Met andere woorden je bent ziek verlegen en bang voor jongetjesquote:Op maandag 13 februari 2012 18:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jaja oké maar denk niet dat ik met jou zou kunnen vinden uberhaupt
niks persoonlijks
Zou je mij ook zo in mijn wangetjes willen knijpen?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jou zag ik bij Rosepetals jij lijkt me wel lief
Toch wel?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja dat is hij ook welPiye, heb je inmiddels al een bank beroofd?
Dit is waarschijnlijk behoorlijk waar.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Met andere woorden je bent ziek verlegen en bang voor jongetjes
De RickoKuns, de hakunamatafaka's, de ManianMannen!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kom alleen wanneer de ekte Klaagbazen komen, wat is dit voor een invasie ineens.
Nee sommige jongens ergere mij gewoon een beetje , niet mijn types.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Met andere woorden je bent ziek verlegen en bang voor jongetjes
Geen punt, ikk an het ook nooit met sletjes vinden. Zijn ook alleen goed om te neuken, voor de rest hopeloos.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jaja oké maar denk niet dat ik met jou zou kunnen vinden uberhaupt
niks persoonlijks
Omdat ik the life of the party ben, dus ik heb overal lol.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:46 schreef Juminelle het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom iemand de behoefte heeft om iemand te meeten waarvan hij/zij toevallig een paar posts heeft gelezenMeets van SC's lijken me dan wel weer tof.
Dat snap ik maar dat moet je tegen de sletjes zeggen niet tegen mijquote:Op maandag 13 februari 2012 18:47 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Geen punt, ikk an het ook nooit met sletjes vinden. Zijn ook alleen goed om te neuken, voor de rest hopeloos.
Ik mis die gast.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Gaan we Lamon ook uitnodigen en dan niet komen opdagen?
Ik hoef sowieso eigenlijk niemand te ontmoeten op 2 of 3 naquote:Op maandag 13 februari 2012 18:46 schreef Juminelle het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom iemand de behoefte heeft om iemand te meeten waarvan hij/zij toevallig een paar posts heeft gelezenMeets van SC's lijken me dan wel weer tof.
Zo, doe jij eens even normaal zegquote:Op maandag 13 februari 2012 18:47 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Geen punt, ikk an het ook nooit met sletjes vinden. Zijn ook alleen goed om te neuken, voor de rest hopeloos.
Posters hoef ik niet te meeten. Wel literaire meesters zoals RickoKun en hakunamatafaka.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:46 schreef Juminelle het volgende:
Ja dat dus. En dan eerder op een feestje o.i.d. dan een werkelijke meet.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik hoef sowieso eigenlijk niemand te ontmoeten op 2 of 3 na
Niet iedereens moeder leest mee.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zo, doe jij eens even normaal zegWat zou je moeder hier van zeggen
Gelukkig niet neequote:
Ja met een subtopic afspreken ergens lijkt me vrij awkwardquote:Op maandag 13 februari 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja dat dus. En dan eerder op een feestje o.i.d. dan een werkelijke meet.
Gewoon afspreken elkaar te meeten tijdens stappen ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja dat dus. En dan eerder op een feestje o.i.d. dan een werkelijke meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |