Te makkelijk dusquote:
ik kom zelfs niet op de naam van de vent in de mestkarquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:10 schreef RanTheMan het volgende:
dr zijn best wat mcfly's maar hoe ze heten
quote:
quote:
quote:
Er zijn er 8 in totaalquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:10 schreef RanTheMan het volgende:
dr zijn best wat mcfly's maar hoe ze heten
Nog 2quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:12 schreef DragonFodder het volgende:
Biff tannen![]()
Lorraine mcfly
Jennifer![]()
Marty mcfly al genoemd
George mcfly![]()
Doc brown al genoemd
Einstein de hond al genoemd.
De neef van chuck berry keur ik niet goed.
Principle dinges keur ik ook niet goed.
Huey lewiskeur ik ook niet goed.
+ achternaam. Dragon had Lorraine ook goed, maar achternaam fout.quote:
Keur ik goed. Nog 1quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:15 schreef RanTheMan het volgende:
en natuurlijk mad dog maar das zn bijnaam
Zowel op Wiki als IMDb heet ze geen McFlyquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef RanTheMan het volgende:
he ff ik wil het punt niet maar lorraine mcfly is goed hoor, check BTF3
heb t ff opgezocht
dude:quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zowel op Wiki als IMDb heet ze geen McFly
Apart. Ik zie toch echt wat anders staan...quote:
kom op DF dr zitten nog genoeg anderen tussen, toen ik t opzocht dacht ik tering wat dom dat ik die vergeten was..quote:
Vast wel, maar ik kom erniet op.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
kom op DF dr zitten nog genoeg anderen tussen, toen ik t opzocht dacht ik tering wat dom dat ik die vergeten was..
Is goed. Maar Lorraine McFly is toch goed, want in deel 1 heette ze Baines, en in deel 3 heet ze McFly. RanTheMan had nummer 8, dus ook de punten. Sorry voor het azijnzeikenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:32 schreef hornage het volgende:
Als Einstein de hond goed is, is Copernicus ook goed
Vóór je Mad Dog antwoord, of daarna?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef RanTheMan het volgende:
ik wil t punt niet omdat ik opgezocht heb daarna, dat had ik reeds aangegeven
daarna, maar mad dog is biff tannen, dus hornage krijgt t puntquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vóór je Mad Dog antwoord, of daarna?
Biff Tannen en Mad Dog Tannen zijn 2 verschillende karakters.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
daarna, maar mad dog is biff tannen, dus hornage krijgt t punt
ik was net zo hard bezig bij mijn vraagquote:
Goedquote:
Stand februari 2012:quote:
Ik ben dus volstrekt kansloos om dit te wetenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:57 schreef Michelangelo2 het volgende:
Nee. Van 1943 tot 1957 maakten zij films.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben dus volstrekt kansloos om dit te weten
Mike Leigh?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ok. Punt kan ook worden behaald door het noemen van 3 Britse filmregisseurs die net als dit duo de BAFTA Academy Fellowship Award hebben gewonnen.
Ja, nu je het zegt. Ken het duo wel van naam, maar niet bekend mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |