Voor dit zaadprogramma?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
Iemand moet maar eens een OP in elkaar flansen.
Wees blij.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:38 schreef terrastegel het volgende:
ik kan het natuurlijk weer niet volgen
Denk dat hier idd wel een tonnetje of 2 is ingestoken...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Al het geld wat hij daar in Spanje heeft verdient heeft hij hieraan uitgegeven.
Professioneel aangelegd zo te zien ja, kost een paar centjesquote:Op maandag 13 februari 2012 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat hier idd wel een tonnetje of 2 is ingestoken...
Schijnt dat die visjes ook een paar duizend euro per stuk kosten...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Professioneel aangelegd zo te zien ja, kost een paar centjes
Zoveel voor een vis, ik dacht een paar honderd hooguit. Moet er niet per ongeluk eentje dood gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schijnt dat die visjes ook een paar duizend euro per stuk kosten...
Leuke, maar een dure hobby dus
Nee man. Het is wel duur, maar niet zo duur. Tenzij je echt een geweldig groot aquarium hebt.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat hier idd wel een tonnetje of 2 is ingestoken...
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
Urby.Die kleedkamer lijkt net de studio van een of ander quizprogramma.
Prima kerel die Ronaldquote:Op maandag 13 februari 2012 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima aflevering...ook dankzij Piet en Ronald
Hoe rijk wordt je dan wel niet als je nog wat afleveringen Die 2 nieuwe koeien hebt liggen?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Tegenwoordig kun je rijk worden, als je nog íets hiervan hebt liggen...
6 euro. Heb je ook Dennis Bier?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Hoe rijk wordt je dan wel niet als je nog wat afleveringen Die 2 nieuwe koeien hebt liggen?
Vind ik ook. Heb me altijd prima vermaakt met die man.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:20 schreef De_kromme het volgende:
Heerlijk dat Harry weer terug is op de buis. Goede aflevering gisteren.
Inderdaad. Het beste voetbalprogramma ever and foreverquote:Op maandag 13 februari 2012 22:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Hoe rijk wordt je dan wel niet als je nog wat afleveringen Die 2 nieuwe koeien hebt liggen?
Ik ken z'n toneelstukje onderhand wel. Vind het alleen leuk om die voetballers en trainers eens in een andere omgeving te zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:20 schreef De_kromme het volgende:
Heerlijk dat Harry weer terug is op de buis. Goede aflevering gisteren.
Jammer alleen dat hij jaloers zou zijn op de bankrekening van zijn spelersquote:Op maandag 20 februari 2012 22:15 schreef Rodawa het volgende:
Goeie people manager en motivator hoor.
Ach, je kan niet alles hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij jaloers zou zijn op de bankrekening van zijn spelers
Is idd volgens mij onderdeel van het geheel, vraag me niet meer hoe of waar te winnen, maar anyway elke week dus een andere club de gelukkigequote:Op maandag 20 februari 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij hadden die bus gewonnen. En een jacuzzi.
Oh ik dacht dat ze die bus mochten "houden", ik vond het al zo een grote prijs eigenlijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Is idd volgens mij onderdeel van het geheel, vraag me niet meer hoe of waar te winnen, maar anyway elke week dus een andere club de gelukkige
Ik hoop niet dat je dat echt meentquote:Op maandag 20 februari 2012 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat je niet ziet dat Harry een ultieme eindbaas is.
Net zoiets als die 538 Limo lunchquote:Op maandag 20 februari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze die bus mochten "houden", ik vond het al zo een grote prijs eigenlijk.
jaquote:Op maandag 20 februari 2012 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je dat die wedstrijd live was ...
Sla niet zulke vunzige taal uit man, 13jarig pikkie.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Geil mokkel heeft die Boudewijn wel
wat een taal voor een 13 jarigequote:Op maandag 20 februari 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Geil mokkel heeft die Boudewijn wel
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sla niet zulke vunzige taal uit man, 13jarig pikkie.
OT: Inderdaad een lekkere chick.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sla niet zulke vunzige taal uit man, 13jarig pikkie.
OT: Inderdaad een lekkere chick.
quote:
zwemluierquote:Op maandag 20 februari 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
Met een luier zwemmen, lijkt me niet handig.
quote:
Ik ben een hele slecht fan danquote:Op maandag 20 februari 2012 22:42 schreef De_kromme het volgende:
Grootste talent sinds jaren uit de Feijenoord-jeugd, weggeplukt door City natuurlijk.
Fuck, je bent nog een Feijenoorder ook? Schaam je.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben een hele slecht fan danIk had er nog nooit van gehoord
Dat zeg ik, ik ben een hele slechte fanquote:Op maandag 20 februari 2012 22:43 schreef De_kromme het volgende:
Fuck, je bent nog een Feijenoorder ook? Schaam je.
Ajax heeft zijn maatje van ADO overgenomen, Kishna.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:43 schreef De_kromme het volgende:
Die Rekik is een Hagenaar trouwens. Die komt op zijn top sowieso terug naar zijn roots, als we standaard meedoen om de titel en die tweede ring erop zit.![]()
[..]
Fuck, je bent nog een Feijenoorder ook? Schaam je.
I know. Daar ga je nog veel plezier aan beleven denk ik. Blijft toch triest dat mensen zo'n miezerig clubje kiezen in plaats van:quote:Op maandag 20 februari 2012 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax heeft zijn maatje van ADO overgenomen, Kishna.
Ik kan hem niet uitstaanquote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is Harry een baas....heerlijke spontane kerel.
Gast, dat is z'n broertjequote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
15e debuteren bij Real Madrid, terwijl bij bij Man City speelt![]()
Geen probleemquote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over Harry verschillen we dus duidelijk van mening. Gelukkig mag dat.
Hoe hij het in de VI vertelde geloofde ik het wel hoor. Overigens zou ik ook liever naar Engeland vertrekken dan Spanjequote:
1x tekengeld = 10 jaar werken. Die kunnen met pensioen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Best wel kut als hij mislukt hebben de ouders geen baan
Ik niet...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heb geen idee hoe hij er is terecht gekomen
Maar iig leuk voor hem. ik had hetzelfde gedaan
Dat zeg je nu ja. Is ook wel makkelijk als je toch niet hoeft te kiezen. Hij was ook niet tevreden over het toekomstplan wat Feyenoord met hem had, maar dan moet je maar VI abonnee zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik niet...
ik was bij Ajax gebleven (hij bij Feyenoord dus).
Ik speelde bij FC Zwolle, en kon kiezen uit tientallen clubs..quote:Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeg je nu ja. Is ook wel makkelijk als je toch niet hoeft te kiezen. Hij was ook niet tevreden over het toekomstplan wat Feyenoord met hem had, maar dan moet je maar VI abonnee zijn
Ze hebben een mooi clublied opgenomen, met Wolter Kroesquote:Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
UDO! UDO! UDO! UDO! UDO! UDO! UDO! UDO! UDO!![]()
quote:Clublied voetbalvereniging UDO. UDO 6 heeft in februari 2012 een clublied opgenomen met Wolter Kroes. Het resultaat is prachtig geworden. Hieronder staat een link om het clublied te beluisteren en daaronder staat de tekst.
Clublied v.v. UDO
Ik ben op weg naar UDO want dat is mijn club
We drinken eerst nog een bakkie voor onze warming-up
maar eerst onze shirtjes want die moeten nog aan
gespannen zijn we als wij het veld op gaan
op het groene gras
hopen op die pass
er wordt gespeeld het veld staat weer vol
we gaan op jacht naar de mooiste goal
in't geel en zwart
Met heel mijn UDO hart
en als wij er samen voor gaan
dan komen de zeges eraan
De aftrap genomen en de wedstrijd begint
we zijn echt onverslaanbaar ja het gaat voor de wind
kansen die komen die moeten erin
het wil nog niet lukken maar het is een begin
op het groene gras
hopen op die pass
in't geel en zwart
Met heel mijn UDO hart
dan komen de zeges eraan
nog een keer de bal gaat naar voor
combinerend komen we er door
nu nog een laatste schot op doel
de bal in het net met heel veel gevoel
op het groene gras
hopen op die pass
in't geel en zwart
Met heel mijn UDO hart
dan komen de zeges eraan
Oh ja, dat was ook een prijsquote:Op maandag 27 februari 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben een mooi clublied opgenomen, met Wolter Kroes
[..]
Ze gaan ook nog een keer tegen het RTL sterrenteam spelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook een prijs
Komt binnenkort dus ook nog voorbij in een aflevering
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze gaan ook nog een keer tegen het RTL sterrenteam spelen.
Wilfred, Rene, Johan en Boskamp in t goalquote:Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze gaan ook nog een keer tegen het RTL sterrenteam spelen.
Hansie Hansie als coach..quote:Op maandag 27 februari 2012 22:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wilfred, Rene, Johan en Boskamp in t goal?
Je vergeet sterspeler Emilequote:Op maandag 27 februari 2012 22:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wilfred, Rene, Johan en Boskamp in t goal?
Die heeft idd geweldige schijnbewegingen in de benenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Je vergeet sterspeler Emile
Geen zin om het filmpje op te zoeken
Dat was wel mooie TV geweest...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij wil Harry in zijn blootje zien?
In de VI zei Rekik dat De Jong hem in zijn Ferrari naar huis bracht.quote:
Die gaat het redden ja. Daar durf ik zelfs geld op in te zetten.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Die karim. Denken dat hij aan de bak komt bij SHitty.
Sowiesoquote:Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef TheGeneral het volgende:
Harry zal wel te laat komen bij Jaap ..
De voorspelbaarheid is het mooie van dit programma.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef TheGeneral het volgende:
Harry zal wel te laat komen bij Jaap ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |