De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:35 schreef ook_gek het volgende:
Waarom krijg ik dan op "gewoon"
Dinsdag de volgende berichtjes via whatsapp?
"happy valentijn schatje xxx "
Dat krijg ik niet elke dinsdag hoor!
"Ik zou je ook een happy valentine wensen, ware het niet dat je twee kinderen hebt. Bah!"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:38 schreef Partingglass het volgende:
Hier ook via fb een berichtje. Heel leuke vrouw, echt waar mag haar graag maar 10 jaar ouder en twee kinderen. Met name de laatste is voor mij persoonlijk en no go.
Oeh!! Dus het is een "voel je een Myraela dagquote:
Fb is het nog rustig, maar via whatsapp al een aantal gehad. Zal allemaal welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:38 schreef Partingglass het volgende:
Hier ook via fb een berichtje. Heel leuke vrouw, echt waar mag haar graag maar 10 jaar ouder en twee kinderen. Met name de laatste is voor mij persoonlijk en no go.
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:42 schreef ook_gek het volgende:
Fb is het nog rustig, maar via whatsapp al een aantal gehad. Zal allemaal wel
Het is echt een lieve vrouw, jong van geest etc. Ze weet het van die kinderen. Niet naar haar toe maar ze weet dat ik geen kinderen wil en dat een vrouw met een no go is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:42 schreef twi het volgende:
[..]
"Ik zou je ook een happy valentine wensen, ware het niet dat je twee kinderen hebt. Bah!"
Bijna erger dan lekker gekquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:46 schreef twi het volgende:
Jaja, je weet als vrouw hoe er over je gedacht wordt wanneer je "jong van geest" genoemd wordt.
Ik wacht het nog even af tot 23:59, wie weet staat Merel Westrik wel in een lange jas met een grote bos rozen voor de deur vanavond. Of vanmiddag, als ze niet langer kan wachten.quote:
jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zal iets met hun spontane haardracht te maken hebben.
Handen thuis! Kijken doe je met je ogenquote:
Oke dan bedoel ik het toch wat anders ken genoeg 39 jarige vrouwen die er zich gedragen als zeg 55. Het was in mijn idee juist heel positief.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:46 schreef twi het volgende:
Jaja, je weet als vrouw hoe er over je gedacht wordt wanneer je "jong van geest" genoemd wordt.
Meestal komt het voort uit medelijden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Handen thuis! Kijken doe je met je ogen
Maar ik snap niet waarom mensen elkaar een happy valentijn gaan wensen? Valt dat in het zelfde straatje als gelukkig nieuwjaar?
Of Robbert ten Brinkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wacht het nog even af tot 23:59, wie weet staat Merel Westrik wel in een lange jas met een grote bos rozen voor de deur vanavond. Of vanmiddag, als ze niet langer kan wachten.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:51 schreef twi het volgende:
[..]
Meestal komt het voort uit medelijden.
Happy Valentine, iedereen!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:51 schreef twi het volgende:
[..]
Owja, krijg misschien een kaartje van m'n zus of zoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, krijg misschien een kaartje van m'n zus of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook.Wist niet dat je een milfhunter was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moet Murdera die achievement nog vrijspelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wist niet dat je een milfhunter was?
Dat niet wetenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Staat hij opeens met een videoboodschap voor je deur. Mag ik haar dan nog steeds hebben ja?quote:
Echt? Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik zo kansloosquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, krijg misschien een kaartje van m'n zus of zo
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moet Murdera die achievement nog vrijspelen.
Heb er zelf nooit om gevraagd, maar soms krijg ik er 1 van 1 van hun. Ze wisselen nogal eens af, maar goed. Ik verwacht in elk geval niks dit jaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Staat hij opeens met een videoboodschap voor je deur. Mag ik haar dan nog steeds hebben ja?
[..]
Echt? Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik zo kansloos
Ach joh, genoeg wanhopige bijstandsmoedersquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]Heb idd nog een paar achievements openstaan.
dankje :pquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb er zelf nooit om gevraagd, maar soms krijg ik er 1 van 1 van hun. Ze wisselen nogal eens af, maar goed. Ik verwacht in elk geval niks dit jaar.
Er is dan ook geen enkele vrouw die ik ken die ik überhaubt interessant vind
Want dat zijn geen vrouwen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, fokkers uitgesloten dan
De alimentatiebar. Succes gegarandeerdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach joh, genoeg wanhopige bijstandsmoeders
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:05 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet kunnen bevestigen, nee.
Alleen zijn die wanhopige bijstandsmoeders niet altijd milfenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De alimentatiebar. Succes gegarandeerd
dat wordt nog verhaald ook door de gemeentequote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De alimentatiebar. Succes gegarandeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |