abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108185485
ik had ook echt verwacht dat ie eerst zou gaan plassen en dan pas poepen. Dus ik stond ook echt zo van :o :? :D
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_108185566
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:07 schreef Asyniur het volgende:
mefke, hier hetzelfde hoor! En te weinig vezels en ik drink ook nog eens te weinig. Mooi voorbeeld ben ik :X

Wel knap dat je oudste ook al op het potje poept zeg! *O*
dan ben je keurig in verhouding qua drinken/vezels :+

ik denk dat mijn eigen vezel-intake beter zou kunnen, maar ik drink wel ruim voldoende en ik verdenk mezelf van een spastische darm/IBS dus ik vind t wel goed zo, t gaat goed zoals het gaat nu met de dingen die ik nu eet.

Mef wat knap!! *O*
Hier trouwens ook eerst poepen op het potje hoor, blijkbaar is dat makkelijker of voelen ze dat toch net wat eerder aankomen dan plassen. Plassen was de eerste tijd echt nog zo'n actie-reactie. Mama ik moet plassen zeggen terwijl het al langs de benen liep zeg maar :+
:)
  maandag 20 februari 2012 @ 14:16:37 #253
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108185691
mignonne, dank je voor de opsteker ;)
Helaas is mijn stoelgang zeer wisselend (en als ik zwanger ben, zou ik eigenlijk meer moeten drinken...). Maar goed, het stoort me niet echt.
Ik had alleen verwacht dat muesli meer vezels zou bevatten :?

Ik heb geen idee hoe dat zit met poep en plas aan voelen komen. Als ik Harry verschoon (vaak na een poepluier), zegt hij regelmatig 'sssshhh sssshhh' en als je hem dan op de wc zet, komt er altijd een plas. Alleen jammer dat hij dan zijn luier al eerst volgeduwd heeft ;)

Wij mogen trouwens 13 maart voor wegen en meten. Ik ben echt heel benieuwd :D

En het slaapt eindelijk na ruim 1,5 uur gekloot... :X
pi_108185961
Ik kom ook niet eens bij het aantal dat goed zou zijn in de buurt. Leander heeft meer dan mij. Ik drink ook heel weinig dus sluit elkaar wel aan
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_108185966
Op het tempo waarop het nu gaat loopt Seb op zijn 16de nog met een luier. De term past ook echt bij hem LUIer. Ik heb het maar weer even losgelaten. Kreeg er stress van, ik was nogal bezig met mijn omgeving: 'die kan ook al.., en die is al zindelijk.., en die.. en' argh. Dat leek me ook zo geforceerd. Nu dus maar weer even op zijn beloop laten.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_108186012
Goed om te weten, van die vezels! Volgens mij zit het bij Lente wel goed. :)

Wat knap van Driekus, Mef! Lente doet nauwelijks meer iets op het potje of de wc. Héél af en toe krijgt ze het in dr bol en wil ze ineens naar de wc. Op vakantie bijvoorbeeld, heeft ze een grote plas op de wc gedaan. Ze kan het dus best, maar heeft er meestal geen zin in.

De momenten waarop ze aangeeft naar de wc te willen, komen vaak ook bijzonder slecht uit, moet ik zeggen. Als we op de trein staan te wachten bijvoorbeeld. :') Dus ik kan er ook vaak niet in mee. En thuis lijkt de wc stukken minder interessant...

Ze is trouwens de laatste tijd dol op melk; wil niets anders meer. Ze drinkt zéker een halve liter volle op een dag. En dat terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo'n voorstander ben van (veel) melk drinken.
pi_108186042
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef Estrys het volgende:
Op het tempo waarop het nu gaat loopt Seb op zijn 16de nog met een luier. De term past ook echt bij hem LUIer. Ik heb het maar weer even losgelaten. Kreeg er stress van, ik was nogal bezig met mijn omgeving: 'die kan ook al.., en die is al zindelijk.., en die.. en' argh. Dat leek me ook zo geforceerd. Nu dus maar weer even op zijn beloop laten.
Ach joh, Leander vind het ook allemaal wel best. Die meld elke keer netjes dat ie even gat plassen of poepen om daarna ergens te verstoppen. Op de wc wil ie heel af en toe voordat ie gaat douchen. Maar overdag zal het hem een zorg zijn.
pi_108186048
quote:
Nou en, jouw kind is knap O+ ;)

komt goed :*
omgeving kan er soms (onbedoeld) zo'n issue van maken.
pi_108186165
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:26 schreef Ssserpente het volgende:

De momenten waarop ze aangeeft naar de wc te willen, komen vaak ook bijzonder slecht uit, moet ik zeggen. Als we op de trein staan te wachten bijvoorbeeld. :') Dus ik kan er ook vaak niet in mee. En thuis lijkt de wc stukken minder interessant...

Nou... dat hebben we hier wel gemerkt zeg :X
in t begin dacht ik nog woh! zonder luier! dan zijn we eindelijk van die ongein af. Maar toen begon de ongein pas :') tijdens je autoritje koud 10 minuten onderweg "mama ik moet plassen" vanaf de achterbank :X of als je op de fiets weg bent gegaan om boodschappen te doen met t kind dat ze dan als je bíjna bij het dorp bent aangekomen zegt dat ze moet poepen. In de trein is ook een leuke ja O+ }:| en zo ken ik er nog wel een paar.

Meestal moet ze ook echt maar soms is het van ohnee toch niet. boh pff :X dat je dan zwetend en hijgend de halve stad door gesjeesd bent want je kind moet NU naar de wc, en dat er dan niets komt :') meh.

Blij dat dat nu toch weer beter gereguleerd is!
  maandag 20 februari 2012 @ 14:30:38 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108186168
Idd gewoon lekker laten gaan Estrys! Het kwartje valt vanzelf hoor!
En anders van de zomer met de blote billen in de tuin nog eens proberen, geeft een stuk minder was ook. ;)
  maandag 20 februari 2012 @ 14:38:09 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108186442
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nou... dat hebben we hier wel gemerkt zeg :X
in t begin dacht ik nog woh! zonder luier! dan zijn we eindelijk van die ongein af. Maar toen begon de ongein pas :') tijdens je autoritje koud 10 minuten onderweg "mama ik moet plassen" vanaf de achterbank :X of als je op de fiets weg bent gegaan om boodschappen te doen met t kind dat ze dan als je bíjna bij het dorp bent aangekomen zegt dat ze moet poepen. In de trein is ook een leuke ja O+ }:| en zo ken ik er nog wel een paar.

Meestal moet ze ook echt maar soms is het van ohnee toch niet. boh pff :X dat je dan zwetend en hijgend de halve stad door gesjeesd bent want je kind moet NU naar de wc, en dat er dan niets komt :') meh.

Blij dat dat nu toch weer beter gereguleerd is!
Dit dus!
Wat dat betreft ben ik blij dat Harry nog niet zindelijk is.

Kennissen van ons zijn een keer op de vluchtstrook gestopt en kind achterin de auto op het potje omdat hij zei dat hij moest plassen :X
pi_108186609
quote:
selene moet er ook weer ff niks van hebben. het komt vast goed. vast wel :P
:*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108186749
oh dat gaat wel ver :D maar goed, je neemt ook niet zondermeer het risico dat kind zn stoeltje volplast denk ik?

Hier hielp het trouwens wel altijd om er dan heel nonchalant over te doen, gewoon zeggen oh okay dat is goed schatje dan gaan we een wc opzoeken, kun je het nog heel even ophouden? Dat lukt dan wel en geeft mij wat meer ademruimte. Het langste wat ze volhield was 20 minuten :') maar in principe probeer ik mn zoektochten naar een wc tot 5 a 10 minuten te beperken, langer risico durf ik niet te nemen :P

Of die keer dat die pottenkijker van mij per se mee wilde naar de wc met haar "mama ik ook mama ik ook" en ik zoooo toe was aan even alleen plassen en ik dus de wcdeur dichtdeed. Toen ik terugkwam had ze in haar broek geplast. :') ze wilde niet 'ik ook' mee kijken in de wc, ze moest ook plassen. Omg wat een faal was dat :D
pi_108186972
Ow Mignonne dan voel je je wel even dom volgens mij.

Hier word wel benoemd ik heb geplast of gepoept. Maar nooit van te voren. Ze kan tijdens het verschonen wel benoemen waar ze eigenlijk moet plassen. Als ik vraag of we even zonder luier zillen proberen gaat ze gillen tot ik toch maar weer een luier om doe..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108186991
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:27 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nou en, jouw kind is knap O+ ;)

komt goed :*
omgeving kan er soms (onbedoeld) zo'n issue van maken.
Dat ga ik zeggen de volgende keer: is .... al zindelijk ja?? Nou ja, mijn kind is knap. :-D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_108187081
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat ga ik zeggen de volgende keer: is .... al zindelijk ja?? Nou ja, mijn kind is knap. :-D
ja toch? :P en dan met zo'n vals glimlachje erbij "je kunt niet alles hebben hè"
  maandag 20 februari 2012 @ 14:55:48 #267
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108187214
Ja, moet je zeggen Estrys :D

mignonne, ik heb Harry ook al eens een luier aangedaan terwijl hij aangaf te moeten plassen. Nou moord en brand. Hij trok de luier zelf van zijn kont :X
Nee, het jochie had dus geen luier of niks om. Maar ik zou niet gestopt zijn langs de snelweg hoor! :N Celstofmatje onder zijn kont en inderdaad vragen of hij nog even kan volhouden.
pi_108187282
Oh ja, alleen plassen. :') Hoe fijn moet dat zijn. O+
pi_108187344
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:57 schreef Ssserpente het volgende:
Oh ja, alleen plassen. :') Hoe fijn moet dat zijn. O+
die twee van mij houden hele sessies samen op de wc :') grote op de pot en de kleine ernaast op de leesmand. Lekker samen boekjes lezen en herrie maken :D

[ Bericht 16% gewijzigd door mignonne op 21-02-2012 08:06:58 ]
pi_108187423
:D
  maandag 20 februari 2012 @ 15:03:47 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108187579
ooh mignonne O+

Ik ga eigenlijk bijna altijd alleen naar de wc. Anders kan ik mijn kont niet keren.
Alleen 's morgens op de badkamer heb ik Harry erbij.
pi_108187697
Leander mag bij mij ook niet in de wc. Die doet steeds de deur open en dan kunnen mensen vanaf de straat me zien zitten. Haha, in de badkamer mag ie idd ook wel.
pi_108188748
Mja ik moet ook zeggen dat ik zelf ook meer van het solo-plassen ben :') maar goed, mijn kleine is een klimgeit en een stunter, dus ik laat de deur open uit voorzorg om met 1 oog en 1 oor in de gaten te kunnen houden dat ze niet weer aan de tv gaat hangen. :X Het maakt me meestal ook niet zo erg uit, maar soms zou even alleen plassen wel fijn zijn :')
pi_108188952
Dat je kind achter je in de pot staat te loeren wat je aan het doen bent :') :X
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108189009
"Jij gepoept?" *Loer.

"Sticker plakken?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: