar dat is meestal maar 1 dag per week.
En sowieso.. achter een laptop werkenDat is leuk voor even, maar niet als je daar 40 uur per week achter zit.
40 Uur per week aan hetzelfde bureau, dan wil ik tenminste muziek kunnen luisteren, dan is een koptelefoon niet zo heel gek.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
Precies ditquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bovendien moet iedereen er gewoon met zijn klauwen afblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |