Geen idee. Er staat iemand anders in van wie mijn hart wat sneller gaan kloppen, eigenlijk...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:03 schreef De_Directeur het volgende:
DennisMoore, hoe zou het daar nou mee zijn?
Jij post 'm, ik niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:08 schreef Waxxer het volgende:
Maar waar komt deze woordenwolk eigenlijk vandaan?Wat is het verhaal erachter?
Neeee, volgens mij was het Cosmo.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaahhh... JIJ hebt 'm gemaakt he??
Oh!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:13 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Neeee, volgens mij was het Cosmo.
Samjustme?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geen idee. Er staat iemand anders in van wie mijn hart wat sneller gaan kloppen, eigenlijk...
Wat is zijn nickname?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geen idee. Er staat iemand anders in van wie mijn hart wat sneller gaan kloppen, eigenlijk...
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat Weemz te zoeken, maar kan geen kromme letters ontdekken.
Ik snap m nietquote:Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Maar even een knak qua onderwerp... Je bent er weer.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Mijne ook van jou hoor!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nog steeds niet.quote:
Wat lief...!quote:
Gaat wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar even een knak qua onderwerp... Je bent er weer.Hoest?!
Die zorgt wel dat het ergens anders ook kloptquote:
Hij had ooit een pik-pic op gay.nl staan en die scheen nogal krom te zijn.quote:
Ah, dan zat mijn dirty mind toch goed.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij had ooit een pik-pic op gay.nl staan en die scheen nogal krom te zijn.
Je zegt nog net geen lekker puh!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet toch van wie jouw hart sneller gaat kloppen.
Zie je welquote:Op maandag 13 februari 2012 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat wel.
Eerste vraag was natuurlijk "Hoe was 't?" dus ik "loog"maar even door te zeggen dat t super gaaf was. Nou ja, was t ook wel soms, maar goed. Dus eerst foto's gekeken. Bla bla super leik bla bla. Laatste foto was van mijn beste vriendin die me op kwam halen ipv Yvo dus ik had een vraag verwacht. Niks.
Zenuwen gierden door m'n lijf. Fuck, moet er toch echt zelf over beginnen. Misschien weten ze idd nog van niks. Dus op t eind weer de vraag: Was dus wel echt een fijne vakantie? .... Uh, nou, het was in ieder geval echt survivallen. Want uh....
Ze schrokken. Hadden dit niet van hem verwacht, of iig nhem niet zo ingeschat dit zo te doen. Ik kreeg t moeilijk en dat zagen ze.... dus pap ging roken op t balkon. Die man kan hier niks mee. Hij vond t kut, dat zag ik wel. Maar that's it.
Ik ben maar ff enorm druk thee gaan zetten in de keuken toen ik merkte dat de tranen begonnen te stromen. Even later kwam mam naar de keuken en gaf me een dikke knuffel, zei dat ze t zo erg vond voor me. Zeker d emanier waarop. "Je was echt gek op 'm he?". En toen moesten we samen huilen..............
Pffff.
Bah.
en nu zit ik hier met tranenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat wel.
Eerste vraag was natuurlijk "Hoe was 't?" dus ik "loog"maar even door te zeggen dat t super gaaf was. Nou ja, was t ook wel soms, maar goed. Dus eerst foto's gekeken. Bla bla super leik bla bla. Laatste foto was van mijn beste vriendin die me op kwam halen ipv Yvo dus ik had een vraag verwacht. Niks.
Zenuwen gierden door m'n lijf. Fuck, moet er toch echt zelf over beginnen. Misschien weten ze idd nog van niks. Dus op t eind weer de vraag: Was dus wel echt een fijne vakantie? .... Uh, nou, het was in ieder geval echt survivallen. Want uh....
Ze schrokken. Hadden dit niet van hem verwacht, of iig nhem niet zo ingeschat dit zo te doen. Ik kreeg t moeilijk en dat zagen ze.... dus pap ging roken op t balkon. Die man kan hier niks mee. Hij vond t kut, dat zag ik wel. Maar that's it.
Ik ben maar ff enorm druk thee gaan zetten in de keuken toen ik merkte dat de tranen begonnen te stromen. Even later kwam mam naar de keuken en gaf me een dikke knuffel, zei dat ze t zo erg vond voor me. Zeker d emanier waarop. "Je was echt gek op 'm he?". En toen moesten we samen huilen..............
Pffff.
Bah.
Lijkt me kewl om een keer te zeggen als iemand vraagt "Heb je een vriendin?" "Nee, ik lijd aan homofilie"quote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef De_Directeur het volgende:
Oh ja, we zijn homofilie patiënten.
Onder t mom van al mijn moeders janken mee?quote:
Ik geloof niet dat ik er 1 ga krijgenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:22 schreef De_Directeur het volgende:
Wie verwacht of stuurt morgen Valentijnskaartjes?
Jij morgen maar wachten bij die brievenbus......quote:Op maandag 13 februari 2012 23:22 schreef De_Directeur het volgende:
Wie verwacht of stuurt morgen Valentijnskaartjes?
Je moet ook je 06 op die grote poster zetten.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik er 1 ga krijgen
Ik geloof niet dat ik er eentje ga krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij morgen maar wachten bij die brievenbus......
Als jij nou eens een lekker weekendje naar je ouders zou gaan, twéé nachtjes, en gewoon weer even de Steephje uit 1986 kan zijn?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hahaha "Je hebt eergisteren nog cake gehad.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:27 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik er eentje ga krijgen.
dat geloof ik ook niet neequote:Op maandag 13 februari 2012 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik iets valentijns kreeg is een jaar of tien terug op de middelbare school. Van mijn zus.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha "Je hebt eergisteren nog cake gehad.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |