Welke zaak is/was dat? Die op het achterom, zeg maar bij het legermuseum?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:02 schreef Knipoogje het volgende:
Was net op 1 vandaag een item over de jeugdbendes in de Buitenhof. Dreigende beelden van langsrijdende auto met camera die meteen opgemerkt wordt door de jongeren. Merk er zelf eigenlijk weinig van ook al fiets ik er meerdere keren per week langs en als ga ik shoppen bij de Lidl.
Werd ook nog bericht over de arrestatie van een Irakese kapper die cocaine dealde. Dacht ik WTF die zaak ken ik. Daar ben ik eens binnen geweest omdat ie zo goedkoop is (was veel te druk binnen, dus ben maar weer snel afgedropen)
Daar woon ik nu maandje of 6. Echt niks te beleven hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:22 schreef Waffle het volgende:
Ik heb daar ook een hele tijd gewoond, maar nooit echt veel mee gemaakt of zo. Woonde in een van die flats die daar op een rijtje staan bij de lidl.
Daar rond de cesar franckstraat? Daar is het idd erg rustig.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:14 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Daar woon ik nu maandje of 6. Echt niks te beleven hoor.
Hallo!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Grote groep Delftse criminelen aangepakt
Iedereen die zich vandaag niet meldt in dit topic is verdacht [ afbeelding ]
Ja, het was op de Achterom. Tientje voor knippen. Maar goed, Irakese zelfstandigen zijn altijd spotgoedkoop en hij zat daar in zijn eentje te knippen, dus dikke wachtrij.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Welke zaak is/was dat? Die op het achterom, zeg maar bij het legermuseum?
Nouja, je weet nu waarom ie zo goedkoop is en was. Omdat z'n geld binnengehaald wordt met drugshandel.
Nou zeg, niet zo hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja hoi!
Wat moest dat in mijn fobo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shuffle up and deal!!!
* mascara-klodder ook benieuwd is, bleef echt een hele tijd op dezelfde plek rondjes rijdenquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:25 schreef Amsel het volgende:
Iemand enig idee wat die helikopter vannacht was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |