Uhu.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ga het zijn dan. Waaorm niet? Maak het leven wel een stuk leuker.
Dat is nooit op tijd hier in Utrecht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb net toch aan Valentijn gedaan en iets gestuurd
Het was via de electronische snelwegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is nooit op tijd hier in Utrecht.
Kug 30!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb net toch aan Valentijn gedaan en iets gestuurd
stel nou he,quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:16 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed....
Ik had in Hong Kong op de top van The Peak (hoogste uitkijk berg) een bericht geschreven en daar op zo'n speciaal bord neergehangen in een hart en er een foto van gemaakt. Voor you know who.
Heb de foto net toch maar alsnog gemaild.
Niet dat ie er iets mee kan, maar goed. Dan weet ie dat het er hangt. of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door TheaterMaMa op 14-02-2012 11:24:09 ]Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Ik zou het zelf niet meer doen. Als ik zo opvang wat er gebeurd is dan zou ik hem persoonlijk nooit meer helemaal kunnen vertrouwen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
stel nou he,
stel, dat ie alsnog van gedachten veranderd, zou je het dan alsnog aangaan met hem?
Ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
stel nou he,
stel, dat ie alsnog van gedachten veranderd, zou je het dan alsnog aangaan met hem?
Ik kreeg een hele nette lieve reactie hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedoel dit niet lullig Ang3l... maar maak je het jezelf niet ontzettend lastig door zo'n mailtje te sturen... het maakt het kutgevoel er denk ik eerder alleen maar erger van omdat je weet dat je de reactie warop je hoopt toch niet zal gaan krijgen....
Ik geloof niet dat ik me echt heel erg aan die volgorde hou.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:39 schreef De_Directeur het volgende:
Ach, hoe zat het ook al weer? Ontkenning, boosheid, onderhandelen, depressie en aanvaarding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat vind ik dan weer zinloos, naïef en deprimerend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:12 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop echt wel dat ie gaat inzien wat ie laat lopen, en dat ie erg spijt krijgt.
O vast wel. Misschien nu al.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:12 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop echt wel dat ie gaat inzien wat ie laat lopen, en dat ie erg spijt krijgt.
Want?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:22 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zinloos, naïef en deprimerend.
Een beetje gevoel van "gerechtigheid" heb je ook wel verdiend, toch? Je moet toch wat, eigenlijk is er niet een "goede" emotie die hierbij kan horen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
(Mag ik hier van genieten? Ja. Op dit moment wel vind ik.)
Je probeert dan vast te houden aan een illusie, in plaats van te accepteren dan iets voorbij is, en door te gaan met je leven.quote:
Hopen dat ie inziet en hopen dat ie terugkomt en accepteren dat ie terugkomt zijn 3 verschillende dingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:02 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Je probeert dan vast te houden aan een illusie, in plaats van te accepteren dan iets voorbij is, en door te gaan met je leven.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:02 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Je probeert dan vast te houden aan een illusie, in plaats van te accepteren dan iets voorbij is, en door te gaan met je leven.
Dat dus. Ik hoop gewoon dat ie spijt krijgt en dat ie zichzelf heel stom vindt. Soort van gerechtigheid, oog om oog etc. Spijt krijgen betekent niet meteen dat je met hangende pootjes terugkomt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hopen dat ie inziet en hopen dat ie terugkomt en accepteren dat ie terugkomt zijn 3 verschillende dingen.
Gerechtigheid? Omdat-ie verliefd is geworden op iemand anders?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Ik hoop gewoon dat ie spijt krijgt en dat ie zichzelf heel stom vindt. Soort van gerechtigheid, oog om oog etc. Spijt krijgen betekent niet meteen dat je met hangende pootjes terugkomt.
Ik heb daar destijds bij Peter ook 8 jaar over gedaan, ook al die tijd de deur op kier gelaten, veel te lang vind ik zelf ook hoorquote:
Dat hoeft ook niet!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:26 schreef Ang3l het volgende:
O sorry, ik wist niet dat t allemaal gezond en rationeel moest zijn op dit moment al
Ik eet niet, dus kakken gata m ook niet worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:38 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet!
Al kak je zijn tuin onder, pis je in zijn brievenbus en kras je zijn auto vol met scheldwoorden... Dan is dat misschien begrijpelijk, maar dat maakt het nog niet tot iets goeds of verstandigs.
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:22 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Gerechtigheid? Omdat-ie verliefd is geworden op iemand anders?
De manier waarop het is gegaan is misschien lullig, maar iemand nadragen dat-ie niet (meer) verliefd op je is, dat vind ik eh... Niet gezond.
Nee ik bedoelde het meer in zijn algemeenheid...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Doe ik dat dan?
Volgens mij ben ik nog 1 van de mildste tov hem hier.
Wat ik hier al eens eerder zei... hij komt op mij toch een beetje over als "de zoekende homo" .... hij heeft dankzij jou zijn comingout gehad en heeft misschien juist daardoor zijn gevoelens over zijn eigen homoseksualiteit en zijn gevoelens voor jou teveel door elkaar laten lopen ....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:41 schreef Ang3l het volgende:
Oké.
Ik kan nl. nier boos zijn op een gevoel of gebrek hieraan. Wel op t niet praten delen en verwerken van twijfels. De overhaastheid waarmee hij zich op een ander stort en de timing en manier van t vertellen.
Als je had geleerd voor fysio was dat studeren zo slecht nog niet geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn rug doet echt zo'n zeer. Studeren is slecht voor je.
En toen? En toen?!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:56 schreef Steve het volgende:
Lekkere man bij het bodypumpen net.. Haar kortgewiekt, baardje, stoer uiterlijk, tattoo op zijn arm, maar zulke lieve oogjes.
.
.
.
Wat kom jij opeens ruig uit de hoek?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Daarna heb ik hem even keihard bekeken.
Het ging ook over een opmerking van Wonderer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Doe ik dat dan?
Volgens mij ben ik nog 1 van de mildste tov hem hier.
Zo komt het ook op mij over.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ik hier al eens eerder zei... hij komt op mij toch een beetje over als "de zoekende homo" .... hij heeft dankzij jou zijn comingout gehad en heeft misschien juist daardoor zijn gevoelens over zijn eigen homoseksualiteit en zijn gevoelens voor jou teveel door elkaar laten lopen ....
op basis van resultaten in het verleden zou ik daar pas iets zeggen als je hem echt gezien hebt... ik heb het vaak zat meegemaakt dat het op de chat prima ging... maar in het echt totaal niet kliktequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Als je met iemand uren chat... en het is een beetje flirterig maar traag, is dat dan een goed teken of een slecht teken?
Wat is bodypumpen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:56 schreef Steve het volgende:
Lekkere man bij het bodypumpen net.. Haar kortgewiekt, baardje, stoer uiterlijk, tattoo op zijn arm, maar zulke lieve oogjes.
.
.
.
Fuck wat een goede vergelijkingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:59 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Zo komt het ook op mij over.
Stel, je bent opgegroeid tussen de Amish, je hebt nog nooit een film gezien. Dan vind je de eerste film die je ziet een geweldige belevenis. En dan later ontdek je dat er nog veel meer films zijn, en wellicht zijn dat dan films die eigenlijk beter passen bij je smaak of voorkeur voor een genre. Maar bij die eerste film weet je dat nog niet.
Dat betekent niet dat die eerste film slecht is, misschien is dat wel een arthouse film, maar houdt-ie die ex-Amish meer van Hollywoodpulp.
Het enige wat je kunt doen is niet je vingers branden aan hetero's die nog moeten ontdekken wat het is om homo te zijn.
True. Of dat je leuk aan het sms'en bent en afspreekt en dat ie niet op komt dagen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
op basis van resultaten in het verleden zou ik daar pas iets zeggen als je hem echt gezien hebt... ik heb het vaak zat meegemaakt dat het op de chat prima ging... maar in het echt totaal niet klikte
Ja idd!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fuck wat een goede vergelijking
Is Kug te traag voor je met chatten?quote:
Het is vaak zo jammer dat je zo gevormd wordt door dat soort ervaringen...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
True. Of dat je leuk aan het sms'en bent en afspreekt en dat ie niet op komt dagen.
Kug?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is Kug te traag voor je met chatten?
Kugari-Kenquote:
Ik heb nu een mental image van Stevequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef De_Directeur het volgende:
Iemand naast mij denkt dat bodypumpen iets is met een fleshlight.
Je hebt ook versies die gemaakt zijn naar de euhm... vorm van de man hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind een fleshlight er zo onaantrekkelijk uitzien. Dan neem je het lelijkste gedeelte van een vrouw en stop je dat op een zaklampuiteinde. En daar moet je dan je piemel in steken.
Maakt het niet eens zo veel meer aantrekkelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt ook versies die gemaakt zijn naar de euhm... vorm van de man hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |