Maar exact hetzelfde geldt voor alcohol, maar dat wordt door bepaalde mensen wel gewoon aangeraden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangehaald, kan XTC je gevoelens erg versterken.
Van zwangerschapshormonen kunnen vrouwen erg veel last hebben. Ze kunnen gevoelens ook versterken, zowel positief als negatief. Een vrouw kan er zelfs erg deprerssief van worden of zelfs psychotisch.
De combinatie zwangerschapshormonen en XTC lijkt me dan ook niet voor iedereen handig.
En hoe wil jij bepalen wie die ervaring of kijk er wel of niet op hebben? Wat weet jij van mij en mijn omgeving bijvoorbeeld waardoor je dat kan bepalen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:28 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik vind dat in eerste instantie degelijk advies gegeven kan worden van mensen die er kijk op hebben, of op zijn minst ervaring.
Je moet je niet focussen op die ene overdreven reactie op een post van Fendy die elke normale discussie de nek omdraait.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
En dan heeft OUD de naam dat de users er niet normaal kunnen discussieren.
en ik quote 'dan kom je hier lekker niet, en tief je op'quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Lul niet zo slap mens, jouw sarcasme was te ruiken van een kilometer afstand. Kom je nou nog over de brug? Dit soort zwakzinnigheid verspilt mijn tijd.
Nogmaals, er zit wel een verschil tussen 1 of 2 wijntjes en een hele pil.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar exact hetzelfde geldt voor alcohol, maar dat wordt door bepaalde mensen wel gewoon aangeraden.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat Fendy best wel weet hoe en wat met zwangerschappen en hormonen.
En toch overschat jij de gevolgen van een hele pil ontzettend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:43 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals, er zit wel een verschil tussen 1 of 2 wijntjes en een hele pil.
Want als jij weer eens lekker 'als vanouds' gaat stappen dan hou je op na twee wijntjes?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:43 schreef stbabylon het volgende:
Klopt, maar ik lees nergens : ''drink gewoon 1 of 2 wijntjes''quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA maar dat is anders want alcohol is een maatschappelijk geaccepteerde drug.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want als jij weer eens lekker 'als vanouds' gaat stappen dan hou je op na twee wijntjes?
Waarom dan een opmerking maken dat die drie maanden wel meevaltquote:
Ik vind dat er heel veel overtrokken, nare reacties zijn gepost, al ver voor Fendy in het topic kwam.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet je niet focussen op die ene overdreven reactie op een post van Fendy die elke normale discussie de nek omdraait.
Dan moet je bij de posters van die reacties zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat er heel veel overtrokken, nare reacties zijn gepost, al ver voor Fendy in het topic kwam.
Neen, maar daar gaat het niet om, het advies was wel twee wijntjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want als jij weer eens lekker 'als vanouds' gaat stappen dan hou je op na twee wijntjes?
Neenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
En toch overschat jij de gevolgen van een hele pil ontzettend.
Neuh, vind ik niet zo zinvol. Heeft namelijk allemaal weinig met de initiele vraag van TS te maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je bij de posters van die reacties zijn.
Jawel. Niet iedereen reageert hetzelfde op een pil. Dus het enige wat je doet is speculeren of jouw ervaring projecteren op iemand anders.quote:
Hoe weet je dat nou?quote:
Geen idee hoe zich dat verhoudt, ik heb geen referentie hoe het anders zou zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:55 schreef tech4u het volgende:
CutCakeMoet wel lekker verhelderend zijn om zo'n beperkte visie op het leven te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:04 schreef Moonah het volgende:
TS, tip: neem een extra shirt mee!Bah, vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |