Ja man, we kunnen natuurlijk beter Steua Boekarest zien in de CL ipv Real Madrid die TWEEDE werden afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gewoon weer terug naar 1 deelnemer per land in de CL. het is niet voor niks Champions League. zal het niveau van zowel de CL als de EL omhoog krikken.
Zekers. Tel je de kansen van Bayer dubbel of zo?quote:
Ajax won in 1971 de EC-1 terwijl Feijenoord van Ut Arad verloor in hetzelfde toernooi.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gewoon weer terug naar 1 deelnemer per land in de CL. het is niet voor niks Champions League. zal het niveau van zowel de CL als de EL omhoog krikken.
Mwoah op zich kun je nog wel van de vier of vijf grotere competities de nummers twee er ook bij doen maar dat is echt de max wmb.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja man, we kunnen natuurlijk beter Steua Boekarest zien in de CL ipv Real Madrid die TWEEDE werden afgelopen seizoen.
Gast, ga dammen ofzo
Komt hij weer met z'n geschiedenislesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax won in 1971 de EC-1 terwijl Feijenoord van Ut Arad verloor in hetzelfde toernooi.
Nooit geweten dat Saudi Arabia vroeger in Europa lag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax won in 1971 de EC-1 terwijl Feijenoord van Ut Arad verloor in hetzelfde toernooi.
Leverkusen is gevaarlijker geweest dan Barcelona hoor. Alleen Barcelona was weer eens beter/gelukkiger in de afronding zoals wel vaker het geval is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef eight het volgende:
[..]
Zekers. Tel je de kansen van Bayer dubbel of zo?
nah ben ik het niet met je eens, bayern was gewoon koelbloediger dan Barcelona. Het was gewoon een slechte wedstrijd van beiden teams.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Leverkusen is gevaarlijker geweest dan Barcelona hoor. Alleen Barcelona was weer eens beter/gelukkiger in de afronding zoals wel vaker het geval is.
Jij heb echt werkelijk geen verstand van voetbal. Of doe je haat-bril eens af.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Leverkusen is gevaarlijker geweest dan Barcelona hoor. Alleen Barcelona was weer eens beter/gelukkiger in de afronding zoals wel vaker het geval is.
Het is zeker een slechte wedstrijd van beide kanten. Vond Leverkusen ook zekert niet sterk, maar de uitslag is wat mij betreft enigszins geflatteerd wat wel vaker het geval si bij Barcelona.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah ben ik het niet met je eens, bayern was gewoon koelbloediger dan Barcelona. Het was gewoon een slechte wedstrijd van beiden teams.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij heb echt werkelijk geen verstand van voetbal. Of doe je haat-bril eens af.
Of hij trolled jullie allemaal.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, alleen de eindstand telt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeker netjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:47 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hoe dan ook, alleen de eindstand telt.![]()
1-3. Toch netjes in een uitwedstrijd waarin je zeer slecht voetbalt en zoveel kansen tegen krijgt.
? nu op Sport 1quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten ze ook nog zien hoe Lyon door ging?
Ik hoop toch dat ze hem na volgende week een poosje vrijaf geven, want je kan toch zien dat hij "het" op het moment niet heeft. Zal toch met vermoeidheid te maken hebben denk ik.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |