Die staat genoteerdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi aan de rijn, dat was het toppunt.
De terugwedstrijd ga ik het aantal Messi's tellen.
CL is sowieso al jaren geen fluit meer aan, voorspelbaar +1quote:
Normaal gesproken niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef TheFatLady het volgende:
Netjes 1-3 uit bij BL.
Moet thuis geen probleem meer zijn.
True.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
CL is sowieso al jaren geen fluit meer aan, voorspelbaar +1
Vind de EL vaak een stuk vermakelijker.
Met nummer 24.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:36 schreef Maver24 het volgende:
Met wie zou messi zijn shirt hebben gewisseld
EL kunnen ze beter afschaffen man.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef inZanity het volgende:
Geflatteerde overwinning van Barcelona, met weer het nodige spelbederf en anti voetbal. Maar ach het is een kwestie van tijd tot ze wel een goede tegenstander tegen gaan komen en dan liggen ze ook gewoon uit de CL.
Klopt. Maar als je wel balbezit maar geen enkele aandrang naar voren heb ook nie.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:34 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Als jij de bal heb kenne hullie nie scoruh he
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk loten ze snel madridquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef inZanity het volgende:
Geflatteerde overwinning van Barcelona, met weer het nodige spelbederf en anti voetbal. Maar ach het is een kwestie van tijd tot ze wel een goede tegenstander tegen gaan komen en dan liggen ze ook gewoon uit de CL.
Aha, ok.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
EL kunnen ze beter afschaffen man.
En toch scoren ze 3x.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je wel balbezit maar geen enkele aandrang naar voren heb ook nie.
Ze hadden wederom moeite om de opening te vinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet.
Alleen baarde de 1e helft me zorgen. Alsof ze voor het eerst met elkaar speelde.
Eens, maar sommige wedstrijden zijn nog wel ontzettend vermakelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Blatter kan alles.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan dat eigenlijk wel voor de halve finale?
Users die niks toevoegen in VBL ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heb jij de finale niet gezien vorig jaar? Nounou echt trillende en zwetende handjes hoor.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Users die niks toevoegen in VBL ook.
Ga in de zandbak spelen joh.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heb jij de finale niet gezien vorig jaar? Nounou echt trillende en zwetende handjes hoor.
Met je Ah, ok. Kan je niks leukers verzinnen?
Waar slaat dit in godsnaam op?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat doe je zielig. Kan je je niet volwassen gedragen? Sorry hoor.quote:
Je hebt wel gekeken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef inZanity het volgende:
Barcelona fanboys zijn hier niet toegestaan, sorry.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Waar slaat dit in godsnaam op?
Hoeveel landen? alleen de landen die nu ook mee doen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gewoon weer terug naar 1 deelnemer per land in de CL. het is niet voor niks Champions League. zal het niveau van zowel de CL als de EL omhoog krikken.
Dat ze wel enige drang naar voren hadden.quote:
Ik haat tenminste niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Barcelona fanboys zijn hier niet toegestaan, sorry.
- Isreal.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeveel landen? alleen de landen die nu ook mee doen?
Nee, Dudelange en Linfield mogen ook meedoen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeveel landen? alleen de landen die nu ook mee doen?
Anti voetbal en spelbederf.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef inZanity het volgende:
Ja man, we kunnen natuurlijk beter Steua Boekarest zien in de CL ipv Real Madrid die TWEEDE werden afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gewoon weer terug naar 1 deelnemer per land in de CL. het is niet voor niks Champions League. zal het niveau van zowel de CL als de EL omhoog krikken.
Zekers. Tel je de kansen van Bayer dubbel of zo?quote:
Ajax won in 1971 de EC-1 terwijl Feijenoord van Ut Arad verloor in hetzelfde toernooi.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah op zich kun je nog wel van de vier of vijf grotere competities de nummers twee er ook bij doen maar dat is echt de max wmb.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja man, we kunnen natuurlijk beter Steua Boekarest zien in de CL ipv Real Madrid die TWEEDE werden afgelopen seizoen.
Gast, ga dammen ofzo
Komt hij weer met z'n geschiedenislesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax won in 1971 de EC-1 terwijl Feijenoord van Ut Arad verloor in hetzelfde toernooi.
Nooit geweten dat Saudi Arabia vroeger in Europa lag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax won in 1971 de EC-1 terwijl Feijenoord van Ut Arad verloor in hetzelfde toernooi.
Leverkusen is gevaarlijker geweest dan Barcelona hoor. Alleen Barcelona was weer eens beter/gelukkiger in de afronding zoals wel vaker het geval is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef eight het volgende:
[..]
Zekers. Tel je de kansen van Bayer dubbel of zo?
nah ben ik het niet met je eens, bayern was gewoon koelbloediger dan Barcelona. Het was gewoon een slechte wedstrijd van beiden teams.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Leverkusen is gevaarlijker geweest dan Barcelona hoor. Alleen Barcelona was weer eens beter/gelukkiger in de afronding zoals wel vaker het geval is.
Jij heb echt werkelijk geen verstand van voetbal. Of doe je haat-bril eens af.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Leverkusen is gevaarlijker geweest dan Barcelona hoor. Alleen Barcelona was weer eens beter/gelukkiger in de afronding zoals wel vaker het geval is.
Het is zeker een slechte wedstrijd van beide kanten. Vond Leverkusen ook zekert niet sterk, maar de uitslag is wat mij betreft enigszins geflatteerd wat wel vaker het geval si bij Barcelona.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah ben ik het niet met je eens, bayern was gewoon koelbloediger dan Barcelona. Het was gewoon een slechte wedstrijd van beiden teams.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij heb echt werkelijk geen verstand van voetbal. Of doe je haat-bril eens af.
Of hij trolled jullie allemaal.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, alleen de eindstand telt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeker netjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:47 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hoe dan ook, alleen de eindstand telt.![]()
1-3. Toch netjes in een uitwedstrijd waarin je zeer slecht voetbalt en zoveel kansen tegen krijgt.
? nu op Sport 1quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten ze ook nog zien hoe Lyon door ging?
Ik hoop toch dat ze hem na volgende week een poosje vrijaf geven, want je kan toch zien dat hij "het" op het moment niet heeft. Zal toch met vermoeidheid te maken hebben denk ik.quote:
Je hebt de knipoog gemist ?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Cris kan gewoon 50 meter naar voren lopen zonder iemand tegen te komen.
Omkoping ...
Hij had vorig jaar ook zo'n periode na die goal tegen Arsenal maar na een week of 5 scoorde die er weer op los.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze hem na volgende week een poosje vrijaf geven, want je kan toch zien dat hij "het" op het moment niet heeft. Zal toch met vermoeidheid te maken hebben denk ik.
pics?quote:
volgende keer wel maken en daarna via DM naar mij sturenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik was steeds net te laat, het ging te snel
Zal ik doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgende keer wel maken en daarna via DM naar mij sturen
quote:Völler: Messi-shirts inleveren
De gekte rondom sterspeler van Barcelona Lionel Messi neemt grootse vormen aan, tot ergernis van sportief directeur van Leverkusen Rudi Völler. Tijdens en na de ontmoeting met Barça in de kwartfinale van de Champions League, waarin de Duitse ploeg met 1-3 klop kreeg, waren zijn spelers meer bezig met wie het shirt van Messi zou krijgen dan met het duel zelf, zegt hij in Bild.
Voor de wedstrijd benaderde Michal Kadlec Messi al voor de shirtwissel na afloop. In de rust slaagde Manuel Friedrich erin het tricot dat de Argentijn in de eerste helft droeg te bemachtigen. Na de wedstrijd treurde Gonzalo Castro omdat het shirt van Messi aan zijn neus was voorbij gegaan. In de return zou hij een nieuwe poging wagen, zo kondigde hij aan.
"Negentig procent van ons team was op de wedstrijd gefocust. Maar wat die paar spelers gedaan hebben, is duidelijk teveel van het goede. Ik heb nog niet met ze gesproken, maar dat gaat zeker gebeuren", aldus Völler. "Maar ik kan vast garanderen dat Friedrich en Kadlec hun Messi-shirt niet zullen houden. Die gaan we veilen voor het goede doel."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |