Is dat een soort modelling amp?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef Cynic het volgende:
Ik weet niet of dit ding hier al voorbij is gekomen, maar het lijkt me we vreselijk gaaf: de Kemper Profiling Amp. Dat ding kopieert andere versterkers, echt bizar dat dit kan.
Meer info en filmpjes op www.kemper-amps.com
Ding kost 1400 euro, dat vind ik niet eens heel duur voor zoiets.
Leuk maar ik zou wachten op de derde versie dan zijn de kinderziektes eruitquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef Cynic het volgende:
Ik weet niet of dit ding hier al voorbij is gekomen, maar het lijkt me we vreselijk gaaf: de Kemper Profiling Amp. Dat ding kopieert andere versterkers, echt bizar dat dit kan.
Ultieme modelling ampquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Is dat een soort modelling amp?
Voor je eigen setup ja. Maar je moet alsnog al je gear kopen om een keer te recorden.quote:
Of even voor die van een ander zettenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Voor je eigen setup ja. Maar je moet alsnog al je gear kopen om een keer te recorden.
Als ik een Akoestische met element had ik wel interessequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef The_Dean het volgende:
Jongens, spotprijs! Staat in de weg!
[TK] London City AS-60C Akoestische gitaar versterker
Ja dat is inderdaad hetgeen wat het interessant maaktquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:23 schreef The_Dean het volgende:
Koop je deze alvast. Kan ook een mic op
Hmja, blijft modeling... Het klinkt wel echt goed op die filmpjes. Maar ik zou denk ik twee of drie sounds kiezen en daar dan alles mee doenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef Cynic het volgende:
Hou hem nog maar gewoon in de verkoop. Ik ben van plan om dit jaar (ik weet echt niet wanneer) een akoestische gitaar met element te kopen. Als ik dat doe koop ik hem wel van je over. Mocht je hem dan al verkocht hebben dan is het pech voor mijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:38 schreef The_Dean het volgende:
Kopen? Kan hem in overleg wel komen brengen.
Prijs is ook primaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:06 schreef The_Dean het volgende:
Ja, gaat niet echt hard. En vind het al een spotprijs.
quote:(Mocht niet op m`n Ibanez van hem, omdat die niet gestemd bleef I.V.M nieuwe snaren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |