De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Omdat ik geen betoog van je kan vinden ben ik irritant? Ik wil met je in discussie, jij bent het niet met me eens dus ben ik irritant.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had niet gedacht dat ik het eens zou zijn met een puberkloon, maar tering wat ben jij irritant. dat was je al langer trouwens, maar nu bevestig je het even voor me.
lees maar terug. die paar reacties heb je zo gevonden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omdat ik geen betoog van je kan vinden ben ik irritant? Ik wil met je in discussie, jij bent het niet met me eens dus ben ik irritant.
Je bent gewoon irritant, accepteer het.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omdat ik geen betoog van je kan vinden ben ik irritant? Ik wil met je in discussie, jij bent het niet met me eens dus ben ik irritant.
Ja, we hebben 1 groep voor de hele klas. En per project maken we ook een groep aan. Het werkt echt handig zeker omdat iedereen bij ons eigenlijk altijd op facebook zit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat overleg met klasgenoten dan, maak je een groep aan of iets?
</facebooknoob>
Dat een betoog noemenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef dawg het volgende:
[..]
lees maar terug. die paar reacties heb je zo gevonden.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef dawg het volgende:
en esperanza, ga iemand anders lastigvallen met suffe dm's.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent gewoon irritant, accepteer het.
Lul dan ook niet, levenlozequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef dawg het volgende:
en esperanza, ga iemand anders lastigvallen met suffe dm's.
quote:
Heb ik wel af toequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Dat vond ik op hyves eerder, mensen die je random gingen toevoegen. Op facebook eigenlijk niet.
Wat een liefdequote:
Hyves heb ik nooit gehad gelukkigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Dat vond ik op hyves eerder, mensen die je random gingen toevoegen. Op facebook eigenlijk niet.
Jouw beeld wat je van fb hebt klopt gewoon nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:51 schreef dawg het volgende:
ik bash niemand. ik zeg gewoon wat ik vind zonder er doekjes om te winden. doe ik ook in het echt trouwens, wees niet bang.
ik heb een mening over facebook, die spui ik, vervolgens voelen sommigen zich op hun virtuele pik/clit getrapt. tekenend. vooral omdat ik zeg in mijn betoog dat veel mensen meer intrinsieke waarde aan hun profiel hechten dan toegegeven wordt.
You tell him girlquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw beeld wat je van fb hebt klopt gewoon nietDus het is een beetje genant dat je er zo'n veroordelende mening over hebt terwijl hetgeen waar je je zo aan lijkt te storen gewoon niet waar is
Beter hou je gewoon je mond in het vervolg over dingen waar je geen weet van hebt en je mening alleen gebaseerd is op je eigen speculatie.
Echt? Ik niet echt eigenlijk. Ik heb wel veel FOK!kers, maar eigenlijk ken ik ze wel (bijna) allemaal van meets.quote:
waar zeg ik dat ik me eraan stoor? je leest niet eens goed kennelijk. dus terug naar je breinaalden, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw beeld wat je van fb hebt klopt gewoon nietDus het is een beetje genant dat je er zo'n veroordelende mening over hebt terwijl hetgeen waar je je zo aan lijkt te storen gewoon niet waar is
Beter hou je gewoon je mond in het vervolg over dingen waar je geen weet van hebt en je mening alleen gebaseerd is op je eigen speculatie.
Ik kan het niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ga sinosje helpen met die sokken. doe je tenminste wat nuttigs.
ja, ik ook. heb me weer even lekker vermaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:00 schreef Barbusse het volgende:
Dit is bijna net zo vermakelijk als de Apple - Android discussies![]()
Maar toch ga ik leukere dingen doen. Succes jullie!
Nee, maar vaak is het na het uitgaanquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik niet echt eigenlijk. Ik heb wel veel FOK!kers, maar eigenlijk ken ik ze wel (bijna) allemaal van meets.
We gaan woensdag weer op het veld trainen ja maar het beloofd een modderbad te worden. Was ook wel weer zat van de zaaltrainingen maar moest wel want zondag eerste wedstrijdquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:01 schreef Sinosappel het volgende:
Hee Drommel zijn bij jou de velden alweer goedgekeurd?
Ik heb er ook 3 verwijderd voor het geval dat. Bedankt he.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, maar vaak is het na het uitgaan
Heb trouwens net een zooi FOK!kers verwijderd. Nu nog maar een handje vol over
Tering,quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:00 schreef dawg het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ik me eraan stoor? je leest niet eens goed kennelijk. dus terug naar je breinaalden, zou ik zeggen.
Wat??? Jullie hebben zaaltraining? Hoe gaat dat in z'n werk?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
We gaan woensdag weer op het veld trainen ja maar het beloofd een modderbad te worden. Was ook wel weer zat van de zaaltrainingen maar moest wel want zondag eerste wedstrijd
Ik heb je facebook aan helemaal niet gelinkt, wat loop je nou de hele tijd te hatenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:03 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb er ook 3 verwijderd voor het geval dat. Bedankt he.
4 blessures laatste training, 1 iemand door zn enkel, 1 iemand viel keihard met zn borst op de punt van zo'n bank en 2 liepen tegen elkaar opquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat??? Jullie hebben zaaltraining? Hoe gaat dat in z'n werk?
En wedstrijden gaan wel door zondag waarschijnlijk? Bij ons is het allemaal nog niet goedgekeurd man
Oke maar niet met echt ingaan en contactoefeningen neem ik aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
4 blessures laatste training, 1 iemand door zn enkel, 1 iemand viel keihard met zn borst op de punt van zo'n bank en 2 liepen tegen elkaar op![]()
We waren met 12 man, echt hardcore die zaaltrainingen
Gewoon een beetje routes lopen en coverage lopen
Ik kom je wel tegen in Shadrak.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Haal mij ook eens van blokkering af
Daar ben ik vrijwel nooitquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:11 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik kom je wel tegen in Shadrak.
Tsja, daar kwam ik ook achter toen ik m'n account deactiveerde. Spotify ineens kapotquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef dawg het volgende:
[..]
daar moet je ook facebook voor hebben tegenwoordig. kutdienst dus.
Verkapte "Waar kom jij zodat ik je kan hosselen"-post.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hmm. Dacht dat ik dat eens las.
Ik kom er wel eens maar relatief gezien bijna nooitquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hmm. Dacht dat ik dat eens las.
Wat denk je zelf, twi. Ik zie hem net zoals ik jou zie. Als een klapjosti dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:18 schreef twi het volgende:
[..]
Verkapte "Waar kom jij zodat ik je kan hosselen"-post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |