Oh.. dat stelt weinig voor nee... had net zo goed geen Minecraft kunnen zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:31 schreef Audreyoot het volgende:
Ik vind die minecraft sets van lego erg tegenvallen, sowieso microsets
https://www.jinx.com/LEGOMinecraft
http://twitpic.com/8kn4pj
Nee, gewone Lego doet the trick ook wel zeg maar. Beetje een faalproject wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh.. dat stelt weinig voor nee... had net zo goed geen Minecraft kunnen zijnAch nou ja
Ach er zijn ongetwijfeld een hoop fans die het wel kopen. Al is het maar voor de hebquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:45 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Nee, gewone Lego doet the trick ook wel zeg maar. Beetje een faalproject wel.
Och ja, al zou ik liever van gewone lego een block in elkaar knutselen en dan m'n geld steken in bijvoorbeeld een sleutelhanger oid. Which I did. Mehehequote:Op donderdag 16 februari 2012 14:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ach er zijn ongetwijfeld een hoop fans die het wel kopen. Al is het maar voor de heb
Die ellendige gescheurde nagels die je er aan overhoudtquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:01 schreef MineraalWater het volgende:
Ow dat zijn die blokjes die je nooit meer uit elkaar krijgt
Daarom had ik vroeger altijd lange nagelsquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:01 schreef MineraalWater het volgende:
Ow dat zijn die blokjes die je nooit meer uit elkaar krijgt
Een minecraft sleutelhanger?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:04 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Och ja, al zou ik liever van gewone lego een block in elkaar knutselen en dan m'n geld steken in bijvoorbeeld een sleutelhanger oid. Which I did. Mehehe![]()
[..]
Die ellendige gescheurde nagels die je er aan overhoudt
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daarom had ik vroeger altijd lange nagels
[..]
Een minecraft sleutelhanger?
Leukquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:33 schreef Exentric90 het volgende:
Mijn creeper pet komt morgen binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:40 schreef Timwonnacott het volgende:
Oh eitje. Texture van wood naar diamond blocks en texture van sand naar obisidan veranderen. Screenshot maken en klaar
Haha, hij is al gewonnen. Heb hem inderdaad even gecontroleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:40 schreef Timwonnacott het volgende:
Oh eitje. Texture van wood naar diamond blocks en texture van sand naar obisidan veranderen. Screenshot maken en klaar
Waar gaat dit over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was zum Teufel? Dat is dan weer niet de bedoeling hoor, die mag wel weg.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:43 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een private chest bij ons gemaakt, opportunist!
Over het project plan/huib: kan ik al beginnen met plein? dat we al iets als basis hebben? Ga ik mee aan de gang als ik tijd heb.
Downloaden kost echt 1 minuut dus wat is t probleemquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:24 schreef bobbernaut het volgende:
is er niet een manier dat je m in Mijn documenten kan laden, en afspelen? want op school wordt bij C weer gewoon verwijderd!
Savegames worden dna ook verwijdert, maar je kan via Texturepacks in je AppData komen en steeds je savegame kopierenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Downloaden kost echt 1 minuut dus wat is t probleem![]()
Of word hij vanzelf tijdens t spelen verwijderd bedoel je?
Speel jij alleen offline dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:51 schreef AppleMartini het volgende:
Ben begonnen aan onderstaand bouwsel, maar moet eerlijk zeggen dat ik nog geen idee heb wat het gaat worden
[ afbeelding ]
Wat je ook kunt doen is Minecraft Profile Manager (gewoon even naar googlen) gebruiken en dat vanaf een usb stick laten runnen. Werkt gewoon prima en is veilig, ik gebruik het om meerdere versies te kunnen gebruiken of om mods te testen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:24 schreef bobbernaut het volgende:
is er niet een manier dat je m in Mijn documenten kan laden, en afspelen? want op school wordt bij C weer gewoon verwijderd!
pics!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef Neriae het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen is Minecraft Profile Manager (gewoon even naar googlen) gebruiken en dat vanaf een usb stick laten runnen. Werkt gewoon prima en is veilig, ik gebruik het om meerdere versies te kunnen gebruiken of om mods te testen.
Saves kan je gewoon kopieren/plakken tussen de profiles
*gaat weer terug naar lurk-modus* Ik heb een megaproject op m'n singleplayer en dat vind ik leuk genoeg...
Ja ben ook wel benieuwd naar dat megaproject.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef Neriae het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen is Minecraft Profile Manager (gewoon even naar googlen) gebruiken en dat vanaf een usb stick laten runnen. Werkt gewoon prima en is veilig, ik gebruik het om meerdere versies te kunnen gebruiken of om mods te testen.
Saves kan je gewoon kopieren/plakken tussen de profiles
*gaat weer terug naar lurk-modus* Ik heb een megaproject op m'n singleplayer en dat vind ik leuk genoeg...
Voor mijn doen is het een mega project, he?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja ben ook wel benieuwd naar dat megaproject.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |