Ik heb die kennis niet zo paraat, maar the almighty Google welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Ik had laatst iets op tv gezien waar ik het vandaan heb, alleen kan ik niks terugvinden. Als jij die kennis zo paraat hebt, zal je wel gelijk hebben.
Ik mag daar zeker wel over klagen aangezien het mijn werkgever is en mijn collega's helemaal gek worden van het al 10 dagen duizenden warme dranken per dag uitdelenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Och we moeten hier ook niet al te veel zeuren hoor. We hebben het drukste spoornetwerk ter wereld, en het rijdt nog aardig door ook.
En kijk naar Montenegro, daar vertrok de trein ongetwijfeld op tijd, maar zat van vrijdag tot en met gister vast in de sneeuw. Dát is pas vertraging.
(Maar dan wel een gratis helicoptervlucht!)
Dat is toch alleen maar prima marketing voor jullie?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:25 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik mag daar zeker wel over klagen aangezien het mijn werkgever is en mijn collega's helemaal gek worden van het al 10 dagen duizenden warme dranken per dag uitdelen
heb jij iets gehoord over vechtpartij op Utrecht CS ivm gratis koffie?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:25 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik mag daar zeker wel over klagen aangezien het mijn werkgever is en mijn collega's helemaal gek worden van het al 10 dagen duizenden warme dranken per dag uitdelen
Nee! Klanten? Personeel? Ik ga vrijdag mijn collega daar bellen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb jij iets gehoord over vechtpartij op Utrecht CS ivm gratis koffie?
Tuurlijk, dat is ook zo en het is ook leuk maar het duurt nu wel erg lang... Ik heb vandaag zelf 8 uur uit staan delen, ik ben echt total loss..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar prima marketing voor jullie?
Ik ben niet gelovig, maar hoe het er vorig jaar in Gouda uit zag was tof!quote:Lijdensverhaal Christus opgevoerd in Rotterdam
Het muzikale evenement The Passion wordt dit jaar opgevoerd in Rotterdam. Bekende Nederlandse artiesten en acteurs brengen op Witte Donderdag het lijdensverhaal van Jezus in de stad tot leven door middel van Nederlandstalige popnummers.
Het evenement komt 5 april live op televisie. De organisatie is in handen van onder meer de religieuze omroepen EO en RKK.
Processie
De scènes uit het lijdensverhaal spelen zich af op verschillende plekken in de stad en er is een groots opgezette processie die door Rotterdam trekt. Eindpunt is het Willemsplein.
Vorig jaar werd the passion opgevoerd in Gouda. Welke bekende Nederlanders op 5 april zullen optreden in Rotterdam wordt later bekendgemaakt.
Fuck, dat wordt toch weer extra druk voor de deur.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:21 schreef Errrwin het volgende:
http://www.rotterdam.nl/verlengdewillemsbrug
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hoooooiii allemaal! Wonen jullie btw allemaal aan de zuidkant??
quote:
ikke wel south side baby!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jij staat nog helemaal niet op de kaartquote:
Noordereiland hier met een prachtig uitzicht op de Maas.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Idemquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Noordereiland hier met een prachtig uitzicht op de Maas.
Idem (alleen niet de Maas, maar de Erasmusbrug met nog een pleintje en een rijtje huizen er tussenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Noordereiland hier met een prachtig uitzicht op de .
Ik kom wel zonder rolstoel, dan kunnen er mss nog meer mensen bijquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:32 schreef Isegrim het volgende:
WSS! Kom je nog naar de meet? Er is nog precies plaats voor één persoon.![]()
gooi maar een pinnetje neer op de F van feijenoordquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij staat nog helemaal niet op de kaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |