Ik was er ook was legendary. Jammer dat Mr.Cooper naar het ziekenhuis moest. Ik heb wel veilig thuis gekomen, wel één keer in de gracht gevallen maar waren gelukkig bootjes dus kon er weer uit. Jij die obese milf nog geregeld luckass?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:32 schreef ThaTim het volgende:
alleen luckass en mr.cooper waren gegaan
de moeder van juicyhil was goed te batsen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:34 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik was er ook was legendary. Jammer dat Mr.Cooper naar het ziekenhuis moest. Ik heb wel veilig thuis gekomen, wel één keer in de gracht gevallen maar waren gelukkig bootjes dus kon er weer uit. Jij die obese milf nog geregeld luckass?
obese chick dusquote:
Wel mooi dat hij de kroegdeur niet in paste en weer naar huis moestquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:36 schreef luckass het volgende:
[..]
de moeder van juicyhil was goed te batsen inderdaad.
haha ja heel die takelwagen voor niks gekomen lachen manquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wel mooi dat hij de kroegdeur niet in paste en weer naar huis moest
neem wel barbells mee gaan we dl wedstrijdje doenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:53 schreef Jahr00n het volgende:
laat mar ff weten wnner die meet is zal ook wel ff kkomen tog?
Ga jij koken dan voor ons?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:53 schreef Jahr00n het volgende:
laat mar ff weten wnner die meet is zal ook wel ff kkomen tog?
hebbe me huisgenoten je nog weg zien gaan haha?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:55 schreef Juminelle het volgende:
net pas bijgekomen zieke kater kk gekke avond helemaal loesoe egt gessellig volgende keer weer
Hebben jullie liggen knuffelen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
hebbe me huisgenoten je nog weg zien gaan haha?
Morgen trainenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:58 schreef Jahr00n het volgende:
zulle we morgne afspreken? gewoon 20;00 bij mij thuis afsrepeken lekker eten dna lekkr de club in lekker shinen tog?
wat doen jouw huisgenote in mijn kelder? mis ik iets? hallo??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
hebbe me huisgenoten je nog weg zien gaan haha?
oja we zouden het niemand vertellen hihiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
wat doen jouw huisgenote in mijn kelder? mis ik iets? hallo??
ja man ik had lsd voor iedereen meegenomen was kk gekke shit mattiequote:Op woensdag 29 februari 2012 01:51 schreef amenth het volgende:
Is de meetin al geweesy wanneer is de nieuwe dan kenne wel mij osso chille allemaal en daarna uitgaan roffa
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |