Jij vindt het normaal dat je je kind laat zien dat het allemaal niet zo erg is als je de wet overtreedt?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind erbij halen dat het illegaal is, want verboden, en dat is slecht voor de voorbeeldfunctie echt een non-argument, maar goed.
waarom zeg je dan in vredesnaam "omdat artsen ook regels overtreden"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Waar haal jij in godsnaam vandaan dat ik dat niet weet.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:56 schreef Kikkeren het volgende:
Wat ben je voor ranzige tokkie, moeder van een kind en dan XTC gebruiken.
Smerige rotjunk denk eens aan je kind man!
Over 15 jaar zal hij zeggen: ja mijn moeder gebruikt het ook, SCHAAM JE KAPOT
Dit. Blij dat ik niet de enige ben in dit topic.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:00 schreef kikoooooo het volgende:
Een topic vol met mensen die hun feiten baseren op verjaardagspraat van Tante Annie en ome Joop
Voor iemand die pretendeert veel van drugs af te weten snap je er maar bar weinig van. Je kan op de plaats van XTC alles invullen; de TS is een nogal slappe persoonlijkheid met een aantal geestelijke stoornissen gezien haar posthistory, dus vatbaar voor het zogenaamde vluchtgedrag in alcohol/drugs/feesten you name it. Dat is al evident uit de OP, waaruit blijkt dat ze eigenlijk niet kan wachten weer te gaan stappen 'like the good old days'. Enig vorm van aanpassing van de leefstijl nu er een kind is valt niet te bespeuren bij TS.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus weer verslaafd raken aan een kick van XTC is een sociaal fenomeen en weer verslaafd raken aan XTC is een synthetische drug?
Helder.
Stel je niet zo aan man. Zoveel wetten zijn te achterlijk voor woorden, waaronder deze. Wie de fuck ben jij om te oordelen? Als er straks een wet komt die jou dwingt een been te amputeren bij jouw kind doe je het zeker ook gelijk. Laffe herder.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat je je kind laat zien dat het allemaal niet zo erg is als je de wet overtreedt?
Als ik op zaterdag 4 biertjes drink, word ik aangeschoten, slaap wat langer, en heb geen kater op zondag. Ook daarna heb ik er geen last meer van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:02 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Mensen die XTC gebruik niet kunnen rationaliseren.
Serieus, met een beetje beheersing is XTC net zo gangbaar als een drankje in de zoveel tijd.
Je hebt gelijk, ik vind de wet dat ik jou je hersens niet mag inslaan omdat je een andere mening hebt maar stom. Wil je je adres even geven, dan kom ik je even opzoeken met mijn maglitequote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Zoveel wetten zijn te achterlijk voor woorden, waaronder deze. Wie de fuck ben jij om te oordelen? Als er straks een wet komt die jou dwingt een been te amputeren bij jouw kind doe je het zeker ook gelijk. Laffe herder.
Omdat jij erbij haalt dat artsen de regels overtreden. Maar dat staat compleet los van iemand anders die de regels overtreedt. Dat jij dat niet snapt maakt mij niet dom hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:02 schreef simmu het volgende:
[..]
waarom zeg je dan in vredesnaam "omdat artsen ook regels overtreden"![]()
ok. je hebt helemaal gelijk. je bent niet onwetend, je drukt je gewoon dom uit. of je bent dom. dat weet ik niet
Noem eens 5 achterlijke wetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Zoveel wetten zijn te achterlijk voor woorden, waaronder deze. Wie de fuck ben jij om te oordelen? Als er straks een wet komt die jou dwingt een been te amputeren bij jouw kind doe je het zeker ook gelijk. Laffe herder.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik op zaterdag 4 biertjes drink, word ik aangeschoten, slaap wat langer, en heb geen kater op zondag. Ook daarna heb ik er geen last meer van.
Als ik op zaterdag 12 biertjes drink, word ik dronken, slaap heel wat langer, heb een flinke kater op zondag, en nergens last van op maandag.
Als ik een XTC pil slik op zaterdag, heb ik daar op dinsdag nog last van.
Ik vind het wel een groot verschil.
Zeker als ik op dinsdag gewoon voor mijn 14 weken oude kind moet zorgen.
Onzin. Zeker als je, zoals TS, het al een tijd niet gebruikt hebt voel je zondag nog wat loom (net als met alcohol) en ben je er maandag gewoon weer hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik een XTC pil slik op zaterdag, heb ik daar op dinsdag nog last van.
Ik heb ervaring in zowel drinken als XTC gebruikenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:05 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Hou maar op, want je hebt duidelijk geen idee waarover je praat.
Nou hoe is het dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:05 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Hou maar op, want je hebt duidelijk geen idee waarover je praat.
Zoek eens op hoe XTC je serotonine huishouding in de war schoptquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Onzin. Zeker als je, zoals TS, het al een tijd niet gebruikt hebt voel je zondag nog wat loom (net als met alcohol) en ben je er maandag gewoon weer hoor.
Kweenie, maar volgens mij heeft TS zich al zo'n 12 maanden aangepast aan haar moederrol. Niks mis om een keer als vanouds te stappen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor iemand die pretendeert veel van drugs af te weten snap je er maar bar weinig van. Je kan op de plaats van XTC alles invullen; de TS is een nogal slap persoonlijkheid met een aantal geestelijke stoornissen gezien haar posthistory, dus vatbaar voor het zogenaamde vluchtgedrag in alcohol/drugs/feesten you name it. Dat is al evident uit de OP, waaruit blijkt dat ze eigenlijk niet kan wachten weer te gaan stappen 'like the good old days'. Enig vorm van aanpassing van de leefstijl nu er een kind is valt niet te bespeuren bij TS.
Ligt eraan, ik had nogal vaak last van de dinsdagdipquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Onzin. Zeker als je, zoals TS, het al een tijd niet gebruikt hebt voel je zondag nog wat loom (net als met alcohol) en ben je er maandag gewoon weer hoor.
Dus je begrijpt niet dat het om het sociaal-cultureel totaalplaatje gaat, en niet om het drugsgebruik zelf? Tja, dan snap ik niet hoe ik het je nog duidelijker moet maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kweenie, maar volgens mij heeft TS zich al zo'n 12 maanden aangepast aan haar moederrol. Niks mis om een keer als vanouds te stappen.
Jij haalt er van alles over TS bij waar ik inderdaad geen weet van heb.
Daarbuiten begrijp ik je kick versus xtc-geratel nog steeds niet, maar laten we dat maar zo laten.
Bij 1x gebruiken, na een lange rustpauze, valt dat reuze mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoek eens op hoe XTC je serotonine huishouding in de war schopt
Zou jij het risico willen nemen, dat het niet meevalt, terwijl je lijf vol zit met zwangerschapshormonen en je een kind van 14 weken moet verzorgen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bij 1x gebruiken, na een lange rustpauze, valt dat reuze mee.
Zonder te willen zeggen dat TS geen rustpauze heeft gehad (want het feit dat ze deze vraag stelt, geeft aan dat de kans groot is dat ze dat gedaan heeft, want waarom zou je anders nu je druk maken om zoiets als je al die tijd af en toe gebruikte), er staat niet dat ze een rustpauze heeft gehad. Ze heeft een tijd niet gefeest en op feesten nam ze wel eens wat, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze het daarnaast niet ook gebruikte. Dus eigenlijk slaan al onze adviezen die niet enkel te maken hebben met de vraag die ze stelt, namelijk: hoe lang moet ik kolven en moet ik die melk wegvoeden, als een tang op een varken, omdat we niet weten wat en hoequote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Verbod op paddo's.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Noem eens 5 achterlijke wetten.
Jawel hoor. Het is echt niet zo dat je met een pillenkater tot helemaal niks meer in staat bent ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou jij het risico willen nemen, dat het niet meevalt, terwijl je lijf vol zit met zwangerschapshormonen en je een kind van 14 weken moet verzorgen?
Hoeveel ervaring we ook allemaal menen te hebben met het gebruik van xtc, ik denk dat er weinig mensen zijn die ervaring hebben met de combinatie van ontzwangeren, xtc en borstvoeding. Ik ben absoluut niet anti-drugs, maar ik vind wel dat gebruik verstandig en verantwoord moet zijn. En juist het feit dat moeder nog vol zit met hormonen maakt dat ik zou adviseren nog even te wachten. Niet omdat drugs slecht zijn en illegaal - boohoo, get over it - maar omdat er wat mij betreft te weinig bekend is over wat het mentaal met je doet als je aan het ontzwangeren bent.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zou dat risico inderdaad niet willen nemen, ik zou nog even wachten met drugs.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou jij het risico willen nemen, dat het niet meevalt, terwijl je lijf vol zit met zwangerschapshormonen en je een kind van 14 weken moet verzorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |