I fear that day !quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die eindigt op een dag, weet je.
Dat zal vast zo zijn, maar dat kan ik dus echt nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
In den nacht krijgt u meer betaald
Oh hai.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:21 schreef Mss het volgende:
Volgens mij ben ik nog de enige zonder blog.
Yeay we gaan veel schoenen zienquote:Een groot deel van deze blog zal ik dan ook wijden aan deze projecten!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jij hebt er wel een:
idontwanttoblogstupidho
Ik vind het leuk om stukjes te lezen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
niemand hoeft het te volgen trouwens, ik wil voor mezelf een plekje om dingen bij te houden zonder dat ik er ongevraagd anderen mee lastig val.
In je sig val je ook niemand lastig, het is gewoon een verkapte VOLG mijn blog actiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
niemand hoeft het te volgen trouwens, ik wil voor mezelf een plekje om dingen bij te houden zonder dat ik er ongevraagd anderen mee lastig val.
Ik lees allerlei ongein, die wortels kunnen daar best bij.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
maar het zal niet over bjoetie gaan, mind you!
nee, maar anders is het zo dubbelop. En ik kom het toch wel melden als ik ben afgevallenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In je sig val je ook niemand lastig, het is gewoon een verkapte VOLG mijn blog actie
kusjekroel![]()
![]()
wtf?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh en skjoe, is je doel van 69 kilo niet een beetje HEUL laag, of komt dat doordat ik overal hoor van mensen dat het ongezond is om veel af te vallen in weinig tijd terwijl dat niet waar is?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om stukjes te lezen.
Jij bent niet zo lang natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtf?
als ik 69 weeg ben ik nog randje overgewicht heur
Als ik nou 49 als doel had gesteld was het twijfelachtig ja
Beautyblogs zijn er al zoveel, dit is veel leukerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
maar het zal niet over bjoetie gaan, mind you!
Vind ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beautyblogs zijn er al zoveel, dit is veel leuker
Ik had al op volgen gedruktquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
vind ik er een beetje lomp uitkomen. Ja, ik voel me aangesproken.quote:zonder dat ik er ongevraagd anderen mee lastig val
Ga je schuimrubber haarspelden maken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
ja, over knutselen en afvallen![]()
ik weet toch de ballen van bjoetie
Nee, oorbellen!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga je schuimrubber haarspelden maken?
ik bedoel zoveel kg's eraf, bijna 30 toch? of al 30. Ik bedoel niet t gewichtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtf?
als ik 69 weeg ben ik nog randje overgewicht heur
Als ik nou 49 als doel had gesteld was het twijfelachtig ja
Hangt er erg vanaf hoe zwaar je begingewicht is. Als dat hoog is, is het beter om het zo snel mogelijk kwijt te zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik bedoel zoveel kg's eraf, bijna 30 toch? of al 30. Ik bedoel niet t gewicht
Beetje vreemd verwoord net![]()
Ik doelde daarmee op mezelf, scheetje, niet op anderenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had al op volgen gedrukt
Forgive me, ik ben ongesteld, dus het zal vast niet zo bedoeld zijn, maar dit:
[..]
vind ik er een beetje lomp uitkomen. Ja, ik voel me aangesproken.
Liefquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb snoepjons en chocola en een plantje in een liefdesbakje gehad![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb snoepjons en chocola en een plantje in een liefdesbakje gehad![]()
![]()
![]()
ja, als je honderd weegt is dertig niet belachelijk veel ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik bedoel zoveel kg's eraf, bijna 30 toch? of al 30. Ik bedoel niet t gewicht
Beetje vreemd verwoord net![]()
Dat vind ik vaak juist het meest interessant. Als mensen schrijven over de dingen die ze čcht bezig houden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doelde daarmee op mezelf, scheetje, niet op anderen
Ik wil er soms hele verhalen uitbutsen over van alles en nog wat, maar ik weet dat de meeste mensen daar niet op zitten te wachten, ik bied nu gewoon een selectieve filter-optie
True, maar dat hoef ik niet per se op Fok kwijt voor mezelf, dus vandaarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak juist het meest interessant. Als mensen schrijven over de dingen die ze čcht bezig houden.
Okéquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doelde daarmee op mezelf, scheetje, niet op anderen
Ik wil er soms hele verhalen uitbutsen over van alles en nog wat, maar ik weet dat de meeste mensen daar niet op zitten te wachten, ik bied nu gewoon een selectieve filter-optie
Logischquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, maar dat hoef ik niet per se op Fok kwijt voor mezelf, dus vandaar
Wheheheh succesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
En nu weer hard werken, want mijn nieuwe baas heb er zin an
Succesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
En nu weer hard werken, want mijn nieuwe baas heb er zin an
Staan ook in de kalender volgens mijquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Anders alle blogs ook in de OP zetten?
Succes vanavond!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nou, ik ga maar eens naar m'n werk. Daag!
Werkze en succes vanavondquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoop het voor jequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:53 schreef Diconnected het volgende:
Mijn benen zijn moe van zwemmen damnnu even langs oude werk, oude baas had gebeld over het gedoe met het uwv dus nu alle papieren ophalen en dan bij thuiskomst gelijk weer uwv bellen, en hopen dat het nu wel een beetje goed gaat...
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:53 schreef Diconnected het volgende:
Mijn benen zijn moe van zwemmen damnnu even langs oude werk, oude baas had gebeld over het gedoe met het uwv dus nu alle papieren ophalen en dan bij thuiskomst gelijk weer uwv bellen, en hopen dat het nu wel een beetje goed gaat...
Getver...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
zit je lekker tomaatjes uit een bakje te eten, voelt het ineens zompig jonge! Zit er een rot tomaatje onderin met van die keilange schimmeldraden
En de tomaatjes er omheen heb ik dus zonder kijken opgevroot
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
zit je lekker tomaatjes uit een bakje te eten, voelt het ineens zompig jonge! Zit er een rot tomaatje onderin met van die keilange schimmeldraden
Ik krijg alleen al kokhalsnijgingen door het te lezenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
euh dat had ik niet gezienquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Staan ook in de kalender volgens mij
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Heavy shit trix...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:02 schreef Incantrix het volgende:
Skjoe, ik zal je gewonen blog (die niet over bjoetie gaat) tussen de urls zetten van mijn gewonen blog (die niet over bjoetie gaat). Anders kom ik nooit aan volgen toe, terwijl ik het wel leuk vind om af en toe even met je mee te lezen
BGT, HOLY CRAP wat een klotenieuws![]()
Domme vraag misschien hoor, maar weet je al of ze nog iets voor hem kunnen? Anything? Sterkte joh, ik vind het echt rot voor hem en jou en zijn omgeving..
Ennuhm, ja, ze gaan een soort van curretage doen, maar dan wat minder grof. Ipv de hele baarmoeder schoonschrapen gaan ze met een camera met een soort happertje eraan de placentarest eruit halen. Daarna krijg ik eerst nog wel weer een bloeding (net als na een bevalling dus, want losgehaalde placenta) maar daarna ben ik er dan vanafNet wel even een soort van break down gehad stiekum, ineens plopte het in mijn hoofd dat het net is alsof Gabriël zo graag wilde leven dat er gewoon een stukje achter is gebleven en toen moest ik even heel hard huilen
Op de fiets naar huis ook echt
![]()
Gelukkig kwam ik onderweg langs de albert heijn en daar verkopen ze slagroomsoesjes
Ik ben misselijk
Wanneer gaat het gebeuren??quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:02 schreef Incantrix het volgende:
Skjoe, ik zal je gewonen blog (die niet over bjoetie gaat) tussen de urls zetten van mijn gewonen blog (die niet over bjoetie gaat). Anders kom ik nooit aan volgen toe, terwijl ik het wel leuk vind om af en toe even met je mee te lezen
Domme vraag misschien hoor, maar weet je al of ze nog iets voor hem kunnen? Anything? Sterkte joh, ik vind het echt rot voor hem en jou en zijn omgeving..
Ennuhm, ja, ze gaan een soort van curretage doen, maar dan wat minder grof. Ipv de hele baarmoeder schoonschrapen gaan ze met een camera met een soort happertje eraan de placentarest eruit halen. Daarna krijg ik eerst nog wel weer een bloeding (net als na een bevalling dus, want losgehaalde placenta) maar daarna ben ik er dan vanafNet wel even een soort van break down gehad stiekum, ineens plopte het in mijn hoofd dat het net is alsof Gabriël zo graag wilde leven dat er gewoon een stukje achter is gebleven en toen moest ik even heel hard huilen
![]()
Gelukkig kwam ik onderweg langs de albert heijn en daar verkopen ze slagroomsoesjes
Ik ben misselijk
Jah, het gaat wel weer, thnx liefquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heavy shit trix...
Gaat ie een beetje na de soesjes?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:02 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Ik ben misselijk
Ik hoop voor je dat het allemaal een beetje snel ingepland kan worden. Wanneer ga je eigenlijk naar Berlijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:09 schreef Incantrix het volgende:
SQ en Sjaan![]()
![]()
Jack, weet ik nog niet, moet vrijdag naar de anesthesist en dan krijg ik daarna telefonisch een datum. Ik hoop voor Berlijn in elk gevalMaar het zal wel vlot gaan denk ik, bij de gyn is volgens mij niet echt een wachtlijst.
Buik door soesjes is wel het laatste waar je je nu druk om moet maken!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, het gaat wel weer, thnx lief
Het zal nog wel even zo blijven, vorige week op mijn werk ging ik ook ineens helemaal losMaar over het algemeen lukt het wel (behalve dat ik morgen als ik mijn buik in de spiegel zie wel spijt ga hebben van de 11 slagroomsoesjes die ik achter elkaar naar binnen gepropt heb
)
MM, haha, nu je het zegt mij ook wel geloof ik
WATquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:11 schreef Incantrix het volgende:
Zal ik, just to make my day, ook de DHL maar weer eens bellen over mijn ozotics?
En thnx meiden
Hopelijk is het dan ook fatsoenlijk opgelost!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:09 schreef Incantrix het volgende:
SQ en Sjaan![]()
![]()
Jack, weet ik nog niet, moet vrijdag naar de anesthesist en dan krijg ik daarna telefonisch een datum. Ik hoop voor Berlijn in elk gevalMaar het zal wel vlot gaan denk ik, bij de gyn is volgens mij niet echt een wachtlijst.
Doen!! Wordt het vast beter vanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:11 schreef Incantrix het volgende:
Zal ik, just to make my day, ook de DHL maar weer eens bellen over mijn ozotics?
En thnx meiden
Kan je je wel even afreagerenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:11 schreef Incantrix het volgende:
En thnx meiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die's van little big planet toch?
yesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:24 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Die's van little big planet toch?
Ben jij dus zo iemand dat als je belt en je nummer staat op hun nummermelder dat er een sirene + rode lamp afgaat in het callcenter?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:40 schreef Incantrix het volgende:
CuteOmdat ik dat popje zo lief vond heb ik dat eerste spel gekocht, maar ik heb niet eens een playstation
En het plan was dan om bij mijn broer te gaan spelen, maarja..
Zo, nou, ze bellen zo terug, als het goed is.. En nee, heb ik dus nog steeds nietZe komen elke keer weer met andere lulhannes-smoesjes, eerst had het het land niet ingemogen, toen toch wel maar was het verkeerd verpakt, en toen Picture Polish zei dat ze het maar opnieuw in moesten pakken moest er weer een ingrediëntenlijst worden overgelegd
Die hebben ze nu dus al sinds donderdag of vrijdag en daar zou uiterlijk gisteren dan uitsluitsel over komen. Dus ik hoor weer eens.. Niks
Ik ben het zķ zat met die lui
Nouja, gelukkig ben ik ondertussen een speciaal geval en krijg ik alleen nog maar medewerkers die me dan niet ook nog een preek gaan geven over dat ik hun collega's eigenhandig in levensgevaar heb gebracht enzo
/rant
Zo ondertussen wel jah, geloof ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben jij dus zo iemand dat als je belt en je nummer staat op hun nummermelder dat er een sirene + rode lamp afgaat in het callcenter?
Awesome
Thnxquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:56 schreef AmyGrace het volgende:
@Incantrix, wat heftig allemaal johVeel sterkte!
Ik wil jou even bedanken voor die tip op je blog van "wrap your tips". Ik zat daar altijd mee te knoeien om een of andere redenquote:
Dat kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ThnxKomt wel goed hoor, ben allang blij dat het nu eindelijk eens klaar is met dat eeuwige ge-afwacht
Hoest daar?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen!
Hier gaat het wel ok. 'k Heb net een taart gebakken voor, want we zijn vandaag 8 jaar samen! Op Valentijnsdag ja. En ik maar aan iedereen uitleggen dat dat er heulemaal niks mee te maken heeft.
Nee gister mee gebeld bleek dat er niks bekend was, ex-baas daarna gebeld, die zou papierwerk gaan uitzoeken etc. en dus vanmiddag dat papierwerk opgehaald, en nu dus weer bellenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wazzup? Is het daar niet goed gegaan?
Leuk om te horen!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil jou even bedanken voor die tip op je blog van "wrap your tips". Ik zat daar altijd mee te knoeien om een of andere reden
Het enige probleem wat ik nu nog heb soms is dat ik ook lak op mijn vinger smeer omdat mijn nagels niet zo lang zijn![]()
Ja, maar op die plekken kun je wel de lak makkelijk weghalenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:01 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Leuk om te horen!Met korte nagels wordt het idd wel sneller een knoeiboel.
Is toch weer meer werk. Nagels laten groeien dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, maar op die plekken kun je wel de lak makkelijk weghalen
Jah, dat probleem ken ik...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil jou even bedanken voor die tip op je blog van "wrap your tips". Ik zat daar altijd mee te knoeien om een of andere reden
Het enige probleem wat ik nu nog heb soms is dat ik ook lak op mijn vinger smeer omdat mijn nagels niet zo lang zijn![]()
Hmm, da's wel irritant dan!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee gister mee gebeld bleek dat er niks bekend was, ex-baas daarna gebeld, die zou papierwerk gaan uitzoeken etc. en dus vanmiddag dat papierwerk opgehaald, en nu dus weer bellenstelletje faalapen allemaal.
Fijn dat ze nu eindelijk eens iets gaan doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ThnxKomt wel goed hoor, ben allang blij dat het nu eindelijk eens klaar is met dat eeuwige ge-afwacht
Hoest daar?
Gefeliciteerd! Komt er ook een matchende mani bij?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen!
Hier gaat het wel ok. 'k Heb net een taart gebakken voor, want we zijn vandaag 8 jaar samen! Op Valentijnsdag ja. En ik maar aan iedereen uitleggen dat dat er heulemaal niks mee te maken heeft.
Nee dat vind ik niet fijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:03 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Is toch weer meer werk. Nagels laten groeien dus.
Dankjewel! Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Komt er ook een matchende mani bij?
Was een grapje joh.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet fijnZit ik ook vaak met mijn lenzen te prutsen enzo haha. Over mijn lengte ben ik wel tevreden.
Lenzen met zijkant van je vingers pakkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet fijnZit ik ook vaak met mijn lenzen te prutsen enzo haha. Over mijn lengte ben ik wel tevreden.
Wat voor taart is het geworden dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:06 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dankjewel! Maar natuurlijk.Ik heb er alleen vandaag geen puf meer voor... Had ik nou maar gewoon een appeltaart gebakken.
Ik kwam even niet op een fatsoenlijke Nederlandse beschrijvingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:08 schreef Incantrix het volgende:
Haha, congrats Amy![]()
Dico, ik had wel gelezen dat je daarvoor contact had gehad met je baas, maar ik dacht dat die dat dan ook moest gaan regelen, sorry.. Wel dikke crap hoor
Oh, en die van dat wrappen moest ik opzoeken, maar wat een briljant plan! Ik ga het proberen, ik heb altijd extreem snel tipwear.
Met roze marsepein, een grote strik en hartjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat voor taart is het geworden dan?
Dankjewel!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:08 schreef Incantrix het volgende:
Haha, congrats Amy![]()
Dico, ik had wel gelezen dat je daarvoor contact had gehad met je baas, maar ik dacht dat die dat dan ook moest gaan regelen, sorry.. Wel dikke crap hoor
Oh, en die van dat wrappen moest ik opzoeken, maar wat een briljant plan! Ik ga het proberen, ik heb altijd extreem snel tipwear.
Hoezo zit het onder? Gewoon niet teveel op kwastje, of gaat er iets anders mis? Bij mij gaat het namelijk wel okayquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook vet snel tipwear, maar met wrappen zit alles onder, iemand tips?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:10 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Met roze marsepein, een grote strik en hartjes.
Heb bij the englands wel het gevoel dat ze sneller tippen inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had m'n tips ook gewrapt met A England Tristam, maar toch chipt die vrij snel![]()
Hebben meer mensen hier last van? Heb nubar diamont als topcoat gebruikt.
Voorzichtiger wrappen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook vet snel tipwear, maar met wrappen zit alles onder, iemand tips?
Dan zitten heel mijn vingertoppen onder de lakquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoezo zit het onder? Gewoon niet teveel op kwastje, of gaat er iets anders mis? Bij mij gaat het namelijk wel okay
Klinkt leukquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:10 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Met roze marsepein, een grote strik en hartjes.
Zonde he.. Ze zijn welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb bij the englands wel het gevoel dat ze sneller tippen inderdaad
Dan zit er veel te veel lak aan je kwastje. Er hoeft bijna niks op te zitten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zitten heel mijn vingertoppen onder de lak
aha, daar gaat het dus al foutquote:Step 2 – Wipe off your brush really well leaving a minimal amount polish on the bristles.
Ze zijn heul mooi inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zonde he.. Ze zijn wel![]()
mooi
Even oefenenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
aha, daar gaat het dus al fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
2-3 dagen lukt vaak wel ja als je je tips wrapt. Ik loop eigenlijk altijd wel zo lang met dezelfde lak, wegens tijdgebrek om vaker te lakken..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik deed het nooit omdat ik bijna elke dag een andere lak op had, maar nu heb ik soms 2-3 dagen dezelfde lak en dan is het wel handig
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik deed het nooit omdat ik bijna elke dag een andere lak op had, maar nu heb ik soms 2-3 dagen dezelfde lak en dan is het wel handig
Ha-ha! Ik heb 'm al superlang staan, maar nog nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:20 schreef Incantrix het volgende:
Oh, echt, ik kom er net achter dat Catrice Sold Out Forever nogal gewild isIk wist amper nog dat ik die had
De mijne was uitgedroogd, bleek ik nog een 2e te hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:20 schreef Incantrix het volgende:
Oh, echt, ik kom er net achter dat Catrice Sold Out Forever nogal gewild isIk wist amper nog dat ik die had
Hence the namequote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:20 schreef Incantrix het volgende:
Oeh, wat??quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:22 schreef AmyGrace het volgende:
Oh, en ik heb afgelopen weekend eindelijk weer gefaald bij TD!
1 5-H55 OPI-Dutch 'Ya Just Love OPI? $6.80 $6.80quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:24 schreef Diconnected het volgende:
GRMAAHHAAHAAAAAAAARGH.
Blijkbaar heeft AH dus verkeerd aangemeld, ik zit nu dus met de shit. Wat AH tegen mij zei dat het via Poortwachter ging, is dus geen ene fuck van waar zei de vrouw van het Uwv... En nu mag ik dus zelf een brief schrijven naar het Uwv, met uitleg waarom ik ziektewetuitkering wil, 1e ziektedag, rekeningnr, kopie van contract, ontslagbrief, overige shit, weet ik hoeveel andere papieren en dan kan ik dat lekker gaan opsturen en dan kan ik mooi nog fucking 5 weken wachten ofzo, fucking hell.![]()
Ik zit gewoon te janken nu want ik wil dit allemaal niet en het duurt allemaal zo lang en blegh en kut en fuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:24 schreef Diconnected het volgende:
GRMAAHHAAHAAAAAAAARGH.
Blijkbaar heeft AH dus verkeerd aangemeld, ik zit nu dus met de shit. Wat AH tegen mij zei dat het via Poortwachter ging, is dus geen ene fuck van waar zei de vrouw van het Uwv... En nu mag ik dus zelf een brief schrijven naar het Uwv, met uitleg waarom ik ziektewetuitkering wil, 1e ziektedag, rekeningnr, kopie van contract, ontslagbrief, overige shit, weet ik hoeveel andere papieren en dan kan ik dat lekker gaan opsturen en dan kan ik mooi nog fucking 5 weken wachten ofzo, fucking hell.![]()
Ik zit gewoon te janken nu want ik wil dit allemaal niet en het duurt allemaal zo lang en blegh en kut en fuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Ooo nice! ik wil ook faalen bij TDquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:24 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
1 5-H55 OPI-Dutch 'Ya Just Love OPI? $6.80 $6.80
1 5-H54 OPI-Did You 'ear About Van Gogh? $6.80 $6.80
1 5-H62 OPI-Thanks a Wind Million $6.80 $6.80
1 72025 CG-Innoncence #202 $2.99 $2.99
1 08296 ESSIE-As Gold As it gets $4.00 $4.00
1 E772 ESSIE-School Of Hard Rocks $4.00 $4.00
1 C556 CND-Copper Shimmer $5.50 $5.50
1 C560 CND-Crimson Sparkle $5.50 $5.50
Jeetje wat klote! Hier zit je absoluut niet op te wachten zeg..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:24 schreef Diconnected het volgende:
GRMAAHHAAHAAAAAAAARGH.
Lieve Dico... 1 tip... Verstuur het aangetekend! Anders komt het niet aan namelijk...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:24 schreef Diconnected het volgende:
GRMAAHHAAHAAAAAAAARGH.
UWV, nog erger dan DUO?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:24 schreef Diconnected het volgende:
GRMAAHHAAHAAAAAAAARGH.
Mooie lijst!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:24 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
1 5-H55 OPI-Dutch 'Ya Just Love OPI? $6.80 $6.80
1 5-H54 OPI-Did You 'ear About Van Gogh? $6.80 $6.80
1 5-H62 OPI-Thanks a Wind Million $6.80 $6.80
1 72025 CG-Innoncence #202 $2.99 $2.99
1 08296 ESSIE-As Gold As it gets $4.00 $4.00
1 E772 ESSIE-School Of Hard Rocks $4.00 $4.00
1 C556 CND-Copper Shimmer $5.50 $5.50
1 C560 CND-Crimson Sparkle $5.50 $5.50
Ohquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat was al een tijdje geleden veranderd geloof ik...
Bah, wat een baggerzooi.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:24 schreef Diconnected het volgende:
GRMAAHHAAHAAAAAAAARGH.
Kennelijk valt het wel mee. Ik heb ook gewoon maar wat dingen in m'n winkelwagentje geflikkerd zonder echt op te letten.quote:
Oh, ze hebben 'm ook echt nog? Ik zal eens kijken als ik in het kv ben, maakt me nieuwsgierigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hence the name.
Ik heb hem wel in het schap zien staan vorige week maar ik had het idee dat de kleur anders was dan voorheen. Klopt dit? Ik heb de eerste versie zelf niet gekocht, dus het is puur vanuit herinnering. Hij leek me nu lichter te zijn of zo..
+1quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:30 schreef AmyGrace het volgende:
Nu voel ik opeens de drang om heel veel Essie te gaan kopen.
Ze hebben em weerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, ze hebben 'm ook echt nog? Ik zal eens kijken als ik in het kv ben, maakt me nieuwsgierig
Ah, als ik 'm zie ga ik even checkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze hebben em weer. Hij is 'nieuw' in het assortiment. Maar ik had het idee dat ie er anders uitzag..
Is er niks meer wat de AH kan doen om het te versnellen, of hebben die de boel zo verneukt dat je het echt alleen nog maar zelf op kan lossen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:33 schreef Diconnected het volgende:
Echt serieus wat de fuck moet ik hier nou mee
Jep, kan het zelf nu allemaal gaan oplossenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is er niks meer wat de AH kan doen om het te versnellen, of hebben die de boel zo verneukt dat je het echt alleen nog maar zelf op kan lossen?
*schuift roosvicee over tafel* komt wel goed schatje...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jep, kan het zelf nu allemaal gaan oplossen
Beterschapquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
Awww trix... hopelijk weet je gauw een datum
DicoWat een gedoe zeg......
Skjoeeee ik volg jeMaar ik erger me dan ook niet om de rants over afvallen
Blijf het knap vinden
Net een uur boven getukt (nouja.. half half..) en ogen vallen weer dicht.. en dan probeer ik te slapen; ril ik alles bij elkaar en slaap ik geen ene fuck.
Ik haat ziek zijn
Goed. ik sluit weer af![]()
Dat dus...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:37 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
*schuift roosvicee over tafel* komt wel goed schatje...
Niet opgeven meid.
Papieren kopieeren, aangetekend versturen, achteraan blijven bellen...
't is een slopend traject, maar als het eenmaal geregeld is is het goed.
Heb gestemd op de sletquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Welk type vrouw vind je het mooiste
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Yup!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:09 schreef megamandy het volgende:
Krijg je een mail van A-England als de bestelling wordt verzonden?
Waar slaat het opquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Vitamines nemen idd. En veel slapen. Veel uitzweten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef PriemGirl het volgende:
Wat kun je allemaal doen bij griep: Veel water drinken. Veel fruit eten? Jus d'orange?
Kweenie zit al de hele dag paracetemols te nommen alsof het kauwgom is. Iets zegt me; dat dat ook niet de manier is
Slapen. Uitzieken. True story.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef PriemGirl het volgende:
Wat kun je allemaal doen bij griep: Veel water drinken. Veel fruit eten? Jus d'orange?
Kweenie zit al de hele dag paracetemols te nommen alsof het kauwgom is. Iets zegt me; dat dat ook niet de manier is
Ik vind de avatar van de eerste poster mateloos intrigrerendquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als kut op dirk, ik vond het een prachtigen topique daarom
I SEE WHAT U DID THEREquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
grapjon, eerst amerikanen oplichten
Geen paracetamol, die onderdrukt de koorts waardoor het alleen maar langer kan duren. Ik zou gewoon de koorts het werk laten doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef PriemGirl het volgende:
Als mijn liefje mij zulke bagger zou geven zou ik hem serieus een schop gevenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whut, een oudcollegaatje van mij heeft een foto op fb gepost dat ze op de grond zit met een enorme vaas met 30 rozen en een huúúúge helium ballon en 2 knuffelbeestenIk wil niet weten wat haar vriend kwijt was.
Goed planquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zou liever een zelfgemaakte geprinte cadeaubon voor TD krijgen voor dat geld
Heeft ie een bord voor zn kop ofzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ook een valentijnsdag kadootje gekregen.
Werd op mijn werk bezorgd...mijn hart maakte een klein sprongetje maar nee...
Van D'n Belg...
wat moet ik daar nou weer mee???
Ach het is wel een soort van schattig toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
Van D'n Belg...
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
Van D'n Belg...
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
Van D'n Belg...
Nee dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:08 schreef Puckzzz het volgende:
Het is vast lief bedoeld, maar ik zat er niet op te wachten.....
ik zal het eens gaan uitpakkenquote:
Als je mij bedoeld...ik ben gewoon bang dat er meer achter steekt dan een onschuldig kadootje. Hij heeft al zo vaak nu gezegd dat ik altijd nog terug kan komen, nodigde me laatst nog uit om van alles 'gezelligs' te gaan doen. Hij duikt er bovenop zeg maar...quote:
Ik denk dat hij deze bedoelde:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als je mij bedoeld...ik ben gewoon bang dat er meer achter steekt dan een onschuldig kadootje. Hij heeft al zo vaak nu gezegd dat ik altijd nog terug kan komen, nodigde me laatst nog uit om van alles 'gezelligs' te gaan doen. Hij duikt er bovenop zeg maar...
En ik ga dus echt niet terug, en dat heb ik hem ook gezegd. Meerdere malen...
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:05 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heeft ie een bord voor zn kop ofzo?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:17 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend heeft me vandaag wel écht al drie keer gebeld ofzo om random verhalen te vertellen. Goeie zin, he haz it!
Wij doen trouwens niet aan valentijn. Hij was vorig jaar heel opgelucht toen ik zei dat ik het onzin vondquote:
Nou ja... Als ik hoor hoe het gegaan is toen ie laatst bij Puckzzz was...quote:
Schattigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ooit wel een valentijnskaartje gehad van een vriend van mijn broertje, omdat ik eens had gezegd dat ik nooit een ECHT valentijnskaartje had gekregen
alleen telde die natuurlijk nog steeds niet.
Hoewel, je weet het nooit
Er zitten soberso 2 LE's essence bij die daar niet te krijgen zijn, en catries is daar ook niet te krijgen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dus je hebt echt helemaal geen idee van wat je wil hebben?
Ik ben bang dat ik de uitkomst van deze discussie al voorzie, even afwachten
Volgens mij zijn de meeste mannen datquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Wij doen trouwens niet aan valentijn. Hij was vorig jaar heel opgelucht toen ik zei dat ik het onzin vond.
Ik ben mitsen aan het verzamelen.quote:
Srsly?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHAHAH
revlon whimsical voor een iron mermaiden van catrice
MSNquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan niet antwoordenWTF
Good luckquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuu ik heb over 3 kwartier een overleg met een wethouder en ik heb net keiveel knoflook gegeten.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuu ik heb over 3 kwartier een overleg met een wethouder en ik heb net keiveel knoflook gegeten.
Met een stalen gezicht in z'n bakkes ademen. Lijken wassen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef Mss het volgende:
Msn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Defuck, ik krijg de melding: spaceinvaders is niet aan de contactenlijst toegevoegd, met een link ernaast waar ik op moet drukken om dat wel te doen. Kom ik in een scherm: GW is al een contactpersoon![]()
![]()
Trollmsn
Het is een zij. Maar dat lijkt me wel een episch ideequote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met een stalen gezicht in z'n bakkes ademen. Lijken wassen.
In haar gezicht dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is een zij. Maar dat lijkt me wel een episch idee.
Ik voeg ook serieus nooit iemand toequote:
True.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik voeg ook serieus nooit iemand toeMaar msn typt wat makkelijker dan WA
Die heeft ze.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees heb jij een smiley onder HA? Want ik zie nu: HIJ AT ONS
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:20 schreef Mss het volgende:
Misschien kan ik nog wat uien eten voor de goeden smaak!
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees heb jij een smiley onder HA? Want ik zie nu: HIJ AT ONS
Ik had 9 China Glaze besteld, ruim een dag geleden. Ik had de goedkoopst aangegeven verzendoptie aangeklikt (die van rond de 60 dollar). Maar Van the man had eindelijk op mijn mails geantwoord en zei dat small flat rate nog steeds een optie was, ook met CG. Dus ik heb (net als vruuger) in de comment box aangegeven dat ik dus een small flat rate box wilde. Alleen heb ik nu nog steeds geen invoice. Dus maar weer mailenquote:
The plot thickens...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had 9 China Glaze besteld, ruim een dag geleden. Ik had de goedkoopst aangegeven verzendoptie aangeklikt (die van rond de 60 dollar). Maar Van the man had eindelijk op mijn mails geantwoord en zei dat small flat rate nog steeds een optie was, ook met CG. Dus ik heb (net als vruuger) in de comment box aangegeven dat ik dus een small flat rate box wilde. Alleen heb ik nu nog steeds geen invoice. Dus maar weer mailen.
Jamaar de volgorde van het aankomen van de lakjesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
1 dag geleden? Chill joh, ze werken daar nog ff vandaag he
Zit wel wat in ja. Maar het zit me gewoon niet zo lekker. Ik vind het zķ raar dat 9 OPI's (die zwaarder zijn) wel kunnen, maar 9 CG niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ze het barstensdruk hebben met die nieuwe collectie enzulkskomt goed!
Ik heb volgens mij geen shippingmail van TD gehad. Ik zag op de site dat mijn pakket in florida was.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Zonder drama te maken, maar duurt een shipping-mail bij TD even? Ik heb 4 dagen geleden besteld en nog niks gehad...
O krijg nou de niks, je kan ook op de site kijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij geen shippingmail van TD gehad. Ik zag op de site dat mijn pakket in florida was.
quote:There is no record of that mail item. If it was mailed recently, it may not yet be tracked. Please try again later.
ze zijn bij mij heel vaak vergeten shipping mail te sturenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Zonder drama te maken, maar duurt een shipping-mail bij TD even? Ik heb 4 dagen geleden besteld en nog niks gehad...
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zal maar weer eens verder gaan met memes tekenen
Vreemde Amerikanenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
22 euro en revlon whimsical rijker van kleautecatrice en essence
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |