quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:57 schreef ThaTim het volgende:
25 februari in Amsterdamned.
Pharkus
Juminelle
Phantomesse
rosepetals
Mr.Cooper
Nikmans
CaptainCookie
HSG-Bomber
ThaTim
hakunamatafaka
Skylark
LudoSanders
chroestjov
Splutje
RickoKun
EN MEER
C. En ik heb geen alternatievenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oei, succes ermeeWat voor lotingsklasse zit je? En heb je alternatieven?
Ik mag niet binnen 200m van haar huis komen helaas.quote:
Gaan we niet zeevissen in Thailand?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:18 schreef RickoKun het volgende:
We kunne ook naar almere! Beregezellig mesne!
Lijkt me best gruwelijk maar dan denk ik niet dat ik mien geld voor de 25ste rond heb, ik mot Juan zijn 200gr sos nog verkopen voor die tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gaan we niet zeevissen in Thailand?
neequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gaan we niet zeevissen in Thailand?
Ben wel lichtelijk ontstemd dat we niet meer gaan zeevissen. Maar voorruit, de 25e dan maar gewoon ergens in 't land.quote:
Waarom komt iedereen met die gaten aanzettenquote:
Ergens in Noord-Brabant klinkt beter?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom komt iedereen met die gaten aanzetten?
Kom me opzoekenquote:
Oke manquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kom me opzoeken
Ik ben zelf heel niet aanwezig trouwens bij die eventuele meet, maar dat terzijde![]()
Er komen uiteindelijk 2 opdagen, weten we gelijk wie die grootste autisten zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kom me opzoeken
Ik ben zelf heel niet aanwezig trouwens bij die eventuele meet, maar dat terzijde![]()
Thx mattiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:27 schreef ThaTim het volgende:
Ook moet RickoKun in het lijstje, ik was hem vergeten.
Alsof ik niet direct opval tussen die autisten daarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
We kunne haar meeten bij umcg a zemmel maarja vind dr maar in die 2 vierkante kilometer
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
We kunne haar meeten bij umcg a zemmel maarja vind dr maar in die 2 vierkante kilometer
Ik doe mijn weekend-outfit wel aan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
Komen er meiden? (pronte tietjes zijn een plus).
Hoewel ik dat niet in twijfel trek, zitten daar makaule veel lekkere meiden. Want niet alleen zit daar geneeskunde, maar ook allemaal andere medisch gerichte opleidingen, waaronder zuster opleidingenquote:
Van die lekkere c cups die je heerlijk vol in de hand kan nemenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
Komen er meiden? (pronte tietjes zijn een plus).
Heb eigenlijk liever kleinere borsten... Grotere gaan namelijk zo snel hangen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Van die lekkere c cups die je heerlijk vol in de hand kan nemenlekkere appeltetten hihihihihuhuhuhuuuuuuuhhhhnnnnngggggggggggggg
Vrouwen met cup C hebben niet zulke hele grote borsten hoor. C 85 zijn ze hendig handpalmishquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb eigenlijk liever kleinere borsten... Grotere gaan namelijk zo snel hangen.
Een kenner. Netjes.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vrouwen met cup C hebben niet zulke hele grote borsten hoor. C 85 zijn ze hendig handpalmish
de 75 variant is ook goed te perenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vrouwen met cup C hebben niet zulke hele grote borsten hoor. C 85 zijn ze hendig handpalmish
C is in verhouding best klein als je 85 omvang hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hoeveelste sta je in de quote?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:59 schreef Biogarde het volgende:
Dat filmpje is net zo FOK! als dat ik miljonair ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |