De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:35 schreef ook_gek het volgende:
Waarom krijg ik dan op "gewoon"
Dinsdag de volgende berichtjes via whatsapp?
"happy valentijn schatje xxx "
Dat krijg ik niet elke dinsdag hoor!
"Ik zou je ook een happy valentine wensen, ware het niet dat je twee kinderen hebt. Bah!"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:38 schreef Partingglass het volgende:
Hier ook via fb een berichtje. Heel leuke vrouw, echt waar mag haar graag maar 10 jaar ouder en twee kinderen. Met name de laatste is voor mij persoonlijk en no go.
Oeh!! Dus het is een "voel je een Myraela dagquote:
Fb is het nog rustig, maar via whatsapp al een aantal gehad. Zal allemaal welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:38 schreef Partingglass het volgende:
Hier ook via fb een berichtje. Heel leuke vrouw, echt waar mag haar graag maar 10 jaar ouder en twee kinderen. Met name de laatste is voor mij persoonlijk en no go.
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:42 schreef ook_gek het volgende:
Fb is het nog rustig, maar via whatsapp al een aantal gehad. Zal allemaal wel
Het is echt een lieve vrouw, jong van geest etc. Ze weet het van die kinderen. Niet naar haar toe maar ze weet dat ik geen kinderen wil en dat een vrouw met een no go is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:42 schreef twi het volgende:
[..]
"Ik zou je ook een happy valentine wensen, ware het niet dat je twee kinderen hebt. Bah!"
Bijna erger dan lekker gekquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:46 schreef twi het volgende:
Jaja, je weet als vrouw hoe er over je gedacht wordt wanneer je "jong van geest" genoemd wordt.
Ik wacht het nog even af tot 23:59, wie weet staat Merel Westrik wel in een lange jas met een grote bos rozen voor de deur vanavond. Of vanmiddag, als ze niet langer kan wachten.quote:
jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zal iets met hun spontane haardracht te maken hebben.
Handen thuis! Kijken doe je met je ogenquote:
Oke dan bedoel ik het toch wat anders ken genoeg 39 jarige vrouwen die er zich gedragen als zeg 55. Het was in mijn idee juist heel positief.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:46 schreef twi het volgende:
Jaja, je weet als vrouw hoe er over je gedacht wordt wanneer je "jong van geest" genoemd wordt.
Meestal komt het voort uit medelijden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Handen thuis! Kijken doe je met je ogen
Maar ik snap niet waarom mensen elkaar een happy valentijn gaan wensen? Valt dat in het zelfde straatje als gelukkig nieuwjaar?
Of Robbert ten Brinkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wacht het nog even af tot 23:59, wie weet staat Merel Westrik wel in een lange jas met een grote bos rozen voor de deur vanavond. Of vanmiddag, als ze niet langer kan wachten.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:51 schreef twi het volgende:
[..]
Meestal komt het voort uit medelijden.
Happy Valentine, iedereen!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:51 schreef twi het volgende:
[..]
Owja, krijg misschien een kaartje van m'n zus of zoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, krijg misschien een kaartje van m'n zus of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook.Wist niet dat je een milfhunter was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moet Murdera die achievement nog vrijspelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wist niet dat je een milfhunter was?
Dat niet wetenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Staat hij opeens met een videoboodschap voor je deur. Mag ik haar dan nog steeds hebben ja?quote:
Echt? Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik zo kansloosquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, krijg misschien een kaartje van m'n zus of zo
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moet Murdera die achievement nog vrijspelen.
Heb er zelf nooit om gevraagd, maar soms krijg ik er 1 van 1 van hun. Ze wisselen nogal eens af, maar goed. Ik verwacht in elk geval niks dit jaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Staat hij opeens met een videoboodschap voor je deur. Mag ik haar dan nog steeds hebben ja?
[..]
Echt? Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik zo kansloos
Ach joh, genoeg wanhopige bijstandsmoedersquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]Heb idd nog een paar achievements openstaan.
dankje :pquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb er zelf nooit om gevraagd, maar soms krijg ik er 1 van 1 van hun. Ze wisselen nogal eens af, maar goed. Ik verwacht in elk geval niks dit jaar.
Er is dan ook geen enkele vrouw die ik ken die ik überhaubt interessant vind
Want dat zijn geen vrouwen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, fokkers uitgesloten dan
De alimentatiebar. Succes gegarandeerdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach joh, genoeg wanhopige bijstandsmoeders
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:05 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet kunnen bevestigen, nee.
Alleen zijn die wanhopige bijstandsmoeders niet altijd milfenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De alimentatiebar. Succes gegarandeerd
dat wordt nog verhaald ook door de gemeentequote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De alimentatiebar. Succes gegarandeerd
Iets met beggars and choosers....Een echte achievement hunter ziet wel eens wat door de vingers.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen zijn die wanhopige bijstandsmoeders niet altijd milfen
Sterker nog, er zijn ook non-milfen die van meerdere walletjes eten
Ik ben liever alleen dan dat ik een non-milf naai die zelf er meerdere gasten op na houdtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iets met beggars and choosers....Een echte achievement hunter ziet wel eens wat door de vingers.
Hoe moet ik me dat voorstellen? Zijn dat niet gewoon mums?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:08 schreef Partingglass het volgende:
Hele mooie uitspraak. non-milfen.
Je weet wat een milf is?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen? Zijn dat niet gewoon mums?
Ja, maar als je ze niet graag wilt neuken, dan is het toch makkelijker om ze gelijk mums te noemen?quote:
Er is een verschil met niet graag neuken en graag niet neukenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar als je ze niet graag wilt neuken, dan is het toch makkelijker om ze gelijk mums te noemen?
Hahahahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is een verschil met niet graag neuken en graag niet neuken
Is dat een lange lijst, ja?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mothers I Have Fucked. Zo las ik hem
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:52 schreef ook_gek het volgende:
Je moet de lat niet te hoog leggen. Anders neuk je nooit!
Alle afdankertjes naar ook_gek!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:52 schreef ook_gek het volgende:
Je moet de lat niet te hoog leggen. Anders neuk je nooit!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
Een echte achievement hunter ziet wel eens wat door de vingers.
quote:
Misschien over je heen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]!
Krijg ik Pala nu niet achter me aan?
Een kut is een kut! Tenzij dat vast zit aan een dik wijfquote:
Ganz geil.quote:
Zie hier mijn denkwijze.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een kut is een kut! Tenzij dat vast zit aan een dik wijf
Jij weet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:24 schreef Myraela het volgende:
maar een beetje dik misstaat sommige mannen niet.
Agreed.quote:
Ik vind het belangrijker hoe iemand is dan hoe iemand eruitziet. Nouja, voor een ONS maakt dat wat minder uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
Dik zijn vind ik nog niet eens een punt, als je maar verzorgd bent en geen wandelende reclame voor McDonalds.
Lekkere wijven zijn leuk, maar het moet ook wel een beetje klikken. Als het goed klikt met een dikkere vrouw dan wijs ik die niet per definitie af.
Ik kan ook niet opdrukken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisterennacht trouwens kei braaf mn buikspier oefeningentjes gedaan enzo. Alleen opdrukken wil echt niet lukken.
Helemaal mee eens. ONS is een ander verhaal inderdaad, maar zelfs dan moet ik met de persoon overweg kunnen. Hoewel uiterlijk dan doorslaggevender is dan innerlijk jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker hoe iemand is dan hoe iemand eruitziet. Nouja, voor een ONS maakt dat wat minder uit.
Hoge standaarden heb jij.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
Maar zelfs dan moet ik met de persoon overweg kunnen.
Het is ondertussen wel bekend wat ik wel en niet wil. Maar ik heb gewoon niks met dikke vrouwen. Die maakt geen enkele kans.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
Dik zijn vind ik nog niet eens een punt, als je maar verzorgd bent en geen wandelende reclame voor McDonalds.
Lekkere wijven zijn leuk, maar het moet ook wel een beetje klikken. Als het goed klikt met een dikkere vrouw dan wijs ik die niet per definitie af.
Dat mag, dat heb ik met negerinnen. Ik kan er gewoon niet warm voor lopen, hoe aardig en leuk ze ook zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is ondertussen wel bekend wat ik wel en niet wil. Maar ik heb gewoon niks met dikke vrouwen. Die maakt geen enkele kans.
Dat heb ik met negers en blonde mannen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat mag, dat heb ik met negerinnen. Ik kan er gewoon niet warm voor lopen, hoe aardig en leuk ze ook zijn.
De combinatie vooral.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik met negers en blonde mannen.
Dat is natuurlijk het essentiele verschil.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker hoe iemand is dan hoe iemand eruitziet. Nouja, voor een ONS maakt dat wat minder uit.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ik toch nog wel eens seks heb mag dan ook een wonder genoemd worden
Dus nu ik geblondeerd ben heb ik al helemaal geen kans meer?quote:
Misschien volgend jaar dromquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Moeite met uw valentijnsgedichten? De drommel dichtservice is er voor niet al te serieuze gedichten.
Je vriendin/scharrel betaald me in natura
Let wel op dat je er 1 uitzoekt die drommelhumor kan verdragen anders gaan de gedichten niet lukkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar drom
Goed aanbod. De gedichten worden toch zeker ook in het topic geplaatst zodat ik kan meegenieten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Moeite met uw valentijnsgedichten? De drommel dichtservice is er voor niet al te serieuze gedichten.
Je vriendin/scharrel betaald me in natura
Er was eens een Groninger jongen op vakantie op Schiermonnikoogquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Let wel op dat je er 1 uitzoekt die drommelhumor kan verdragen anders gaan de gedichten niet lukken
Ik ben helemaal niet op Schiermonnikoog geweest op vakantiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er was eens een Groninger jongen op vakantie op Schiermonnikoog
En daar zijn vriendin met een eilandbewoonster bedroog
Dit klinkt bijzonder laag en uitermate laf
Maar hij werd op slag verliefd, want toen hij haar gaf
Bleek deze dame niet moeilijk te doen over zijn kwakje in haar oog
Dichterlijke vrijheidquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op Schiermonnikoog geweest op vakantie
Niet op het forumquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:10 schreef ook_gek het volgende:
Nou drommel kom maar met je dicht skills
Ik zie nog niks in mijn PM boxjequote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
Crosspost, omdat drom zelf ook afentoe een gedichtje verdient.
Drommel oh drommel,
wat maak je toch een rommel.
Over mijn buik en over mijn bips,
het is maar goed dat er wc papier is.
Ik heb nog geen gedicht van Sinos gezienquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
En laten we Sinos ook niet vergeten
Fobo van joy en dromquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb nog geen gedicht van Sinos gezien
Drommel oh drommel,
Check mn foboquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb nog geen gedicht van Sinos gezien
Jij zit niet eens in de TCquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zie jouw gezicht ook niet op de TC
Oooh deze is geniaalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
Drommel oh drommel,
Ik zit ook niet op TC.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zie jouw gezicht ook niet op de TC
Waarom wil je opdrukken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisterennacht trouwens kei braaf mn buikspier oefeningentjes gedaan enzo. Alleen opdrukken wil echt niet lukken.
Drommel oh drommel,
Idd kom op kerel dat is toch geen porumquote:
Oeh een -1, de eer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heloef flikker effe op met die rotzooi
-1
Dat mag ik niet zeggen van de policy.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:46 schreef Myraela het volgende:
Een katje dat dood getrapt word, door zijn oog heen. Zou niet weten waarom je dat zou willen zien.
Zulke mensen zouden ze ook dood moeten trappenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:46 schreef Myraela het volgende:
Een katje dat dood getrapt word, door zijn oog heen. Zou niet weten waarom je dat zou willen zien.
Hihi kusjequote:
Ik maak er ook geen geheim van dat mijn cam werkt. Ik heb alleen niet de behoefte om met m'n kop opnde chat te zitten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je komt anders geregeld voorbij, en je webcam doet het wel (heb een flits van je mogen zien).
Soms is het fijn om te weten tegen wie je praat. Al snap ik prima dat je er geen behoefte aan hebt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:54 schreef ook_gek het volgende:
Maar kennelijk hechten veel mensen daar waarde aan. Gezien het feit dat het telkens ter spraken moet komen dat ik me niet op de cam laat zien.
Snap ik ook wel. Maar er verranderd niks als iemand weet hoe ik er uit zie qua gesprekquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms is het fijn om te weten tegen wie je praat. Al snap ik prima dat je er geen behoefte aan hebt.
Klopt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Maar er verranderd niks als iemand weet hoe ik er uit zie qua gesprek
Het kan ook te maken hebben met het feit dat ik Fok zie als tijdsverdrijf en een schat aan informatie en meer niet.quote:
foksters? Weet niet waar je dit vandaan haalt? Want via pm heb ik meer gesprekken met mannelijke fokkers dan vrouwelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Als je dat denkt, vanwaar dan toch steeds die enorme interesse in de foksters onder ons?
Mijn wereld stort in, je begon net m'n intressen te wekke.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:38 schreef ook_gek het volgende:
Tevens heb ik al zo vaak aangegeven dat ik niet aan internet daten doe. Dus waarom zal ik dan extra intressen hebben in de vrouwelijke helft?
Shit dat meen je nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn wereld stort in, je begon net m'n intressen te wekke.
Mfn, kom je tc je ass showen? Dan verdien je een drommel dichtbundelquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Als je dat denkt, vanwaar dan toch steeds die enorme interesse in de foksters onder ons?
Zo raar is dat toch niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:15 schreef heloef het volgende:
De roostermakers bij ons op school zijn de weg kwijt.
14:15 beginnen. Wat de neuk.
Bij ons wel, wij hebben nog van die middelbare school tijden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet.Ik begin soms om 5.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn wereld stort in, je begon net m'n intressen te wekke.
hahahahahaha =Dquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shit dat meen je niet![]()
En dat precies vandaag op valentijnsdag
sorry dat was gevoelloos van me. Sorry
wow..! das beter dan aapjes kijken in de dierentuin!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens kan je me dan 3 borden pasta zien eten
Wat, aapjes zijn schattig hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wow..! das beter dan aapjes kijken in de dierentuin!
i know =D aapjes zijn leuk!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:43 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat, aapjes zijn schattig hoor
Interessant, hoe komen ze aan die 15,00 euro?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
BAM
[ afbeelding ]
Goede deal dus! De cd was namelijk 12,99
Hij was in de aanbieding bij www.bol.comquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interessant, hoe komen ze aan die 15,00 euro?
Ja dat snapte ik ook niet, het was 7 euro ppquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
dat zei ik ook =D oplichters haha en dom.. want cd was goedkoper dan 2 toegangskaartjes =Dquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar, zie Jofu's post.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij was in de aanbieding bij www.bol.com
Ik wist niet dat die entree erbij zat
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:03 schreef twi het volgende:
Misschien krijgen kleine mensen 50 cent korting.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:03 schreef twi het volgende:
Misschien krijgen kleine mensen 50 cent korting.
mannen onder de 172... want ik kreeg geen korting en ben wel kleiner dan dat... tsssk...quote:
we hebben toch allen 7 euro betaald?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mannen onder de 172... want ik kreeg geen korting en ben wel kleiner dan dat... tsssk...
aaaah... ik zie hier een bijna opgelost mysteriequote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hebben toch allen 7 euro betaald?
Dus we hebben allen 50 cent korting gehad...
WT is dus ook kleiner dan 1,72
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaaah... ik zie hier een bijna opgelost mysterie
Heb ik een memo gemist?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:11 schreef marbasnarf het volgende:
ik nog ff theetje doen en dan dikke sokken aan,w ant zo trainen met de kleine man =D
hehehe, nee dit keer gaat t niet over jouw lengte =pquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hehehe, nee dit keer gaat t niet over jouw lengte =p
kleine man is mn hond... hij is klein en man (en harig en fluffy en lief en schattig)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ik wist er niets van dat ik naar Spijkenisse zou komen
Een flink deel van die beschrijving past ook bij mijquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kleine man is mn hond... hij is klein en man (en harig en fluffy en lief en schattig)
ja klein.... =pquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een flink deel van die beschrijving past ook bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door twi op 14-02-2012 19:21:35 ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck (TV Serie), en ze zat in de film Killer Elite die ik gisteren heb gekeken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En waar kennen we die Yvonne Strahovski van?
[ Bericht 6% gewijzigd door twi op 14-02-2012 19:21:27 ]
Now you're getting somewhere.. Iets meer naar rood, en minder donkere huidskleur?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Chuck (TV Serie), en ze zat in de film Killer Elite die ik gisteren heb gekeken.
Hmmm bietje smal, maar ze kan er mee doorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Chuck (TV Serie), en ze zat in de film Killer Elite die ik gisteren heb gekeken.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Now you're getting somewhere.. Iets meer naar rood, en minder donkere huidskleur?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:06 schreef Joysa het volgende:
Donker haar, blauwe ogen, en kont in beeld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of eigenlijk deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door twi op 14-02-2012 19:22:06 ]
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:16 schreef twi het volgende:
[..]BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:19 schreef screwloose het volgende:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:38 schreef screwloose het volgende:
Fix hem dan wel even..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jullie het niet doen, dan doe ik het welDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:50 schreef twi het volgende:
Nog steeds geen activiteit. Moet ik dan maar doorgaan met het posten van lekkere foto's?Twi, wij zijn vrienden vanaf nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Oei.. Geen belletje gehad?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
hooow... ik was zo trots dak op tijd bij training was... was zelf trots dak een van de eerste was, want stonden weinig autos..... gaat t niet door.... daar ging de illusie van "eerste zijn" haha
En wij zijn nu ook vrienden.quote:
ja het begin er op te lijkenquote:
En ze bellen dan niet even?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
hooow... ik was zo trots dak op tijd bij training was... was zelf trots dak een van de eerste was, want stonden weinig autos..... gaat t niet door.... daar ging de illusie van "eerste zijn" haha
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja hij negeert me dan ofzo maar ik wil je best wel dmen met de zelfde vraag hoor
nope... naja maakt verder niet veel uit, heeb obi een speciaal (saai) uitje gehad met de auto hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja het begin er op te lijken
[..]
En ze bellen dan niet even?
whut?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Want daar was ik ook écht op uit
Neequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:08 schreef xFriendx het volgende:
Nog mensen een deur die klemt door de stapel kaartjes op de mat?
Nieuwe uggs?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee
Externe brievenbus
Kreeg wel een pakketje waar ik niet weet hoe ik er op moet reageren..
Dat was ik niet hoorquote:
Nope... valentijnsdag... ik haat hetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:08 schreef xFriendx het volgende:
Nee, ik kreeg de reclamefoldertjes wel vandaag in plaats van gisteren bezorgd. Denk je dat dat een stille hint is?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:08 schreef xFriendx het volgende:
Misschien stiekem een krabbel van de bezorgster bij een fraaie aanbieding.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg de reclamefoldertjes wel vandaag in plaats van gisteren bezorgd. Denk je dat dat een stille hint is?
In een pakje?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb een etentje gehadGisteren al overigens
Dat is heel wat leuker/anders dan zo'n stille aanbidder..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
ik heb wel een kaart gekregen en herkende haar... ja haar... handschrift, was van een vriendinnetje om me op te vrolijken. lief he =D
Erg lief idd, werkte het ook?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
ik heb wel een kaart gekregen en herkende haar... ja haar... handschrift, was van een vriendinnetje om me op te vrolijken. lief he =D
Jups jeuj lucky me. Ik heb niets zo'n zin in de verjaardagquote:
vond t wel heel lief en moest lachen dat t ook nog anoniem was.., alleen initialen zeg maar hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:44 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Erg lief idd, werkte het ook?
dat vind ik dan wel weer schattigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
ja he =Dquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat vind ik dan wel weer schattig
Toch even het blaadje van de Livera bestuderen als een 13-jarig jongetje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien stiekem een krabbel van de bezorgster bij een fraaie aanbieding.
Wat was het leven toch simpel toen ik 13 was.. Can I have that again?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef twi het volgende:
[..]
Toch even het blaadje van de Livera bestuderen als een 13-jarig jongetje.
Zoveel ingewikkelder is 't niet toch? Livera-blaadjes komen nog steeds binnen, en je kunt nog altijd dezelfde kleren kopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat was het leven toch simpel toen ik 13 was.. Can I have that again?
waarom heb je 2 accounts?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat deze grap nog duren
Zo lang als ik hem vol kan houden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat deze grap nog duren
Te lang verhaa.quote:
Ik hoor het welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo lang als ik hem vol kan houden.
Alleen dacht ik toen niet zo moeilijk na..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Zoveel ingewikkelder is 't niet toch? Livera-blaadjes komen nog steeds binnen, en je kunt nog altijd dezelfde kleren kopen.
Ik wil jou niet verder kennen na je uggs verhaal.quote:
Stel je niet zo aan vreemde, we kennen elkaar niet, laten we verder niet gaan bashen maar het zo latenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil jou niet verder kennen na je uggs verhaal.
Met Valentijnsdag heb ik eens uggs gekregen van iemand waar ik geen relatie mee had maar heb ze niet aangenomen en nu mag ze me nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:22 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb het uggs verhaal gemist, Joysa, ff korte recap?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:22 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb het uggs verhaal gemist, Joysa, ff korte recap?
Ze had een vriendje, dus heeft ze ze niet aangenomen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:23 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Met Valentijnsdag heb ik eens uggs gekregen van iemand waar ik geen relatie mee had maar heb ze niet aangenomen en nu mag ze me niet
Niet helemaal volledig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:23 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Met Valentijnsdag heb ik eens uggs gekregen van iemand waar ik geen relatie mee had maar heb ze niet aangenomen en nu mag ze me niet
Mag je vinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Ze had een vriendje, dus heeft ze ze niet aangenomen.
Als ze single was had ze dat wel gedaan (haar eigen woorden, geen aannames)
Ik vind dat kansloos.
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet helemaal volledig.
Je vertelde dat je baalde dat je banden met jongens had verbroken zo vlak voor valentijn, omdat je hoopte meer cadeautjes te verwerven.
Ze geeft zelfs haar msnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef Sinosappel het volgende:
Wie van de mannen is hier nog niet benaderd door esperanza die ff haar pics wilde showen via DM trouwens?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef Sinosappel het volgende:
Wie van de mannen is hier nog niet benaderd door esperanza die ff haar pics wilde showen via DM trouwens?
dat heb ik maar 2 keer gedaan hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef Sinosappel het volgende:
Tjee, ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef Sinosappel het volgende:
Misschien moet je je even aanmelden op het konijnenforumquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:29 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
dat heb ik maar 2 keer gedaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |