hihi, ik moest best lachen, sorry BEquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
*bekenpost
Ik gebruik nu echt al heel wat jaar Gmail en vond het eig maar niks omdat je nooit iets uit je inbox kon halen.
En pas nu net ontdek en begrijp ik het label en archiveer-principe!![]()
Ik heb wat te doen vanavond.![]()
Ow, dus ik kan nu wel melden dat ik bijna de ijsthee over mijn beeldscherm proesttequote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
Helemaal terecht Troel!
Ik voel me ook best
Daar zou ik het niet op kunnen (behalve dan dat hij niet zou blijven liggen ofzo dan hequote:
My point exactly, vandaar de baby-rob lowe.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:56 schreef Pvoesss het volgende:
Rob Lowe vind ik dus echt niet aantrekkelijk![]()
Maaar ik ben het wel heel erg eens met Tico, Tijdens The vampire diaries zit ik elke week wel te smullen hoor
Zou je minder oud zijn als je het niet gezegd had denk jequote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is een baby-Rob Lowe!
Of ben ik nu echt oud dat ik dat zeg?
Ik ook en ben van 1984 maar vind hem niet echt watquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:03 schreef Pvoesss het volgende:
hehehe ik weet wel wie Rob lowe is en ik ben van 1987
Nou moedergevoelens niet, maar hij mag best ff aan mn tepel sabbelen. ;-)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
ik krijg moedergevoelens van deze jongen. My sex, it's broken
Dat je wil vragen of hij zijn bammetjes wel opgegeten heeft!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
ik krijg moedergevoelens van deze jongen. My sex, it's broken
Whahahahaha!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou moedergevoelens niet, maar hij mag best ff aan mn tepel sabbelen. ;-)
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou moedergevoelens niet, maar hij mag best ff aan mn tepel sabbelen. ;-)
Nu weet ik over wie je het hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
ja zie je, dat heb ik dus helemaal niet. Nou heb ik dat bij weinig mannen trouwens. maar Ericvooral stoute Eric. die door Sookie getemde versie vind ik al minder spannend so to say.
Nee, nog helemaal niet, dat maakt het zo lastig. Net behang gevoeld, maar alles wat ik mooi vond was in het echt mwahquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:20 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Echt?
En? Alle kleurtjes al bedacht? We zien je hier de komende tijd dus niet zoveel?
Ja hè? Het is heel licht binnen, dus dat kan best! Meer goud dan bruin trouwens, liefst met zweem van glitterquote:
Fijn dat het al zo snel is aangekomenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:14 schreef Saffier het volgende:
Diaan ik had net post van jeDankjewel!!
Tico dat scheelt echt zeg! Fijn deze meevaller.
dèr danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja hè? Het is heel licht binnen, dus dat kan best! Meer goud dan bruin trouwens, liefst met zweem van glitter.
Gadver.quote:
Met haken ook?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:40 schreef Saffier het volgende:
Volgens mijn moeder had de vader van mijn vader datDat wil je gewoon niet weten
Gemiste kans zeg ik.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:34 schreef Ticootje het volgende:
ik vind dat bruin/goud allemaal zo volwassen staan...
Ik ga mn huis roze maken. Als ik ooit een huis krijg.
Als je en huis had zou ik ja zeggen. Ben nog wel soort van getrouwd. Maar voel je niets van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:26 schreef Lois het volgende:
[..]dit had mijn tekst kunnen zijn, trouwen?
Likequote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik las kuttopic. Ik lees wat ik wil lezen.
Www.kleurmijninterieur.nl ??quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil ook behang. waar halen jullie die plaatjes vandaan?
Nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vandaag in de schuur opgeruimd en het is er zo kil met die natte vloer en de kou. heel raar het lijkt daar veel kouder dan buiten.ik baal er zo van: de onderkant van mijn keukenblokje is naar de kloten, een mdfkast is aan de onderkant 2x zo dik. ik ben bang dat het deel van mijn verzameling die in de schuur staat gaat roesten. het moet echt als de sodemieter drogen daar.
als ik nou een stuk of 20 vochtvreters neerzet, zou dat helpen?
Wat ontzettend balen zeg. Vochtvreters en misschien zo'n klein elektrisch kacheltje??quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vandaag in de schuur opgeruimd en het is er zo kil met die natte vloer en de kou. heel raar het lijkt daar veel kouder dan buiten.ik baal er zo van: de onderkant van mijn keukenblokje is naar de kloten, een mdfkast is aan de onderkant 2x zo dik. ik ben bang dat het deel van mijn verzameling die in de schuur staat gaat roesten. het moet echt als de sodemieter drogen daar.
als ik nou een stuk of 20 vochtvreters neerzet, zou dat helpen?
heeeee van dat behang heb ik dus al 2 jaar staaltjes liggen als HET behang voor het hele huis. maar dan de lichte versiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef Vicky het volgende:
Ik heb mijn behang bij Praxis vandaan..
[ afbeelding ]
Je hebt wel van die apparaten die het kunnen. Die halen zo een paar liter uit je schuur. Maar vochtvreters gaan je nu niet meer helpen gok ik.quote:
klopt toch dat er een lichte en een donkere versie is?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef Vicky het volgende:
Whahaha grappig!! Wij hebben de ombouw in de slaapkamer ermee behangen
ja klopt. Ik ken iemand die de lichte versie heefr.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
klopt toch dat er een lichte en een donkere versie is?
Nou ja!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Zo had ik laatst iemand die vroeg of ik zin had om met hem af te spreken. Hij wilde kijken of je ook via wf kon daten. Dat hij getrouwd was en ik ook maakte hem niet uit. Hij probeerde eerst allerlei privé dingen te weten komen en toen ik daar niet op inging, zei hij " je laat ook niet veel los hè? "
Spellen kan hij in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:29 schreef Ssserpente het volgende:
Hij: "Waarom wordt je ouder geschat? Kleedt je je eigen zo dan?"
Iets met optrekken met oudere vrienden ofzo. En dan wat naïef hoe bedoel je met kleding??quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:29 schreef Ssserpente het volgende:
Hij: "Waarom wordt je ouder geschat? Kleedt je je eigen zo dan?"
Dan kan je wel makkelijk winnen met WFquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spellen kan hij in ieder geval niet.
Ben ook benieuwd of je een reactie krijgt. Hopelijk wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gisteren een boze brief richting school van L. gestuurd. ik ben benieuwd of ik reaktie krijg.
zo niet zoek ik het hogerop. ik vind het nog steeds zo niet kunnen wat er gebeurd is.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:32 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dan kan je wel makkelijk winnen met WF
wij hebben een apparaat geleend toen het stucwerk en de betonvloer moesten drogen na de verbouwing. een soort electrische vochtvreter. Dat droogde als de brandweer!quote:
Eiland?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik moest even nadenken wat wf betekent.
ik hou me alleen bezig met mijn eiland. ik snap dat wf niet.
leiding gesprongen. 'gelukkig' spoot het de schuur in ipv richting keuken. kwamen we achter toen het al een dag aan de gang was.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:32 schreef Ssserpente het volgende:
Ik las het gisteren al, Lady. Wat is er precies gebeurd?
Ik: " Ook wel denk ik. Ik vind het ook wel leuk om me wat ouder te gedragen enzo."
Vaak een skinnyjeans met een truitje erop ofzo.quote:
Em Hello Kitty Uggs en een Nickelson jasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vaak een skinnyjeans met een truitje erop ofzo.
Done. Hij vroeg al of ik er nog was.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vaak een skinnyjeans met een truitje erop ofzo.
Dus.quote:
nickelson wel, dat van die uggs denk ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:42 schreef Ticootje het volgende:
Ja is dat in?
En vaak kleding lenen van vriendinnen enzo.
http://www.borent.nl/materialen/tag/bouwdrogerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wij hebben een apparaat geleend toen het stucwerk en de betonvloer moesten drogen na de verbouwing. een soort electrische vochtvreter. Dat droogde als de brandweer!
geen idee hoe zo'n ding heet maar misschien helpt het je?
Mama was weer aan het zeuren dus ben ik boven gaan zitten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:48 schreef Ssserpente het volgende:
Hij: "Weet je ma wat je nu draagt dan?"
Heel goed. Geniaal.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:48 schreef Ssserpente het volgende:
Ik: "Waarom wil je weten wat mn moeder draagt?"
spelen jullie ook nog WF?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:50 schreef Ssserpente het volgende:
Hij: Zomaar. En ook wat jij nu aanhebt.
ah bedoel je datquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Done. Hij vroeg al of ik er nog was.
Lady, dat verhaal had ik al deels begrepen.Ik bedoelde de reden voor die brief.
Done.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef Ticootje het volgende:
M'n lievelings spijkerbroek en een groen spaghettiband truitje.
Men. Netjes dat je dat per brief doet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah bedoel je dat
mijn kind zou vrijdag gaan schaatsten met school. die bleek met een uitdraai van anwb routeplanner op de fiets van zaandam naar westzaan gestuurd te zijn. was in zijn eentje gestrand in westerwatering en was hopeloos verdwaald. hij belde mij op mijn werk helemaal over zijn toeren op.
mijn vriend heeft hem uiteindelijk gevonden en mee naar huis genomen.
school bleek onbereikbaar toen ik hem af wilde melden en heeft hem ook niet gemist die middag.
ik vind het echt onbegrijpelijk en onacceptabel dat zoiets gebeurd tijdens schooltijd.
en dat heb ik ze dus even verteld per brief.
Whahahahaha!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef Ssserpente het volgende:
Ik: Een hello kitty onderbroek. Maar ik heb ook een string!1
Nee, en nee. Ik plak regelmatig foto's op mijn Facebook, daar kennu loerenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim, van harte gefeliciteerd met je nieuwe huis. Heb je al een klustopic of ga je er een openen?
tja, als dat op de basisschool was gebeurd, had ik meteen bij de direktie gestaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Men. Netjes dat je dat per brief doet.
Oh, sorry, ik had de basisschool in gedachten. Dan snap ik een brief wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tja, als dat op de basisschool was gebeurd, had ik meteen bij de direktie gestaan.
maar ik ken de weg in die school niet en je komt daar ook niet zomaar binnen.
ik vond een mail te makkelijk wegklikbaar (bovendien had ik geen mailadres) en ik vond dat het misschien serieuzer over komt om er een echte brief aan te wijden.
ik geef ze deze week om te reageren, anders gaat een kopie naar de direktie en anders zoek ik het nog hogerop.
dit had zo fout af kunnen lopen
Niet zeggen dat dat nog niet nodig is. Of misschien ook wel.quote:
Dus. Speeltjes? Ik heb wel m'n knuffels nog in bed staan. Bedoel je dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Ssserpente het volgende:
Hij: Nog eventjes als je in bed ligt en minder aan hebt. Heb je ook al speeltjes?
Ik heb zojuist oneer gelegd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef trui het volgende:
ai ai, hij denkt ook eens mazzel te hebben. leg je nog woorden tussendoor ook, daar zou je misschien ook nog wat leuks mee kunnen uithalen. (afhankelijk uiteraard van je letters, maar allez).
Sorry!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik snap wel waarom je geen aandacht voor je andere we spelletjes hebt nu
Nou ja, ik zou het best raar vinden als je mij zou vragen wat voor onderbroek ik aan hebquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Gunst, ik ben echt heel zoet aan het woordjes leggen altijd bij WF
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:23 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou het best raar vinden als je mij zou vragen wat voor onderbroek ik aan heb
LOL! Jij vertelt het gewoon wanneer je je Hello Kitty onderbroek aanhebt?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:23 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou het best raar vinden als je mij zou vragen wat voor onderbroek ik aan heb
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:23 schreef snoopy het volgende:
[..]
Leuk kun je morgen woorden leggen waardoor z'n vriendin weet wat voor viespeuk haar vriend is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:19 schreef Ssserpente het volgende:
Hij: Misschien is mijn vriendin er dan ook wel bij.
Precies. De baas van hubs baas heeft alom uitgezaaide kanker, hoorden we een paar weken geleden. Die man heeft de afgelopen paar jaar de meest rottige baan gehad die je je kunt voorstellen: continue afgezeken door zijn baas, geen privé-leven, nada. Wel een hoog salaris, maar wat heb je daar nu nog aan.....quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Besef je maar weer eens dat je er wat moois van moet maken, gewoon elke dag.
Dat doe ik al wekenquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:04 schreef trui het volgende:
je irriteerde je zeker ook behoorlijk dood.
ja dat is het, en zeker MBO, eerste jaars stage. Je hebt er werkelijk niks aan. De hele dag verhalen over hoe zwaar het is om te moeten gaan stappen en de volgende dag weer vroeg op te moeten. Toen zei ik 'ja het is niet zo dat je MOET gaan stappen he'. Keek ze me aan of ze water zag branden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:18 schreef trui het volgende:
dat weet estrys volgens mij wel hoor isis.
ik ken 't stagiaire-probleem (zij het op een beetje ander niveau)... ze kosten vaak meer tijd dan wat 't je oplevert...
Er belde hier vorige week ook iemand voor een eerstejaars stage, maar daar hebben we nee tegen gezegd, ik vind tweedejaars eigenlijk al niet eens meer te doen, qua niveau....quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:25 schreef Estrys het volgende:
Nou ik ben absoluut niet blij met een stagiaire. En het is ook duidelijk de allerlaatste keer dat er bij mij een stagiaire komt. Het niveau vind ik echt zo bedroevend. Ook al is het MBO en is het grietje net 16. En zo'n beetje alles is 'niet haar ding'. Deze is ook nog eens een enorm tutje, dikke make up, alleen interesse in kleding, uitgaan etc. En ik ben zo totaal het tegenovergestelde. Altijd geweest ook. Als ze bij mij in de klas had gezeten vroeger dan had ik waarschijnlijk een pesthekel aan haar gehad.
En de hele godganse dag met die blackberry in de weer.![]()
En daar wil ik ook wel iets van zeggen maar ja mijn Iphone ligt ook naast mijn toetsenbord. Nu laat ik hem sinds een week in mijn tas, expres. Zodat ik er iets van kan zeggen
Hier ook eens maar nooit meer. Sowieso vind ik het van de zotte dat ze na 10 weken op school in het eerste jaar meteen 13 weken stage moeten gaan doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er belde hier vorige week ook iemand voor een eerstejaars stage, maar daar hebben we nee tegen gezegd, ik vind tweedejaars eigenlijk al niet eens meer te doen, qua niveau....
Ja nee, zo was ik dan ook echt niet zoals je haar nu beschrijft. Ik wilde echt wel, maar had alleen hulp nodig die ik dus niet kreeg.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja dat is het, en zeker MBO, eerste jaars stage. Je hebt er werkelijk niks aan. De hele dag verhalen over hoe zwaar het is om te moeten gaan stappen en de volgende dag weer vroeg op te moeten. Toen zei ik 'ja het is niet zo dat je MOET gaan stappen he'. Keek ze me aan of ze water zag branden.Oude tang. En nog maar 15 jaar geleden was ik ook nog 16 hoor
![]()
Ik liet haar een verslag maken van een vergadering, , ondanks dat ze verslagen had gelezen van vorige keren en ik haar instructies had gegeven had ze geen idee wat ze op moest schrijven Dus schreef ze maar niks opHet was 'niet haar ding'.
je hebt gelijk hoor Vlindur. Maar het is een 1e jaars stage van het MBO. Ze heeft net 10 weken school gehad. Ze kunnen dus nog niks. Maar om nou te zeggen dat het ze interesseert, nee dat ook niet.
Ja, volgens mij is dat een bezuinigingsmaatregel vanuit de opleiding of zo, want om de inhoud kan het haast niet gaan. Er staat ook uitdrukkelijk bij dat het geen stage is om vaardigheden aan te leren, ze moeten echt kennis maken met het werkende leven of zoiets. Misschien betekent dat wel dat je volgende jaren tweedejaars weer minder bij het handje hoeft te houden, dat zou wel schelenquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hier ook eens maar nooit meer. Sowieso vind ik het van de zotte dat ze na 10 weken op school in het eerste jaar meteen 13 weken stage moeten gaan doen.
Hoe bevalt je nieuwe collega....quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:11 schreef mefke79 het volgende:
Oe Saffier, fijn!
oja, solliciteren, dat moet ik ook weerkan het motivatieknopje nog niet echt vinden
yeah! Goed bezig M!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:04 schreef Saffier het volgende:
![]()
M. heeft een nieuwe baan
![]()
De opdrachtgever via de detachering wilden hem voor vast hebben. Meteen vast contract, leuke secundaire voorwaarden oude lullendagen, reiskostenvergoeding meer vakantiedagen en nog wat geloof ik meer salaris na 2 weken onderhandelen
en een 13e maand!!
![]()
Ik ben zo blij!!!!
ja! en de rest niet, zeker!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:02 schreef Sorbootje het volgende:
Net op het journaal: mensen die dit weekend op wintersport gaan, moeten rekening houden met sneeuw en gladde wegen.
NO SHIT!
die begint vandaag. Dus geen idee nog. En ik krijg ook nog een nieuw hoofd voor mijn eigen vertrek, waarschijnlijk. Nou ja, dat laatste kan me dan weinig meer boeien.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe collega....
ik heb wat gemist? wie wat waar waarom?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef mefke79 het volgende:
[..]
die begint vandaag. Dus geen idee nog. En ik krijg ook nog een nieuw hoofd voor mijn eigen vertrek, waarschijnlijk. Nou ja, dat laatste kan me dan weinig meer boeien.
Oh ik doel denk ik op een andere collega...quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef mefke79 het volgende:
[..]
die begint vandaag. Dus geen idee nog. En ik krijg ook nog een nieuw hoofd voor mijn eigen vertrek, waarschijnlijk. Nou ja, dat laatste kan me dan weinig meer boeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Hij begint vandaag, dus hij moet naar de eerstvolgende kennismakingsdag.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:33 schreef mefke79 het volgende:
Amaranta, echt? Heeft ie op 1/2 kennismakingsdag gehad? Of komt ie op 1/3?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:32 schreef mefke79 het volgende:
Simpele samenvatting in spoilernee dat snap ik. He bah wat rot. Maar je had het toch zo naar je zin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Yeah! Miniminis!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef Estrys het volgende:
Yoehoe Saffier![]()
wat fijn!
Mijn M heeft ook een nieuwe baan! per 1 april![]()
Hij hoefde niet echt weg op zijn huidige werk maar zijn werk was zo veranderd dat hij er weinig motivatie voor op kon brengen. En dat had zijn uitwerking op zijn humeurHij was al 36 uur gaan werken, maar zelfs dat kostte hem moeite en dat voor iemand die eerst bijna 50 uur maakte en dan nog zijn werk als hobby zag. En nu hij vooruitzicht heeft op een nieuwe baan is hij zo opgeknapt. Vrolijk, zin om dingen te ondernemen, zin om in huis te klussen, zin om nog een kind te maken
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:32 schreef mefke79 het volgende:
Simpele samenvatting in spoilerIk denk steeds: hebben ze al een nieuw hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Deze is echt heel tof, neefje van 8 heeft hem ook. Staan ook gewpon normale gerechten in.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:52 schreef E.T. het volgende:
Iemand nog tips voor een kookboek voor een meisje dat 8 wordt? Saskia wil zo graag zelf koken en dan ook zo veel mogelijk zelf doen.. kinderkookboek dus.. Maar welke?
Door ziekte enzo kan ik er ff niet op uit en dus iets van Bol ofzo, maar daar kan je niet zo goed inkijken ...
Dat weet ik nog niet. Mss vind ik het toch een beetje eng worden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:36 schreef Mula het volgende:
Wat een griezel sserpente! Ga je nog verder met hem in gesprek?
Dat vroeg ik ook al aan N. Hij vond van niet: "Weet je hóeveel van dat soort kerels er rondlopen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
jakkes!als ie nou nog verder gaat zou ik m aangeven!
of ben ik nou heel truttig en bekrompen (parelkettingbroekrok)
Dat precies idd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:50 schreef easy-going het volgende:
Dit is echt zo'n geval van kiezen tussen nieuwsgierigheid hoe het verder loopt/en dit kan echt niet ...
Ik ben wel nieuwsgierig (maar wat idd: stel dat dit je 15jarige dochter is...)
Dat zou ik ook doen, eigenlijk. Eikel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
jakkes!als ie nou nog verder gaat zou ik m aangeven!
of ben ik nou heel truttig en bekrompen (parelkettingbroekrok)
Nouja, als je doorgaat ermee, dan proberen zover te gaan dat je hem aan kan geven of zoiets.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik zou ermee stoppen,wat wil je ermee bereiken?
Tuurlijk niet, dat gaat nooit lukken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nouja, als je doorgaat ermee, dan proberen zover te gaan dat je hem aan kan geven of zoiets.
Ik weet niet of dat mogelijk zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |