Over 20 jaar zijn alle drugs al lang gelegaliseerd, want dan heeft men echt al lang in de gaten dat verbieden toch geen nut heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Ten eerste staat dit topic over 20 jaar ook nog wel ergens op internet. Ten tweede is dit niet de eerste keer dat mama zo makkelijk omgaat met de regels. Kan denk ik wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat het niet de laatste keer is.
Dat is het schrikbeeld van veel mensen die niet voldoende informatie hebben: neem één pilletje en je eindigt in de goot!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was serieus. TS was verslaafd aan XTC?
Ik dacht even dat Scorpie meer info had, maar blijkbaar is het inderdaad dit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:31 schreef miss_sly het volgende:
Dat is het schrikbeeld van veel mensen die niet voldoende informatie hebben: neem één pilletje en je eindigt in de goot!
Je leest de woorden 'de kick van' maar gewoon niet ofzo ?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was serieus. TS was verslaafd aan XTC?
Jawel. Maar daar lees jij meteen verslaving uit?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:36 schreef Scorpie het volgende:
Je leest de woorden 'de kick van' maar gewoon niet ofzo ?
Ik had het over mijn eigen post, waarin ik aangeeft dat het een realistisch scenario is dat de TS het op stap gaan like the good old days gaat missen, en dit vaker zal gaan doen. Nergens heb ik gerept over een verslaving aan XTC.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Maar daar lees jij meteen verslaving uit?
Oh nee, je hebt het over weer verslaafd raken aan de kick van XTC. Wat is het verschil precies?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:41 schreef Scorpie het volgende:
Nergens heb ik gerept over een verslaving aan XTC.
Ja en wat zou dat? Waarom zou ze dat niet mogen missen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had het over mijn eigen post, waarin ik aangeeft dat het een realistisch scenario is dat de TS het op stap gaan like the good old days gaat missen, en dit vaker zal gaan doen. .
Dit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:36 schreef Troeta het volgende:
Neem gezellig een drankje en wacht met drugs tot je geen bv meer geeft.
Een fles whisky is wel te vergelijken met een pil jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit.
Zuip een fles whisky op, veel beter voor je baby.
Wat nou als ze 700mg heroine spuit ?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een fles whisky is wel te vergelijken met een pil ja
Wat nou als ze twee glazen wijn neemt...
Is dat gelijk aan twee glazen wijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat nou als ze 700mg heroine spuit ?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:56 schreef Kikkeren het volgende:
Wat ben je voor ranzige tokkie, moeder van een kind en dan XTC gebruiken.
Smerige rotjunk denk eens aan je kind man!
Over 15 jaar zal hij zeggen: ja mijn moeder gebruikt het ook, SCHAAM JE KAPOT
Dat het 1 een sociaal fenomeen is en het ander een syntethische drug. Nog meer ?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee, je hebt het over weer verslaafd raken aan de kick van XTC. Wat is het verschil precies?
Waar haal jij in godsnaam vandaan dat ik dat niet weetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:20 schreef simmu het volgende:
[..]
nee. ik spreek jou aan op je onwetendheid. artsen mogen namelijk dergelijke dingen voorschrijven. en soms zal ook een moeder dergelijke substansies tot zich moeten nemen.
@ cutcake; je mag gerust je mening hebben. je gaf echter geen mening, je velde een oordeel en vertelde haar wat ze dan leuk dient te vinden. druk jezelf dan beter uit
Jij klinkt anders ook als een treurige tokkie. Heeft jouw moeder vroeger ook gebruikt?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:57 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Kan je wel zo'n lelijk gezicht trekken, daar komt het wel op neer.
Ach, dat het kind in een sociaal-cultureel klimaat opgroeit waar 90% van Nederland zijn neus voor optrekt was al duidelijk, dat hoef je niet nog meer te benadrukken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:57 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Kan je wel zo'n lelijk gezicht trekken, daar komt het wel op neer.
Dus weer verslaafd raken aan een kick van XTC is een sociaal fenomeen en weer verslaafd raken aan XTC is een synthetische drug?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:57 schreef Scorpie het volgende:
Dat het 1 een sociaal fenomeen is en het ander een syntethische drug. Nog meer ?
Nouja, dit dus jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk ook dat je even mee moet nemen dat als je perse borstvoeding wilt blijven geven en je gaat 4 dagen met een flesvoeden, dat je kindje misschien niet terug aan de borst wilt.
Persoonlijk, ik zou de drugs even laten... Maar stappen zou ik zeker doen.. Heerlijk even geen mama van zijn, maar gewoon even tijd voor jezelf. Lekker een drankje erbij, kolf je gewoon de volgende dag af en als het avondje weg van je kindje voor jou gewoon goed voelt kun je de volgende keer altijd nog kijken of je wel drugs gaat gebruiken. Maar de drugs die je beschrijft versterken je emoties, wat nou als je opeens je kindje heel erg mist, en je in normale toestand al verdrietig voelt... Dan heb je echt geen leuke avond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |