Klinkt goedquote:Op zondag 19 februari 2012 21:56 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zoekt ze een date? Ik heb hier een jongetje van 2,5 en 1m01
Nou dan kan ze ook best daten met de oudste hier van 5,5 en 1.12mquote:Op zondag 19 februari 2012 21:56 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zoekt ze een date? Ik heb hier een jongetje van 2,5 en 1m01
OOh kijk, da's nog lang geen 1 meter. Die man van jou overdrijftquote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef Nijna het volgende:
Kleine correctie mbt lengte van peuter... 97 cm. Zus was op die leeftijd 90 cm.
Jep, jij hebt gewoon een vuilnisvatquote:Op zondag 19 februari 2012 22:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dan heb ik een kliko zeker![]()
Die at na taart, chips en cake gewoon nog avondeten hoor![]()
Ik voel de verwantschap met Claudia en Ivan opkomenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jep, jij hebt gewoon een vuilnisvat
Oew, dat lijkt me heerlijkquote:Op maandag 20 februari 2012 08:03 schreef Brighteyes het volgende:
Evendoen!
Oscar is sinds een week of 2 heel erg bezig met het potje!Op het kdv plast hij er elke keer als ze hem er op zetten, thuis was het pas een keer gelukt, maar vanmorgen een plas en gepoept krijg ik net door op de whatsapp.
Mijn kleine vent wordt groot!
Tsjonge... bijna uit de luiers!
Ik doe er zelf ook niet echt actief iets mee.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, dat lijkt me heerlijk(Alhoewel, eerst nog maar even de voorraad opmaken
)
Jochem heeft er echt compleet geen oog voor. Ja pas, omdat hij doorhad dat hij dan nog even tv mocht kijken, maar anders dus echt niet.
Wat goed!quote:Op maandag 20 februari 2012 08:03 schreef Brighteyes het volgende:
Evendoen!
Oscar is sinds een week of 2 heel erg bezig met het potje!Op het kdv plast hij er elke keer als ze hem er op zetten, thuis was het pas een keer gelukt, maar vanmorgen een plas en gepoept krijg ik net door op de whatsapp.
Mijn kleine vent wordt groot!
Tsjonge... bijna uit de luiers!
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:38 schreef Asyniur het volgende:
BE, wat goed zeg!
Oi Ingrid, wat zonde van Tylers haar
Oh ja, idd!quote:Op maandag 20 februari 2012 09:04 schreef mignonne het volgende:
Jemig BEwat een einde van een tijdperk, die luiers
wat knap!
![]()
![]()
wat gaat het hard hè? Ik weet nog dat je ossenworst kocht met een bepaalde houdbaarheidsdatum
Ja, ineens denk je dan 'huh, ziet er niet uit die broeken, what happened'.quote:Hier alles zn gangetje, mn peutertje was wat ziek en je zag de spekjes langzaam wegebben. Gelukkig heeft ze wat reserve, nu 12,2 bij 90 cm, ze is ook inene zomaar 3 cm de lucht in geschoten. En ik maar denken dat B. de broeken in de droger had gegooid![]()
Lief! Selene vind zichzelf ook een prinses, he Simmu! Zei ze gisteren tegen mij, heel schattig!quote:Op maandag 20 februari 2012 10:04 schreef mignonne het volgende:
Ze zei zelf: ik goed groeit he mama? ik bent nu grote pinses.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |