Niet als iedereen naar dezelfde persoon stuurt.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:36 schreef De_Directeur het volgende:
Ik vroeg ook versturen of krijgen. Iedereen wil wel kaartjes krijgen, maar niemand wil ze versturen. Terwijl als iedereen stuurt, dan komt dat krijgen automatisch wel in orde.
Ik hou niet zo van de Steephje van 1986, dus neuh.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als jij nou eens een lekker weekendje naar je ouders zou gaan, twéé nachtjes, en gewoon weer even de Steephje uit 1986 kan zijn?Even opladen!
Ohquote:Op maandag 13 februari 2012 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van de Steephje van 1986, dus neuh.
Sinds januari vind ik dat soort vaarwel berichten een stuk minder grappig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nou dat was het dan..
Het is valentijnsdag en ik heb geen kaart gekregen
Het leven heeft geen zin meer voor mij
Oud, dik en lelijk en nog arm ook nog
Vaarwel wrede wereld
adieu
Klopt. Maar "klagen" dat je geen kaartje krijgt, als je er zelf ook geen hebt verstuurd, dat vind ik raar.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet als iedereen naar dezelfde persoon stuurt.
Je mag toch best willen dat mensen van je houden, maar dat je zelf van niemand houdt?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:23 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Klopt. Maar "klagen" dat je geen kaartje krijgt, als je er zelf ook geen hebt verstuurd, dat vind ik raar.
zo was het niet bedoeld, maar goedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds januari vind ik dat soort vaarwel berichten een stuk minder grappig.
ja nieuwe seizoen is wel weer sterk hequote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:18 schreef Ang3l het volgende:
Godver, Skins is af en toe wel heftig zeg.................
Dat dusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag toch best willen dat mensen van je houden, maar dat je zelf van niemand houdt?
Ik wil ook wel dat mannen me aanbidden
en het jubileum dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nou dat was het dan..
Het is valentijnsdag en ik heb geen kaart gekregen
Het leven heeft geen zin meer voor mij
Oud, dik en lelijk en nog arm ook nog
Vaarwel wrede wereld
adieu
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik iets valentijns kreeg is een jaar of tien terug op de middelbare school. Van mijn zus.
Uhu.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ga het zijn dan. Waaorm niet? Maak het leven wel een stuk leuker.
Dat is nooit op tijd hier in Utrecht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb net toch aan Valentijn gedaan en iets gestuurd
Het was via de electronische snelwegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is nooit op tijd hier in Utrecht.
Kug 30!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb net toch aan Valentijn gedaan en iets gestuurd
stel nou he,quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:16 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed....
Ik had in Hong Kong op de top van The Peak (hoogste uitkijk berg) een bericht geschreven en daar op zo'n speciaal bord neergehangen in een hart en er een foto van gemaakt. Voor you know who.
Heb de foto net toch maar alsnog gemaild.
Niet dat ie er iets mee kan, maar goed. Dan weet ie dat het er hangt. of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door TheaterMaMa op 14-02-2012 11:24:09 ]Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Ik zou het zelf niet meer doen. Als ik zo opvang wat er gebeurd is dan zou ik hem persoonlijk nooit meer helemaal kunnen vertrouwen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
stel nou he,
stel, dat ie alsnog van gedachten veranderd, zou je het dan alsnog aangaan met hem?
Ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
stel nou he,
stel, dat ie alsnog van gedachten veranderd, zou je het dan alsnog aangaan met hem?
Ik kreeg een hele nette lieve reactie hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedoel dit niet lullig Ang3l... maar maak je het jezelf niet ontzettend lastig door zo'n mailtje te sturen... het maakt het kutgevoel er denk ik eerder alleen maar erger van omdat je weet dat je de reactie warop je hoopt toch niet zal gaan krijgen....
Ik geloof niet dat ik me echt heel erg aan die volgorde hou.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:39 schreef De_Directeur het volgende:
Ach, hoe zat het ook al weer? Ontkenning, boosheid, onderhandelen, depressie en aanvaarding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |