Snik. ik ben te laat....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Wonen jullie nog wel in Delft eigenlijk?
Ik heb al een tijdje een relatie met iemand .....
Componistenbuurt. De ghetto dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook nietIs verder trouwens niet al te ruim als alle 3 de kinderen er ook zijn hoor zoals de afgelopen 3 weken (maar 2 slaapkamers)
Waar woon je ergens in Delft dan?
Ja!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb al een tijdje een relatie met iemand die gewoon het Prinsenhof als achtertuin heeft, nice!
Hoor ookal helemaal bij die hippe mama's en papa's die 's ochtends hun kind naar school brengen
Goed hoor, met jou ook begrijp ik?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]Hoe is het met jou tegenwoordig?
Ouwe azijnzeiker!quote:
Ik woon juist helemaal aan de andere kant, bij de bachsingel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb altijd met heelveel plezier in de Griegstraat gewoond (sterflat) maar dat is net een fijn deel nogNu alweer 12 jaar bij de Foreestflat.
Vlak bij mij dus, Beethovenlaan bij de sportschoolquote:Op zondag 1 september 2013 10:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik woon juist helemaal aan de andere kant, bij de bachsingel.
Al 2 jaar niet meer, maar ik ben er nog wel regelmatig te vinden voor alle leuke dingen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb al een tijdje een relatie met iemand die gewoon het Prinsenhof als achtertuin heeft, nice!
Hoor ookal helemaal bij die hippe mama's en papa's die 's ochtends hun kind naar school brengen
Westerpopquote:
Op zondag 1
september 2013 05:05 schreef
MonkeyBall het
volgende:
Trouwens gisteravond gaande rond het station? klein festivaletje of ben
ik nou echt out of the loop
Moest werken bah bah bahquote:Op woensdag 4 september 2013 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
WesterpopBen vrijdag geweest, helemaal tof!
Ik verdenk BraveBart en Mascaraquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:35 schreef just me het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)weer-eens-wat-anders
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:34 schreef Bravebart het volgende:
Hoax! Ik was wel rond 1 uur bij de Alev!
quote:
Op vrijdag 6
september 2013 21:00 schreef
admiraal_anaal het
volgende:
[..]
Ik verdenk BraveBart en Mascara
Kroos zou echt the least of my worries zijnquote:Op zondag 8 september 2013 10:26 schreef MonkeyBall het volgende:
Benieuwd of er nou kroos groeit om de geslachtsdelen, die grachten zijn echt mega goor.
Hoe verzin je het?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:35 schreef just me het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)weer-eens-wat-anders
![]()
![]()
Is die nog open dan?quote:
Thnxquote:Op donderdag 12 september 2013 16:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Op de markt achter het stadhuis zitten een paar leuke tentjes. Op het Doelenplein heb je Lef.
Ik ga al heel erg lang niet meer uiteten in Delft eigenlijk. Mijn favoriete restaurant was altijd De Dis op de Beestenmarkt, helemaal als ze de wildkaart hadden, maar daar ben ik echt al 3 jaar ofzo niet meer geweest, geen idee of het nog bestaat.
Nee, precies, dan had ik het niet hoeven vragen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Weet natuurlijk ook niet je budget en leeftijd enzo, maar ga er vanuit dat je niet naar een Griek of Chinees ofzo opzoek was, die zijn toch overal hetzelfde
Ik wou al zeggen, die vrouw had toch zelfmoord gepleegd.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja, alleen heet het nu Pizzeria Jacqueline
wie? 'de heks'?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, die vrouw had toch zelfmoord gepleegd.
Jupquote:Op donderdag 12 september 2013 17:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij de Wijnhaven hebben ze een beperkte kaart, maar wel heel erg lekker en goede bediening.
Niet geschikt als je chic wil trouwens, het is een eetcafe.
Ja gast! Een paar jaar geleden al.quote:
quote:de pizzeria jacquline is altijd heel gezellig. ik werk er zelf ook. omdat de pizzeria van me vader is. kom gezellig eten als je er nog nooit ben geweest de bediening is ook altijd heel vriendelijk groetjes SAMIRA
samira
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja gast! Een paar jaar geleden al.
Ze hebben tegenwoordig wel goeie resensies!
[..]
quote:
Op donderdag
12 september 2013 19:26 schreef
KomtTijd... het
volgende:
[..]Volgens mij zit er WC-eend in het eten daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |