De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Omdat ik geen betoog van je kan vinden ben ik irritant? Ik wil met je in discussie, jij bent het niet met me eens dus ben ik irritant.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had niet gedacht dat ik het eens zou zijn met een puberkloon, maar tering wat ben jij irritant. dat was je al langer trouwens, maar nu bevestig je het even voor me.
lees maar terug. die paar reacties heb je zo gevonden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omdat ik geen betoog van je kan vinden ben ik irritant? Ik wil met je in discussie, jij bent het niet met me eens dus ben ik irritant.
Je bent gewoon irritant, accepteer het.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omdat ik geen betoog van je kan vinden ben ik irritant? Ik wil met je in discussie, jij bent het niet met me eens dus ben ik irritant.
Ja, we hebben 1 groep voor de hele klas. En per project maken we ook een groep aan. Het werkt echt handig zeker omdat iedereen bij ons eigenlijk altijd op facebook zit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat overleg met klasgenoten dan, maak je een groep aan of iets?
</facebooknoob>
Dat een betoog noemenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef dawg het volgende:
[..]
lees maar terug. die paar reacties heb je zo gevonden.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef dawg het volgende:
en esperanza, ga iemand anders lastigvallen met suffe dm's.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent gewoon irritant, accepteer het.
Lul dan ook niet, levenlozequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef dawg het volgende:
en esperanza, ga iemand anders lastigvallen met suffe dm's.
quote:
Heb ik wel af toequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Dat vond ik op hyves eerder, mensen die je random gingen toevoegen. Op facebook eigenlijk niet.
Wat een liefdequote:
Hyves heb ik nooit gehad gelukkigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Dat vond ik op hyves eerder, mensen die je random gingen toevoegen. Op facebook eigenlijk niet.
Jouw beeld wat je van fb hebt klopt gewoon nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:51 schreef dawg het volgende:
ik bash niemand. ik zeg gewoon wat ik vind zonder er doekjes om te winden. doe ik ook in het echt trouwens, wees niet bang.
ik heb een mening over facebook, die spui ik, vervolgens voelen sommigen zich op hun virtuele pik/clit getrapt. tekenend. vooral omdat ik zeg in mijn betoog dat veel mensen meer intrinsieke waarde aan hun profiel hechten dan toegegeven wordt.
You tell him girlquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw beeld wat je van fb hebt klopt gewoon nietDus het is een beetje genant dat je er zo'n veroordelende mening over hebt terwijl hetgeen waar je je zo aan lijkt te storen gewoon niet waar is
Beter hou je gewoon je mond in het vervolg over dingen waar je geen weet van hebt en je mening alleen gebaseerd is op je eigen speculatie.
Echt? Ik niet echt eigenlijk. Ik heb wel veel FOK!kers, maar eigenlijk ken ik ze wel (bijna) allemaal van meets.quote:
waar zeg ik dat ik me eraan stoor? je leest niet eens goed kennelijk. dus terug naar je breinaalden, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw beeld wat je van fb hebt klopt gewoon nietDus het is een beetje genant dat je er zo'n veroordelende mening over hebt terwijl hetgeen waar je je zo aan lijkt te storen gewoon niet waar is
Beter hou je gewoon je mond in het vervolg over dingen waar je geen weet van hebt en je mening alleen gebaseerd is op je eigen speculatie.
Ik kan het niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ga sinosje helpen met die sokken. doe je tenminste wat nuttigs.
ja, ik ook. heb me weer even lekker vermaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:00 schreef Barbusse het volgende:
Dit is bijna net zo vermakelijk als de Apple - Android discussies![]()
Maar toch ga ik leukere dingen doen. Succes jullie!
Nee, maar vaak is het na het uitgaanquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik niet echt eigenlijk. Ik heb wel veel FOK!kers, maar eigenlijk ken ik ze wel (bijna) allemaal van meets.
We gaan woensdag weer op het veld trainen ja maar het beloofd een modderbad te worden. Was ook wel weer zat van de zaaltrainingen maar moest wel want zondag eerste wedstrijdquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:01 schreef Sinosappel het volgende:
Hee Drommel zijn bij jou de velden alweer goedgekeurd?
Ik heb er ook 3 verwijderd voor het geval dat. Bedankt he.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, maar vaak is het na het uitgaan
Heb trouwens net een zooi FOK!kers verwijderd. Nu nog maar een handje vol over
Tering,quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:00 schreef dawg het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ik me eraan stoor? je leest niet eens goed kennelijk. dus terug naar je breinaalden, zou ik zeggen.
Wat??? Jullie hebben zaaltraining? Hoe gaat dat in z'n werk?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
We gaan woensdag weer op het veld trainen ja maar het beloofd een modderbad te worden. Was ook wel weer zat van de zaaltrainingen maar moest wel want zondag eerste wedstrijd
Ik heb je facebook aan helemaal niet gelinkt, wat loop je nou de hele tijd te hatenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:03 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb er ook 3 verwijderd voor het geval dat. Bedankt he.
4 blessures laatste training, 1 iemand door zn enkel, 1 iemand viel keihard met zn borst op de punt van zo'n bank en 2 liepen tegen elkaar opquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat??? Jullie hebben zaaltraining? Hoe gaat dat in z'n werk?
En wedstrijden gaan wel door zondag waarschijnlijk? Bij ons is het allemaal nog niet goedgekeurd man
Oke maar niet met echt ingaan en contactoefeningen neem ik aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
4 blessures laatste training, 1 iemand door zn enkel, 1 iemand viel keihard met zn borst op de punt van zo'n bank en 2 liepen tegen elkaar op![]()
We waren met 12 man, echt hardcore die zaaltrainingen
Gewoon een beetje routes lopen en coverage lopen
Ik kom je wel tegen in Shadrak.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Haal mij ook eens van blokkering af
Daar ben ik vrijwel nooitquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:11 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik kom je wel tegen in Shadrak.
Tsja, daar kwam ik ook achter toen ik m'n account deactiveerde. Spotify ineens kapotquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef dawg het volgende:
[..]
daar moet je ook facebook voor hebben tegenwoordig. kutdienst dus.
Verkapte "Waar kom jij zodat ik je kan hosselen"-post.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hmm. Dacht dat ik dat eens las.
Ik kom er wel eens maar relatief gezien bijna nooitquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hmm. Dacht dat ik dat eens las.
Wat denk je zelf, twi. Ik zie hem net zoals ik jou zie. Als een klapjosti dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:18 schreef twi het volgende:
[..]
Verkapte "Waar kom jij zodat ik je kan hosselen"-post.
Ik ook niet maar het is toepasselijk dat we elkaar daar gaan treffen na deze ervaring.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kom er wel eens maar relatief gezien bijna nooit
Hoezo wil je me treffen dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het is toepasselijk dat we elkaar daar gaan treffen na deze ervaring.
Om je te versieren natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo wil je me treffen dan?
Dan DM je wel graag met klapjosti'squote:Op woensdag 15 februari 2012 00:20 schreef esperanza93 het volgende:
Wat denk je zelf, twi. Ik zie hem net zoals ik jou zie. Als een klapjosti dus.
Shit ik ben te laat om je een fijne valentijn te wensenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Same.
Hey Loka, tijd niet meer gezien
Ik heb het druk met gamen, Chinees leren, werken en Newbquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Same.
Hey Loka, tijd niet meer gezien
Ik voel me vereerd, maar dat hoeft nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:24 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Om je te versieren natuurlijk.
Waarom serieus nemen vriend.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd, maar dat hoeft niet
Ni hao.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het druk met gamen, Chinees leren, werken en Newb
Goeie redenen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het druk met gamen, Chinees leren, werken en Newb
Jij bent toch een hele serieuze meid?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:26 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Waarom serieus nemen vriend.
Nee. Het zal gunstig zijn wanneer ik ietwat serieuzer in het leven ga staan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij bent toch een hele serieuze meid?
Klopt niet, je kan ook zonder facebook spotify hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:14 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, daar kwam ik ook achter toen ik m'n account deactiveerde. Spotify ineens kapot
Moeilijke opdracht wel, dat roep ik ook al 3 jaar. Maar ach ik mis vooralsnog maar 2 vakkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:27 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee. Het zal gunstig zijn wanneer ik ietwat serieuzer in het leven ga staan.
Je bedoelt herentoilet en cafévloer?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef Sinosappel het volgende:
Loka, weet je al wat auto en bus in het Chinees is?
Nee, ik ben nog niet echt goed, ik ken nog maar 40 woorden ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef Sinosappel het volgende:
Loka, weet je al wat auto en bus in het Chinees is?
dus je leert vooral lezen en schrijven? Want dat lijkt me nog heel wat anders dan chinees spreken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet echt goed, ik ken nog maar 40 woorden ofzo
Dan ben ik dom.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt niet, je kan ook zonder facebook spotify hebben.
Veel Chinese contacten, omdat ik in een snackbar werk, dus nieuwsgierig naar de taal geworden. Al deze cursus bevalt is studeren misschien nog wel een optiequote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef esperanza93 het volgende:
Vanwaar Chinees? Ga je dat studeren?
Je zit tenminste nog op de opleidingz.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moeilijke opdracht wel, dat roep ik ook al 3 jaar. Maar ach ik mis vooralsnog maar 2 vakken
Propedeuse binnen, tijd zat nuquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:30 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je zit tenminste nog op de opleidingz.
Wat een horrorfilmpje, ze brak een ijsje af met 'r tandenquote:
Beide, het is gewoon een complete cursus. De tonen vind ik nog wel lastig. Door je Nederlandse beklemtoning spreek je al heel snel dingen met een andere betekenis uitquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
dus je leert vooral lezen en schrijven? Want dat lijkt me nog heel wat anders dan chinees spreken.
Niet haten op mijn lijst met seksplekken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt herentoilet en cafévloer?
Maar Hanze is kut.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Propedeuse binnen, tijd zat nu
Wat??quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt herentoilet en cafévloer?
Dit is echt zo'n DG post.quote:
Uhuh. Ik las ook ergens dat als je een taal leert die niet je moedertaal is, en erg anders is, je bepaalde klanken en nuances gewoon niet meer kan horen. Wat dus ook weer betekent dat je de taal nooit perfect kan beheersen. Best apart.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beide, het is gewoon een complete cursus. De tonen vind ik nog wel lastig. Door je Nederlandse beklemtoning spreek je al heel snel dingen met een andere betekenis uit
welke 40?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet echt goed, ik ken nog maar 40 woorden ofzo
Je kan beginnen met wat minder als een briesende stier in het rond te stampen als mensen je aan het klieren zijn. Dan word je al helemaal niet meer serieus genomen en faalt elke poging om een discussie tot een goed einde te brengen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:27 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee. Het zal gunstig zijn wanneer ik ietwat serieuzer in het leven ga staan.
Tsja, maar ik heb dus al een lijst van zo'n 1000 nummers, betaal al een tijdje per maand. Ik hou Facebook maar. Bovendien ben ik nu vriendjes met een paar FOK!kers en die zullen natuurlijk heel sip zijn wanneer ik dat account ineens niet meer heb.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb spotify.
Maar misschien als je hem al gelinkt hebt moet je een nieuwe account maken.
Ik heb dr nooit opgezet, enkel gehoord. Ik ga naar de RUG.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mwoah vind het wel meevallen eigenlijk.
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:35 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb dr nooit opgezet, enkel gehoord. Ik ga naar de RUG.
Hou jij ook van wat warms in je kuchi?quote:
Oh, ja. Als je betaalt is het wel wat anders ja..quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:35 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, maar ik heb dus al een lijst van zo'n 1000 nummers, betaal al een tijdje per maand. Ik hou Facebook maar. Bovendien ben ik nu vriendjes met een paar FOK!kers en die zullen natuurlijk heel sip zijn wanneer ik dat account ineens niet meer heb.
Doe normaal, ik gooi ook niet met jouw privé gegevens dus het is logisch dat ik zo reageer. Maakt me niets uit. Jij hebt hem daar later neergezet dus je deed net zo goed mee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan beginnen met wat minder als een briesende stier in het rond te stampen als mensen je aan het klieren zijn. Dan word je al helemaal niet meer serieus genomen en faalt elke poging om een discussie tot een goed einde te brengen.
Kan je zeggen: 'Ja dan moeten ze maar normaal doen', maar als je dat zelf ook niet doet verlaag je je tot hun niveau.
En nee ik was het niet nogmaals
Murdera.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hou jij ook van wat warms in je kuchi?
Vet. Moeilijke taal hè.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel Chinese contacten, omdat ik in een snackbar werk, dus nieuwsgierig naar de taal geworden. Al deze cursus bevalt is studeren misschien nog wel een optie
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je dacht even dat ik drommel was he?
Bedtijd. trusten allemaal.
Ja doe maar nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je dacht even dat ik drommel was he?
Bedtijd. trusten allemaal.
Hoezo doe maar niet? Je hebt toch enkel lobi voor mij?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja doe maar niet![]()
Slaap lekker
Het is heel snel koud vooral.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
En zo warm is zaad nu ook weer niet.
Als je wilt dat mensen dingen niet zien kan je alles afschermen, dus ik snap eigenlijk al niet waar de ophef over ging. Verder kan iedereen met wat zoektalent zo'n profiel zonder problemen vinden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Doe normaal, ik gooi ook niet met jouw privé gegevens dus het is logisch dat ik zo reageer. Maakt me niets uit. Jij hebt hem daar later neergezet dus je deed net zo goed mee.
Slik dan ook eens doorquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
Dat voelt vervelend als het op je been zit ofzo.
Echt niet. IEl.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er geen bezwaar tegen hoor
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat vind je vies aan zaad in je mond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb dat nooit van een vrouw verlangd, vind het ook geen erotisch gezicht ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:53 schreef Faxie het volgende:
Mannen die vies zijn van zichzelf en wel verwachten dat een vrouw slikt
Ik heb nog nooit de hele lading in mijn mond gehad. Wel eens wat afgelikt en dan heeft het wel iets geilsquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:52 schreef esperanza93 het volgende:
[..]![]()
Ik doe het nooit weer, moet er altijd weer van kokhalzen en het voelt gewoon vies. Wat is er lekker aan.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:53 schreef twi het volgende:
AhwrrrrrrDa's een leuke voor CaptainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar zat die dat wel doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb dat nooit van een vrouw verlangd, vind het ook geen erotisch gezicht ofzo
Ik wil er zelf niks te maken hebben, ik snap heel goed als zij dat ook niet wil.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb dat nooit van een vrouw verlangd, vind het ook geen erotisch gezicht ofzo
Oh moet je eens proberen, praat je wel met me meequote:Op woensdag 15 februari 2012 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de hele lading in mijn mond gehad. Wel eens wat afgelikt en dan heeft het wel iets geils
cutequote:Op woensdag 15 februari 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Video ook goed?
http://nos.nl/op3/uitzending/58163-20120213-225000-nos-op-3.html
Overgekomen van het Jeugdjournaal zeker.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Video ook goed?
http://nos.nl/op3/uitzending/58163-20120213-225000-nos-op-3.html
Volgende vraag, zoenen na het pijpen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:53 schreef Faxie het volgende:
Je moet ergens beginnen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:55 schreef twi het volgende:
[..]
Overgekomen van het Jeugdjournaal zeker.
Sowieso mensen die vies zijn van zichzelfquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:53 schreef Faxie het volgende:
Dat spul is gewoon ranzig ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sowieso mensen die vies zijn van zichzelf
Wtf.
Waarom niet, dat is pas triest om te laten. Ik vind het ook wel geil om te zoenen na het beffen, dat je jezelf proeft enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgende vraag, zoenen na het pijpen?
Is al best ver hoor. Ik heb even journalistiek gestudeerd en het is eigenlijk niet heel erg haalbaar voor de meeste mensen.quote:
Ja waarom niet, als je daar al moeilijk over doetquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgende vraag, zoenen na het pijpen?
Ruimt inderdaad makkelijk opquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind het wel geil en handig (wel lekker opgeruimd zo) maar als ze het niet wil dump ik het wel ergens anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |