I fear that day !quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die eindigt op een dag, weet je.
Dat zal vast zo zijn, maar dat kan ik dus echt nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
In den nacht krijgt u meer betaald
Oh hai.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:21 schreef Mss het volgende:
Volgens mij ben ik nog de enige zonder blog.
Yeay we gaan veel schoenen zienquote:Een groot deel van deze blog zal ik dan ook wijden aan deze projecten!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jij hebt er wel een:
idontwanttoblogstupidho
Ik vind het leuk om stukjes te lezen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
niemand hoeft het te volgen trouwens, ik wil voor mezelf een plekje om dingen bij te houden zonder dat ik er ongevraagd anderen mee lastig val.
In je sig val je ook niemand lastig, het is gewoon een verkapte VOLG mijn blog actiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
niemand hoeft het te volgen trouwens, ik wil voor mezelf een plekje om dingen bij te houden zonder dat ik er ongevraagd anderen mee lastig val.
Ik lees allerlei ongein, die wortels kunnen daar best bij.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
maar het zal niet over bjoetie gaan, mind you!
nee, maar anders is het zo dubbelop. En ik kom het toch wel melden als ik ben afgevallenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In je sig val je ook niemand lastig, het is gewoon een verkapte VOLG mijn blog actie
kusjekroel![]()
![]()
wtf?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh en skjoe, is je doel van 69 kilo niet een beetje HEUL laag, of komt dat doordat ik overal hoor van mensen dat het ongezond is om veel af te vallen in weinig tijd terwijl dat niet waar is?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om stukjes te lezen.
Jij bent niet zo lang natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtf?
als ik 69 weeg ben ik nog randje overgewicht heur
Als ik nou 49 als doel had gesteld was het twijfelachtig ja
Beautyblogs zijn er al zoveel, dit is veel leukerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
maar het zal niet over bjoetie gaan, mind you!
Vind ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beautyblogs zijn er al zoveel, dit is veel leuker
Ik had al op volgen gedruktquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
vind ik er een beetje lomp uitkomen. Ja, ik voel me aangesproken.quote:zonder dat ik er ongevraagd anderen mee lastig val
Ga je schuimrubber haarspelden maken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
ja, over knutselen en afvallen![]()
ik weet toch de ballen van bjoetie
Nee, oorbellen!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga je schuimrubber haarspelden maken?
ik bedoel zoveel kg's eraf, bijna 30 toch? of al 30. Ik bedoel niet t gewichtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtf?
als ik 69 weeg ben ik nog randje overgewicht heur
Als ik nou 49 als doel had gesteld was het twijfelachtig ja
Hangt er erg vanaf hoe zwaar je begingewicht is. Als dat hoog is, is het beter om het zo snel mogelijk kwijt te zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik bedoel zoveel kg's eraf, bijna 30 toch? of al 30. Ik bedoel niet t gewicht
Beetje vreemd verwoord net![]()
Ik doelde daarmee op mezelf, scheetje, niet op anderenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had al op volgen gedrukt
Forgive me, ik ben ongesteld, dus het zal vast niet zo bedoeld zijn, maar dit:
[..]
vind ik er een beetje lomp uitkomen. Ja, ik voel me aangesproken.
Liefquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb snoepjons en chocola en een plantje in een liefdesbakje gehad![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb snoepjons en chocola en een plantje in een liefdesbakje gehad![]()
![]()
![]()
ja, als je honderd weegt is dertig niet belachelijk veel ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik bedoel zoveel kg's eraf, bijna 30 toch? of al 30. Ik bedoel niet t gewicht
Beetje vreemd verwoord net![]()
Dat vind ik vaak juist het meest interessant. Als mensen schrijven over de dingen die ze čcht bezig houden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doelde daarmee op mezelf, scheetje, niet op anderen
Ik wil er soms hele verhalen uitbutsen over van alles en nog wat, maar ik weet dat de meeste mensen daar niet op zitten te wachten, ik bied nu gewoon een selectieve filter-optie
True, maar dat hoef ik niet per se op Fok kwijt voor mezelf, dus vandaarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak juist het meest interessant. Als mensen schrijven over de dingen die ze čcht bezig houden.
Okéquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doelde daarmee op mezelf, scheetje, niet op anderen
Ik wil er soms hele verhalen uitbutsen over van alles en nog wat, maar ik weet dat de meeste mensen daar niet op zitten te wachten, ik bied nu gewoon een selectieve filter-optie
Logischquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, maar dat hoef ik niet per se op Fok kwijt voor mezelf, dus vandaar
Wheheheh succesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
En nu weer hard werken, want mijn nieuwe baas heb er zin an
Succesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
En nu weer hard werken, want mijn nieuwe baas heb er zin an
Staan ook in de kalender volgens mijquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Anders alle blogs ook in de OP zetten?
Succes vanavond!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nou, ik ga maar eens naar m'n werk. Daag!
Werkze en succes vanavondquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoop het voor jequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:53 schreef Diconnected het volgende:
Mijn benen zijn moe van zwemmen damnnu even langs oude werk, oude baas had gebeld over het gedoe met het uwv dus nu alle papieren ophalen en dan bij thuiskomst gelijk weer uwv bellen, en hopen dat het nu wel een beetje goed gaat...
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:53 schreef Diconnected het volgende:
Mijn benen zijn moe van zwemmen damnnu even langs oude werk, oude baas had gebeld over het gedoe met het uwv dus nu alle papieren ophalen en dan bij thuiskomst gelijk weer uwv bellen, en hopen dat het nu wel een beetje goed gaat...
Getver...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
zit je lekker tomaatjes uit een bakje te eten, voelt het ineens zompig jonge! Zit er een rot tomaatje onderin met van die keilange schimmeldraden
En de tomaatjes er omheen heb ik dus zonder kijken opgevroot
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
zit je lekker tomaatjes uit een bakje te eten, voelt het ineens zompig jonge! Zit er een rot tomaatje onderin met van die keilange schimmeldraden
Ik krijg alleen al kokhalsnijgingen door het te lezenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
euh dat had ik niet gezienquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Staan ook in de kalender volgens mij
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Heavy shit trix...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:02 schreef Incantrix het volgende:
Skjoe, ik zal je gewonen blog (die niet over bjoetie gaat) tussen de urls zetten van mijn gewonen blog (die niet over bjoetie gaat). Anders kom ik nooit aan volgen toe, terwijl ik het wel leuk vind om af en toe even met je mee te lezen
BGT, HOLY CRAP wat een klotenieuws![]()
Domme vraag misschien hoor, maar weet je al of ze nog iets voor hem kunnen? Anything? Sterkte joh, ik vind het echt rot voor hem en jou en zijn omgeving..
Ennuhm, ja, ze gaan een soort van curretage doen, maar dan wat minder grof. Ipv de hele baarmoeder schoonschrapen gaan ze met een camera met een soort happertje eraan de placentarest eruit halen. Daarna krijg ik eerst nog wel weer een bloeding (net als na een bevalling dus, want losgehaalde placenta) maar daarna ben ik er dan vanafNet wel even een soort van break down gehad stiekum, ineens plopte het in mijn hoofd dat het net is alsof Gabriël zo graag wilde leven dat er gewoon een stukje achter is gebleven en toen moest ik even heel hard huilen
Op de fiets naar huis ook echt
![]()
Gelukkig kwam ik onderweg langs de albert heijn en daar verkopen ze slagroomsoesjes
Ik ben misselijk
Wanneer gaat het gebeuren??quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:02 schreef Incantrix het volgende:
Skjoe, ik zal je gewonen blog (die niet over bjoetie gaat) tussen de urls zetten van mijn gewonen blog (die niet over bjoetie gaat). Anders kom ik nooit aan volgen toe, terwijl ik het wel leuk vind om af en toe even met je mee te lezen
Domme vraag misschien hoor, maar weet je al of ze nog iets voor hem kunnen? Anything? Sterkte joh, ik vind het echt rot voor hem en jou en zijn omgeving..
Ennuhm, ja, ze gaan een soort van curretage doen, maar dan wat minder grof. Ipv de hele baarmoeder schoonschrapen gaan ze met een camera met een soort happertje eraan de placentarest eruit halen. Daarna krijg ik eerst nog wel weer een bloeding (net als na een bevalling dus, want losgehaalde placenta) maar daarna ben ik er dan vanafNet wel even een soort van break down gehad stiekum, ineens plopte het in mijn hoofd dat het net is alsof Gabriël zo graag wilde leven dat er gewoon een stukje achter is gebleven en toen moest ik even heel hard huilen
![]()
Gelukkig kwam ik onderweg langs de albert heijn en daar verkopen ze slagroomsoesjes
Ik ben misselijk
Jah, het gaat wel weer, thnx liefquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heavy shit trix...
Gaat ie een beetje na de soesjes?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:02 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Ik ben misselijk
Ik hoop voor je dat het allemaal een beetje snel ingepland kan worden. Wanneer ga je eigenlijk naar Berlijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:09 schreef Incantrix het volgende:
SQ en Sjaan![]()
![]()
Jack, weet ik nog niet, moet vrijdag naar de anesthesist en dan krijg ik daarna telefonisch een datum. Ik hoop voor Berlijn in elk gevalMaar het zal wel vlot gaan denk ik, bij de gyn is volgens mij niet echt een wachtlijst.
Buik door soesjes is wel het laatste waar je je nu druk om moet maken!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, het gaat wel weer, thnx lief
Het zal nog wel even zo blijven, vorige week op mijn werk ging ik ook ineens helemaal losMaar over het algemeen lukt het wel (behalve dat ik morgen als ik mijn buik in de spiegel zie wel spijt ga hebben van de 11 slagroomsoesjes die ik achter elkaar naar binnen gepropt heb
)
MM, haha, nu je het zegt mij ook wel geloof ik
WATquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:11 schreef Incantrix het volgende:
Zal ik, just to make my day, ook de DHL maar weer eens bellen over mijn ozotics?
En thnx meiden
Hopelijk is het dan ook fatsoenlijk opgelost!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:09 schreef Incantrix het volgende:
SQ en Sjaan![]()
![]()
Jack, weet ik nog niet, moet vrijdag naar de anesthesist en dan krijg ik daarna telefonisch een datum. Ik hoop voor Berlijn in elk gevalMaar het zal wel vlot gaan denk ik, bij de gyn is volgens mij niet echt een wachtlijst.
Doen!! Wordt het vast beter vanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:11 schreef Incantrix het volgende:
Zal ik, just to make my day, ook de DHL maar weer eens bellen over mijn ozotics?
En thnx meiden
Kan je je wel even afreagerenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:11 schreef Incantrix het volgende:
En thnx meiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die's van little big planet toch?
yesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:24 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Die's van little big planet toch?
Ben jij dus zo iemand dat als je belt en je nummer staat op hun nummermelder dat er een sirene + rode lamp afgaat in het callcenter?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:40 schreef Incantrix het volgende:
CuteOmdat ik dat popje zo lief vond heb ik dat eerste spel gekocht, maar ik heb niet eens een playstation
En het plan was dan om bij mijn broer te gaan spelen, maarja..
Zo, nou, ze bellen zo terug, als het goed is.. En nee, heb ik dus nog steeds nietZe komen elke keer weer met andere lulhannes-smoesjes, eerst had het het land niet ingemogen, toen toch wel maar was het verkeerd verpakt, en toen Picture Polish zei dat ze het maar opnieuw in moesten pakken moest er weer een ingrediëntenlijst worden overgelegd
Die hebben ze nu dus al sinds donderdag of vrijdag en daar zou uiterlijk gisteren dan uitsluitsel over komen. Dus ik hoor weer eens.. Niks
Ik ben het zķ zat met die lui
Nouja, gelukkig ben ik ondertussen een speciaal geval en krijg ik alleen nog maar medewerkers die me dan niet ook nog een preek gaan geven over dat ik hun collega's eigenhandig in levensgevaar heb gebracht enzo
/rant
Zo ondertussen wel jah, geloof ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben jij dus zo iemand dat als je belt en je nummer staat op hun nummermelder dat er een sirene + rode lamp afgaat in het callcenter?
Awesome
Thnxquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:56 schreef AmyGrace het volgende:
@Incantrix, wat heftig allemaal johVeel sterkte!
Ik wil jou even bedanken voor die tip op je blog van "wrap your tips". Ik zat daar altijd mee te knoeien om een of andere redenquote:
Dat kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ThnxKomt wel goed hoor, ben allang blij dat het nu eindelijk eens klaar is met dat eeuwige ge-afwacht
Hoest daar?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen!
Hier gaat het wel ok. 'k Heb net een taart gebakken voor, want we zijn vandaag 8 jaar samen! Op Valentijnsdag ja. En ik maar aan iedereen uitleggen dat dat er heulemaal niks mee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |