Lawine stufe 4 las ik vanmorgen...quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
je kiest wel weer een week uit waarin verse powpow komt :x
* Fugie moet de volgende keer toch beter boeken
Waar ga je heen en welke snelweg pak je? Dan pak ik die nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:28 schreef Bartisik het volgende:
Hier vertrekken we morgen avond ook weer![]()
![]()
Als ze nu maar niet alle liften dicht gaan gooien
We gaan naar t Zillertal en overnachten in Asschau. Geen idee hoe we rijden... hebben we een buschauffeur voorquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar ga je heen en welke snelweg pak je? Dan pak ik die niet
Dat moet ik binnenkort ook maar even doen. Na een stuk ijsweg (en stenen) is die toch behoorlijk bot geworden en is er weinig van mijn waxlaag over...quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:22 schreef Drinky het volgende:
GoPro van een vriend mogen lenen, geen helmetmount(wel headmount, maar ik draag bijna altijd een helm), maa chestmount werkt ook. Board net gewaxed en geslepen, straks even uit schrapen en dan richting autrisch
Goed om te horen! Over een paar uur ben ik ook onderwegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:57 schreef Drinky het volgende:
Nu vanuit zillertal live. Lekkere poeder off-piste op sommige plekken, echt metersdiep( niet Chill als je vast komt te zitten). Heb met gopro een beetje opgenomen omdat de accu snel leeg was, morgen nog eens proberen en goed opladen
Moet je eens raden met welke jas..quote:
Flex rating zegt genoeg denk ik, met een flex 1 ga je niet heel hard van een piste afquote:Op maandag 20 februari 2012 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Of andere vraag, kan iemand mij vertellen of dit een goed boardje voor mij is?
http://www.evo.com/snowboards/forum-aura-snowboard-womens.aspx
Ik board 1x in de week indoor en dan doe ik wat boxjes enzo. Gewoon voor de fun, niet om verder mee te komen ofzo en ik ben er ook niet heel erg goed in maar leuk is het wel. Verder wil ik graag ook gewoon op de pistes weg kunnen. Is dit dan beetje prima voor mij?
![]()
Ik ben nog aan 't twijfelen met deze
http://www.evo.com/snowbo(...)ngthCM_143_Image.jpg
Alleen ik ben bang dat die té flexibel is..
Graag hoor ik jullie mening
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:11 schreef Den_Haag het volgende:
Zolang je niet wakker wordt van geluiden die niet uit je eigen bed komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |