Geen idee. Er staat iemand anders in van wie mijn hart wat sneller gaan kloppen, eigenlijk...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:03 schreef De_Directeur het volgende:
DennisMoore, hoe zou het daar nou mee zijn?
Jij post 'm, ik niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:08 schreef Waxxer het volgende:
Maar waar komt deze woordenwolk eigenlijk vandaan?Wat is het verhaal erachter?
Neeee, volgens mij was het Cosmo.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaahhh... JIJ hebt 'm gemaakt he??
Oh!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:13 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Neeee, volgens mij was het Cosmo.
Samjustme?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geen idee. Er staat iemand anders in van wie mijn hart wat sneller gaan kloppen, eigenlijk...
Wat is zijn nickname?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geen idee. Er staat iemand anders in van wie mijn hart wat sneller gaan kloppen, eigenlijk...
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat Weemz te zoeken, maar kan geen kromme letters ontdekken.
Ik snap m nietquote:Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Maar even een knak qua onderwerp... Je bent er weer.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Mijne ook van jou hoor!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nog steeds niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |