De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nee eigenlijk, inside joke is inside.
Echt waar? Wij zijn toch twee hele lieve jongens?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hihi.
Ik was toch ook wel behoorlijk zenuwachtig hoor
Nouja, ik wist wel hoe jij eruit zag, geen idee of jij daar op gelet had..quote:Op maandag 13 februari 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik had niet zo heel veel op... en keek ook niet over je heen... want jij tond op verhoging en ik niet... ik denk nog even na over een goed excuus
Maar je bent wel kleiner dan ons hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, ik wist wel hoe jij eruit zag, geen idee of jij daar op gelet had..
Ja, maar jullie zijn niet zo groot als Myraquote:Op maandag 13 februari 2012 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar je bent wel kleiner dan ons hoor
Oeh dat zijn idd awkward dingen. Toen ik na de scheiding tijdelijk even bij mam gelogeerd heb ben ik strategisch de avonden dat haar vriend kwam ergens anders geweest.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
Oh god, net het meest akwarde gesprek met mijn moeder gevoerd.
Er was een man na mijn vader, ik wil terug naar the bubble of ignorance.
Jaquote:Op maandag 13 februari 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt waar? Wij zijn toch twee hele lieve jongens?
nou je stond achter me... had niet echt achter me gekeken..quote:Op maandag 13 februari 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, ik wist wel hoe jij eruit zag, geen idee of jij daar op gelet had..
Doe niet zo gek manquote:Op maandag 13 februari 2012 21:39 schreef twi het volgende:
Ik denk telkens dat Jofunudinges en tijnbrein dezelfde zijn.
Nee Myr is 2 koppen groter dan jij... wij maar 1,5quote:Op maandag 13 februari 2012 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn niet zo groot als Myra
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
Oh god, net het meest akwarde gesprek met mijn moeder gevoerd.
Er was een man na mijn vader, ik wil terug naar the bubble of ignorance.
Hmm.. Ik ben wel vanaf die kant binnen gekomen anders hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 21:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou je stond achter me... had niet echt achter me gekeken..
Nou, anderhalf.. dat valt ook wel mee volgensmij hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Myr is 2 koppen groter dan jij... wij maar 1,5
"Ha mam, nog geneukt?"quote:Op maandag 13 februari 2012 21:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]hoe kwam je op dat gespreksonderwerp???
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 13 februari 2012 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, anderhalf.. dat valt ook wel mee volgensmij hoor
Hoe kan dat nou.. Jij bent wat, 1.75? 12cm is echt geen anderhalve kop hoorquote:
doucheze! Vaag woordquote:Op maandag 13 februari 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ben ff douchen.. en thee maken... tozzo!
Spoel niet door 't putje!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ben ff douchen.. en thee maken... tozzo!
Nou volgens mij moet je een keer jezelf opmetenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou.. Jij bent wat, 1.75? 12cm is echt geen anderhalve kop hoor
Of je hebt gewoon een heel klein hoofd.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou.. Jij bent wat, 1.75? 12cm is echt geen anderhalve kop hoor
of een te lang meetlintquote:Op maandag 13 februari 2012 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een heel klein hoofd.
Nou, 9cm maar.. Zo veel is dat helemaal nietquote:Op maandag 13 februari 2012 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou volgens mij moet je een keer jezelf opmeten
Ik ben 1,72
Mevrouw begon uit het niets of ik mijn vader wou zien.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]hoe kwam je op dat gespreksonderwerp???
Ok 1 hoofd dan .....quote:Op maandag 13 februari 2012 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, 9cm maar.. Zo veel is dat helemaal niet
3/4quote:
Ik ben gewoon een baas.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een heel klein hoofd.
Nu is Myraela wel een reuzin, natuurlijk.
Ik hoor net dat Snarf 1,65 is.... en jij was echt kleiner dan haar....quote:Op maandag 13 februari 2012 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
3/4![]()
Jij gaat vandaag echt niet meer aardig tegen me doen is het wel?
Ho wacht! Snarf had hakken aan.. Ze was nml bijna net zo groot als jij..quote:Op maandag 13 februari 2012 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Snarf 1,65 is.... en jij was echt kleiner dan haar....
dan wij*quote:Op maandag 13 februari 2012 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar je bent wel kleiner dan ons hoor
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Myr is 2 koppen groter dan jij... wij maar 1,5
dan zij*quote:Op maandag 13 februari 2012 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Snarf 1,65 is.... en jij was echt kleiner dan haar....
begrijp ik goed dat je ma (die eigenlijk mee zou gaan) wil dat je met je paps gaat zodat ze met die andere vent tijd door kan brengen...?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mevrouw begon uit het niets of ik mijn vader wou zien.
Toen zei ik "waarom vraag je dat?"
"Nou ja dan kan hij misschien mee met je naar Hongarije"
Toen zei ik weer "waarom zou ik in hemelsnaam met die man op vakantie willen?"
Nou dat ging even door, toen zei ze "blabla hij heeft niet voor je gezorgd maar dat is toch je vader"
Weer een stuk verder "wie wel voor je gezorgd heeft is 'x' "
Nou weer een stuk verder noemde ze hem haar ex.
Mijn mooie luchtbel, geknapt.
Nou, dan weet je wat je de volgende keer moet doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ho wacht! Snarf had hakken aan.. Ze was nml bijna net zo groot als jij..
Leugensquote:Op maandag 13 februari 2012 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet zo snel geïntimideerd door de grootte van anderen, ik ben het teveel gewend
thats what she saidquote:Op maandag 13 februari 2012 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet zo snel geïntimideerd door de grootte van anderen, ik ben het teveel gewend
Neuh, die zit in Nigeria, X is haar ex.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
begrijp ik goed dat je ma (die eigenlijk mee zou gaan) wil dat je met je paps gaat zodat ze met die andere vent tijd door kan brengen...?
hahahahaahahahquote:Op maandag 13 februari 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dan weet je wat je de volgende keer moet doen.
Vrouwen zijn toch wel gewend denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ze had niet zo hoge hakken aan... en ze was zaterdag iets kleiner dan ik...quote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ho wacht! Snarf had hakken aan.. Ze was nml bijna net zo groot als jij..
Ja jufquote:
Ga je op vakantie naar Hongarije?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mevrouw begon uit het niets of ik mijn vader wou zien.
Toen zei ik "waarom vraag je dat?"
"Nou ja dan kan hij misschien mee met je naar Hongarije"
Toen zei ik weer "waarom zou ik in hemelsnaam met die man op vakantie willen?"
Nou dat ging even door, toen zei ze "blabla hij heeft niet voor je gezorgd maar dat is toch je vader"
Weer een stuk verder "wie wel voor je gezorgd heeft is 'x' "
Nou weer een stuk verder noemde ze hem haar ex.
Mijn mooie luchtbel, geknapt.
"Ik vond je zo eng, twi."quote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna iedereen is groter dan ik. Van twee koppen verschil schrik ik niet
Ik zie 2 opties.. Hakken aantrekken, of de hare uittrekkenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dan weet je wat je de volgende keer moet doen.
Ik kon het niet laten na die 3e postquote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze had niet zo hoge hakken aan... en ze was zaterdag iets kleiner dan ik...
[..]
Ja juf
Kusjekroel... dit dat
straattaaltjequote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten na die 3e post
dan nog ben je kleinerquote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie 2 opties.. Hakken aantrekken, of de hare uittrekken
oh had best mn schoenen uitwillen doen hoor, had zooon last van mn voeten... maar dan as meneer uitmijter vast boos op me gewordenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doelde op de eerste, maar de tweede is ook wel praktisch. Wel zorgen dat ze de politie niet gaat bellen.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb niet eens hoeven liegen, ze weet over Sziget, ze weet met wie ik ga enzovoort.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je op vakantie naar Hongarije?
Of heb je dat alleen je mama wijsgemaakt?
Door te praten. Ja, sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet vanwege je grootte, je deed gewoon eng tegen me
ja die uitsmijter was niet liefjesquote:Op maandag 13 februari 2012 21:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh had best mn schoenen uitwillen doen hoor, had zooon last van mn voeten... maar dan as meneer uitmijter vast boos op me geworden
Ja ik weet het nou wehel.. Die 1.63 staat op m'n id.. Kan best een meetfout zijn van de medewerkers van de gemeente om me geen complex aan te praten.. Dan doe jij het wel ff..quote:
Nu vind ik je weer lief.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Door te praten. Ja, sorry, ik zal het niet meer doen.
Met al die glasscherven?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh had best mn schoenen uitwillen doen hoor, had zooon last van mn voeten... maar dan as meneer uitmijter vast boos op me geworden
Ik gok dat je 1,59 bentquote:Op maandag 13 februari 2012 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ik weet het nou wehel.. Die 1.63 staat op m'n id.. Kan best een meetfout zijn van de medewerkers van de gemeente om me geen complex aan te praten.. Dan doe jij het wel ff..
Dat was een zeikerd eerste klasquote:Op maandag 13 februari 2012 21:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet op mijn plankjequote:Op maandag 13 februari 2012 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was een zeikerd eerste klas
Maar dat had niet veilig geweest, want er lag op een gegeven moment overal glas op de grond..
maar ik ben de stoere van ons 2 =Pquote:Op maandag 13 februari 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met al die glasscherven?
Ik zou 't niet durven.
Dat klopt! Ze liep ook rond op blote voeten in de Brabandhallenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar ik ben de stoere van ons 2 =P
anyway... ik was douchen... tozzo!
en in offcorso =Dquote:Op maandag 13 februari 2012 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat klopt! Ze liep ook rond op blote voeten in de Brabandhallen
Wat voor feest?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, die was schoon.. Hoe zou dat toch komenquote:
Ik merk het aan de kleding.. Ik kom niet in 158, en wel in 164..quote:
De Brabandhallen?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat zegt je paspoort?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, die was schoon.. Hoe zou dat toch komen
[..]
Ik merk het aan de kleding.. Ik kom niet in 158, en wel in 164..Dus ik moet iig minimaal boven de 1.60 zitten..
En je komt maar langs..
Ja, de brabandhallen in den den bosch noord-braband.quote:
Q Music Foute Feestquote:
Ik schopte alles weg... anders kon ik niet goed dansen... je weetquote:Op maandag 13 februari 2012 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, die was schoon.. Hoe zou dat toch komen
[..]
Ik merk het aan de kleding.. Ik kom niet in 158, en wel in 164..Dus ik moet iig minimaal boven de 1.60 zitten..
En je komt maar langs..
Ja ken je dat niet?quote:
Brabanthallen schatquote:Op maandag 13 februari 2012 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Q Music Foute Feest
[..]
Ik schopte alles weg... anders kon ik niet goed dansen... je weet
Ok dan is het 1,60
[..]
Ja ken je dat niet?
Daar wil ik eigenlijk nog wel een keer heenquote:
Boeiendquote:Op maandag 13 februari 2012 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Brabanthallen schat
1.62 volgens ID
Ach, 't boeit me ook allerminst, als mensen er niet mee kunnen omgaan dat ik wat kleiner ben bokken ze maar opquote:Op maandag 13 februari 2012 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BoeiendJullie weten wel wat ik bedoel
Ja dat kan iedereen opgeven... Ze hebben mij bij het gemeentehuis echt niet opgemeten hoor
Welquote:Op maandag 13 februari 2012 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BoeiendJullie weten wel wat ik bedoel
Ja dat kan iedereen opgeven... Ze hebben mij bij het gemeentehuis echt niet opgemeten hoor
ow dat doen ze hier nietquote:Op maandag 13 februari 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wellaatste keer dat ik mijn paspoort ging halen moest ik eigenlijk meten op het gemeente huis. Alleen dat had de dokter al gedaan dus toen geloofde ze mij wel die baliemuts
Welterustenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, 't boeit me ook allerminst, als mensen er niet mee kunnen omgaan dat ik wat kleiner ben bokken ze maar op
Hier dus welquote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Mag ik je een versiertips geven Jofunu-kun?
"Meetding, meetding, wat is in hemelsnaam een meetding?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier dus welstaat zelf in heus meetding voor enzo
Niet naar digigirl luisteren om te beginnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |