dan ben je keurig in verhouding qua drinken/vezelsquote:Op maandag 20 februari 2012 14:07 schreef Asyniur het volgende:
mefke, hier hetzelfde hoor! En te weinig vezels en ik drink ook nog eens te weinig. Mooi voorbeeld ben ik
Wel knap dat je oudste ook al op het potje poept zeg!
Ach joh, Leander vind het ook allemaal wel best. Die meld elke keer netjes dat ie even gat plassen of poepen om daarna ergens te verstoppen. Op de wc wil ie heel af en toe voordat ie gaat douchen. Maar overdag zal het hem een zorg zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef Estrys het volgende:
Op het tempo waarop het nu gaat loopt Seb op zijn 16de nog met een luier. De term past ook echt bij hem LUIer. Ik heb het maar weer even losgelaten. Kreeg er stress van, ik was nogal bezig met mijn omgeving: 'die kan ook al.., en die is al zindelijk.., en die.. en' argh. Dat leek me ook zo geforceerd. Nu dus maar weer even op zijn beloop laten.
Nou en, jouw kind is knapquote:Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef Estrys het volgende:
Op het tempo waarop het nu gaat loopt Seb op zijn 16de nog met een luier. De term past ook echt bij hem LUIer. Ik heb het maar weer even losgelaten. Kreeg er stress van, ik was nogal bezig met mijn omgeving: 'die kan ook al.., en die is al zindelijk.., en die.. en' argh. Dat leek me ook zo geforceerd. Nu dus maar weer even op zijn beloop laten.
Nou... dat hebben we hier wel gemerkt zegquote:Op maandag 20 februari 2012 14:26 schreef Ssserpente het volgende:
De momenten waarop ze aangeeft naar de wc te willen, komen vaak ook bijzonder slecht uit, moet ik zeggen. Als we op de trein staan te wachten bijvoorbeeld.Dus ik kan er ook vaak niet in mee. En thuis lijkt de wc stukken minder interessant...
Dit dus!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou... dat hebben we hier wel gemerkt zeg![]()
in t begin dacht ik nog woh! zonder luier! dan zijn we eindelijk van die ongein af. Maar toen begon de ongein pastijdens je autoritje koud 10 minuten onderweg "mama ik moet plassen" vanaf de achterbank
of als je op de fiets weg bent gegaan om boodschappen te doen met t kind dat ze dan als je bíjna bij het dorp bent aangekomen zegt dat ze moet poepen. In de trein is ook een leuke ja
![]()
en zo ken ik er nog wel een paar.
Meestal moet ze ook echt maar soms is het van ohnee toch niet. boh pffdat je dan zwetend en hijgend de halve stad door gesjeesd bent want je kind moet NU naar de wc, en dat er dan niets komt
meh.
Blij dat dat nu toch weer beter gereguleerd is!
selene moet er ook weer ff niks van hebben. het komt vast goed. vast welquote:Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef Estrys het volgende:
Dat ga ik zeggen de volgende keer: is .... al zindelijk ja?? Nou ja, mijn kind is knap. :-Dquote:Op maandag 20 februari 2012 14:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou en, jouw kind is knap![]()
komt goed![]()
omgeving kan er soms (onbedoeld) zo'n issue van maken.
ja toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat ga ik zeggen de volgende keer: is .... al zindelijk ja?? Nou ja, mijn kind is knap. :-D
die twee van mij houden hele sessies samen op de wcquote:Op maandag 20 februari 2012 14:57 schreef Ssserpente het volgende:
Oh ja, alleen plassen.Hoe fijn moet dat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |