hihi, ik moest best lachen, sorry BEquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
*bekenpost
Ik gebruik nu echt al heel wat jaar Gmail en vond het eig maar niks omdat je nooit iets uit je inbox kon halen.
En pas nu net ontdek en begrijp ik het label en archiveer-principe!![]()
Ik heb wat te doen vanavond.![]()
Ow, dus ik kan nu wel melden dat ik bijna de ijsthee over mijn beeldscherm proesttequote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
Helemaal terecht Troel!
Ik voel me ook best
Daar zou ik het niet op kunnen (behalve dan dat hij niet zou blijven liggen ofzo dan hequote:
My point exactly, vandaar de baby-rob lowe.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:56 schreef Pvoesss het volgende:
Rob Lowe vind ik dus echt niet aantrekkelijk![]()
Maaar ik ben het wel heel erg eens met Tico, Tijdens The vampire diaries zit ik elke week wel te smullen hoor
Zou je minder oud zijn als je het niet gezegd had denk jequote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is een baby-Rob Lowe!
Of ben ik nu echt oud dat ik dat zeg?
Ik ook en ben van 1984 maar vind hem niet echt watquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:03 schreef Pvoesss het volgende:
hehehe ik weet wel wie Rob lowe is en ik ben van 1987
Nou moedergevoelens niet, maar hij mag best ff aan mn tepel sabbelen. ;-)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
ik krijg moedergevoelens van deze jongen. My sex, it's broken
Dat je wil vragen of hij zijn bammetjes wel opgegeten heeft!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
ik krijg moedergevoelens van deze jongen. My sex, it's broken
Whahahahaha!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou moedergevoelens niet, maar hij mag best ff aan mn tepel sabbelen. ;-)
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou moedergevoelens niet, maar hij mag best ff aan mn tepel sabbelen. ;-)
Nu weet ik over wie je het hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
ja zie je, dat heb ik dus helemaal niet. Nou heb ik dat bij weinig mannen trouwens. maar Ericvooral stoute Eric. die door Sookie getemde versie vind ik al minder spannend so to say.
Nee, nog helemaal niet, dat maakt het zo lastig. Net behang gevoeld, maar alles wat ik mooi vond was in het echt mwahquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:20 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Echt?
En? Alle kleurtjes al bedacht? We zien je hier de komende tijd dus niet zoveel?
Ja hè? Het is heel licht binnen, dus dat kan best! Meer goud dan bruin trouwens, liefst met zweem van glitterquote:
Fijn dat het al zo snel is aangekomenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:14 schreef Saffier het volgende:
Diaan ik had net post van jeDankjewel!!
Tico dat scheelt echt zeg! Fijn deze meevaller.
dèr danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja hè? Het is heel licht binnen, dus dat kan best! Meer goud dan bruin trouwens, liefst met zweem van glitter.
Gadver.quote:
Met haken ook?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:40 schreef Saffier het volgende:
Volgens mijn moeder had de vader van mijn vader datDat wil je gewoon niet weten
Gemiste kans zeg ik.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:34 schreef Ticootje het volgende:
ik vind dat bruin/goud allemaal zo volwassen staan...
Ik ga mn huis roze maken. Als ik ooit een huis krijg.
Als je en huis had zou ik ja zeggen. Ben nog wel soort van getrouwd. Maar voel je niets van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:26 schreef Lois het volgende:
[..]dit had mijn tekst kunnen zijn, trouwen?
Likequote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik las kuttopic. Ik lees wat ik wil lezen.
Www.kleurmijninterieur.nl ??quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil ook behang. waar halen jullie die plaatjes vandaan?
Nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vandaag in de schuur opgeruimd en het is er zo kil met die natte vloer en de kou. heel raar het lijkt daar veel kouder dan buiten.ik baal er zo van: de onderkant van mijn keukenblokje is naar de kloten, een mdfkast is aan de onderkant 2x zo dik. ik ben bang dat het deel van mijn verzameling die in de schuur staat gaat roesten. het moet echt als de sodemieter drogen daar.
als ik nou een stuk of 20 vochtvreters neerzet, zou dat helpen?
Wat ontzettend balen zeg. Vochtvreters en misschien zo'n klein elektrisch kacheltje??quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vandaag in de schuur opgeruimd en het is er zo kil met die natte vloer en de kou. heel raar het lijkt daar veel kouder dan buiten.ik baal er zo van: de onderkant van mijn keukenblokje is naar de kloten, een mdfkast is aan de onderkant 2x zo dik. ik ben bang dat het deel van mijn verzameling die in de schuur staat gaat roesten. het moet echt als de sodemieter drogen daar.
als ik nou een stuk of 20 vochtvreters neerzet, zou dat helpen?
heeeee van dat behang heb ik dus al 2 jaar staaltjes liggen als HET behang voor het hele huis. maar dan de lichte versiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef Vicky het volgende:
Ik heb mijn behang bij Praxis vandaan..
[ afbeelding ]
Je hebt wel van die apparaten die het kunnen. Die halen zo een paar liter uit je schuur. Maar vochtvreters gaan je nu niet meer helpen gok ik.quote:
klopt toch dat er een lichte en een donkere versie is?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef Vicky het volgende:
Whahaha grappig!! Wij hebben de ombouw in de slaapkamer ermee behangen
ja klopt. Ik ken iemand die de lichte versie heefr.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
klopt toch dat er een lichte en een donkere versie is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |