Hij staat zelfs voor, dus misschien is 't wel de moeitequote:Op maandag 27 februari 2012 20:12 schreef Falco het volgende:
Moet ik die Zuid-Koreaan zien? Had wel gedacht dat die Iraanse film door zou gaan trouwens...
Ja, zometeen vliegt Black Swan d'ruitquote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij staat zelfs voor, dus misschien is 't wel de moeite.
Misschien terecht? Maar 1 manier om er achter te komen!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja, zometeen vliegt Black Swan d'ruit
Dat hij zo ver komt verbaasd me. Ik vond hem te lang en (mede daarom) lang niet zo goed als de vergelijkbare Koreaanse wraakfilms van Chan-wook Park, die niet veel korter zijn, maar wel korter aanvoelden. Ik vond het zeker ook niet de beste Koreaanse film van afgelopen jaar. Dan vond ik (de niet echt vergelijkbare) Shi en Ajeossi beter.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien terecht? Maar 1 manier om er achter te komen!
Wat te denken van Kokuhaku? Alleen dat begin al, zó prachtig!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:38 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat hij zo ver komt verbaasd me. Ik vond hem te lang en (mede daarom) lang niet zo goed als de vergelijkbare Koreaanse wraakfilms van Chan-wook Park, die niet veel korter zijn, maar wel korter aanvoelden. Ik vond het zeker ook niet de beste Koreaanse film van afgelopen jaar. Dan vond ik (de niet echt vergelijkbare) Shi en Ajeossi beter.
Die is Japansquote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Wat te denken van Kokuhaku? Alleen dat begin al, zó prachtig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |