De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nee eigenlijk, inside joke is inside.
Echt waar? Wij zijn toch twee hele lieve jongens?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hihi.
Ik was toch ook wel behoorlijk zenuwachtig hoor
Nouja, ik wist wel hoe jij eruit zag, geen idee of jij daar op gelet had..quote:Op maandag 13 februari 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik had niet zo heel veel op... en keek ook niet over je heen... want jij tond op verhoging en ik niet... ik denk nog even na over een goed excuus
Maar je bent wel kleiner dan ons hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, ik wist wel hoe jij eruit zag, geen idee of jij daar op gelet had..
Ja, maar jullie zijn niet zo groot als Myraquote:Op maandag 13 februari 2012 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar je bent wel kleiner dan ons hoor
Oeh dat zijn idd awkward dingen. Toen ik na de scheiding tijdelijk even bij mam gelogeerd heb ben ik strategisch de avonden dat haar vriend kwam ergens anders geweest.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
Oh god, net het meest akwarde gesprek met mijn moeder gevoerd.
Er was een man na mijn vader, ik wil terug naar the bubble of ignorance.
Jaquote:Op maandag 13 februari 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt waar? Wij zijn toch twee hele lieve jongens?
nou je stond achter me... had niet echt achter me gekeken..quote:Op maandag 13 februari 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, ik wist wel hoe jij eruit zag, geen idee of jij daar op gelet had..
Doe niet zo gek manquote:Op maandag 13 februari 2012 21:39 schreef twi het volgende:
Ik denk telkens dat Jofunudinges en tijnbrein dezelfde zijn.
Nee Myr is 2 koppen groter dan jij... wij maar 1,5quote:Op maandag 13 februari 2012 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn niet zo groot als Myra
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
Oh god, net het meest akwarde gesprek met mijn moeder gevoerd.
Er was een man na mijn vader, ik wil terug naar the bubble of ignorance.
Hmm.. Ik ben wel vanaf die kant binnen gekomen anders hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 21:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou je stond achter me... had niet echt achter me gekeken..
Nou, anderhalf.. dat valt ook wel mee volgensmij hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Myr is 2 koppen groter dan jij... wij maar 1,5
"Ha mam, nog geneukt?"quote:Op maandag 13 februari 2012 21:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]hoe kwam je op dat gespreksonderwerp???
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 13 februari 2012 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, anderhalf.. dat valt ook wel mee volgensmij hoor
Hoe kan dat nou.. Jij bent wat, 1.75? 12cm is echt geen anderhalve kop hoorquote:
doucheze! Vaag woordquote:Op maandag 13 februari 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ben ff douchen.. en thee maken... tozzo!
Spoel niet door 't putje!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ben ff douchen.. en thee maken... tozzo!
Nou volgens mij moet je een keer jezelf opmetenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou.. Jij bent wat, 1.75? 12cm is echt geen anderhalve kop hoor
Of je hebt gewoon een heel klein hoofd.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou.. Jij bent wat, 1.75? 12cm is echt geen anderhalve kop hoor
of een te lang meetlintquote:Op maandag 13 februari 2012 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een heel klein hoofd.
Nou, 9cm maar.. Zo veel is dat helemaal nietquote:Op maandag 13 februari 2012 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou volgens mij moet je een keer jezelf opmeten
Ik ben 1,72
Mevrouw begon uit het niets of ik mijn vader wou zien.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]hoe kwam je op dat gespreksonderwerp???
Ok 1 hoofd dan .....quote:Op maandag 13 februari 2012 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, 9cm maar.. Zo veel is dat helemaal niet
3/4quote:
Ik ben gewoon een baas.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een heel klein hoofd.
Nu is Myraela wel een reuzin, natuurlijk.
Ik hoor net dat Snarf 1,65 is.... en jij was echt kleiner dan haar....quote:Op maandag 13 februari 2012 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
3/4![]()
Jij gaat vandaag echt niet meer aardig tegen me doen is het wel?
Ho wacht! Snarf had hakken aan.. Ze was nml bijna net zo groot als jij..quote:Op maandag 13 februari 2012 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Snarf 1,65 is.... en jij was echt kleiner dan haar....
dan wij*quote:Op maandag 13 februari 2012 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar je bent wel kleiner dan ons hoor
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Myr is 2 koppen groter dan jij... wij maar 1,5
dan zij*quote:Op maandag 13 februari 2012 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Snarf 1,65 is.... en jij was echt kleiner dan haar....
begrijp ik goed dat je ma (die eigenlijk mee zou gaan) wil dat je met je paps gaat zodat ze met die andere vent tijd door kan brengen...?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mevrouw begon uit het niets of ik mijn vader wou zien.
Toen zei ik "waarom vraag je dat?"
"Nou ja dan kan hij misschien mee met je naar Hongarije"
Toen zei ik weer "waarom zou ik in hemelsnaam met die man op vakantie willen?"
Nou dat ging even door, toen zei ze "blabla hij heeft niet voor je gezorgd maar dat is toch je vader"
Weer een stuk verder "wie wel voor je gezorgd heeft is 'x' "
Nou weer een stuk verder noemde ze hem haar ex.
Mijn mooie luchtbel, geknapt.
Nou, dan weet je wat je de volgende keer moet doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ho wacht! Snarf had hakken aan.. Ze was nml bijna net zo groot als jij..
Leugensquote:Op maandag 13 februari 2012 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet zo snel geïntimideerd door de grootte van anderen, ik ben het teveel gewend
thats what she saidquote:Op maandag 13 februari 2012 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet zo snel geïntimideerd door de grootte van anderen, ik ben het teveel gewend
Neuh, die zit in Nigeria, X is haar ex.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
begrijp ik goed dat je ma (die eigenlijk mee zou gaan) wil dat je met je paps gaat zodat ze met die andere vent tijd door kan brengen...?
hahahahaahahahquote:Op maandag 13 februari 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dan weet je wat je de volgende keer moet doen.
Vrouwen zijn toch wel gewend denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ze had niet zo hoge hakken aan... en ze was zaterdag iets kleiner dan ik...quote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ho wacht! Snarf had hakken aan.. Ze was nml bijna net zo groot als jij..
Ja jufquote:
Ga je op vakantie naar Hongarije?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mevrouw begon uit het niets of ik mijn vader wou zien.
Toen zei ik "waarom vraag je dat?"
"Nou ja dan kan hij misschien mee met je naar Hongarije"
Toen zei ik weer "waarom zou ik in hemelsnaam met die man op vakantie willen?"
Nou dat ging even door, toen zei ze "blabla hij heeft niet voor je gezorgd maar dat is toch je vader"
Weer een stuk verder "wie wel voor je gezorgd heeft is 'x' "
Nou weer een stuk verder noemde ze hem haar ex.
Mijn mooie luchtbel, geknapt.
"Ik vond je zo eng, twi."quote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna iedereen is groter dan ik. Van twee koppen verschil schrik ik niet
Ik zie 2 opties.. Hakken aantrekken, of de hare uittrekkenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dan weet je wat je de volgende keer moet doen.
Ik kon het niet laten na die 3e postquote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze had niet zo hoge hakken aan... en ze was zaterdag iets kleiner dan ik...
[..]
Ja juf
Kusjekroel... dit dat
straattaaltjequote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten na die 3e post
dan nog ben je kleinerquote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie 2 opties.. Hakken aantrekken, of de hare uittrekken
oh had best mn schoenen uitwillen doen hoor, had zooon last van mn voeten... maar dan as meneer uitmijter vast boos op me gewordenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doelde op de eerste, maar de tweede is ook wel praktisch. Wel zorgen dat ze de politie niet gaat bellen.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb niet eens hoeven liegen, ze weet over Sziget, ze weet met wie ik ga enzovoort.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je op vakantie naar Hongarije?
Of heb je dat alleen je mama wijsgemaakt?
Door te praten. Ja, sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet vanwege je grootte, je deed gewoon eng tegen me
ja die uitsmijter was niet liefjesquote:Op maandag 13 februari 2012 21:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh had best mn schoenen uitwillen doen hoor, had zooon last van mn voeten... maar dan as meneer uitmijter vast boos op me geworden
Ja ik weet het nou wehel.. Die 1.63 staat op m'n id.. Kan best een meetfout zijn van de medewerkers van de gemeente om me geen complex aan te praten.. Dan doe jij het wel ff..quote:
Nu vind ik je weer lief.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Door te praten. Ja, sorry, ik zal het niet meer doen.
Met al die glasscherven?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh had best mn schoenen uitwillen doen hoor, had zooon last van mn voeten... maar dan as meneer uitmijter vast boos op me geworden
Ik gok dat je 1,59 bentquote:Op maandag 13 februari 2012 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ik weet het nou wehel.. Die 1.63 staat op m'n id.. Kan best een meetfout zijn van de medewerkers van de gemeente om me geen complex aan te praten.. Dan doe jij het wel ff..
Dat was een zeikerd eerste klasquote:Op maandag 13 februari 2012 21:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet op mijn plankjequote:Op maandag 13 februari 2012 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was een zeikerd eerste klas
Maar dat had niet veilig geweest, want er lag op een gegeven moment overal glas op de grond..
maar ik ben de stoere van ons 2 =Pquote:Op maandag 13 februari 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met al die glasscherven?
Ik zou 't niet durven.
Dat klopt! Ze liep ook rond op blote voeten in de Brabandhallenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar ik ben de stoere van ons 2 =P
anyway... ik was douchen... tozzo!
en in offcorso =Dquote:Op maandag 13 februari 2012 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat klopt! Ze liep ook rond op blote voeten in de Brabandhallen
Wat voor feest?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, die was schoon.. Hoe zou dat toch komenquote:
Ik merk het aan de kleding.. Ik kom niet in 158, en wel in 164..quote:
De Brabandhallen?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat zegt je paspoort?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, die was schoon.. Hoe zou dat toch komen
[..]
Ik merk het aan de kleding.. Ik kom niet in 158, en wel in 164..Dus ik moet iig minimaal boven de 1.60 zitten..
En je komt maar langs..
Ja, de brabandhallen in den den bosch noord-braband.quote:
Q Music Foute Feestquote:
Ik schopte alles weg... anders kon ik niet goed dansen... je weetquote:Op maandag 13 februari 2012 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, die was schoon.. Hoe zou dat toch komen
[..]
Ik merk het aan de kleding.. Ik kom niet in 158, en wel in 164..Dus ik moet iig minimaal boven de 1.60 zitten..
En je komt maar langs..
Ja ken je dat niet?quote:
Brabanthallen schatquote:Op maandag 13 februari 2012 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Q Music Foute Feest
[..]
Ik schopte alles weg... anders kon ik niet goed dansen... je weet
Ok dan is het 1,60
[..]
Ja ken je dat niet?
Daar wil ik eigenlijk nog wel een keer heenquote:
Boeiendquote:Op maandag 13 februari 2012 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Brabanthallen schat
1.62 volgens ID
Ach, 't boeit me ook allerminst, als mensen er niet mee kunnen omgaan dat ik wat kleiner ben bokken ze maar opquote:Op maandag 13 februari 2012 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BoeiendJullie weten wel wat ik bedoel
Ja dat kan iedereen opgeven... Ze hebben mij bij het gemeentehuis echt niet opgemeten hoor
Welquote:Op maandag 13 februari 2012 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BoeiendJullie weten wel wat ik bedoel
Ja dat kan iedereen opgeven... Ze hebben mij bij het gemeentehuis echt niet opgemeten hoor
ow dat doen ze hier nietquote:Op maandag 13 februari 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wellaatste keer dat ik mijn paspoort ging halen moest ik eigenlijk meten op het gemeente huis. Alleen dat had de dokter al gedaan dus toen geloofde ze mij wel die baliemuts
Welterustenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, 't boeit me ook allerminst, als mensen er niet mee kunnen omgaan dat ik wat kleiner ben bokken ze maar op
Hier dus welquote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Mag ik je een versiertips geven Jofunu-kun?
"Meetding, meetding, wat is in hemelsnaam een meetding?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier dus welstaat zelf in heus meetding voor enzo
Niet naar digigirl luisteren om te beginnenquote:
Ja die zou ik wel willen horenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Mag ik je een versiertips geven Jofunu-kun?
Ja meetding zo'n ding om te meetenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef twi het volgende:
[..]
"Meetding, meetding, wat is in hemelsnaam een meetding?
Oh, wacht, het Nederlandse woord meet..."
Jij dacht meet... van meeting...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef twi het volgende:
[..]
"Meetding, meetding, wat is in hemelsnaam een meetding?
Oh, wacht, het Nederlandse woord meet..."
Welterusten schatjequote:
Dat was een sarcastische vraag, Tijn, en bovendien retorisch, antwoord geven had niet nodig geweestquote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet naar digigirl luisteren om te beginnen
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
back.. fris en fruitig !
en precies op tijd: versier-tips van digitalgirl... *pakt pen en papier*
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
back.. fris en fruitig !
en precies op tijd: versier-tips van digitalgirl... *pakt pen en papier*
Ik ben auti dat snap ik toch niet sarcasme en retovragenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was een sarcastische vraag, Tijn, en bovendien retorisch, antwoord geven had niet nodig geweest
Weet ik toch knulquote:Op maandag 13 februari 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben auti dat snap ik toch niet sarcasme en retovragen
of was het ik???quote:Op maandag 13 februari 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
Hier een versier tip van tijn: Wees niet zoals mij
zelfs dr shelden cooper (BBT) kan t leren =p geef de moed niet op..!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben auti dat snap ik toch niet sarcasme en retovragen
Maar digi hoe moet je niet versierenquote:
Daar gaat het dus al foutquote:
Ik leer snel van Joysaquote:Op maandag 13 februari 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar digi hoe moet je niet versierenkom maar op met die tips
[..]
Daar gaat het dus al foutdus niet zoals ik net zei
Het ligt gewoon aan jullie, jullie zitten niet op mijn niveau.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zelfs dr shelden cooper (BBT) kan t leren =p geef de moed niet op..!
Hoe moet ik jou dan versieren?quote:
Klopt, ik heb een opstapje nodig..quote:Op maandag 13 februari 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan jullie, jullie zitten niet op mijn niveau.
ok geslaagd voor de autistische test hahaquote:Op maandag 13 februari 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan jullie, jullie zitten niet op mijn niveau.
Tjah, jofunu-kun niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die zou ik wel willen horen
Zo hoog is mijn niveau nu ook weer nietquote:Op maandag 13 februari 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een opstapje nodig..
En wat heb ik nu gewonnen? En wat kan ik er mee? En waar en wanneer kan ik de prijs komen afhalen?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok geslaagd voor de autistische test haha
of hij is gewoon heeeeeeeeeeeeeel veel tips aan t schrijven, waardoor t typen gewoon wat langer duurt...? hij heeft veel ervaring en dat moeten we niet onderschattenquote:
Dat ben ikquote:
Ohja! Dat is ook nog een optiequote:Op maandag 13 februari 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of hij is gewoon heeeeeeeeeeeeeel veel tips aan t schrijven, waardoor t typen gewoon wat langer duurt...? hij heeft veel ervaring en dat moeten we niet onderschatten
Ik laat die vriend van me de volgende keer echt thuis hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet
[..]
Nee het uiterlijk hebben van een lekkere Spaanse/Portugese/Italiaanse man....
Dat was wel een lekkertje jaquote:Op maandag 13 februari 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik laat die vriend van me de volgende keer echt thuis hoor
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
Nee het uiterlijk hebben van een lekkere Spaanse/Portugese/Italiaanse man....
afhalen... zozo jij bent zon autist die wel durft te reizen... dat zijn strafpunten... *zoekt in het prijzenboek naar de troostprijs* tja... dan wordt t een sapcentrifuge en je kan ermee sap centrifugerenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat heb ik nu gewonnen? En wat kan ik er mee? En waar en wanneer kan ik de prijs komen afhalen?
hahaquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet nog sneller van joy leren
Je had nog net geen slabbetje nodigquote:Op maandag 13 februari 2012 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was wel een lekkertje ja
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet nog sneller van joy leren
Jij snap.... donker haarquote:
goed zoquote:
Klopt...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je had nog net geen slabbetje nodig
Tuurlijk met de treinen. Treinenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
afhalen... zozo jij bent zon autist die wel durft te reizen... dat zijn strafpunten... *zoekt in het prijzenboek naar de troostprijs* tja... dan wordt t een sapcentrifuge en je kan ermee sap centrifugeren
Helaas wou nog onderhandelen over de honden maar dat is natuurlijk verleden tijd na zo'n opmerking.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of hij is gewoon heeeeeeeeeeeeeel veel tips aan t schrijven, waardoor t typen gewoon wat langer duurt...? hij heeft veel ervaring en dat moeten we niet onderschatten
Heb ik die foto al gezienquote:Op maandag 13 februari 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal ik Myr een foto van 'm laten zien, C_A?
Donker haar.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Jij snap.... donker haar
[..]
goed zo
DMquote:Op maandag 13 februari 2012 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb ik die foto al gezien
Even goedkeuren
potver.... nu is mn dag zwaar verpest....quote:Op maandag 13 februari 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Helaas wou nog onderhandelen over de honden maar dat is natuurlijk verleden tijd na zo'n opmerking.
was er een lekkertje aanwezig..?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was wel een lekkertje ja
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Donker haar.Lang.
Stoppels.
Zegmaar alles waaraan je kan zien dat het een man is.
Over honden moeten onderhandelen.. Alle huisdieren welkomquote:Op maandag 13 februari 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Helaas wou nog onderhandelen over de honden maar dat is natuurlijk verleden tijd na zo'n opmerking.
Ja ik vond van welquote:Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
was er een lekkertje aanwezig..?
wie..? mag ik die foto van t lekertje ook zien?quote:
was een vriend van Jofuquote:Op maandag 13 februari 2012 22:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wie..? mag ik die foto van t lekertje ook zien?
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:25 schreef Myraela het volgende:
Ohbah, neejoh c_a. Wat een gladjakker.
Ok foute fotoquote:Op maandag 13 februari 2012 22:25 schreef Myraela het volgende:
Ohbah, neejoh c_a. Wat een gladjakker.
oh hij... je hebt een berichtje terug... =pquote:Op maandag 13 februari 2012 22:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wie..? mag ik die foto van t lekertje ook zien?
Maar blijkbaar wel lekker volgens jouwquote:
je praat tegen jezelf? Spannendquote:Op maandag 13 februari 2012 22:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh hij... je hebt een berichtje terug... =p
hahahahaahaha tof.. ik noemde m gladjanus.... en jij gladjakker... zie je CA hij is afgekeurt!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok foute foto
In het echt was hij leuk
Ik vond hem wel schattigquote:Op maandag 13 februari 2012 22:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahaahaha tof.. ik noemde m gladjanus.... en jij gladjakker... zie je CA hij is afgekeurt!
Alsof ik dat zo'n fijn onderwerp vind, kom op, gebruik je hersens, dat onderwerp vermijd ik liever als een dodelijke ziektequote:Op maandag 13 februari 2012 22:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wel lekker volgens jouw.
Maar de tip voor jofu begin niet telkens over je lengte, je diskwalificeert je met elke opmerking erover.
Erger zou zijn als jij hem ook leuk vondquote:Op maandag 13 februari 2012 22:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahaahaha tof.. ik noemde m gladjanus.... en jij gladjakker... zie je CA hij is afgekeurt!
ja dat is minderquote:Op maandag 13 februari 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
En dat printje op zn vestje-iets.Volgens mij draagt die drakenshirts in zn vrije tijd.
Hoezo? Zij is vrijgezel en ik niet... er zou geen probleem zijn hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Erger zou zijn als jij hem ook leuk vond
Klopt nog ook.. Veel tribal shitquote:Op maandag 13 februari 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
En dat printje op zn vestje-iets.Volgens mij draagt die drakenshirts in zn vrije tijd.
waar heb ik dat gezegdquote:Op maandag 13 februari 2012 22:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wel lekker volgens jouw.
Maar de tip voor jofu begin niet telkens over je lengte, je diskwalificeert je met elke opmerking erover.
nou waar blijft die foto van zaterdag?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt nog ook.. Veel tribal shit
Afschuwelijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt nog ook.. Veel tribal shit
behalve dat t zou betekenden dak blind ben of gewoon oerdom... geen goede jongenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoezo? Zij is vrijgezel en ik niet... er zou geen probleem zijn hoor
Wat is jouw typen dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
behalve dat t zou betekenden dak blind ben of gewoon oerdom... geen goede jongen
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
behalve dat t zou betekenden dak blind ben of gewoon oerdom... geen goede jongen
Ja wacht, kijken of er eentje is zonder die stomme grijns van 'mquote:Op maandag 13 februari 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou waar blijft die foto van zaterdag?
Ik eerst keuren
Nee daar ziet hij er heel anders uit dan zaterdag hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja wacht, kijken of er eentje is zonder die stomme grijns van 'm
Ik heb af en toe het idee dat z'n familie bij de maffia zitquote:Op maandag 13 februari 2012 22:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Die is serieus van zaterdagquote:Op maandag 13 februari 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee daar ziet hij er heel anders uit dan zaterdag hoor
oh fijn... nu krijgen we de vrijgezelle mannen, opgesteld in rijen van 3... =Pquote:Op maandag 13 februari 2012 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ook nog vrijgezelle vriendjes![]()
Ow en me broer is zelf ook nog vrijgezel
Ehm, best veel..quote:Op maandag 13 februari 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en hoeveel heeft je broertje op daar op die foto
Mag ik mede jurylid zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh fijn... nu krijgen we de vrijgezelle mannen, opgesteld in rijen van 3... =P
oeh oeh lijkt me trouwens best tof om dan zon rode knop te hebben net als in Xfactor =D
zaterdag was je dronken...=pquote:Op maandag 13 februari 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee daar ziet hij er heel anders uit dan zaterdag hoor
Mag ik meedoenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh fijn... nu krijgen we de vrijgezelle mannen, opgesteld in rijen van 3... =P
oeh oeh lijkt me trouwens best tof om dan zon rode knop te hebben net als in Xfactor =D
Whehe, nee, dat was de drank denk ikquote:Op maandag 13 februari 2012 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij zag er zaterdag heel anders uit... hier heeft hij een dikke kop
Wat is je probleemquote:Op maandag 13 februari 2012 22:33 schreef DigitalGirl het volgende:
Ben ik nu de enige die denkt volwassenen die zich nog elk weekend bezatten... how fun.
ja... wij hebben met zn allen geen leven, goed dat jij enige nuance aanbrengt in t geheelquote:Op maandag 13 februari 2012 22:33 schreef DigitalGirl het volgende:
Ben ik nu de enige die denkt volwassenen die zich nog elk weekend bezatten... how fun.
Hey, je wordt maar 1 keer 25, en dat wilde m'n broertje vieren..quote:Op maandag 13 februari 2012 22:33 schreef DigitalGirl het volgende:
Hij zit niet op het zelfde niveauquote:Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is je probleem
Damn....
WHUTquote:Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, nee, dat was de drank denk ikDat is echt een foto van zaterdag, normaal draagt ie gekleurde overhemden.. Zaterdag toevallig niet..
Je moet inderdaad het begin van het einde vierenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, je wordt maar 1 keer 25, en dat wilde m'n broertje vieren..
ja achter de geraniumsquote:Op maandag 13 februari 2012 22:35 schreef Myraela het volgende:
Nee als je volwassen bent moet je lekker elk weekend thuis op de bank zitten.
DG...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:33 schreef DigitalGirl het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WHUTGekleurde overhemden
Hmzzzz.... schrapt leuke, jonge, portugees van het "als-ik-ooit-vrijgezel-wordt"-lijstje af.....
dat blijkt maar weerquote:Op maandag 13 februari 2012 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij zit niet op het zelfde niveau
Heeft niet zo zeer met geraniums te maken maar met volwassenheid.quote:
Echt....digital girl...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heeft niet zo zeer met geraniums te maken maar met volwassenheid.
ow wacht... dat overhemd kan wel...quote:
Nouja zeg, ik mag ze nooit aan van m'n broertjequote:Op maandag 13 februari 2012 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow wacht... dat overhemd kan wel...
zet schattige (maar volgens myr en snarf gladjakker) portugees weer op het lijstje
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heeft niet zo zeer met geraniums te maken maar met volwassenheid.
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:38 schreef Myraela het volgende:
Je mag hem en zijn drakenshirts hebben hoor c_a.
ja ik zal m ook niet van je afpikkenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:38 schreef Myraela het volgende:
Je mag hem en zijn drakenshirts hebben hoor c_a.
ik ga liever die keuringen doen...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh en Snarf, ik zou gewoon voor mij kiezen, dan ben je van die keuringen af..
Mooi dan zet ik hem weer op mijn lijstjequote:Op maandag 13 februari 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ik zal m ook niet van je afpikken
Ja ik hou ook wel van keuren eigenlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga liever die keuringen doen...hartstikke leuk!!
wie staan er nog meer op je lijstje... of s hij de enige gegadigdequote:Op maandag 13 februari 2012 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooi dan zet ik hem weer op mijn lijstje
Uhmzz... nee heb besloten net een "als-ik-ooit-vrijgezel-wordt"-lijstje te maken... Dus tot nu toe de enigequote:Op maandag 13 februari 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wie staan er nog meer op je lijstje... of s hij de enige gegadigde
Snarf, jij en ik juryledenquote:
Je kan wel beter dan zo'n figuurtje hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzz... nee heb besloten net een "als-ik-ooit-vrijgezel-wordt"-lijstje te maken... Dus tot nu toe de enige
Je kunt niet eeuwig een tiener zijn, zo simpel is het. Niets raars aan.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ga me nog geen eens verdedigen... volgens mij heb jij echt geen leven
hoe tof... nu nog een rode knop..! en auditie-rondes starten!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Snarf, jij en ik juryleden
We beginnen alle 3 met een M
Ik ben jong en zit elk weekend thuis op de bank, hoop dat dat beter wordt naar mate ik ouder wordquote:Op maandag 13 februari 2012 22:35 schreef Myraela het volgende:
Nee als je volwassen bent moet je lekker elk weekend thuis op de bank zitten.
en dan moet t M-factor heten natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Snarf, jij en ik juryleden
We beginnen alle 3 met een M
Het 1 na ergste is hoe pijnlijk jouw reacties zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je kunt niet eeuwig een tiener zijn, zo simpel is het. Niets raars aan.
Uhmzz ja dat is waarquote:Op maandag 13 februari 2012 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan wel beter dan zo'n figuurtje hoor.
Whehehehe.... ik zeg: een nieuw programma op rtl 5quote:Op maandag 13 februari 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe tof... nu nog een rode knop..! en auditie-rondes starten!
Kom een keertje mee stappen dan.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben jong en zit elk weekend thuis op de bank, hoop dat dat beter wordt naar mate ik ouder word
quote:
MMM-Factor dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dan moet t M-factor heten natuurlijk
Ik wil die ook gaan oefenen. En sit-ups. Wake-up call gehad dit weekend.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
Trouwens jongens, ik heb net mijn pushups voor vandaag gedaan <trots>
Ga je dat wel volhouden dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil die ook gaan oefenen. En sit-ups. Wake-up call gehad dit weekend.
puuuuuupquote:Op maandag 13 februari 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
netjes... ik heb ze ook gedaan net in de sportschool!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
Wat?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga je dat wel volhouden dan?
Maar volhouden? idunno. Dat is wel de bedoeling, maar als ik mezelf ken zal het wel weer een beetje verwateren. Maar /care, elke keer dat ik het doe kan het sowieso geen kwaad. Ik ben echt belachelijk zwak op het moment.quote:
ik denk het ook nietquote:Op maandag 13 februari 2012 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh Charmed, als ik straks skates heb en 't beter weer is moeten we dat wel gaan doen hoor.. M'n broertje beweert dat ik het niet vol ga houden
CA is meer van t schaatsen dacht ik ..? =Pquote:Op maandag 13 februari 2012 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh Charmed, als ik straks skates heb en 't beter weer is moeten we dat wel gaan doen hoor.. M'n broertje beweert dat ik het niet vol ga houden
Heh, ik zou alleen maar een blok aan het been zijn. Misschien moet ik gewoon accepteren dat zulke dingen niet mijn ding zijn en iets anders zoeken.quote:
Ik ga het ook alletwee doen, om en om, steeds een dag opdrukken en dan een dag sit-ups. Dit was mijn eerste dag, maar ik hoop het vol te gaan houden. Ik heb mezelf gechanteerd met coole gadgetsquote:Op maandag 13 februari 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil die ook gaan oefenen. En sit-ups. Wake-up call gehad dit weekend.
Thanksquote:
Thanksquote:Op maandag 13 februari 2012 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
netjes... ik heb ze ook gedaan net in de sportschool!
Schaatsenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
CA is meer van t schaatsen dacht ik ..? =P
Je zou echt geen blok aan het been zijn hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, ik zou alleen maar een blok aan het been zijn. Misschien moet ik gewoon accepteren dat zulke dingen niet mijn ding zijn en iets anders zoeken.
Gaat lastig zonder ijs hmmquote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
CA is meer van t schaatsen dacht ik ..? =P
Thuis trainen is ook lekkerquote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef benzin het volgende:
ThanksJij gaat vaak naar de sportschool he? Ik zou die discipline niet op kunnen brengen, daarom probeer ik zo te beginnen. Vind het knap dat jij dat wel kan
wat ook goed helpt is om t op bepaald moment van de dag te doen... terwijl t eten staat te pruttelen, tijdens de 1e reclame binnen je favoriete serie... zoietsquote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het ook alletwee doen, om en om, steeds een dag opdrukken en dan een dag sit-ups. Dit was mijn eerste dag, maar ik hoop het vol te gaan houden. Ik heb mezelf gechanteerd met coole gadgets
Ik deed het 3 jaar terug tijdens elke reclame die op tv was. Uiteindelijk durfde ik geen tv meer te kijken.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat ook goed helpt is om t op bepaald moment van de dag te doen... terwijl t eten staat te pruttelen, tijdens de 1e reclame binnen je favoriete serie... zoiets
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik deed het 3 jaar terug tijdens elke reclame die op tv was. Uiteindelijk durfde ik geen tv meer te kijken.
Ik weet niet, ik heb in uitgaansgelegenheden altijd het gevoel dat ik helemaal niet pas. Ik weet gewoon niet hoe ik dat moet doen en hoe ik me moet gedragenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou echt geen blok aan het been zijn hoor.
hahahaha aaahw... ja das t nadeel...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik deed het 3 jaar terug tijdens elke reclame die op tv was. Uiteindelijk durfde ik geen tv meer te kijken.
Ik heb niet echt een mooi vast moment. Zit erover te denken om elke avond een wekker te zetten op mijn telefoon.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat ook goed helpt is om t op bepaald moment van de dag te doen... terwijl t eten staat te pruttelen, tijdens de 1e reclame binnen je favoriete serie... zoiets
misschien is een discotheek niets voor je, maar je hebt ook gezellige barretjes of dart/pool-avonden oid... er is vast wel iets wat je wel leuk vind om te doenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb in uitgaansgelegenheden altijd het gevoel dat ik helemaal niet pas. Ik weet gewoon niet hoe ik dat moet doen en hoe ik me moet gedragen![]()
Maar het aanbod is sowieso superlief!
Je leert pas hoe je je moet gedragen als je een paar keer gaat. Ik voel me ook altijd ongemakkelijk als ik ergens ben waar ik nog nooit ben geweest. Als je niet vaak gaat stappen kan je het best al vroeg ergens heen gaan, dan zie je het rustig aan wat drukker worden en heb je een beetje de tijd om je wat gemakkelijker te gaan voelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb in uitgaansgelegenheden altijd het gevoel dat ik helemaal niet pas. Ik weet gewoon niet hoe ik dat moet doen en hoe ik me moet gedragen![]()
Maar het aanbod is sowieso superlief!
hahahahahaha sorry maar zie echt vor me dat die weekker afgaat en dat je dan nog precies in de supermarkt ben... laat alles uit je handen vallen en gaat op de grond liggen... hoppa... leve discipline hahaquote:Op maandag 13 februari 2012 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een mooi vast moment. Zit erover te denken om elke avond een wekker te zetten op mijn telefoon.
ik haat voor t slapen gaan, ben je al lekker een tijdje lui op de bank en moet je die saaie oefeningen nog gaan doen... zou t voor t eten ofzo plannen, kan je daarna lekker toegeven aan leuke dingen zonder dat dat irritante stemmetje blijft zeuren dat je moet spier-oefeningenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:56 schreef Myraela het volgende:
Ik wil mn oefeningetjes gewoon voor het slapen doen. Of zou dat slecht zijn? In de ochtend heb ik meestal een kuthumeur en haast.
Ik wil niet dat mn ouders het zien, dat is zo raar.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik haat voor t slapen gaan, ben je al lekker een tijdje lui op de bank en moet je die saaie oefeningen nog gaan doen... zou t voor t eten ofzo plannen, kan je daarna lekker toegeven aan leuke dingen zonder dat dat irritante stemmetje blijft zeuren dat je moet spier-oefeningen
Misschien, ik heb het ook nog niet zo heel vaak geprobeerd, maar alle keren dat ik uit ben geweest vielen me tegen.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien is een discotheek niets voor je, maar je hebt ook gezellige barretjes of dart/pool-avonden oid... er is vast wel iets wat je wel leuk vind om te doen
Gelukkig doen mijn ouders de boodschappenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahahaha sorry maar zie echt vor me dat die weekker afgaat en dat je dan nog precies in de supermarkt ben... laat alles uit je handen vallen en gaat op de grond liggen... hoppa... leve discipline haha
Nja, ik zal er nog wel eens over nadenken. Als ik een keer besluit dat ik het wel weer een keer wil proberen dan geef ik wel een gil. Thanksquote:Op maandag 13 februari 2012 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je leert pas hoe je je moet gedragen als je een paar keer gaat. Ik voel me ook altijd ongemakkelijk als ik ergens ben waar ik nog nooit ben geweest. Als je niet vaak gaat stappen kan je het best al vroeg ergens heen gaan, dan zie je het rustig aan wat drukker worden en heb je een beetje de tijd om je wat gemakkelijker te gaan voelen.
aaahw ... ik zit stomme vrouwen programma's (next top model en nu true beauty )te kijken, best vermakelijk hoor... ! hysterische en gemene vrouwenquote:
Wanneer je dat doet, word je weer actief en val je dus moeilijker in slaap.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:56 schreef Myraela het volgende:
Ik wil mn oefeningetjes gewoon voor het slapen doen. Of zou dat slecht zijn? In de ochtend heb ik meestal een kuthumeur en haast.
Vrouwen programma'squote:Op maandag 13 februari 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaahw ... ik zit stomme vrouwen programma's (next top model en nu true beauty )te kijken, best vermakelijk hoor... ! hysterische en gemene vrouwen
je kan altijd nog echte mannen p[rogrammas kijken "mighty ships" oid =pquote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen programma's![]()
Vrouwen(veel dan
)
Ik ben niet zo van TV kijkenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan altijd nog echte mannen p[rogrammas kijken "mighty ships" oid =p
nou dna zit er maar 1 ding op : origamiquote:
Ik zat eigenlijk aan andere dingetjes te denken, maar daar heb ik nog een leuk meisje voor nodigquote:Op maandag 13 februari 2012 23:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou dna zit er maar 1 ding op : origami
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou dna zit er maar 1 ding op : origami
truste!! ik ga ook zo!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga Kyra uitlaten en dan slapie doen
Welterusten
Kom pak je lasso maarquote:
ja had wekker 9 uur gezet, doorheen geslapen en werd om 10 voor half 11 wakkerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:42 schreef Partingglass het volgende:
Dat is wel erg laat idd, nu pas wakker?
Dat zijn zenuwen!'n op zeker dat je last van zenuwen hebt betreft valentijnsdagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja had wekker 9 uur gezet, doorheen geslapen en werd om 10 voor half 11 wakker
Dus ik weet niet wat ik had vannacht, maar weer wel dat ik het irritant vond
O god, dat is vandaag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zijn zenuwen!'n op zeker dat je last van zenuwen hebt betreft valentijnsdag
Geen idee. Voor mij is valentijnsdag als elke andere dagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
Waarom zijn mensen zo panisch over Valentijnsdag als ze zelf geen vriendin hebben? Ik vind dat nogal aanstellerig.
Man stel je eens niet zo aanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, dat is vandaag.
Gelukkig duurt het maar een dag
Nouja, het is irritant. Iedereen die er over gaat zeiken. kutmuziek op de radio.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
Waarom zijn mensen zo panisch over Valentijnsdag als ze zelf geen vriendin hebben? Ik vind dat nogal aanstellerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |