Bedankt... nu heb ik daar weer beelden vanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt ook versies die gemaakt zijn naar de euhm... vorm van de man hoor.
Een groepsles bij het fitnessen. Een van de enige waar veel mannen (ook heteroquote:
Van Vlarp die zo'n ding gebruikt?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bedankt... nu heb ik daar weer beelden van
Gelukkig is het ook gemaakt voor "personal pleasure" en hoef je er niet steeds naar te kijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakt het niet eens zo veel meer aantrekkelijk.
Bel hem op. En als 'ie niet opneemt niet 10 keer blijven proberen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Als je met iemand uren chat... en het is een beetje flirterig maar traag, is dat dan een goed teken of een slecht teken?
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van Vlarp die zo'n ding gebruikt?
Dat zou wel smeuïg kunnen wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht, Steve en Kug beginnen iets met elkaar?
Vooral de verhalen hier dan. Geschreven door mensen die er niet bij zijn. Zoals ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wel smeuïg kunnen worden
Kak hoe heet dat filmpje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:22 schreef De_Directeur het volgende:
Ik zie de meerwaarde niet van een fleshlight.
Ook geen ervaring mee, overigens.
Waarom niet gewoon met de hand?
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Blijkbaar voelt een kut niet zoals een hand.
Een flesje is ook een soort fleshlight, maar dan voor borstvoeding.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Check. En borstvoeding heb ik nooit gehad, dus in tietgebied ben ik ook nooit geweest.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een lesbische vriendin die zei: 'heb wel eens iets met een piemel gedaan'
Ik 'ow?'
'Ja, ik wil niet sterven als maagd'
Ik 'voordat je dacht met vrouwen wat te willen?'
'Neuh, paar maanden geleden'
Daar weet god wel raad mee, met maagden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:32 schreef Cavalinho het volgende:
Nou ja, dat is een soort "ongebruikt retour", he, als je als maagd sterft.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Daar weet god wel raad mee, met maagden.
Traag als in: we praten, veel, hij is de initiatief nemer van de gesprekken, heeft altijd een reden om de webcam aan te gooien... maar het allemaal heel erg braaf. Traag omdat we het over heel gewone dingen hebben, in combinatie met serieuze onderwerpen, maar we niet de volgende stap zetten. Dat is dan net iets van een obstakel dat hele 'in het echt'.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Traag hoe? Als in, hij praat niet snel terug? Want dan kan ie ook gewoon bezig zijn met andere zaken ofzo.
Als het gesprek stroef loopt is het negatiever. Maar gewoon met 'm afspreken en hopen dat ie op komt dagen.
njet, no, nee...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht, Steve en Kug beginnen iets met elkaar?
soort van, net als hij... in de vorm van "joh met jou wil ik wel eens een avondje op de bank hangen en slechte films kijken"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:51 schreef Steve het volgende:
Heb je zelf al voorgesteld eens te meeten?
Trek de stoute schoenen aan en maak het concreet. Al zou ik de eerste date altijd op neutraal terrein doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
soort van, net als hij... in de vorm van "joh met jou wil ik wel eens een avondje op de bank hangen en slechte films kijken"
Niet geschoten is altijd mis toch... wat heb je te verliezen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Maar als er al een digitale klik is... dan nog is hij een paar jaar jonger dan ik, en hij is een beetje "out of my league"... hij deed aan body-building.
Ja ik weet niet hoeveel er al gechat is natuurlijk... maar aan de andere kant, het is ook een beetje zonde van de tijd om eindeloos te chatten en dan er op een date alsnog achter te moeten komen dat het niet klikt... ik was zelf altijd toch wel rap van het in real life afspreken...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
niks, maar overhaasten en weer een blauwtje lopen is deprimerend
Je bent het bij voorbaat al aan het verpesten voor real life als je zo doet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Maar als er al een digitale klik is... dan nog is hij een paar jaar jonger dan ik, en hij is een beetje "out of my league"... hij deed aan body-building.
Nah, stel dat iemand er zo uit ziet:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent het bij voorbaat al aan het verpesten voor real life als je zo doet.
Wat heerlijk Noord-Koreaans van jequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:53 schreef De_Directeur het volgende:
Eigenlijk zou iedereen die op zijn 21e nog single is, van staatswege moeten worden gekoppeld. Je geeft dan je seksuele voorkeur op, belangrijkste zaken die je in je partner zoekt, waar je beslist op afknapt, en vervolgens krijg je dan drie dates. Daaruit moet je dan aangeven wie je nummer 1, 2 en 3 is. Met een ingewikkelde formule wordt vervolgens bepaald wie het wordt. En dan misschien met de mogelijkheid om na een bepaalde periode opnieuw mee te draaien in de hele cyclus. Klaaaar.
En gelukkig dat ze daar zijn!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heerlijk Noord-Koreaans van je
Als we nou eerst even in dit topic gaan inventariseren wie bij wie past, dan komt er misschien wat leuks uit en kunnen we weer lekker veel roddelen, bitchen en rellen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:53 schreef De_Directeur het volgende:
Eigenlijk zou iedereen die op zijn 21e nog single is, van staatswege moeten worden gekoppeld. Je geeft dan je seksuele voorkeur op, belangrijkste zaken die je in je partner zoekt, waar je beslist op afknapt, en vervolgens krijg je dan drie dates. Daaruit moet je dan aangeven wie je nummer 1, 2 en 3 is. Met een ingewikkelde formule wordt vervolgens bepaald wie het wordt. En dan misschien met de mogelijkheid om na een bepaalde periode opnieuw mee te draaien in de hele cyclus. Klaaaar.
Wat heb jij nare hobbies zegquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
kunnen we weer lekker veel roddelen, bitchen en rellen..
Ik heb niet het idee dat er hier iemand echt bij iemand pastquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als we nou eerst even in dit topic gaan inventariseren wie bij wie past, dan komt er misschien wat leuks uit en kunnen we weer lekker veel roddelen, bitchen en rellen..
nondeju.........quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Godverdomme stop het dan NOOIT?!!!?
Nadat in januari de ene kennis en vriend van Tibo is overleden is gister een ander uit die vriendengroep overleden. Ik kan me echt niet meer voorstellen wat er in z'n hoofd om moet gaan
Stroek: Weer een mouse-tiger minder...........
maakt dat prentje van gisteren achteraf wel heel fout getimedquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Godverdomme stop het dan NOOIT?!!!?
Nadat in januari de ene kennis en vriend van Tibo is overleden is gister een ander uit die vriendengroep overleden. Ik kan me echt niet meer voorstellen wat er in z'n hoofd om moet gaan
Stroek: Weer een mouse-tiger minder...........
Zit ik gister voor t eerst het bidprentje te lezen van Robin..... komt er deze week de volgende misschien al weer bijquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maakt dat prentje van gisteren achteraf wel heel fout getimed
Dit was anders wel exacte timing, deze posts!quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit ik gister voor t eerst het bidprentje te lezen van Robin..... komt er deze week de volgende misschien al weer bij
Je bent even op de website geweest?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bedankt... nu heb ik daar weer beelden van
Ik klaag niet vaak, maar dit is toch echt belachelijk!quote:120 EURO BOETE VOOR WILDPLASSEN PEUTER
De politie Amsterdam heeft een boete van 120 euro uitgeschreven, omdat een 3-jarig jongetje stond te wildplassen. Dat zegt de moeder van de peuter in De Telegraaf.
Foto
De politie kan het bericht nog niet bevestigen en zegt uit te zoeken wat er is gebeurd. De peuter zou met zijn moeder van de peuterspeelzaal naar huis zijn gelopen toen hij plotseling hoge nood kreeg. Omdat het jongetje het echt niet op kon houden, liet de moeder hem op straat plassen.
Een motoragent die het zag gebeuren, zou vervolgens een boete hebben uitgeschreven van 120 euro. De moeder is woedend, maar wil niet met haar naam in de krant omdat ze bang is dat de agent haar dan vaker zal gaan 'pesten'.
Als er iemand vervelend is, dan is Joris lam dat. Zo'n hooggehalte kakkerkillerqueenhomo die op verjaardagen hard loopt te roepen hoe vervelend saai het er is en waarom er geen leuke mensen aanwezig zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wordt net gebeld door Joris Lam
![]()
van bij ons in de PC, die werkt voor Out TV en die wilden een item maken over Homo Carnaval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |