Littlerabbit?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindelijk heeft hij de aandacht die hij altijd zo gewild heeft.
Waaaar komt Rabbit toch vandaan?!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:08 schreef Smoofie het volgende:
We love you rabbit, WE DO!
We Love you rabbit, WE DO!
Oooooh rabbit WE LOVE YOU!
delft hier ver vandaan!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waaaar komt Rabbit toch vandaan?!
...quote:Op maandag 13 februari 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vindt Rabbit een wortel lekker?!
Ja daar wonen ook superrabbits!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
...
Wonen daar ook super rabbits?!
VINDEN RABBITS WORTELS FIJN?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja daar wonen ook superrabbits!
AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ALS ZE MAAR VOOR AJAX ZIJN
JAJALALLALAALLALL!!!
Neuken?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OF MOET HET LIEVER KOMKOMMER ZIJN?
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Sta op... als je voor Rabbits bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor Rabbits bent!
Sta op... als je voor Rabbits bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor Rabbits bent!
niet echt, eigenlijk. Had er een paar uur geleden nog veel vertrouwen erin dat het wel meeviel. Maak ik net een rare beweging, pijn man.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neuken?
[..]
Alles goed met je been?
Komt wel goed.....hoop ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
niet echt, eigenlijk. Had er een paar uur geleden nog veel vertrouwen erin dat het wel meeviel. Maak ik net een rare beweging, pijn man.![]()
Maar ik ben een pussy en durf niet naar het ziekenhuis.
Zou toch ff langsgaan man. Krijg je misschien zo'n handige bandage mee je knie wat te ondersteunen en kun je evt krukken ophalen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
niet echt, eigenlijk. Had er een paar uur geleden nog veel vertrouwen erin dat het wel meeviel. Maak ik net een rare beweging, pijn man.![]()
Maar ik ben een pussy en durf niet naar het ziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |